Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#471653
John Doe έγραψε:τα ιαπωνικα/κορεατικα εχουν δηλαδη ακομη την πρωτια σε αξιοπιστια?


ναι, δεν την εχει κλεψει ακομα, την πρωτη θεση η vw.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#471658 Πήγαινε δες τα όλα, οδηγησε τα, πάρε ένα από αυτά που σου πρότεινα, μην ακούς χρήστη Νίκο Παππά και dimviii, είναι 17 και 14 χρονών.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#471665 Φίλος έψαχνε επίσης επταθέσιο. Επέλεξε πετρέλαιο και Renault Scenic του 2011. Στο εξάμηνο, πάρε βλάβη στα μπεκ, 1800 ευρώ στην αντιπροσωπεία. Αντίστοιχες ιστορίες άνω του χιλιάρικου είχε κι άλλος γνωστός με Ford πολλών θέσεων.
Διαβάστε κι Ότσο για το C4 του, με το οποίο ο Ιταλός έκανε 55Κ χιλιόμετρα ετησίως και τον πέθανε στις βλάβες.

Τι προτείνω; Πετρέλαιο είτε καινούριο είτε από γνωστό (ή τέλος πάντων, να είσαι σίγουρος για το τι αγοράζεις).
Αν το υπάρχον αυτοκίνητό σου είναι σε καλή κατάσταση, ενδεχομένως να σε συμφέρει να ρίξεις ένα χιλιάρικο και να βάλεις υγραέριο. Κόστος κίνησης αντίστοιχο του πετρελαίου, πολύ μικρότερο κόστος αρχικά σε σχέση με το να λουστείς την απαξίωση του υπάρχοντος και τα επιπλέον χρήματα για άλλο.
Επίφοβη αξιοπιστία σχετικά με τη γνωστή ευπάθεια στις βαλβίδες, όπου αντιμετωπίζεται με συγκεκριμένους τρόπους:
*βάζεις καλό-ακριβό σύστημα υγραερίου.
*το βάζεις σε σωστό εγκαταστάτη. Μεγάλη προσοχή, υπάρχουν πάρα πολλοί άσχετοι εκεί έξω. Πιο σημαντικός ο εγκαταστάτης από το σύστημα.
*βάζεις συντηρητικές ρυθμίσεις εις βάρος της οικονομίας. Στο δικό μου για παράδειγμα, από τις 2000 σαλ ρίχνει 15% βενζίνη. Και μετά τις 4500 σαλ ρίχνει μόνο βενζίνη. Σκέψου ότι άλλοι το δουλεύουν σκέτο υγραέριο παντού και πάντα, εκτός της εκκίνησης που αναγκαστικά γίνεται με βενζίνη.
*ελέγχεις αν ο κινητήρας σου ανήκει στους ευαίσθητους για υγραέριο.
*υπολογίζεις ότι στη χειρότερη περίπτωση, θα σου βγάλει μια βλάβη στις βαλβίδες μετά από πολλές δεκάδες χιλιόμετρα, όπου θα βάλεις ενισχυμένες και θα λήξει αυτή η ιστορία. Το κόστος είναι από 500 ως 1000 ευρώ, αυτά τα νούμερα έχω ακούσει.

Το σημαντικό είναι ότι δε χρειάζεται να πουλήσεις το υπάρχον αυτοκίνητό σου.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#471667 Σου παραθέτω και τρεις πρόσφατες δημοσιεύσεις από υγραεριοκίνητο φόρουμ για να πάρεις μια ιδέα. Βέβαια, εκεί θα διαβάσεις κι άλλες περιπτώσεις, άλλες καλές κι άλλες κακές.
Το θέμα είναι ότι αν ακολουθήσεις τα βήματα που σου έχω αναφέρει, ελαχιστοποιείς τον κίνδυνο.
Ήμουν στην ίδια θέση πριν ένα δίμηνο κι αντί για πετρέλαιο, ψήφισα υγραέριο αφού πρώτα έριξα τρελό διάβασμα σε ελληνικά και ξένα σάιτ και δεδομένου ότι ΔΕΝ είχα τα χρήματα για καινούριο ή συγκεκριμένο πετρέλαιο από γνωστό.

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#471670 ο αλλος σε μοτερ με 290κ χλμ εβαλε γκαζι. :metalo:

Ντριφτερ ηρθε η ωρα για γκαζι στην Ευα.θα αλλαζεις και ακομα πιο αραια λαδια,καθε 30κ πιστευω,ειναι καλα για να φτασει το 1.000.000 χλμ.

fabrique au japon re mnia :metalo:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#471676 Καλό το γκαζ, αλλά θέλει ανά 103 Χιλ χλμ (Ντοκτορντινος, Ιντομεγκανης, 2013) έλεγχος στα διάκενα των βαλβίδων, δεν είναι για πολλά πολλά αν συνυπολογισεις τα Ελ μαστορια.
Δε μπα να βάλουν το ντίζελ στα 2 ευρώ. Την κατανάλωση δεν μπορούν να την αλλάξουν, εκτός και αν η Αχτσιογλου ξανακάνει συμφωνία με τον Εωσφόρο.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#471679
dimviii έγραψε:ο αλλος σε μοτερ με 290κ χλμ εβαλε γκαζι. :metalo:

Ντριφτερ ηρθε η ωρα για γκαζι στην Ευα.θα αλλαζεις και ακομα πιο αραια λαδια,καθε 30κ πιστευω,ειναι καλα για να φτασει το 1.000.000 χλμ.

fabrique au japon re mnia :metalo:
Εν τω μεταξύ, τα ιαπωνικά θεωρούνται ότι έχουν ευαίσθητες βαλβίδες, δεν είναι πολύ κατάλληλα για υγραέριο. Μου έλεγε ο εγκαταστάτης μου ότι στα Forester, ρυθμίζει ώστε ο ψεκασμός βενζίνης (15%) να ξεκινάει στις 1500 σαλ.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#471714 Δεν ξέρω τις εμπειρίες σας , αλλα οι δικές μου ειναι οτι όλα χαλάνε ....

Το Picasso του 2014 1.6 diesel δεν μας έβγαλε κατι . Εντάξει έχουμε μόλις 70.000 χλμ ....
Το Yaris 1.33 του 2008 στα 40.000 χλμ έσπασε ( ναι έσπασε ) το συμπλέκτη του ημιαυτόματο μου κιβωτίου κ η αντιπροσωπεία είπε ειναι φυσιολογικό κ αναλώσιμο !! Δεν ήταν φθορά ... έσπασε ... μείναμε ... δεν ξέρω πως μπορεί να το προκαλέσαμε εμείς , ούτε η αντιπροσωπεία ήξερε ...
Έχω πολλά παραδείγματα ...
Πάρε κατι που σου αρεσει κ ειναι οικονομικό στη χρήση . Εννοείτε εν ακούσεις περίεργες ιστορίες για καποιο μοντέλο να μην το επιλέξεις αλλα δεν ειναι πλέον κανόνας ( Ιαπωνία = αξιόπιστος κ οι άλλοι στη φωτιά ) ....
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#471715 Οσο γι το αέριο , ειναι κ λίγο λαχείο ...
έχει μοτέρ που άντεξαν κ αλλα που δεν την έβγαλαν καθαρή . Τώρα τι φταίει , δεν ξέρω , οι βαλβίδες ; Το κιτ ; Η εγκατάσταση ; Ο προγραμματισμός ;

Επίσης απο Βούλγαρο συνεργάτη κ φίλο απο το 1992 ( εκεί το αεριο ειναι πολλά χρονια ) , μου συνέστησε την προσοχή να μη βάλω αεριο για περίπτωση τρακαρίσματος απο πίσω κ το πιυ θα καταλήξουν οι δεξαμενές ... κ αυτός προ 10ετιας επέλεξε Prius , αντί αερίου σε άλλο αυτοκινητο .
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#471717 Με κίνδυνο να μετατραπεί το θέμα του φίλου σε θέμα για το υγραέριο, να πω ότι η ασφάλεια που παρέχουν τα υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα είναι αντίστοιχη των ίδιων βενζινοκίνητων. Δείτε στο YouTube "lpg crash test". Η μοναδική επιβάρυνση της ασφάλειας είναι ότι έχεις ένα αυτοκίνητο βαρύτερο κατά 50-60 κιλά. Που κι αυτό δεν ισχύει απόλυτα, η διαφορά είναι μικρότερη μιας κι έχεις το ντεπόζιτο βενζίνης σχεδόν άδειο. Η βενζίνη καταναλώνεται με τόσο αργούς ρυθμούς (π.χ. σε μένα που ψεκάζει σχεδόν συνέχεια βενζίνη, ένα ντεπόζιτο βγάζει 5.000 χιλιόμετρα, σε άλλους πολύ πολύ περισσότερο) που το κρατάς συνέχεια στο 1/4. Στο αντίστοιχο βενζινοκίνητο, συνήθως έχει περισσότερο καύσιμο μέσα, άρα η διαφορά των κιλών είναι μικρότερη από 50-60.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#471725 Με άδειο ντεπόζιτο βεντσινης παίρνεις την αντλία στο χέρι σε σύντομο διάστημα. Ο εγκαταστατης μου μου είπε τουλάχιστον μισό ντεπόζιτο γιοματο. Και εν πασει περιπτώσει, υγραέριο καλό είναι να βάλεις στο μέσο κσι μετά της χιλιομετρικης ζωής του αυτοκινήτου, να γλυτώσεις κάνα φράγκο στα τελειώματα, αν πρόκειται για εξ αρχής αγορά με σκοπό να γράψεις καμιά 300 άρα χιλ χλμ το ντίζελ είναι no brainer.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#471730 Για τον τύπο καυσίμου:
50.000 χλμ το χρόνο σε εθνική για επαγγελματική χρήση (?) -> κοιτάς μόνο πετρέλαιο*, θα μουρλαθείς στον ανεφοδιασμό με το υγραέριο, εκτός αν αποφασίσεις και του βάλεις δύο ρεζερβουάρια υγραερίου στο πορτπαγκάζ για να έχεις την ίδια αυτονομία. Και πάλι θα ψάχνεις μερικές φορές για πρατήριο.
Δεν σου βάζω τις βλάβες, πες ότι δεν θα έχεις από αυτές.

*Εκτός αν ανήκεις στο 1/10.000 που τους εξυπηρετεί το ελαχιστότατο δίκτυο πρατηρίων φυσικού αερίου (και το οποίο δεν πρόκειται να επαυξηθεί αισθητά τα επόμενα 2-3-5 χρόνια). Εκεί παίρνεις εργοστασιακό αυτοκίνητο, του κοτσάρεις και ένα έξτρα ρεζερβουάρ για αυτονομία και έχεις ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση χωρίς τα κλακ-κλακ του πετρελαίου.