Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By royal_airness
#474945 Να με κι εγώ ! :s_bye

Σας έλειψα ;

Ψάχνω πολύ καιρό τώρα (μήνες) για το επόμενο αυτοκίνητο. Θα σας κάνω ένα σύντομο recap της φάσης για να έχετε μια πιο σαφή εικόνα. Το κόκκινο MR2 πουλήθηκε, το μαύρο υπάρχει ακόμα και το Mercedes όπου να ναι θα πουληθεί. Στην οικογένεια έχουμε μείνει πλέον μόνο εγώ και η μητέρα μου και έχω αφιερώσει αρκετό χρόνο εξετάζοντας τις ανάγκες μας, έτσι ώστε να καταλήξω στον αντικαταστάτη του W204.

Το νέο μεγαλόσωμο κουτάβι και το γεγονός πως 2-3 φορές τον χρόνο μπορεί να χρειαστεί να πάμε Καλάβρυτα κουβαλώντας μαζί μισό σπίτι, με έβαλαν αρχικά στην παγίδα να κοιτάω για SUV. Μετά απο αρκετές αγγελίες απο Q3, X1 και μερικά RX400h, έβαλα μυαλό και συνειδητοποίησα οτι δεν είναι δυνατόν να αγοράσω αυτοκίνητο με βάσει αυτές τις 15 μέρες του χρόνου.

Αποφάσισα λοιπόν πως θα πάμε σε κάτι πιο μικρό, μικρότερο κι απ'το Merc. Όμως να πέφτουν και τα καθίσματα επιτέλους, έχω να κάνω ski 3 χρόνια γι'αυτό τον λόγο. Ακούς Χρήστο ; :sorry:

Έβαλα to budget στο sub 20k, τα χιλιόμετρα στα sub 90k και bonus για όσα είχαν αυτόματο κιβώτιο. Μην σας τα πολυλογώ, κατόπιν ατελείωτης σκέψης και συζήτησης, κατέληξα στις παρακάτω 2 επιλογές:


Audi S3 TFSi

Μοντέλο μέχρι 07' για να γλιτώσουμε τον φόρο πολυτελείας και αναγκαστικά manual καθώς τα S-Tronic ξεφεύγουν. Επίσης αναγκαστικά 3door, γιατί τα sportback επίσης ξεφεύγουν πολύ.

Pros -->
• Ο ιδανικός συμβιβασμός που ψάχνω μεταξύ ταχύτητας/άνεσης , hot-hatch for grown-ups, 4κίνηση.
• Σχετικά bullet-proof κινητήρας, έυκολα βελτιώσιμος, εμφάνιση q-car.
• Είναι ένα S3, δεν είναι καμία ειδική κατασκευή, αλλά νιώθεις οτι οδηγάς κάτι πιο special/rare etc.

Cons -->
• Αδιάφορο, πολυφορεμένο και σχεδόν ξεπερασμένο εσωτερικό/εξωτερικό.
• Χειροκίνητο (έχω καλομάθει).
• 3πορτο.
____________________________________________

Golf 6 GTi DSG

Μοντέλο έως το 12' για να έχουμε χαμηλό φόρο πολυτελείας, οπωσδήποτε DSG μιας και "μας παίρνει", όσο πιο φορτωμένο γίνεται απο άποψη εξοπλισμού και με τα λιγότερα δυνατά χιλιόμετρα.

Pros -->
• Το μόνο FWD που να καλύπτει τις δικές μου απαιτήσεις σε άνεση-ποιότητα-εμφάνιση και απόδοση ταυτόχρονα.
• DSG nuff said ... , το ίδιο καλό μοτεράκι, επαρκώς στριφτερό για να απολαύσω αγαπημένες διαδρομές.
• Ευχάριστο και μόντέρνο εσωτερικό, σύγχρονα features, βγαίνει και σε 5πορτο χωρίς να ξεφεύγει.

Cons -->
• Είναι Golf, αυτό κι αν είναι πολυφορεμένο εξωτερικό.
• Είναι FWD, οχι οτι με το S3 θα πήγαινα με τα 4 αλλά λέμε τώρα.
• Αξιοπιστία DSG ?
____________________________________________

Head to Head

- Στην μετάδοση κερδίζει το Golf λόγω DSG, βέβαια διαβάζω διάφορα σχετικά με σοβαρά θέματα που αντιμετώπισαν. 6 speed vs 7speed, wet clutch, dry clutch, θα ήθελα την γνώση και τις απόψεις σας πάνω σε αυτό. Νομίζω πως θα αποτελέσει εν τέλει τον key factor για την επιλογή μου.

- Στον κινητήρα τα πράγματα είναι evenly matched. Ένα reflash θα γίνει σίγουρα όποιο κι αν επιλέξω. Το Golf είναι λίγο πιο ελαφρύ, έχει και το DSG οπότε νομίζω πως σε real life conditions δεν θα έχουν τεράστιες διαφορές. Θα καίει και κατιτίς λιγότερο απ'οτι έχω διαβάσει, οπότε you win some, you lose some.

- Οδική συμπεριφορά, και τα 2 καλύπτουν τις ανάγκες μου, στρίβουν εξαιρετικά, ελαφρύ πλεονέκτημα στο S3 λόγω Haldex, αλλά στην πράξη και τα 2 μπορούν να κινηθούν σε απίστευτα γρήγορους ρυθμούς σε ικανά χέρια. Δεν ψάχνουμε τα έξτρα δέκατα με το daily, έχουμε το αγωνιστικό γι'αυτές τις δουλειές.

- Εμφάνιση. Στο εσωτερικό κερδίζει ξεκάθαρα το Golf, στο εξωτερικό πάλι τα πράγματα δυσκολεύουν. Μπορεί το Golf να φαίνεται πιο σύγχρονο, αλλά καθημερινά θα δείς το ίδιο καρότσι πολλές φορές δίπλα σου στο φανάρι. Απο την άλλη μπορεί το 8P καρότσι να φαίνεται ξεπερασμένο πλέον, αλλά το S3 έχει αυτές τις διακριτικές λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει.

- Τα πάγια έξοδα είναι πολύ κοντά. Στα 690€ τα τέλη για το S3, στα 723€ τα τέλη + τον φόρο πoλυτελείας για το Golf. Οι καταναλώσεις έχουν μια διαφορά απ'οτι διαβάζω. Γύρω στα 10l/100km για το S3, ενώ τα GTi DSG μπορούν να πέσουν στα 7-8l/100km. Παρακαλώ διορθώστε με αν έχετε διαφορετικές εμπειρίες.

- Όσον αφορά σε χώρους, εργονομία, συντήρηση και μεταπώληση, νομίζω πως δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές, και πάλι διορθώστε με αν κάνω λάθος.

Αν ξεχνάω κάτι, παρακαλώ μην διστάσετε να το συμπληρώσετε. Εσείς τι θα διαλέγατε και γενικότερα τι έχετε να προσθέσετε στο παραπάνω argument ?

Καλημέρα ! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#474953 Καλύτερο οδηγικά από τα παραπάνω, με πολλή δύναμη κι εργοστασιακό μπλοκέ.
https://www.car.gr/8861228-mazda-3-2-3cc-mps-5d-260hp

Γενικώς, επειδή γνωρίζω πόσο χεράς είσαι, θεωρώ ότι θα ξενερώσεις με όλα τα παραπάνω. Θες είτε δυνατό πισωκίνητο (IS200 Compressor, αλλά είναι παλιό, δυνατή 3άρα) είτε φτερούγα. Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#474966 Κι εγώ το cupra θα πρότεινα και μάλιστα να γνωρίζεις ότι δεν έχει τα τέλη των παλαιότερων μοντέλων που αναφέρεις.



< >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#474981 S3 10ετίας και βάλε προσωπικά θα το απέφευγα. Όσο προσεγμένο και να είναι αργά ή γρήγορα θα ζητήσει πολλά και ακριβά. Επίσης δε θα έπαιρνα χειροκίνητο. Ναι το DSG πάντα θα είναι ερωτηματικό από θέμα αξιοπιστίας αλλά νομίζω ένα καλοσυντηρημένο 6αρι που έχουν τα Golf/S3 δε θα χει θέμα. Εν ολίγοις...

https://www.car.gr/12322833-volkswagen-golf-6-gti-dsg-facelift
https://www.car.gr/8012508-volkswagen-golf-gti-dsg-f1 (λουκουμάκι εάν είναι πραγματικά τα χλμ)

Στο Κολφ επίσης μην περιμένεις πολλά σε θέμα reflash. Φοράει ίδια τουρμπίνα με εμένα. 260-265hp πάει και άντε να πάρεις άλλα 5-10 με εισαγωγή εξάτμιση. Στην ουσία θα πηγαίνει φαντάζομαι όπως ένα μαμά S3. Ίσως και λίγο καλύτερα λόγω βάρους.

Με 7-8 κατοστάρικα βάνεις και φρένα από Cayenne και είσαι κύριος.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#474984
Deleted User 1 έγραψε:https://www.car.gr/8012508-volkswagen-golf-gti-dsg-f1 (λουκουμάκι εάν είναι πραγματικά τα χλμ)


Έχει και dcc, σπάνιο.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#474985 Πάντως οδηγικα το 6αρι GTI δεν είχε τον χαρακτήρα που είχε το 5αρι.

Από τα δύο θα προτιμούσα S3 λόγω δύναμης, καλύτερης ποιότητας και Quattro αν και στην ουσία προσθιοκινητο είναι.

Πάντως το cupra τα έχει όλα. Καινούριο είναι, λιγότερα τέλη έχει, στρίβει καλύτερα από το golf, είναι πιο ρυθμισιμο και fun και από τα δύο (lift off oversteer :inlove: ) και φοράει το μοτέρ του καινούριου S3.

Συν ότι λόγω των driving modes το προσαρμόζεις όπως εσύ θέλεις ανάλογα με την όρεξη που έχεις.

Εκτός αν πεις κι εσύ Yolo και με τα 20 χιλιάρικα χτυπήσεις sti wrx.

< >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#474989 Έχεις 10' μέχρι να μπει ο Ντίμης και να σε κάνει να πιστεύεις ότι το EVO είναι η μόνη επιλογή. :lol:
Που μεταξύ μας, είναι :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#474991
red_monster έγραψε:Έχεις 10' μέχρι να μπει ο Ντίμης και να σε κάνει να πιστεύεις ότι το EVO είναι η μόνη επιλογή. :lol:
Που μεταξύ μας, είναι :innocent:


Μωρέ είναι, απλά δεν έχει 30 χιλιάρικα να δώσει και ψάχνει hatch, αλλιώς θα του το έδινα βόλτα πριν πάμε να ψάξουμε για αυτοκίνητο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#475002 Δεν θα πρότεινα κανένα από τα δύο. Αν είσαι μεταξύ αυτών και μόνον, πάω πάσο. Από μένα οι κάτωθι εναλλακτικές, για να πας και στα χιονοδρομικά σου:
Στο μισό budget (λόγω τελών και φόρου πολυτελείας, αλλά σου περισσεύουν μπόλικα και είσαι κερδισμένος):
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/11526914/
Εικόνα
Ακριβότερο, παλιότερο, αλλά χωρίς φόρο πολυτελείας και με μικρότερα τέλη:
https://www.car.gr/11567503-subaru-forester-sti
Εικόνα

Και έχεις πραγματική τετρακίνηση, μποξερίλα, και ακόμη και καλύτερη αξιοπιστία από τα VAG που κοιτάς.
Αν πάλι θέλεις κάτι πιο χαλαρό (είναι και αυτόματο), πας σε κάτι τέτοιο:
https://www.car.gr/9945337-subaru-forester-xt-turbo-2-5
Εικόνα

Τα μόνα αρνητικά:
-Κατανάλωση (ειδικά στο αυτόματο που είναι παλιάς κοπής και για χαλαρές βόλτες)
-Δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία (αλλά βρίσκεις τα πάντα, και υπάρχει και άπειρο μεταχειρισμένο από Ιαπωνία).

:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By markvag
#475031
Nikos! έγραψε:
Από τα δύο θα προτιμούσα S3 λόγω δύναμης, καλύτερης ποιότητας και Quattro αν και στην ουσία προσθιοκινητο είναι.



< >


Η 4κίνηση στο S3 δεν είναι κάτι το σοβαρό. Ιδίως αν χάσει το εμπρός πρόσφυση και στείλει δύναμη πίσω (που το κάνει σχετικά απότομα) μέσα στη στροφή, θα σε τρομάξει. :rtfm:

Τώρα, για την ποιότητα δεν το σχολιάζω, ίδια αμάξια είναι με την γκόλφω, το αν έχει λίγο καλύτερα πλαστικά το Audi λίγη σημασία έχει.

Προσωπικά, θα κοιτούσα κάτι παρόμοιο με αυτά που έβαλε ο αδμίν, δεν ξέρω, τα subaru μου βγάζουν μία έλξη τελευταίως... :hmmm: Κατανάλωση στο θεό βέβαια.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#475036 Ανταγωνιστης του s3 το φορεστερ;

Παλι θα το μαγαρισουμε το τοπικ.

Αλλες επιλογες σε αυτα τα λεφτα ειναι
Giulietta qv
Astra opc τελευταιας γενιας

Τωρα αν ψαχνεις κατι με τετρακινηση ισως και κανα countryman cooper s



< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#475037 Μικρό είπε, εσωτερικό κοιτάει, αγωνιαρικο έχει...

Golf μυρίζει από μακριά και αυτό που μπήκε παραπάνω φαίνεται ταμάμ.

< >