Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By drdino
#472744 Άλλο το αν ισχύει κι άλλο το τι περιμένεις.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#472754 Επίσης αλλη η σχέση κόστους-χρήσης ενος LR και ενός supercar.

Οπότε ξαναφέρτε τη μπάλα εντός γηπέδου.

< >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#472811 Πρέπει να είσαι πολύ ανόητος για να πληρώνεις 300k και να περιμένεις προβλήματα για αυτοκίνητο παραγωγής ή ακόμα χειρότερο να τα θεωρείς και φυσιολογικά, δεν μιλάμε για κιτ καρ που φτιάχνεται στην αποθηκούλα του Μπαρμπαμήτσου.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#472817 Εγώ θα περιμενα πως με 300k αγοράζεις υλικά που αντέχουν στην πίεση, ανάλογο σχεδιασμό και ποιοτικο έλεγχο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#472819 Φαντάσου απογοήτευση στην F1 δηλαδή που σπάνε οι κινητήρες των εκατομμυρίων... :lol:

Οι ανάγκες επιδόσεων και αντοχής είναι αντιφατικές. Το μόνο εύκολο είναι να κάνεις κάτι πάμβαρυ (κινητήρα βαπορίσιο κλπ) και να αντέχει για πάντα. Μετά όμως δεν θα έχει την απαραίτητη απόδοση... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#472865 Διαβάζοντας τα παραπάνω σκέφτομαι αυτούς που πήραν τις πρώτες ML και Χ5 που είχαν κατανου την αξιοπιστία αυτών των εταιριών. Ιδίως μετά το άκυρο που μπορεί να έδωσαν σε ένα Range ή Land Rover!
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#472869 Όπως είπες.... Τις πρώτες... Και το ML mk1 δεν πούλησε. Η δε X5 έκανε ένα σωρό αλλαγές σε μηχανικά σύνολα.
Και αν δεις τιμές θα καταλάβεις. Κάπου έχω ένα 4τροχοί με δραχμές. Θυμάμαι 21.000.000 δρχ το ML, και 28.000.000 το GC. Έφτιαξαν άλλο αυτοκίνητο και ανέβασαν στο επόμενο μοντέλο τις τιμές, γιατί το προηγούμενο ήταν τριμπούρδελο. Κ

Εδώ μιλάμε για range του κουτιού που πάνε για φλάντζες κεφαλής ή που νεκρώνουν στο δρόμο. Μιλάμε ότι οι άνθρωποι είναι "συνταγή που κερδίζει δεν αλλάζει." Αλλά δεν έχουν πάρει γραμμή, ότι η συνταγή είναι λάθος.

υ.γ. το γ@μήσαμε πάλι το θέμα του ανθρώπου