Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By John Doe
#471748 Ευχαριστω για τις απαντησεις.

Υγραεριο δεν συμφερει να βαλω στο δικο μου, γιατι ειναι παλιο και εχω αποφασισει να το πουλησω ετσι και αλλιως.

Γενικα, οποιοδηποτε αυτοκινητο ειναι λαχειο. Μπορει να παρεις μεταχειρισμενο και να σου βγει αψογο, μπορει να παρεις το ιδιο καινουργιο και να σε τρελανει στα προβληματα.

Καινουργιο δεν με συμφερει γιατι δεν θελω να "φαω" την απαξια του νεου & γιατι με 50.000χλμ/χρονο θα βγει πολυ γρηγορα εκτος εγγυησης...

Απο ανατολη λοιπον στα λεφτα αυτα εχουμε i30, ceed, auris.

Κατι πολυ σημαντικο επειδη θα κανω πολλα χλμ, ειναι το κοστος και η συχνοτητα σερβις. Πχ, τι να το κανεις αν καιει λιγο αλλα να θελει λαδια/φιλτρα καθε 5.000χλμ ή αν καθε 50.000χλμ θελει ιμαντα εκκεντροφορων και πρεπει να δωσεις 700€... :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#471752
John Doe έγραψε:Καινουργιο δεν με συμφερει γιατι δεν θελω να "φαω" την απαξια του νεου & γιατι με 50.000χλμ/χρονο θα βγει πολυ γρηγορα εκτος εγγυησης


Η Hyundai πάντως δίνει 5 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων. Ίσως και άλλοι.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#471758
Asimov έγραψε:
John Doe έγραψε:Καινουργιο δεν με συμφερει γιατι δεν θελω να "φαω" την απαξια του νεου & γιατι με 50.000χλμ/χρονο θα βγει πολυ γρηγορα εκτος εγγυησης


Η Hyundai πάντως δίνει 5 χρόνια χωρίς όριο χιλιομέτρων. Ίσως και άλλοι.
Και το καινούριο i30 είναι πολύ καλό αυτοκίνητο

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#471767 Αν υπάρχει η δυνατότητα για λήζινγκ, μήπως να το κοιτάξεις; :hmmm:

Επίσης, με τόσα πολλά χλμ, μήπως να κοιτάξεις το καινούριο i30;;; Mιλάμε για 5 χρόνια εγγύησης χωρίς όριο χιλιομέτρων, ακούγεται πολύ δελεαστική πρόταση... Εσύ θα κάνεις 250Κ χλμ σε αυτά τα 5 χρόνια... ΟΚ, με 18Κ τιμή καταλόγου η έκδοση 1,6d 95ps (η βασική) ξεφεύγει πολύ από το budget που έβαλες, αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Επιπλέον, οι κορεάτες λογικά έχουν και φθηνά σέρβις και εδώ δίνει σέρβις ανά 2 έτη ή 30Κ χλμ (δηλαδή για σένα κάθε 7 μήνες... :lol: ). Γιατί δεν περνάς μια βόλτα από την αντιπροσωπεία, να δεις αν δίνουν καμιά καλύτερη τιμή και αν σου βγαίνουν τα κουκιά; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By John Doe
#471772
markvag έγραψε:Αν υπάρχει η δυνατότητα για λήζινγκ, μήπως να το κοιτάξεις; :hmmm:

Επίσης, με τόσα πολλά χλμ, μήπως να κοιτάξεις το καινούριο i30;;; Mιλάμε για 5 χρόνια εγγύησης χωρίς όριο χιλιομέτρων, ακούγεται πολύ δελεαστική πρόταση... Εσύ θα κάνεις 250Κ χλμ σε αυτά τα 5 χρόνια... ΟΚ, με 18Κ τιμή καταλόγου η έκδοση 1,6d 95ps (η βασική) ξεφεύγει πολύ από το budget που έβαλες, αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Επιπλέον, οι κορεάτες λογικά έχουν και φθηνά σέρβις και εδώ δίνει σέρβις ανά 2 έτη ή 30Κ χλμ (δηλαδή για σένα κάθε 7 μήνες... :lol: ). Γιατί δεν περνάς μια βόλτα από την αντιπροσωπεία, να δεις αν δίνουν καμιά καλύτερη τιμή και αν σου βγαίνουν τα κουκιά; :hmmm:

Καταλαβαινω τι λες αλλα τα λεφτα ειναι πολλα!
Διοτι με 10-11 λογικα θα μπορεσω να βρω i30 που ειναι εντος εγγυησης για 1-2 χρονια ακομη. :hmmm:

Μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο που θα παρω, αν του φορτωσω 250.000χλμ, μετα θα πουληθει για ελαχιστα λεφτα, αρα εχω "πεταξει" 19.000€!
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#471776
John Doe έγραψε:Μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο που θα παρω, αν του φορτωσω 250.000χλμ, μετα θα πουληθει για ελαχιστα λεφτα, αρα εχω "πεταξει" 19.000€!


Μπαααα! Έτσι όπως έχει τώρα η αγορά θα πουληθεί με τα μισά χλμ και "ελληνικό" και σε πολύ καλή τιμή. Τρελή ευκαιρία!
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#471781 Με 15 παίρνεις καινούργιο ceed από το stock (αλλάζει το μοντέλο):
Πχ
www.car.gr/8104139-kia-ceed-1-4-d-instyle-extra
Άβαταρ μέλους
By g8777
#471783 Αν το κόστος χρήσης μέσα σε 5 χρόνια ενός μεταχειρισμενου φτάσει άλλα 9 χιλιάρικα, κλαφτα Χαράλαμπε. :help:

Αποκλείεις εξ αρχής την επιλογή να αγοράσεις ντιζελιστι :s_roses και θα είσαι οκ με το φοκους ή το άστρα που θα πάρεις. :s_roses
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#471808 Αφού έχεις σκοπό να κάνεις τόσα χιλιόμετρα, το πιο λογικό είναι να πάρεις ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο, να έχει λουστεί ο προηγούμενος τη μεγάλη απαξίωση. Αλλιώς, το δικό σου θα είναι ήδη γερασμένο σε ένα χρόνο και τα έχεις χάσει πολλά χρήματα.
Άβαταρ μέλους
By John Doe
#471816
Dimsabas έγραψε:Αφού έχεις σκοπό να κάνεις τόσα χιλιόμετρα, το πιο λογικό είναι να πάρεις ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο, να έχει λουστεί ο προηγούμενος τη μεγάλη απαξίωση. Αλλιώς, το δικό σου θα είναι ήδη γερασμένο σε ένα χρόνο και τα έχεις χάσει πολλά χρήματα.

Αυτη ακριβως ειναι η λογικη της επιλογης που θελω να κανω.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#471859
John Doe έγραψε:Καταλαβαινω τι λες αλλα τα λεφτα ειναι πολλα!


ΟΚ, δεκτό. :)

John Doe έγραψε:Μη ξεχνας οτι το αυτοκινητο που θα παρω, αν του φορτωσω 250.000χλμ, μετα θα πουληθει για ελαχιστα λεφτα, αρα εχω "πεταξει" 19.000€!


Αυτό ισχύει μόνο αν βρεις κανένα ελαφρώς μετάχειρο, όπως ειπώθηκε, που ο προηγούμενος θα έχει φάει την μεγάλη απαξίωση.


Asimov έγραψε:Με 15 παίρνεις καινούργιο ceed από το stock (αλλάζει το μοντέλο):
Πχ
http://www.car.gr/8104139-kia-ceed-1-4-d-instyle-extra


Έφυγες! :s_wink
Άβαταρ μέλους
By John Doe
#471867
markvag έγραψε:
Asimov έγραψε:Με 15 παίρνεις καινούργιο ceed από το stock (αλλάζει το μοντέλο):
Πχ
http://www.car.gr/8104139-kia-ceed-1-4-d-instyle-extra


Έφυγες! :s_wink

ναι κατι τετοιο θα μπορουσα να το δω ισως. :)
η ΚΙΑ δινει 7 χρονια εγγυηση ή 150.000χλμ. Δεν ξερω αν θα μπορουσα να τους πιεσω για να δωσουν περισσοτερα χλμ, εστω με καποια λογικη επιβαρυνση. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#471883
Αυτα που ακουγονται το τελευταιο διαστημα για απαγορευση του diesel στην Ευρωπη


Mην ασχολείσαι, μέχρι να συμβεί αυτό το δικό σου πετρέλαιο θα έχει αφήσει τα κόκαλά του και θα ξαναψάχνεις για άλλο.

η ΚΙΑ δινει 7 χρονια εγγυηση ή 150.000χλμ. Δεν ξερω αν θα μπορουσα να τους πιεσω για να δωσουν περισσοτερα χλμ,


Να πιέσεις δηλαδής αυτούς που έχουν ξεβρακωθεί ήδη για τα καλά και δίνουν πολύ περισσότερα από αρκετούς άλλους, για ακόμη μεγαλύτερο ξεβράκωμα?
Χλωμό...

Για μένα οι επιλογές είναι δύο, ή πας σε κάποιο μετάχειρο με 7-8-10 χιλιάρικα, ή πας σε φθηνό καινούργιο τύπου ΚΙΛ ΣΙΝΤ με όλες τις εγγυήσεις του, αλλά και την κάποια μεγαλύτερη απαξίωσή του. Η τσέπη σου θα σου δείξει την κατεύθυνση και το προφίλ χρήση του.