- 14 Μαρ 2023, 20:45
#808772
Συνεχίζω στο ίδιο τοπικό καθώς ουσιαστικά είναι μια συνέχεια του αρχικου 4-5 χρόνια αργότερα.
Μεσα στο επόμενο ~6μηνο πρέπει να αποφασίσω για το μέλλον της αυτοκίνησης για την οικογένεια. Σε εκείνο το σημείο κλίνει το αμάξι την 5ετία και τελειώνει και η extended εγγύηση .
Το συγκεκριμένο αμάξι μας εχει καλύψει 101% σε ότι θέλαμε με μηδέν παράπονα. Ο μόνος λόγος που το ανακινώ το θέμα είναι η παλαιότητα πλέον (ατιμε χρόνε….) και η διαχείρισή του ως asset από financial perspective .
Σενάριο 1
Δεν κάνουμε τίποτα, προχωράμε και ότι βγεί στο μέλλον από βλάβες μαζέματα κτλ. Μεχρι στιγμής πήγαμε καλά αλλα τα χρόνια θα φέρουν προβλήματα αναπόφευκτα. Περαν του κόστους πιο πολύ με απασχολεί ο χρόνος και η ταλαιπωρία , εχω μηδενική διάθεση να ασχολούμαι με οτιδήποτε μηχανικό θέμα συντήρησης και δεν προλαβαίνω κιόλας. Από άποψη μεταπώληση μετα την 5ετία όσο ναναι θα εχει ακόμα μεγαλύτερη χασούρα, αλλά με βάση αυτό το σενάριο θα μιλάμε για +5 χρόνια . Οπότε για αμάξι 10ετιας συνολικά τι νόημα θα εχει να μιλας για μεταπώληση ..
Σενάριο 2
Παίρνω το ίδιο σε καινούργιο. Εχω παει στην Peugeot εδώ και 2 εβδομαδες για να μου κανουνε μια προσφορα, το εχουνε παρει φωτογραφιες κτλ… πλην όμως εχω χασει ελπιδες καθως ο σχετικός πωλητής εχει πελαγώσει με το ότι είναι το υπαρχον αμαξι ήδη με διπλωματικές πινακιδες (δεν ξερει πως να το διαχειριστεί) καθώς και το επόμενο, πως γινονται apply τα diplomatic sales κτλ.. Και καλα θα μιλαγε με ειδικους συνεργατες αλλά πλέον δεν περιμενω ότι θα βγάλει άκρη
Σενάριο 3
Το κάνω ανταλλαγή με ένα καινούργιο , με εγγυήσεις , κατά προτίμηση παλι με επέκταση σε 5ετια αν γίνεται, ώστε να ξενοιάσω για παν ενδεχόμενο. Εδώ με φοβίζει η επιλογή νέου αμαξιού , και δεν εχω ούτε χρόνο ουτε διάθεση να κάτσω να τα ψάξω αναλυτικά. Πιθανώς θα πηγαίναμε για downgrade καθώς και εχω αποδεχθεί ότι δύσκολα θα βρώ αμαξι που να μας εχει βολέψει τόσο πολύ όσο το τωρινό, και επιπλεον δεν εχω ιδιαιτερη διάθεση να επενδύσω σε οχημα . Από μερικά που ειδα , δεν με ενθουσίασε κανενα . Η μόνη πηγή κάποιου ενδιαφέροντος είναι τα ηλεκτρικά , αλλά και πάλι επειδη δεν εχω να το φορτισω σπίτι προς το παρον βαριέμαι την επιπλέον δουλεια να πρέπει να ασχολούμαι με φόρτιση. Hybrid αποκλείονται σταθερά.
Κινητρο εδώ είναι η θεωρητική ανανέωση και σχετικά μικρή χασούρα.
Το υπάρχον από ότι βλέπω θα δώσει καθαρά κανα 25αρι στην πώληση , ισως και πιο πολύ αν κατσω και ασχοληθω με αγγελιες κτλ , που δε θα το κανω.
Από καινουργια εχουμε και λεμε
(παρεπιπτοντως BMW & Volvo εχουνε φοβερο dip. Sales dept με πολύ εξειδικευμένους υπαλληλους που εχουν ολες τις απαντήσεις για τις διαδικασίες)
• -20% είναι φοροι, ταξινομησεις κτλ που δεν πληρώνω
• Επιπλεον οι διπλωματικές εκπτωσεις παιζουν ανα εταιρια αλλα ενδεικτικά πχ από τα BMW dip. Sales
o -20% any ICE
o -18% any hybrid
o -10 any pure electric
(btw h VW πχ στα ηλεκτρικα , ένα ID4 που ειδα , δεν κανει εκπτωσεις αλλα σου δινει 7-8 χρονια δωρεαν σερβις …)
Με την ιδια λογικη ειχα παρει και το πεζω πριν 5ετια και πρακτικα αμα το δωσω τωρα χανω πολύ λιγα χρηματα . ΜΕ αυτό το concept ανανεώνεις το αμαξι για 5 χρόνια με ένα πολύ λογικό κόστος
Σενάριο 4
Το πουλάω και τέλος . Εχει πρακτικές δυσκολίες η ζωή χωρις αμάξι αλλά πλέον δεν το πολυχρησιμοποιώ και επιπλέον μπορώ εύκολα να πάρω ένα από τα νοικιάρικα που εχουν στο δρόμο παρκαρισμένα οπότε χρειαστεί. Μεγάλο ατου εδώ ότι διώχνω πάνω από το κεφάλι μου τη σκοτούρα κατοχής και φροντίδας συντήρησης αμαξιού . Ελα όμως που τωρα εδώ και δυο βδομαδες μας εκατσε μια στραβη με ένα ατύχημα οικογενειακο και ηταν σωτήρια η υπαρξη του αμαξιου και μαλιστα του συγκεκριμενου που χωράει το οτιδήποτε πίσω χωρις δεύετερη σκέψη
Μερικα ερωτηματα
Α) τι να περιμενει κανεις από βλαβες σε ένα αμαξι στο διαστημα 5 εως 10 ετη, αν κρατησω το υπαρχον;
Β) τι στο καλο να παρει κανεις ; Όπως εγραψα δεν εχω δει τιποτα που να με εχει κεντρισει το ενδιαφερον . Με ενδιαφερουν η ανεση, η ησυχια, οι χώροι , να είναι φροντιμενο εσωτερικα , και να μην εχω σκοτουρες και συντηρηση (δηλαδη αυτό σημαινει ηλεκτρικο;; ) … Επιδοσεις , ομορφιες & look, μαρκες, εξωτερικες διαστασεις όλα αδιαφορα . Από τιμη , αντε να βαλω +10 το πολύ . Αρα αυτο συνεπαγεται μια αρχικη τιμη καταλογου γυρω στα 55-60Κ μαξ