Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#502302
224v έγραψε:δεν μπορεις να κανεις ταρζανιες για να χαρεις οδηγηση ετσι όπως την εννοουμε εδώ στη πατριδα

Με το bonus των λιγότερων ατυχημάτων/νεκρών/αναπήρων φυσικά.

+1 για τον κοτσαδόρο.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#502425
cosneo έγραψε:
KiloMeater έγραψε:Το C5 πήρε τιμή με τα χειμερινά και τις μεταλλικές, οπότε μου μείνανε οι καλες ζάντες με τα θερινά BFgoodridge g grip 225/55/R17 του 16 με καμία 10άρια κ χιλιόμετρα
Πόσο να τις βάλω αγγελία;Εικόνα
Είναι συμβατές με το νέο αυτοκίνητο? Να τις κρατουσες?!

Σαν σχέδιο είναι πανέμορφες!


ειναι με 5 μπουλωνια και οι νεες οπως και οι παλιες αλλα δεν ξερω αν ειαι συμβατες, να τις κραταγα για χειμερινα-θερινα πχ
οι παλιες;
7Jx17 CH 5-32 -> 225/55R17

οι νεες
7,5 J 18 CH5-49 --> 225/55 R18
Εικόνα

το οτι δεν θα εχουν το συστημα με την πιεση ελαστικων μηπως το μπερδευει το αυτοκινητο;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#502434 @kilo
το οφσετ ειναι πολυ διαφορετικο συμφωνα με τα στοιχεια που εχεις βαλει.Οι παλιες ζαντες θα βγαινουν πολυ εξω.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#502476 to offset σου εχει 17 χιλιοστα διαφορα απο καθε πλευρα(πιο εξω οι παλιες ειπαμε)
αλλα εχεις και μιση ιντσα διαφορα στο πλατος ζαντας στις νεες ζαντες.
αρα 1 ιντσα=25,14 χιλιοστα /2 = 12,5 χιλιοστα (η μιση ιντσα φαρδυτερη ζαντα) συνολο φαρδυτερη η καθε ζαντα,απο καθε μερια θα εχεις 12,5 χιλιοστα /2 = 6 χιλιοστα διαφορα
αυτα τα 6 χιλιοστα θα τα αφαιρεσουμε απο τα 17 χιλιοστα που ειναι πιο εξω οι παλιες ζαντες και θα μας βγαλουν τα 11 χιλιοστα.
Αρα απο καθε πλευρα θα εχεις πιο εξω τους τροχους κατα 11 χιλιοστα με τις παλιες ζαντες.
Δεν ειναι προβλημα εαν χωρανε τα φρενα σου μεσα στις 17αρες ζαντες του παλιου σου αυτοκινητου.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#502716 Πρέπει να έχουν και ίδιο αφαλό. Ο αφαλός σηκώνει το βάρος, τα μπουλόνια δεν προβλέπεται να το πάρουν.
Και πρέπει ζάντα και λάστιχα να σηκώνουν το επιπλέον βάρος.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#502722 Καλά τις έβαλα αγγελία στο τοπικό αντίστοιχο της χρυσής ευκαιρίας / car κα βλέπουμε
Εξάλλου επειδή έβαλα και το grip control νομίζω έρχεται το αμάξι με all weather ελαστικά όποτε προς το παρόν δεν θα εχει αλλαγή χειμερινά ελαστικά. Ίσως αργότερα .


Πέρασα εχθές απο τον αντιπρόσωπο μιας και ειναι κοντά στη δουλεια , και του λέω παίζει να αλλάξουμε τίποτε άμα θέλω; Μου λέει δύσκολα , άμα ηταν κανονικό άμαξι ναι αλλά τα διπλωματικά τα παίρνουνε στο Παρίσι τα orders και μετά πάνε στη γραμμή παραγωγής εεεεετσι και μου κάνει μια κίνηση με το χέρι δείχνοντας Bypass και πήγα να σκάσω στα γέλια, που να ξέρει τη σημειολογία της κίνησης οταν την κάνει σε έλληνα :svivhaha: αλλά θα το κοίταγε
Του είπα να μήν κάνει καμία βλακεία και το φέρει ασαπ γιατι πριν απο τέλος Μαΐου αρχές Ιουνίου δεν μπορώ να το πάρω ... βλέπω να το φέρει έκθεση να το κοιτάμε , και μετά να θέλουνε να μπουνε οι πελάτες όπως στο Kodiaq που έβλεπα στη Skoda :-)
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#504398 Καλορίζικο και καλοτάξιδο να είναι Kilomeater. Με το καλό να το παραλάβετε και να το χαρείτε! :thumbsup:

Το 5008 GT full extra, μου θύμισε το παρακάτω βίντεο, όπου ο ιδιοκτήτης πήγε με την λίστα τον extra και τσέκαρε μήπως ξέχασε να του βάλουν τίποτα :lol: Απίστευτη οργάνωση ο τύπος!

Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#504583 Το θέμα που ασχολήθηκα τελευταία ήταν η.... Πινακίδα του αυτοκινήτου.
Το έλεγα για πλάκα παλιά να φτιάξω πινακίδα αλλά δεν ασχολήθηκα ποτέ, ευκαιρία λοιπον...

Αφού έμαθα τον αλγόριθμο και τους περιορισμούς, έγραψα μερικες και τσέκαρα στο υπουργείο διαθεσιμότητα.
Γενικά στη περιοχη παίζει πολύ vanity plate.

Μου δώσανε το οκ οποτε την Παρασκευή την πληρώνω και τη κλείνω για 15 χρόνια (γύρω στο 200αρι πάει)

:-)
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#504587 Προχθές είδα το εξής σκηνικό
Σκάει ΜΒ μεγάλη.. Κατεβαίνει κύρια 60αρα τραβηγμένη κάργα αλλα πολύ σοβαρό business dress και μαλλί, μέσα κύριος ίδιας ηλικίας, με κοστούμι με εντονή ριγα και μαλλί περούκα στυλ Επίσης φροντισμένο αφύσικα όμως...

DRLAW2