Από τότε που έδωσα το si νιώθω ένα κενό. Ένα αυτοκινητιστικό ΚΕΝΟ που προσπαθώ να το καλύψω με ένα κάρο δικαιολογίες (ως προς τι είναι κάποιες φορές fun-to-drive) και ανασχόληση με το αγαπημένο μου hobby...το αγωνιστικό καρτ.
Το si έφυγε από κοντά μου ένα βροχερό πρωινό στις 2 Ιανουαρίου 2015 και από τότε κάθε μέρα μου λείπει ένα αυτοκίνητο που θα δρα ως αγχολυτικό και συγχρόνως να καλύπτει τη λόξα που έχω με την αυτοκίνηση. In other words...να είναι petrolhead approved.
Οπότε πρακτικά από εκείνο το πρωινό σκέφτομαι τι να κάνω. Κάπου ήρθε και το Cupra του αδερφού μου και λέω, ένα τέτοιο θέλω. Τόσο δύναμη μου φτάνει (αυτό εννοώ "τέτοιο θέλω").
Και έβαλα στόχο ένα Α45 ή Focus RS, μτχ. Αλλά είναι πολλά τα λεφτά. Δεν έχει νόημα, κανένα.
Έχω θέσει αυστηρά κριτήρια επιλογής ώστε να μη κάνω λάθος κίνηση:
Τα σκέφτηκα όλα. Τα σκέφτομαι καιρό.
Αποκλείστηκαν τα 3λτ by default καθώς και τα roadster. Τουλάχιστον αν είναι να πάμε βόλτα (χαλαρή) να πάμε κάπου όλοι μαζί οπότε πρέπει να έχει ένα χαρακτήρα all round.
Επίσης αποκλείστηκαν οι BMW. Είχα 2, φτάνει. Καιρός να δούμε κάτι άλλο.
Επίσης αποκλείστηκαν τα πισωκίνητα και εννοείται προσθιοκίνητα. Επίσης είχα και έχω κάτι για πίστα (το καρτ το οποίο είναι 6τάχυτο 43 άλογα και ζυγίζει 120 κιλά με υγρά και οδηγό/αγών. εξοπλισμό).
Οπότε έμειναν τα 4κίνητα και εκεί αποκλείστηκαν τα ψευδο-4κίνητα. Σκέφτηκα προς στιγμήν το S3, αλλά το ξέχασα αμέσως γιατί πρακτικά είναι προσθιοκίνητο και Audi, οπότε καθόλου ρυθμήσιμο.
Έμειναν hot hatch που είναι πανάκριβα (Α45 & Focus RS) ακόμα και μτχ, οπότε αποκλείστηκαν και αυτά.
Οπότε λίγα αυτοκίνητα ταιριάζουν και γιαυτό σκέφτηκα μήπως καταλήξω σε ένα ακόμα homologation special, μετά το si. Εκεί ήρθε η βόλτα με το 10άρι του nass.
Και να σας πω την αλήθεια, ήθελα καιρό τώρα να μάθω και αυτή τη σχολή, τη 4κίνητη.
Το καρτ ξεχάστε το, είναι άλλη εμπειρία, άλλη χρήση, περιορισμένης λειτουργίας hobby.
Μένουν λοιπόν τα εξής 4κίνητα: WRX STI, Evo X (μόνο, όχι άλλο) και outsider το S3.
Χρήση: Sunday car, πίστα, roadtrips/all rounder, 4 πόρτες
Περιορισμοί: κάτω από 3λτ και το πολύ 70-80Κ κμ, χρονολογία μετά το 2008.
Να σημειώσω στο φιλοθεάμον κοινό ότι, ενώ μπορεί να και να έχω πάρει την απόφαση, ας το συζητήσουμε ρε παιδί μου γιατί όπως είπε και ο Busso, αμάξι χωρίς τόπικ δεν αγόρασε κανείς.
Fire away, petrolheads...