Limited). Ειναι ηδη 12 ετων, εχει αισιως 215000 χιλιομετρα. Βεβαια ειναι αριστο, δεν εχει βγαλει τιποτα και βολευει παρα πολυ μιας και καθημερινα το οδηγαει η κυρα και μονο Καλοκαιρια και εκδρομες το οδηγαω εγω.
Ο λογος που δεν το αποφασιζα ειναι οτι αφ'ενος εκτος δρομου εινα ασυναγωνιστο και αφ'ετερου σε μαντρες το σκοτωναν και σου κανανε και χαρη.
Οι εκτος δρομου ανησυχιες μου (ακα κυνηγι) εχουν λογω οικογενειας περιοριστει σε πολυ μεγαλο βαθμο και επι πλεον βρηκα καποιον που το θελει σε σχετικα ικανοποιητικη τιμη. Και βεβαια ολα εχουν να κανουν και με τον αντικαταστατη του. Ο οποιος θα επρεπε να ειναι SUV, υποχρεωτικα τετρακινητο με μεγαλους χωρους για τετραμελη οικογενεια, πανω απο 200 αλογα για να ταξιδευει ανετα και γρηγορα, να τραβαει καπ και που και ενα φουσκωτο πεντεμιση μετρα ενω λογω λιγοτερων χιλιομετρων δεν ειναι απαραιτητο να ειναι diesel.
Budget κατω απο 25000, μοντελο μετα το 2010, χιλιομετρα κατω απο 100.000 και μαλλον αυτοματο.
Προσανατολιζομουν σε volvo xc 60 πχ αυτο:
https://www.car.gr/9217232-volvo-xc-60
ο οποιος παρεπιπτοντως πριν το ειχε 24000 οποτε θεωρω οτι εκει και ακομα παρακατω το παιρνεις.
Ψαχνοντας στα χαζα ομως βρηκα κατι τετοιο:
https://www.car.gr/10995608-saab-9-3-9-3-aero-xwd
μια μαρκα που την εκτιμουσα αλλα που ποτε δε θα κοιταζα ομως νομιζω οτι καλυπτει πολλα απο τα θελω μου και εχει τα βασικα πλεονεκτηματα οτι ειναι πολυ φθηνοτερο, πολυ πιο ενδιαφερον υποθετω και απ οτι διαβαζω, οδηγικα, και με λιγοτερα κυβικα με οτι αυτο συνεπαγεται.
Στα μειον οτι δεν ειναι suv.
Τι λετε οι κατοχοι?
Εκει πωλουνται αυτα?
Απο ανταλλακτικα τι παιζει λογω του οτι η saab εχει κλεισει?
Service?
R21