Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#472725
junior gt έγραψε:
JasonLouk έγραψε:
kyr80 έγραψε: Μάλλον θα έβαζα ένα πρόγραμμα, και 2-3 αλλαγές για να το φρεσκάρω στα μάτια μου. Και θα το κρατούσα μέχρι να σαπίσει.

+1

Να βάλεις πρόγραμμα σε GC και μάλιστα diesel είναι σα να βάλεις mud & snow σε χαμηλωμένο σαξόραλλο για να πηγαίνεις off road. :dizzy: :lol: :lol:

Δεν είπα, να πας για ράλι. Η μηχανή πάει στα 280 άλογα και κάτι λιγότερο από 60κιλά ροπή. Εφόσον περιόρισες όπως λες και το off-road, βάζεις μια πιο ασφάλτινη ανάρτηση. Αλλάζεις τις 18άρες με 20ρες και έχεις άλλο αυτοκίνητο.

Οδήγησα από γνωστό με πρόγραμμα, και έχει μεγάλη διαφορά. Δεν είπα να το κάνεις 1000 άλογα.
REALZEUS έγραψε:Για τα νέα δεν ακούγεται τίποτα φοβερό.


Όταν δίνεις 150.000€ (ΕΚΑΤΟΝ ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ), περιμένεις να μην κάνει κιχ.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#472743
kyr80 έγραψε:Όταν δίνεις 150.000€ (ΕΚΑΤΟΝ ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ), περιμένεις να μην κάνει κιχ.


Φυσικά και δεν ισχύει αυτό. Τα πιο παθιάρικα αυτοκίνητα είναι τα supercars των 300-400-500-1000 χιλιάδων!!! Τα πιο αξιόπιστα τα απλοϊκά των 10.
Άσε που τα Land ξεκινάνε από τα 45... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#472744 Άλλο το αν ισχύει κι άλλο το τι περιμένεις.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#472754 Επίσης αλλη η σχέση κόστους-χρήσης ενος LR και ενός supercar.

Οπότε ξαναφέρτε τη μπάλα εντός γηπέδου.

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#472758
drdino έγραψε:Άλλο το αν ισχύει κι άλλο το τι περιμένεις.


Αν έχεις επαφή με το άθλημα ξέρεις τι να περιμένεις. :iconcool:


JasonLouk έγραψε:Επίσης αλλη η σχέση κόστους-χρήσης ενος LR και ενός supercar.

Οπότε ξαναφέρτε τη μπάλα εντός γηπέδου.


Η μπάλα είναι εντός παιδιάς και το νόημα είναι ότι το κόστος ενός αυτοκινήτου δεν έχει άμεση σχέση με την αξιοπιστία του.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#472811 Πρέπει να είσαι πολύ ανόητος για να πληρώνεις 300k και να περιμένεις προβλήματα για αυτοκίνητο παραγωγής ή ακόμα χειρότερο να τα θεωρείς και φυσιολογικά, δεν μιλάμε για κιτ καρ που φτιάχνεται στην αποθηκούλα του Μπαρμπαμήτσου.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#472817 Εγώ θα περιμενα πως με 300k αγοράζεις υλικά που αντέχουν στην πίεση, ανάλογο σχεδιασμό και ποιοτικο έλεγχο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#472819 Φαντάσου απογοήτευση στην F1 δηλαδή που σπάνε οι κινητήρες των εκατομμυρίων... :lol:

Οι ανάγκες επιδόσεων και αντοχής είναι αντιφατικές. Το μόνο εύκολο είναι να κάνεις κάτι πάμβαρυ (κινητήρα βαπορίσιο κλπ) και να αντέχει για πάντα. Μετά όμως δεν θα έχει την απαραίτητη απόδοση... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#472820
REALZEUS έγραψε:
kyr80 έγραψε:Όταν δίνεις 150.000€ (ΕΚΑΤΟΝ ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ), περιμένεις να μην κάνει κιχ.


Φυσικά και δεν ισχύει αυτό. Τα πιο παθιάρικα αυτοκίνητα είναι τα supercars των 300-400-500-1000 χιλιάδων!!! Τα πιο αξιόπιστα τα απλοϊκά των 10.
Άσε που τα Land ξεκινάνε από τα 45... :iconcool:



Δεν έχει άδικο ο Δίας σε αυτό που γράφει πάντως.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#472822
REALZEUS έγραψε:Όσο πιο πολύπλοκο και "πιεσμένο" είναι κάτι, τόσο πιο εύκολο είναι να χαλάσει.
Υπάρχει κάτι που λέγεται καλο και κακό engineering. Επίσης υπάρχει ο σκοπός κάθε πράγματος. Μην τα βάζεις ολα σε ενα τσουβάλι και μην πετάς την μπάλα εκτός γηπέδου ξανά με το παράδειγμα των κινητήρων F1. FFS.

< >
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#472823
REALZEUS έγραψε:Φαντάσου απογοήτευση στην F1 δηλαδή που σπάνε οι κινητήρες των εκατομμυρίων...


Η αξιοπιστία στους κινητήρες F1 είναι αρκετή ώστε να βγάλουν μερικούς αγώνες, αυτό είναι και το ζητούμενο. Βεβαια, δεν έχουν σχεση με αυτοκίνητα παραγωγής για τα οποία συζητάμε.


REALZEUS έγραψε:Οι ανάγκες επιδόσεων και αντοχής είναι αντιφατικές. Το μόνο εύκολο είναι να κάνεις κάτι πάμβαρυ (κινητήρα βαπορίσιο κλπ) και να αντέχει για πάντα. Μετά όμως δεν θα έχει την απαραίτητη απόδοση... :iconcool:


Μα για πάντα αντέχουν (με την προβλεπόμενη συντήρηση). Το καράβι που βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο αδερφός μου δεν έχει σταματήσει από το 2014 που μπήκε θάλασσα. Αυτή τη στιγμή γράφει 17 κόμβους και τραβάει 112Κ τόνους. Τον λες και αποδοτικό.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#472835
Giuseppe Busso έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
kyr80 έγραψε:Όταν δίνεις 150.000€ (ΕΚΑΤΟΝ ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ), περιμένεις να μην κάνει κιχ.


Φυσικά και δεν ισχύει αυτό. Τα πιο παθιάρικα αυτοκίνητα είναι τα supercars των 300-400-500-1000 χιλιάδων!!! Τα πιο αξιόπιστα τα απλοϊκά των 10.
Άσε που τα Land ξεκινάνε από τα 45... :iconcool:



Δεν έχει άδικο ο Δίας σε αυτό που γράφει πάντως.


Άδικο έχει. Στη F1 κοστίζουν εκατομμύρια αλλά μπορεί να σπάσουν στο δευτερόλεπτο γιατί είναι φουλ πιεσμένα.

Αυτό που αγοράζεις σε ένα supercar είναι οι επιδόσεις σε ταχύτητα, κράτημα, απόλαυση κλπ
Σε ένα premium suv αγοράζεις τις δυνατότητες εκτός, χώρους, και μια αξιοπιστία ότι θα σε πάει και θα σε γυρίσει από εκεί που είναι φτιαγμένο να πηγαίνει. Οι επιδόσεις ταχύτητας είναι σε τριτο-τέταρτη μοίρα σε σχέση με την αξιοπιστία του συνόλου. Για αυτό και ενώ έχουν κυβικά και τουρμπίνες, δεν έχουν μεγάλη ιπποδύναμη. Για αυτό και το έξτρα βάρος και πολλά άλλα.

Τα Εγγλεζάκια έχουν κάνει ωραία αυτοκίνητα. Αλλά όταν έρθει πραγματικά η ώρα να βάλω τα λεφτά μου, θα πάρω ή το νέο GC ή κανένα Land Cruiser. Που είναι το πιο αργό, με τα χειρότερα πλαστικά και πολυτέλεια. Αλλά πάει παντού και δε σπάει.

Είναι σαν να βγάλει η Ferrari την επόμενη Enzo με καμιά 200ριά άλογα λιγότερα και 300 κιλά βαρύτερο. Οι επιδόσεις να γυρίσουν στο 1980. Αλλά να σου πει 6 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση στα πάντα και 12 χρόνια αντισκωριακή και 30 χρόνια οδική βοήθεια..... ΑΔΙΑΦΟΡΑ
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#472865 Διαβάζοντας τα παραπάνω σκέφτομαι αυτούς που πήραν τις πρώτες ML και Χ5 που είχαν κατανου την αξιοπιστία αυτών των εταιριών. Ιδίως μετά το άκυρο που μπορεί να έδωσαν σε ένα Range ή Land Rover!
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#472869 Όπως είπες.... Τις πρώτες... Και το ML mk1 δεν πούλησε. Η δε X5 έκανε ένα σωρό αλλαγές σε μηχανικά σύνολα.
Και αν δεις τιμές θα καταλάβεις. Κάπου έχω ένα 4τροχοί με δραχμές. Θυμάμαι 21.000.000 δρχ το ML, και 28.000.000 το GC. Έφτιαξαν άλλο αυτοκίνητο και ανέβασαν στο επόμενο μοντέλο τις τιμές, γιατί το προηγούμενο ήταν τριμπούρδελο. Κ

Εδώ μιλάμε για range του κουτιού που πάνε για φλάντζες κεφαλής ή που νεκρώνουν στο δρόμο. Μιλάμε ότι οι άνθρωποι είναι "συνταγή που κερδίζει δεν αλλάζει." Αλλά δεν έχουν πάρει γραμμή, ότι η συνταγή είναι λάθος.

υ.γ. το γ@μήσαμε πάλι το θέμα του ανθρώπου