Υγραεριο δεν συμφερει να βαλω στο δικο μου, γιατι ειναι παλιο και εχω αποφασισει να το πουλησω ετσι και αλλιως.
Γενικα, οποιοδηποτε αυτοκινητο ειναι λαχειο. Μπορει να παρεις μεταχειρισμενο και να σου βγει αψογο, μπορει να παρεις το ιδιο καινουργιο και να σε τρελανει στα προβληματα.
Καινουργιο δεν με συμφερει γιατι δεν θελω να "φαω" την απαξια του νεου & γιατι με 50.000χλμ/χρονο θα βγει πολυ γρηγορα εκτος εγγυησης...
Απο ανατολη λοιπον στα λεφτα αυτα εχουμε i30, ceed, auris.
Κατι πολυ σημαντικο επειδη θα κανω πολλα χλμ, ειναι το κοστος και η συχνοτητα σερβις. Πχ, τι να το κανεις αν καιει λιγο αλλα να θελει λαδια/φιλτρα καθε 5.000χλμ ή αν καθε 50.000χλμ θελει ιμαντα εκκεντροφορων και πρεπει να δωσεις 700€...