Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By g8777
#811241
dimviii έγραψε:https://www.news247.gr/kosmos/to-parisi-ekane-dimopsifisma-gia-ta-ilektrika-patinia-kai-apofasise-apagoreysi.9994745.html


Tοσο το καλυτερο για εμας :iconcool:

Μειωση ζητησης, πτωση τιμων. :thumbsup:

2-2 θα τα αγοραζουμε, να πρασινιζει η πλαση με διπλασιο ρυθμο. :metalo: :metalo: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#811242 Πάντως και μονο το να πάμε από 2 σε 1 αυτοκίνητο ανά οικογένεια θα κάνει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#811245
Anonymous Founder έγραψε:Προφανώς. Και ένα αυτοκίνητο, πολλαπλασιάζει τα έξοδα με την σειρά του.

Συνήθως το σκηνικό πάντως είναι ότι το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο σε όσους δεν έχουν τα λεφτά να πληρώνουν νοίκι σε μια περιοχή που δεν θα τους χρειαζόταν το αυτοκίνητο.

Οπότε, κρατώντας ως δεδομένη την στέγη μπορεί να αυξάνει τα έξοδα, αλλά στην πραγματικότητα επειδή η στέγη δεν είναι δεδομένη, τότε συνολικά τα μειώνει σε τεράστιο βαθμό.

Αν βάλουμε μάλιστα μέσα τον παράγοντα παιδιά (δλδ μέγεθος σπιτιού, σχολεία, φροντίδα κλπ) η ύπαρξη ενός αυτοκινήτου παίζει να σου μειώνει τα μηνιαία έξοδα 4-5χιλιάρικα το μήνα εύκολα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#811247
kubiak έγραψε:ελαμωρετωρατιξερουναυτοι...
Μλκ μου 89% όχι...


3% συμμετοχή βέβαια... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#811249
kubiak έγραψε:ελαμωρετωρατιξερουναυτοι...
Μλκ μου 89% όχι...
Με 7% συμμετοχή μάλλον πήγαν να ψηφίσουν όσοι δεν τα ήθελαν.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#811270 όταν τίθεται ένα τέτοιο ερώτημα πηγαίνει και ψηφίζει μόνο η μία πλευρα δηλαδή...

ενδιαφέρουσα προσέγγιση και ερμηνεία ενός δημοψηφισματος...

όχι ότι συμφωνώ με τα δημοψηφισματα αλλά έτερον εκάτερον...
Άβαταρ μέλους
By Serf
#811298
drdino έγραψε:
kubiak έγραψε:ελαμωρετωρατιξερουναυτοι...
Μλκ μου 89% όχι...
Με 7% συμμετοχή μάλλον πήγαν να ψηφίσουν όσοι δεν τα ήθελαν.
Όπου έχουμε το θεμελιώδες παράδοξο να μην υπάρχει κάτω όριο συμμετοχής, που να καθιστά άκυρο ένα δημοψήφισμα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#811321
GTS έγραψε:Μπορεις να ζησεις χωρις αμαξι στο Λονδινο αλλα καλυτερα να εχεις για σουπερ μαρκετ να πηγαινεις και λιγο μακρυτερα απο την περιοχη σου γιατι μετα απο λιγο βαρεμαρα να βλεπεις τα ιδια και τα ιδια απλα ειναι τοσο ακριβο που στο τελος δεν αξιζει. Τωρα ολα τα αλλα που γραφεις ειναι λιγο δικαιολογιες.
ΥΓ ξερω κοσμο που εχει αμαξι στο Λονδινο μονο και μονο να πηγαινει στο σουπερμαρκετ να αγορασει νερο (δεν επινε απο την βρυση).
Όταν είχα αυτοκίνητο το χρησιμοποιούσα μόνο για δουλειά και σούπερμάρκετ. Μπορούσα να πάω στη δουλειά και με τραίνο αλλά είμαι Έλληνας αυτοκινητόφιλος και γούσταρα αυτοκίνητο (βόλευε που πήγαινα ανάποδα από την κυκλοφορία οπότε δεν κόλλαγα στην κίνηση). Και πήγαινα και σε τεράστιο σούπερμάρκετ γιατί έπρεπε να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο. Αλλιώς μια χαρά βολευόμουν με τα πόδια.
Anonymous Founder έγραψε:Αν δεν χρειάζεσαι αυτοκίνητο, δεν έχεις κανένα λόγο να έχεις κάποιο. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει με το... ζόρι δηλαδή! Αν θέλεις βόλτα, νοικιάζεις κάποιο και βγάζεις και καλύτερα γούστα! Πληρώνεις λιγότερο, περνάς καλύτερα.
Αυτό, αλλά μερικοί δυσκολεύονται να το καταλάβουν. Άλλα όπως είπαμε έχει να κάνει με τις ανάγκες-συνήθειες του καθένα.
kostis20 έγραψε:Για να γράφεις σε αυτοκινητιστικό forum μάλλον πρέπει να σου αρέσουν τα αυτοκίνητα και η εμπειρία χρήσης.Οποτε τι πιο λογικό από το να έχεις αυτοκίνητο?
Έχω αυτοκίνητο, ωραίο πισωκίνητο και ευχαριστιέμαι τη χρήση του στην Ελλάδα. Στην Αγγλία δεν μπορώ να το ευχαριστηθώ. Ζώ κεντρικά και δεν έχω λόγο να χρησιμοποιώ αυτοκίνητο. Αν μου χρειάζεται νοικιάζω. Προχθες πήρα ένα συμπαθέστατο Puma για μερικές ώρες να κάνω τη δουλειά μου. Το παρκάρισα, το κλείδωσα με εφαρμογή στο τηλέφωνο και τέλος, no worries.
Νίκος Παππάς έγραψε:Αν ο skniper που ειναι γιατρος στο Λονδινο λεει οτι ειναι ακριβα, ποιοι εχουν αυτοκινητα εκει; Εκτος αν ειναι "σκωτσεζος" στην τσεπη και αναλυει σε βαθμο υπερβολικο το κοστος/ωφελεια ενος αυτοκινητου.
Επισης στην Ολλανδια που αναφερεται ο θεματοθετης ζουν ο drifter κι ο Chris που εχουν και οι δυο αυτοκινητο, ο πρωτος εχει και μηχανη. Οποτε καπου, καπως τα χρησιμοποιουν.
Προφανως αν δεν σε βολευει στην ζωη σου γιατι να εχεις να καθεται και να σκουριαζει, περα απο το οικονομικο το οποιο το θεωρω αστειο για τον συγκεκριμενο χρηστη.
Ακριβώς δεν με βολεύει έτσι όπως είναι η ζωή μου. Αν χρειαστεί θα πάρω, μπορώ να πάρω και Porsche 911 targa (παιδικό όνειρο). Αλλά αφού δεν μου χρειάζεται είναι σπατάλη. Τι να την κάνω να την κοιτάω από το παράθυρο; Αν πάρω κάτι ήμουν για τχ BMW 1 αλλά πιο πιθανό είναι να πάω για κάτι μικρό-μικρομεσαίο ιαπωνικό λόγω αξιοπιστίας.
kostis20 έγραψε:Στο Λονδίνο μαζεύονται πάμπλουτοι απο ολο το κόσμο ,οπότε Νίκο ανεβαίνει δυσανάλογα το κόστος.Από φιλικό ζευγάρι γιατρών πάντως που γύρισαν Ελλάδα μετα απο 6 χρόνια στο Λονδίνο και δούλευαν και οι δύο με 2 παιδιά δυσκολευόντουσαν πάρα πολύ οικονομικά .Και δεν έμεναν και σε κανενα τρελό σπίτι...
Σωστό, η ζωή στο Λονδίνο είναι πολύ ακριβή, ειδικά αν έχεις οικογένεια και υποχρεώσεις και οι γιατροί στην Αγγλία δεν πληρώνονται καλά, για αυτό και αρχίσαν οι απεργίες. Στη Γερμανία ή Σκανδιναβία παίρνουν πολύ περισσότερα.
Anonymous Founder έγραψε:Το έχω αυτοκίνητο, είναι συχνά διαφορετικό με το τι χρησιμοποιώ. Το πόσο το χρησιμοποιώ, έχει σημασία για μένα, όχι το έχω. Πχ στις ΗΠΑ σχεδόν παντού χρειάζεσαι αυτοκίνητο. Στην Ολλανδία, όταν πήγα, δεν χρησιμοποιήσαμε παρά ελάχιστες φορές.
Ο rx8_drifter έχει και ποδήλατο πάντως, το ερώτημα είναι τι χρησιμοποιεί μέσα στην πόλη και γιατί. Για τον Chris δεν γνωρίζω.
Είπαμε ο καθένας τι λεχει επειδή θέλει και μπορεί να έχει και το χρησιμοποιεί όποτε και όπως θέλει.
Anonymous Founder έγραψε:Το έχω αυτοκίνητο, είναι συχνά διαφορετικό με το τι χρησιμοποιώ. Το πόσο το χρησιμοποιώ, έχει σημασία για μένα, όχι το έχω. Πχ στις ΗΠΑ σχεδόν παντού χρειάζεσαι αυτοκίνητο. Στην Ολλανδία, όταν πήγα, δεν χρησιμοποιήσαμε παρά ελάχιστες φορές.
Ο rx8_drifter έχει και ποδήλατο πάντως, το ερώτημα είναι τι χρησιμοποιεί μέσα στην πόλη και γιατί. Για τον Chris δεν γνωρίζω.
Δεν το συζητάω, στις ΗΠΑ όπως και στην Ελλάδα δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτοκίνητο.
GTS έγραψε:Η ξαδελφη μου ειναι Ροττερνταμ χρονια, παει παντου με το αμαξι (εχει ενα παλιο Κορολλα του 1999). Αν χρησιμοποιεις ΜΜΜ εχεις μεγαλο κινδυνο απο ιωσεις και θελει να αποφυγει κατι τετοιο. Εγω στο Τοροντο που πηγαινα σχεδον παντου με αμαξι (80-20 ΜΜΜ) περασα 5-6 χρονια χωρις ουτε ενα κρυωμα).
Παλι δεν καταλαβαινω τι συζητατε. Οικογενειες στο Λονδινο εχουν αυτοκινητο γιατι αντε να μεταφερεις μωρο στα ΜΜΜ. Επισης το tube ειναι αθλιο, δεν τα καθαριζουν ποτε, τα βελουδα των καθισματων δεν εχουν καθαριστει ποτε στην ζωη των βαγονιων. Μου εχει τυχει περιπτωση να παρουν τραινο για 1-2 σταθμος (αποσταση που την περπατας σε 15 λεπτα) και να σταματησει το τιουμπ για καποιο λογο και να κολλησουν για 1.5 ωρα στα βαθη της γης. Η απο σταθμους να μην μπορεις να βγεις πανω γιατι εχει πολυ κοσμος και τα ασανσερ χωρανε ελαχιστους.
Επαναλαμβανω οι περισσοτερες οικογενεις στο Λονδινο εχουν αυτοκινητο. Σπανια να μην εχει καποιος. Τωρα αυτοι που ειναι μονοι 80% δεν εχουν λογω του αυξημενου κοστους.
Ολλανδια ολοι εχουν αμαξι. Και Γερμανια.
Κάνεις λάθος, έχουν αυτοκίνητο οι περισσότεροι που έχουν οικογένεια και μένουν μακριά σε σπιτάκια με θέση πάρκινγκ. Στο κέντρο είναι πολλοί που δεν έχουν. Αν τα ΜΜΜ σε βολεύουν γιατί να μπλέξεις, τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε αυτό. To μετρό τους έχει παλιά βαγόνια αλλά όλο και βελτιώνονται, έχει να κάνει και με ποιες γραμμές έχεις πάρε δώσε. Σκεπτόμενοι την πιθανότητα να μετακομίσουμε από διαμέρισμα σε σπίτι με κήπο (αναγκαστικά πιο μακριά αλλιώς δεν πλησιάζονται) ένας βασικός παράγοντας είναι ποιες γραμμές μετρό είναι κοντά.
Καλομαθημένοι Έλληνες, μια χαρά πάει το παιδάκι/καροτσάκι με ΜΜΜ (όχι στην Ελλάδα, αυτό το αναγνωρίζω δεν έχουμε πεζοδρόμια). Αν θέλεις να πας, πας. Δικαιολογίες βρίσκεις πολλές. Στα λεωφορεία έχει και 2 θέσεις για καροτσάκια που προηγούνται (οι ανάπηροι πρώτα, μετά τα μωρά).
Αυτά τα περί κρυώματος είναι κάπως υπερβολικά. Εκτός αν ζεις σαν τον Michael Jackson στη γυάλα με το οξυγόνο ή είσαι ερημίτης και δεν έρχεσαι σε επαφή με κόσμο εκτός ΜΜΜ. Μόλις το παιδάκι σου πάει παιδικό σταθμό ετοιμάσου να κολλήσεις τα πάντα, θα φτιάξεις ανοσία θες δε θες.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#811342 Έχω πάει πάμπολλες φορές για ψώνια χειμωνιάτικα , όλα στο μυαλό είναι , μια χαρά γίνεται.
Έβαλα τσαντάκια πίσω στο ποδήλατο δεξιά αριστερά που χωράνε τα πάντα , δυο μεγάλες σακούλες σούπερ μάρκετ
Εδώ Ολλανδία και αν βρέχει συνέχεια , παρολαυτα ένα μισάωρο θα το βρεις εύκολα όλες τος εποχές που έχει κρατήσει να πεταχτείς
Γιτι να πάρω το αυτοκίνητο ; Για μια απόσταση δέκα λεπτά με το ποδήλατο , στο αμάξι θα φάω την ίδια ώρα στο να περιμένω στις διαβάσεις να περνάνε τα ποδήλατα , κατέβα στο πάρκινγκ Παρε χαρτάκι μετά ακύρωσε κτλ κτλ . Πας με το ποδήλατο παίρνεις τον αέρα σου , είσαι King of the world στο δρόμο.

Οι εμπειρίες από ΜΜΜ από Αμερική και Ελλάδα , λίγη σχέση έχουν με την πραγματικότητα σε ευρωπαϊκές χώρες .
Η συχνότητα και η συνέπεια των δρομολογίων τα καθιστά μια βιώσιμη λύση ως βασικό μέσο μετακίνησης , με αξιοπρέπεια και άνεση .

Έχω αρκετούς συναδέλφους στη δουλειά που δεν έχουν καν αμάξι παρόλα τα κίνητρα που έχουν για να πάρουν (εκπτώσεις , επιδότηση στα καύσιμα κτλ ) γιατί απλά δεν το χρειάζονται , ενώ στη χώρα καταγωγής τους έχουν αμάξι ως βασικό μέσο (Ιρλανδία Ιταλία τα πιο κοντινά μου παραδείγματα ). Είναι και λίγο θέμα κουλτούρας , το είχα δει και στο UN αυτό , οι περισσότεροι Βαλκάνιοι θα πάνε άμεσα και θα χτυπήσουν κούρσα κατά προτίμηση κάποιο premium .

Έχει φυσικά και το αμάξι τις χρήσεις του . Πχ το να μπορείς να πας τα παιδιά σχολείο όταν ο καιρός ειναι δύσκολος, είναι μια ευκολία . Η τώρα τελευταία που έχουμε κάποια θέματα υγεία οικογενειακά το να μπορείς εύκολα να βάλεις τον άνθρωπο σου πήγαινε έλα νοσοκομεία κτλ ειναι ανεκτίμητο . Θέλει μια ωριμότητα να το απαρνηθείς πλήρως που προσωπικά δεν την έχω φτάσει ακόμα, ίσως στο μέλλον
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#811362
mjacob έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Προφανώς. Και ένα αυτοκίνητο, πολλαπλασιάζει τα έξοδα με την σειρά του.

Συνήθως το σκηνικό πάντως είναι ότι το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο σε όσους δεν έχουν τα λεφτά να πληρώνουν νοίκι σε μια περιοχή που δεν θα τους χρειαζόταν το αυτοκίνητο.

Οπότε, κρατώντας ως δεδομένη την στέγη μπορεί να αυξάνει τα έξοδα, αλλά στην πραγματικότητα επειδή η στέγη δεν είναι δεδομένη, τότε συνολικά τα μειώνει σε τεράστιο βαθμό.

Αν βάλουμε μάλιστα μέσα τον παράγοντα παιδιά (δλδ μέγεθος σπιτιού, σχολεία, φροντίδα κλπ) η ύπαρξη ενός αυτοκινήτου παίζει να σου μειώνει τα μηνιαία έξοδα 4-5χιλιάρικα το μήνα εύκολα. :lol:

Εγω η εικόνα που έχω πάντως από διάφορους γνωστούς και φίλους ανά την Ευρώπη είναι ότι όλοι προσπαθούν να φύγουν από τα κέντρα των πόλεων και μένουν σε προάστια ή και χωριά ακόμα οπου το αυτοκίνητο είναι ακόμα πιο απαραίτητο.
@sknipper Παιρνεις την 911 και την έχεις μόνο για εκδρομές ή για πίστα.Η Αγγλία γενικά πρεπει να είναι ευκολή στο θέμα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#811363 @ sknipper συμφωνώ απόλυτα με τα γραφεντα, οι φίλοι που έμεινα ζούσαν στο notting hill gate,200 μέτρα μακρυά, αυτή η γραμμή μετρό να ήταν μεγαλύτερη!!!και όχι παλιός υπόνομο!!! Αλλά δεν πειραζει. Με την απεργία των γιατρών νομίζω έχουν δίκιο.

.
Άβαταρ μέλους
By mjacob
#811379
kostis20 έγραψε:Εγω η εικόνα που έχω πάντως από διάφορους γνωστούς και φίλους ανά την Ευρώπη είναι ότι όλοι προσπαθούν να φύγουν από τα κέντρα των πόλεων και μένουν σε προάστια ή και χωριά ακόμα οπου το αυτοκίνητο είναι ακόμα πιο απαραίτητο.

Το κόστος είναι ένας από τους παράγοντες που συμβαίνει αυτό. Δεδομένου ότι "κέντρο" σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις δεν είναι απαραίτητα αθηναϊκό κέντρο = τσιμέτνο πολυκατοικία. Συνήθως υπάρχουν γειτονιές με πράσινο, μονοκατοικίες, κ.ο.κ. Σπίτια 4ων δωματίων, με κήπους κ.ο.κ. σε πράσινες ήσυχες περιοχές του κέντρου κοστίζουν....

Σαφώς βέβαια πάντως υπάρχει και η περίπτωση που απλά το προτιμάνε, αλλά και πάλι οικονομικά το αυτοκίνητο σου δίνει τη δυνατότητα να ζήσεις με πολύ χαμηλότερο κόστος, ακριβώς επειδή μπορείς να πας παραέξω.