Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#545403
EDDIE_147 έγραψε:Αν αργήσεις να συμπληρώσεις και αδειάσει τι γίνεται;
Δεν παίρνει μπροστά;

Επίσης Obelix αυτό που λες με τον αισθητήρα πόσο σοβαρό είναι;
Βγάζει σφάλμα μέχρι να κάψει το επιπλέον η γενικά παθαίνει κοκομπλοκο;
Έχει τύχει να άναβει check engine και να βγάζει την προειδοποιηση για την απενεργοποίηση του συστήματος και με μια διαγραφή να στρώσει, εχει τύχει σε sprinter να αλλάξουμε ολο το δοχείο. ( ω ναι δεν δίνει ανταλλακτικό αισθητηρα).

< Note >
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#545593
JimClark έγραψε:Σε αυτά που δεν υπάρχει 2η τάπα; Προστίθεται σε κάποια αναλογία όταν το θέλει κανείς;;

σε μερικά μοντέλα υπήρχε τάπα στη μηχανή μέσα. Και σε κάποιες BMW έπρεπε να πάει κανείς στην αντιπροσωπία για να το συμπληρώσουν. Στις νέες BMW εξαλείφθηκε αυτό το πρόβλημα. Αν είναι αλλιώς τα περί επίσκεψης σε αντιπροσωπία για παλαιότερες BMW ας με διορθώσει κάποιος.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#545605
PeterPan έγραψε:
JimClark έγραψε:Σε αυτά που δεν υπάρχει 2η τάπα; Προστίθεται σε κάποια αναλογία όταν το θέλει κανείς;;

σε μερικά μοντέλα υπήρχε τάπα στη μηχανή μέσα. Και σε κάποιες BMW έπρεπε να πάει κανείς στην αντιπροσωπία για να το συμπληρώσουν. Στις νέες BMW εξαλείφθηκε αυτό το πρόβλημα. Αν είναι αλλιώς τα περί επίσκεψης σε αντιπροσωπία για παλαιότερες BMW ας με διορθώσει κάποιος.

Tα παλιότερα diesel είχαν τη τάπα πλήρωσης όπου να΄ναι .Θυμάμαι BMW να την έχουν στο χώρο της μηχανής στη μεριά συνοδηγού,το ίδιο σε Land Rover Disco sport.Tα Passat είχαν τη τάπα στη δεξιά μεριά ,μέσα στο πορτ μπαγκαζ,τα Touareg και πολλές Μercedes στο χώρο της ρεζέρβας.Αργότερα γενικεύθηκε η χρήση της τάπας πλήρωσης δίπλα στη τάπα καυσίμου.
Η επίσκεψη στην αντιπροσωπεία στα παλιότερα μοντέλα είχε να κάνει με τη χρήση διαγνωστικού για να μηδενιστεί η ειδοποίηση χαμηλής στάθμης adblue,το ίδιο γινόταν και σε VW.
Τελευταία επεξεργασία από kostis20 και 27 Οκτ 2018, 08:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#545606 Περίεργο αυτό... οταν το ειχα κοιτάξει στην έρευνα αγοράς , δε όσα μοντέλα ειχα δει με πετρέλαιο ηταν τόσο εύκολο όσο να συμπληρώσεις νερά για τους υαλοκαθαριστήρες φάση....
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#545713 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#545779
kostis20 έγραψε:
PeterPan έγραψε:
JimClark έγραψε:Σε αυτά που δεν υπάρχει 2η τάπα; Προστίθεται σε κάποια αναλογία όταν το θέλει κανείς;;

σε μερικά μοντέλα υπήρχε τάπα στη μηχανή μέσα. Και σε κάποιες BMW έπρεπε να πάει κανείς στην αντιπροσωπία για να το συμπληρώσουν. Στις νέες BMW εξαλείφθηκε αυτό το πρόβλημα. Αν είναι αλλιώς τα περί επίσκεψης σε αντιπροσωπία για παλαιότερες BMW ας με διορθώσει κάποιος.

Tα παλιότερα diesel είχαν τη τάπα πλήρωσης όπου να΄ναι .Θυμάμαι BMW να την έχουν στο χώρο της μηχανής στη μεριά συνοδηγού,το ίδιο σε Land Rover Disco sport.Tα Passat είχαν τη τάπα στη δεξιά μεριά ,μέσα στο πορτ μπαγκαζ,τα Touareg και πολλές Μercedes στο χώρο της ρεζέρβας.Αργότερα γενικεύθηκε η χρήση της τάπας πλήρωσης δίπλα στη τάπα καυσίμου.
Η επίσκεψη στην αντιπροσωπεία στα παλιότερα μοντέλα είχε να κάνει με τη χρήση διαγνωστικού για να μηδενιστεί η ειδοποίηση χαμηλής στάθμης adblue,το ίδιο γινόταν και σε VW.

αναλυτικότατο ποστ !
:s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#545781 Να συμπληρώσω και το Jag XE στο πορτ παγκαζ το εχει. Το ειχα 3 μερες για υπηρεσιακούς λόγους :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#545792
Thomas_C200K έγραψε:Να συμπληρώσω και το Jag XE στο πορτ παγκαζ το εχει. Το ειχα 3 μερες για υπηρεσιακούς λόγους :lol:


Α, οδήγησες σοβαρό αυτοκίνητο επιτέλους; :lol: Λαδιέρα βέβαια, για να λες για Adblue... :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#545799
REALZEUS έγραψε:
Thomas_C200K έγραψε:Να συμπληρώσω και το Jag XE στο πορτ παγκαζ το εχει. Το ειχα 3 μερες για υπηρεσιακούς λόγους :lol:


Α, οδήγησες σοβαρό αυτοκίνητο επιτέλους; :lol: Λαδιέρα βέβαια, για να λες για Adblue... :thumbsdown:

Γελάνε και οι πέτρες. Ακόμα και η 3ρα η πενβε καλυτερη ειναι απο το γατάκι για αμάξι. Πολλά μπερδέματα το 8ρι της ZF, ποιότητα μέτρια κατανάλωση τσιμπημένη για ντίζελ (ίσως φταίει που ξεκίναγα με Kickdown) και γενικά του έβγαλα τα μάτια :twisted:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#546079 11.5 ευρω λοιπον τα 10 λιτρα σε πρατηριο ΕΚΟ. Εβαλα περιπου τα 9 οπως ελεγε η ενδειξη, η σταθμη πηγε στο μαξ και η ενδειξη εσβησε...
Εικόνα

Παντως ενα αγχος μη χυθει τιποτα το ειχα...
Εικόνα

:lol:

Εγινε και η επισκεψη για την επιθεωρηση του κεραμικου, εγιναν καποιες διορθωσεις κι ολα καλα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#546619 Βολβοδία μην φοβάσαι αν πέσει κάτουρο στο χρώμα. Απλά ασπρίζει σα κρυσταλλάκια, μόλις το αγγίζεις με τα δάκτυλα (ενω εχει στεγνωσει εννοω) δεν προκαλεί τίποτα, φεύγει και με άγγιγμα. Σα βάση το απιονισμένο νερό είναι αν θυμάμαι καλά και ένα μίγμα χημικής ουρίας (μπορεί και να λανθάνω). Γενικά αν πέσει ποσότητα στο χρώμα δεν προκαλεί τίποτα.
Για τη ιστορία το κάτουρο μπήκε το 2006 στις τότε Euro4 νόρμες στα επαγγελματικά αμάξια (φορτηγά-λφ). Merc-Iveco-Volvo-DAF ήταν από τις εταιρείες που το στήριξαν. Scania-MAN προτιμούσαν EGR, μετά είδαν το φώς το αληθινό :lol: .

Φούλαρε και φίλος σήμερα με τιμή λίτρου 0519€/λτ και έβαλε και αυτός 9λτ.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#546671 Εναλλακτικά μπορείς να κατουράς στο ρεζερβουάρ... :shifty: :lol: :lol:

Κάποιος έπρεπε να την πει αυτή τη βλακεία... :oops: :tomato: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#551621 Μινι γκαλοπ...Ποιο προτιματε? :hmmm:

Α. Chrome Rings
Εικόνα

B. Glass
Εικόνα

C. Performance
Εικόνα

D. Minimalistic
Εικόνα