GTS έγραψε:Μια συγκριση με την Μακαν του Νασς μπορει να γινει;
Που ξερεις οτι καναμε βολτα?
Κινητηρας, κιβωτιο, αεραναρτηση δεν υπαρχει καμια επαφη...η ουσια με λιγα λογια! Ειδικα η αναρτηση ειναι απιστευτα απιστευτη! Το μοναδικο μειονεκτημα της (λεμε τωρα), στην πιο σπορ ρυθμιση σε χαμηλη ταχυτητα, να καταλαβεις καποια εγκαρσια ανωμαλεια...μιλαμε για επος! Και φυσικα ο τροπος που ελεγχει το αμαξωμα και παραλληλα στριβει χωρις κλισεις με χιλιομετρα ακαταλληλα για τετοιο αυτοκινητο. Συγκριτικα η αεραναρτηση του Volvo ειναι για τα πανηγυρια! Περιμενα πολυ καλυτερο τιμονι (δεν εχει την ακριβεια πχ του XC60 - δεν μιλαω για 'αισθηση', κανενα ηλεκτρικο δεν εχει ) και ισως θα επρεπε να ειναι λιγο πιο φιλικα στην καθημερινη χρηση τα φρενα, γιατι στο γρηγορα μια χαρα ηταν, αλλα σε μανουβρες πχ με ελαχιστη πιεση στο πενταλ κοκκαλωναν χωρις κανενα λογο..
Σε ολα τα υπολοιπα ομως θεωρω υστερει, επομενως μια 2.0 Μακαν ειναι πραγματικα πεταμενα λεφτα, ειδικα αν σκεφτεις οτι για να την εξοπλισεις σωστα, η διαφορα τιμης ειναι εξωπραγματικη με τα υπολοιπα της κατηγοριας, κι επομενως η αντιληψη του Νασου απο τo td ηταν spot on.
Θεωρω οτι αυτη τη στιγμη στην 'χαμηλη' κατηγορια τιμης, δυο ειναι τα αυτοκινητα που αξιζουν, το XC60 (προφανως ) και η Χ3...οδηγικα, αναλογα με το specification που θα επιλεξει καποιος ενα ΧC60 μπορει να ειναι πιο καλο απο το X3 και το αντιθετο. Αυτο σε συνδιασμο και με τα υπολοιπα χαρακτηριστικα τους, τα καθιστα τις καλυτερες επιλογες στην κατηγορια..
...η οποια συντομα κοπηκε οταν χρειαστηκε να κατεβαινω σχεδον σε καθε στροφη, ειδικα προς το τελειωμα που συνανταει το κανονικο δρομο, και να προσπαθω να απομακρυνω τα κλαδια ωστε να περασει το αυτοκινητο με την ελαχιστη ζημια, μιας και δεν υπηρχε κανενας τροπος/ανοιγμα να γυρισω..Το αποτελεσμα..
Ακομα και ο 'κανονικος' δρομος ηταν αρκετα hardcore, αφου στην επιστροφη ειδα οτι τα χαμηλα αυτοκινητα τα αφηναν παρκαρισμενα στην αρχη του χωματοδρομου, κι ο κοσμος κατεβαινε με τετρακινητα, κυριως αγροτικα..
Ευτυχως οι γρατζουνιες ηταν τελικα επιφανειακες, και μετα απο ενα πρωτο γυαλισμα φαινονται μονο στον ηλιο...σε συνδιασμο με τον/την |λογοκρισία|/ισμενη που μας αφησε δωρακι πριν απο δυο βδομαδες ενω το αυτοκινητο ηταν παρκαρισμενο εχοντας ενα στρεμμα χωρο πισω του..
..μετα την επισκευη, θα παω για αφαιρεση των γρατζουνιων και κεραμικη προστασια..το διδαγμα λοιπον ειναι οτι το αυτοκινητο ειναι πολυ μεγαλο για να μπλεκεις σε περιπετειες σε δρομους που δεν εχεις καλη ενημερωση για την κατασταση τους
ΥΓ: Η παραλια ηταν εξαιρετικη by the way..
Δία έχουμε καί άλλες;;
Αν οι γρατζουνιες ειναι στο βερνικι θα φυγουν με την αφαιρεση αυτου.
Zeus έγραψε:Τοπικα, αν και ο μαστορας τον οποιο εμπιστευομαι, αρχικα ηθελε να τον αφαιρεσει και να τον βαψει ολο...
προφανως φοβαται μην εχει διαφορα το τοπικο βαψιμο με τον υπολοιπο προφυλακτηρα
Αστον να τον βαψει ολο.
Anonymous Founder έγραψε:Διαφωνώ: να το βάψει τοπικά και να το κάνει σωστά.
προφανως εχει τις αμφιβολες του Γρηγορη.Εαν βλεπεις τον μαστορα να εχει τις αμφιβολιες του,δεν πας γυρευοντας.Δεν ειναι ολα τα χρωματα/αποχρωσεις το ιδιο ευκολο να σβησουν σε τοπικα.
dimviii έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Διαφωνώ: να το βάψει τοπικά και να το κάνει σωστά.
προφανως εχει τις αμφιβολες του Γρηγορη.Εαν βλεπεις τον μαστορα να εχει τις αμφιβολιες του,δεν πας γυρευοντας.Δεν ειναι ολα τα χρωματα/αποχρωσεις το ιδιο ευκολο να σβησουν σε τοπικα.
Και πως θα φαίνεται ο βαμμένος προφυλακτήρας σε ολόκληρο το αυτοκίνητο?
Θα ταιριάξει τότε το χρώμα?