- 07 Ιαν 2018, 21:21
#471898
Το θέμα είναι ότι δεν γνωρίζεις πόσο μακρυά είναι. Και η μέχρι τούδε εμπειρία στα μέρη μας, αρχής γενόμενης από την υιοθέτηση της αμόλυβδης στα έιτις, την άρση της απαγόρευσης στο υγραέριο στα έρλι νάιντις, την άρση της απαγόρευσης του πετρελαίου κίνησης το 2011, τις διευκολύνσεις σε υβρίδια, την άρση της απαγόρευσης στο φυσικό αέριο και τις ανύπαρκτες υποδομές στα ηλεκτρικά σήμερα, είναι ότι όλα αυτά τα μέτρα έχουν υιοθετηθεί με χαρακτηριστική καθυστέρηση ετών ή και δεκαετιών σε σχέση με την ΕΕ.
Το οποίο περιμένω να επαναληφθεί και στην περίπτωση των όποιων περιοριστικών μέτρων κατά της πετρελαιοκίνησης ληφθούν μελλοντικά. Δεν μπορώ να το αποδείξω, αλλά το μυρίζομαι, σαν το Σαμαρά ένα πράμα.
Ας προχωρήσει ο ερωτών με πετρέλαιο λοιπόν (το καινούργιο ή μετάχειρο θα του το πει η τσέπη του), και να μην ανησυχεί για μελλοντικά περιοριστικά μέτρα. Με χρήση 50Κ το χρόνο είναι η λογικότερη επιλογή για την περίπτωσή του.
Και αν τα μέτρα αυτά παρθούν μετά από π.χ. 8 χρόνια (λέμε τώρα, εγώ δεν πιστεύω κάτι λιγότερο από 15), τότε το όχημα θα έχει 400Κ στα πιστόνια του, και η αγορά θα βρίθει από ΙΧ νέας και διαφορετικής τεχνολογίας, για παλιοσίδερα θα του το παίρνουν έτσι κι αλλιώς το παλιό.
Είτε λόγω χρήσης, είτε λόγω τεχνολογικής και νομοθετικής απαξίωσης, είτε απ΄ όλα αυτά μαζί.