Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#469619 Νομιζω δε θα χρειαστεί. Ήδη υπηρχαν οι σκέψεις από το 2013.

Μικρό για να το οδηγαει και η γυναικα
Μικρό γιατί είμαστε μινιμαλιστες κ μαλλον δε βλεπουμε άλλο τεκνό στη οικογένεια.
Ντηζελ γιατί χιλιόμετρα.
4χ4 γιατι πολλά βουνά αφησαμε απάτητα.

Ε δεν υπάρχουν κ πολλά που αφήνουμε στη φαντασία.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#469621 αρκουδι πετρελαιο 4χ4?
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#469622 Ναι. Κατα προτίμηση cross, λογω εξοπλισμού. Δε το βιάζομαι ισως περιμένω μια καλή μειωση τιμης / προσφορα
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#469628
dimviii έγραψε:αρκουδι πετρελαιο 4χ4?
Στη χειρότερη ταρανδοςΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#469631
dimviii έγραψε:αρκουδι πετρελαιο 4χ4?



Εγώ πρότεινα Pajero Pinin και δέχτηκα τη χλευη, ΤΗ ΧΛΕΥΗ ΔΗΜΗΤΡΙΕ ΛΈΓΩ :adminpower:, και τώρα που θα δώσει ένα ζκαζμο λεφτά για τους μακαρονάδες :omg: κάθεσαι;; ΚΆΘΕΣΑΙ ΜΩΡΈ;;; :rant: Πρωτοχρονιες και αηδίες;;; :rant:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#469646 Ξιφ εγώ θα έπαιρνα Ignis 4x4 βενζίνα! Πολύ πιο γρήγορο από το ψόφιο Panda αλλά με την ίδια κατανάλωση (σε βενζίνη όμως, οπότε λίγο μεγαλύτερο κόστος λόγω διαφοράς στην τιμή του καυσίμου), πιο ήσυχο μοτέρ, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, καλύτεροι χώροι και χαμηλότερη τιμή. Επίσης Made in Japan και ως ατμοσφαιρικό πιο απλή κατασκευή, άρα λιγότερα για να χαλάσουν. Ιταλόφιλος είμαι αλλά το Ignis είναι καλύτερο στα... πάντα (pun not intended :innocent: ). :iconcool:

Διάβασε αν θες: http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... et-allgrip
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#469652 Έλα καλή χρονιά!! Τα εχω διαβάσει όλα, ελληνικά και ξένα ρηβιουδάκια.

Κύριος ανασταλτικος παράγοντας η κατανάλωση και ο βενζινοκινητήρας. Στα εκτός δρόμου μεταξύ μας δεν πιστεύω να είναι πιο αποτελεσματικό από το πάντα. Παρόλα αυτά θα περάσω να το δω κ από κοντά.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#469779
JimClark έγραψε:Κύριος ανασταλτικος παράγοντας η κατανάλωση και ο βενζινοκινητήρας.


Ρε συ αφού ίδια κατανάλωση έχουν και ο βενζινοκινητήρας είναι πολύ ανώτερος από την τράτα. :lol:

Καλή χρονιά φίλε! :s_airkiss
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#469787 Και στο spritmonitor και σε σάιτ με ιστορικά κατανάλωσης που έχω δει, και σε κριτικές γενικά αναφέρεται οτι το σουζούκι καθώς θέλει ψηλές στροφές για να κρατήσει επιδόσεις, (παρά την όση ελαστικότητα) είναι μέσο όρο ~1λτ/100 χλμ που στα τόσα λίγα όμως που καίνε είναι ένα σημαντικό 20~25% χωρίς να υπολογίζεται η διαφορά στο κόστος καυσίμου. Για τα όσα (πλην όμως αρκετά αισιοδοξώ) off road τολμήματα, ο δηζελ μου φαίνεται πιο λογικός σε χρήση.

Επισης σε πολλές φώτο / δοκιμές φαίνεται οτι το αμάξι θα ήθελε βελτίωση στην αντοχή κάποιων μερών του για τέτοια χρήση
Εικόνα

Επίσης, δεδομένου ότι θα υπάρχουν κ αρκετή οικογενειακή μετακίνηση, φαντάζομαι όταν χρειαστεί τα +200 κιλά στο αμάξωμα θα έχουν μια σημαντικότερη διαφορά στο τι καιει και πώς ζορίζεται ο dualjet έναντι του multijet για να αποδώσει όμοια.

Επίσης, θα εμπιστευόμουν πολύ περισσότερο ένα αποδεδειγμένο 1.3 multijet σε βάθος 8-10ετίας όσον αφορά αξιοπιστία από ένα μικρό βενζίνης.

Επίσης το fiat μου δείχνει πιο στιβαρό (και είναι καθ'ότι 200κιλά πιο βαρύ) και το κυριότερο

Δεν αρέσει στη γυναίκα.
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#469790 Καδένα ν αλλάξεις .....