Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#471885 Το θέμα της απαγόρευσης κυκλοφορίας ρυπογόνων δεν είναι καθόλου μακριά.
Ήδη σε ευρωπαικές πόλεις υπάρχουν περιορισμοί ή πληρώνουν διόδια για το κέντρο όχι μόνο ντίζελ αλλά και παλιά βενζινοκίνητα. Η κατάσταση επεκτείνεται και δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην ισχύσει, και μάλιστα πολύ ξαφνικά χωρίς προετοιμασία, και στην Ελλάδα (μεγάλες πόλεις).
Προσωπικά θα ήμουν προσεκτικός και είναι κάτι που θα λάμβανα υπόψη μου αν τα χλμ γίνονται σε πόλη...

Η ψήφος μου πάει υπέρ του κορεάτη (Kia-Huyndai αδέλφια είναι).
Άβαταρ μέλους
By dstou
#471898 Το θέμα είναι ότι δεν γνωρίζεις πόσο μακρυά είναι. Και η μέχρι τούδε εμπειρία στα μέρη μας, αρχής γενόμενης από την υιοθέτηση της αμόλυβδης στα έιτις, την άρση της απαγόρευσης στο υγραέριο στα έρλι νάιντις, την άρση της απαγόρευσης του πετρελαίου κίνησης το 2011, τις διευκολύνσεις σε υβρίδια, την άρση της απαγόρευσης στο φυσικό αέριο και τις ανύπαρκτες υποδομές στα ηλεκτρικά σήμερα, είναι ότι όλα αυτά τα μέτρα έχουν υιοθετηθεί με χαρακτηριστική καθυστέρηση ετών ή και δεκαετιών σε σχέση με την ΕΕ.
Το οποίο περιμένω να επαναληφθεί και στην περίπτωση των όποιων περιοριστικών μέτρων κατά της πετρελαιοκίνησης ληφθούν μελλοντικά. Δεν μπορώ να το αποδείξω, αλλά το μυρίζομαι, σαν το Σαμαρά ένα πράμα.

Ας προχωρήσει ο ερωτών με πετρέλαιο λοιπόν (το καινούργιο ή μετάχειρο θα του το πει η τσέπη του), και να μην ανησυχεί για μελλοντικά περιοριστικά μέτρα. Με χρήση 50Κ το χρόνο είναι η λογικότερη επιλογή για την περίπτωσή του.
Και αν τα μέτρα αυτά παρθούν μετά από π.χ. 8 χρόνια (λέμε τώρα, εγώ δεν πιστεύω κάτι λιγότερο από 15), τότε το όχημα θα έχει 400Κ στα πιστόνια του, και η αγορά θα βρίθει από ΙΧ νέας και διαφορετικής τεχνολογίας, για παλιοσίδερα θα του το παίρνουν έτσι κι αλλιώς το παλιό.
Είτε λόγω χρήσης, είτε λόγω τεχνολογικής και νομοθετικής απαξίωσης, είτε απ΄ όλα αυτά μαζί. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By John Doe
#471904 Δεν με απασχολει σοβαρα το θεμα της απαγορευσης γιατι τα χλμ θα ειναι εκτος πολης, το μετρο δεν θα εφαρμοστει αυριο, και σιγουρα μεχρι τοτε θα αποτελει την καλυτερη επιλογη. Ρωτησα μηπως τυχον υπαρχει καποια εξελιξη την οποια δεν γνωριζα.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#471928
dstou έγραψε:Όχι, φήμες μόνο κυκλοφορούν και θα κυκλοφορούν για χρόνια.
Οι οποίες θα αυξάνονται όσο οι δημοσιογράφοι θα προσπαθούν να απαξιώσουν τα εισαγόμενα και ελληνικά μεταχειρισμένα πετρέλαια προς όφελος των καινούριων βενζινοκινητων, όπως πριν 6-7 χρόνια έκαναν ότι μπορούσαν για να απαξιώσουν τα τότε μεταχειρισμένα βενζινοκινητα προς όφελος των καινούριων τότε πετρελαιοκίνητων...

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#472905
belgarion έγραψε:
dstou έγραψε:Όχι, φήμες μόνο κυκλοφορούν και θα κυκλοφορούν για χρόνια.
Οι οποίες θα αυξάνονται όσο οι δημοσιογράφοι θα προσπαθούν να απαξιώσουν τα εισαγόμενα και ελληνικά μεταχειρισμένα πετρέλαια προς όφελος των καινούριων βενζινοκινητων, όπως πριν 6-7 χρόνια έκαναν ότι μπορούσαν για να απαξιώσουν τα τότε μεταχειρισμένα βενζινοκινητα προς όφελος των καινούριων τότε πετρελαιοκίνητων...

< >


Ακριβως αυτο, ριχνουν δουλεμα ωστε να τσιμπησουν οι αγοραστες και να αλλαξουν οχημα σε 4-5 χρονια. Προσωπικα πιστευω οτι ΔΕΝ πρεπει να αλλαζουμε οχημα πριν απο 10-12 χρονια.... εφ οσον οι αναγκες μας σε χωρους δεν αλλαζουν δραματικα...εχουμε το Juke απο το 12, εχει κανει 62500, και δεν κανει κιχ, ουτε λαμπακι οπως λεγεται εδω μεσα... οποτε το βλεπω ανετα για +5-6 χρονια ακομα... Το AYGO ειναι 12 ετων με 135000 και ολα καλα αν δεν το βαρεθω, μπορει και +4 ακομα, αφου κανω 5000 το χρονο...

Εαν περισευουν τα λεφτα προφανως αναβαθμιζεις.... οποτε θελεις αλλα οχι και να σκεφτεσαι τι θα γινει οταν απαγορευθει κατι... σιγα μην το κανουν εδω, που αλλαγη στο στολο σημαινει πολυ εξαγωγη χρηματος απο την χωρα.... και δανεικα πλεον δεν υπαρχουν....
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#542372 (Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα)
Τι γνωρίζουμε για τα μτχ της Avis?
Παίζουν γυρισμένα χιλιόμετρα?
Αναφέρομαι σε μικρομεσαίο diesel με 120000-130000 χλμ ... μάλλον πρώην leasing(?)
Άβαταρ μέλους
By markvag
#542381
cosneo έγραψε:(Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα)
Τι γνωρίζουμε για τα μτχ της Avis?
Παίζουν γυρισμένα χιλιόμετρα?
Αναφέρομαι σε μικρομεσαίο diesel με 120000-130000 χλμ ... μάλλον πρώην leasing(?)


Εγώ leasing ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Είναι γνωστό ότι τα leasing και τα νοικιάρικα πάνε καλύτερα (γιατί όλοι τα σκίζουνε :innocent: :lol: ). ΟΚ, προφανώς υπάρχουν πολλές εξαιρέσεις, αλλά εγώ δεν... Επίσης, η Avis τα σέρβις ΔΕΝ τα κάνει σε αντιπροσωπεία, αλλά σε δικό της συνεργείο, τι σημαίνει αυτό δεν ξέρω...

Τώρα όμως, αν ντε και καλά μιλάμε για μετάχειρο ντήζελ, μάλλον κάτι από leasing θα είναι πιο λογική επιλογή από τα άπειρα εισαγόμενα μεταχειρισμένα με τελείως άγνωστο παρελθόν. Έχεις τουλάχιστον κάτι που ίσως βγάλεις άκρη... Αν έχει και ΚΤΕΟ περασμένο είναι κάτι καλό για να επιβεβαιώσεις τα χλμ... Και πάλι βέβαια, εγώ με τίποτα. Δεν ξέρω αν παίζουν γυρισμένα χλμ στην Avis... δεν νομίζω, αλλά δεν ξέρω...

Όταν έψαχνα για τη Νίτσα, είχα πάει να δω κανένα SW στην Avis... Είδα 1-2 ήταν σε άθλια κατάσταση (τα πέτυχα πριν τα καλωπίσουν)...

Κοινώς, από εμένα, με την επιφύλαξη να πέσεις σε καμία τρελή εξαίρεση, μείνε μακριά.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#542391
cosneo έγραψε:(Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα)
Τι γνωρίζουμε για τα μτχ της Avis?
Παίζουν γυρισμένα χιλιόμετρα?
Αναφέρομαι σε μικρομεσαίο diesel με 120000-130000 χλμ ... μάλλον πρώην leasing(?)
Προτιμησε leaseplan. Ειναι η πιο σχολαστικη απ ολες και συντηρει μονο σε εξουσιοδοτημενα.

< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#543538 Η executive επίσης είναι του Σφακανιακη οπότε τα των δικών του αντιπροσωπιων (Volvo, fiat, alfa και γω δεν ξέρω ποιες άλλες έχει) κάνουν σέρβις στα δικά του επίσημα συνεργεία.

< Note >