Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577442
REALZEUS έγραψε:
dimviii έγραψε:Με φπε και σεμι ειναι κατω απο 1,29.Ολα αυτα με τον παλιο αργο ταπητα


Μαμά ένα 9 ή 10 πόσο γύριζε με λάστιχα δρόμου; Supercars 500 ίππων ήταν γύρω στο 1.30 πριν 10 χρόνια. Να κατεβαίνουν τα Evo και σε πρωταθλήματα πίστας τότες... :lol:


dimviii έγραψε:καγκουρια ειναι επαναπρογραμματισεις εγκεφαλο,να βαλεις μια καλοσχεδιασμενη εξατμιση,ή να βαλεις μια Ολινς?
συγκεντρωθειτε.


Βρε Μητσάρα εγώ συγκεντρωμένος είμαι, εσύ έχεις πάθει "βελτίωση" σε όποιο αυτοκίνητο βλέπεις μπροστά σου - και πατίνι να έπαιρνες θα το πείραζες... :lol: Τα αυτοκίνητα πρέπει να συγκρίνονται έτσι όπως βγήκαν από το εργοστάσιο. :rtfm: Έχω κι εγώ βελτιωμένο αυτοκίνητο, αλλά είναι απλά ένα πρόγραμμα του ΕΠΙΣΗΜΟΥ βελτιωτή, που απελευθερώνει λίγο το μοτέρ (από τα 150 εντελώς φιμωμένα άλογα ενός δίλιτρου τούρμπο), εγκεκριμένο από το εργοστάσιο, με την εγγύησή του μοτέρ να παραμένει κλπ. Να αρχίσω να βάζω after market κλπ δεν θα το έκανα ποτέ!


Nikos! έγραψε:Δία 35 γύρισε ο φίλος μου με πολιτικά όχι σεμι.


Μαμά;
Την ίδια μέρα πόσο γύρισαν άλλα μαμά αυτοκίνητα;



Όχι, δεν ήταν μαμά. ΦΠΕ και γύρισε όσο τα Μ3 και ένα 911 που ήταν εκεί. Βασικά σε μπεμβεφόρουμ τρακ ντέι ήταν πέρσι. Δε θυμάμαι ακριβώς χρόνους, αν έχει σημασία θα μάθω με ένα τηλ.

Θυμάμαι που το συζητούσαμε πόσο εύκολα έβγαλε χρόνο (χωρίς να είναι κανένα τρελό χέρι) καθότι πρώην μπεμβεδάκιδες και οι δυο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577447
REALZEUS έγραψε:
Μαμά ένα 9 ή 10 πόσο γύριζε με λάστιχα δρόμου; Supercars 500 ίππων ήταν γύρω στο 1.30 πριν 10 χρόνια. Να κατεβαίνουν τα Evo και σε πρωταθλήματα πίστας τότες... :lol:

1,34,2
https://fastestlaps.com/tracks/serres-racing-circuit
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577448
Nikos! έγραψε:Μ2 έμπαινα + ΦΠΕ + ολινσάρα


dimviii έγραψε:παλι δεν καταλαβαινω τι λες.Ναι περνει δυναμη και η μ3/4 ελεω τουρμπο,Και?


Κατάλαβαν άλλοι Ντίμη.
Αυτό που έκανε το evo να ξεχωρίσει είναι το ότι με μικρό αναλογικά κόστος, έχεις ένα όχημα που μπορεί να χτυπήσει πολύ πιο δυνατά και ακόμα περισσότερο ακριβά αυτοκίνητα.
Όταν όμως οι ανταγωνιστές αυτοί μπορούν να ανεβάσουν εξίσου εύκολα ιπποδύναμη τότε το παραπάνω δεν ισχύει στον ίδιο βαθμό.
Η μάλλον δεν ισχύει καθόλου.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N ... _lap_times

Οι δυνατές Μ4 ανταγωνίζονται το GT-R στη συγκεκριμένη πίστα τουλάχιστον.
--> βέβαια καμία σχέση τα βαλάντια.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577454
EDDIE_147 έγραψε:
Nikos! έγραψε:Μ2 έμπαινα + ΦΠΕ + ολινσάρα


dimviii έγραψε:παλι δεν καταλαβαινω τι λες.Ναι περνει δυναμη και η μ3/4 ελεω τουρμπο,Και?


Κατάλαβαν άλλοι Ντίμη.
Αυτό που έκανε το evo να ξεχωρίσει είναι το ότι με μικρό αναλογικά κόστος, έχεις ένα όχημα που μπορεί να χτυπήσει πολύ πιο δυνατά και ακόμα περισσότερο ακριβά αυτοκίνητα.
Όταν όμως οι ανταγωνιστές αυτοί μπορούν να ανεβάσουν εξίσου εύκολα ιπποδύναμη τότε το παραπάνω δεν ισχύει στον ίδιο βαθμό.
Η μάλλον δεν ισχύει καθόλου.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N ... _lap_times

Οι δυνατές Μ4 ανταγωνίζονται το GT-R στη συγκεκριμένη πίστα τουλάχιστον.
--> βέβαια καμία σχέση τα βαλάντια.


Εντι δεν εχεις παρει μυρωδια τιποτα τοσα χρονια εδω μεσα.
Το εβο δεν παει γρηγορα γιατι ειχε δυναμη παραπανω απο τους αντιπαλους, το αντιθετο συνεβαινε εδω και δεκαετιες.
Το αν τα πενβε μπορουν να βγαλουν και αυτα 100 αλογα παραπανω πλεον λογω τουρμπο,δεν θα αλλαξει κατι στο αποτελεσμα ετσι για να σου φυγει η απορια.
Ολα αυτα τα εχουμε λαιβ,δεν τα διαβασαμε σε κανα σαη ,ουτε σε κανα γνωστη που ανεβαζει στο γιουττουμπ βιντεακια.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577457 Το evo βλέπεις τι διαφορά έχει σε χρόνους με τις Μ4;
Μήπως έκανε ο Σαρημπαλίδης αυτούς τους χρόνους; Δε νομίζω.

dimviii έγραψε:Το εβο δεν παει γρηγορα γιατι ειχε δυναμη παραπανω απο τους αντιπαλους


Δεν με εννόησες.
Το evo μπορούσε να ανεβάσει εύκολα άλογα και έτσι έφτανε να συγκρίνεται και να είναι ταχύτερο (λόγω τετρακίνησης) με 911, Μ3 κλπ.
Για τελείως μαμά evo δεν βλέπω να μιλάει κανένας.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577458 Μιας και μιλάμε για βελτίωση...



350 λέει με ΦΠΕ + intercooler...λίγα, αλλά αν κατάλαβα καλά μόνο τελικό άλλαξε (καλά φταίει και το πρόγραμμα :shifty: )

Με ΦΠΕ + intercooler μάνιουαλ 400 πάει. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577459
EDDIE_147 έγραψε:
Δεν με εννόησες.
Το evo μπορούσε να ανεβάσει εύκολα άλογα και έτσι έφτανε να συγκρίνεται και να είναι ταχύτερο (λόγω τετρακίνησης) με 911, Μ3 κλπ.
Για τελείως μαμά evo δεν βλέπω να μιλάει κανένας.


το στοκ εβο 9 του 2005 εχει γυρισει 1,34 στις Σερρες με τον παλιο ταπητα.
μια ε46 μ3 γυριζε αργοτερα στο 1,35,15
Δλδ εκει που εχει πλεονεκτημα η πενβε,στην πιστα,οχι στο δρομο,ενω ειναι πολυ πιο γρηγορη σε ρεπριζ,επιταχυνση τα παντα ολα,χανει.
Ολα στο λινκ που εβαλα ειναι.
Εαν το κανεις τωρα το 9αρι του 2005 φπε,θα πρεπει να περιμενουμε για την μ3 που θα βγει το 2034 μηπως ρεφαρουμε,αν και χλωμο το βλεπω να φτασουν το 9αρι του 2005 σε μολις 29 χρονια.Δεν τους εχω για τοσο ικανους.
Εαν ξαναμπερδευτεις εδω ειμαι.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577461 Ντίμη ούτε διαβάζεις τι γράφω

EDDIE_147 έγραψε:Το evo βλέπεις τι διαφορά έχει σε χρόνους με τις Μ4;


και μου απαντάς με χρόνους 'έχει γράψει'.
Ο Μπάμπης ο Σουγιάς ή ο Μήτσος ο Πεταλούδας;

Σε χρόνους από το ίδιο άτομο (drive), η ε46 είχε περίπου 1" διαφορά από το 8άρι.
Πήρε 2" το 9άρι με την ίδια δύναμη; :hmmm:

Βασικά πριν αρχίζεις να εξιστορείς άπαντα της Βούτας πες μου με δικά σου λόγια που θες να καταλήξεις;
- Το evo είναι το καλύτερο sport αυτοκίνητο στον κόσμο;
- Η Μ3 είναι για τα πανηγύρια;
- Άλλο: ….

Προσπαθώ να καταλάβω που το πας αλλά δεν το εκφράζεις ελεύθερα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577462
dimviii έγραψε:1,34,2
https://fastestlaps.com/tracks/serres-racing-circuit


Νταξ, λογικός χρόνος.


Για μένα η συζήτηση για ΦΠΕ, Ohlins κλπ είναι εντελώς άκυρη. Τα εργοστάσια πως πουλούσαν το αυτοκίνητο; Αυτό μετράει!!! :rtfm:


ΥΓ: Διαφορές ακόμα και 2-3'' μπορεί να οφείλονται στους οδηγούς, τις ατμοσφαιρικές συνθήκες κλπ.


Συνολικά λίγο ταχύτερη η Ε46 από ότι βλέπω εδώ πάντως: http://www.zeperfs.com/en/duel108-2718.htm
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577463 2-3 δευτερόλεπτα σε χρόνο 1:35 Άλεξ για ατμοσφαιρικές συνθήκες είναι τεράστια διαφορά, για οδηγό μόνο αν πριν πήγαινε από άλλη πίστα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577464 Το 5,9" για 0-100 μου φαίνεται πολύ αργό.
Από που παίρνουν δεδομένα αυτά τα sites;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577466
EDDIE_147 έγραψε:
και μου απαντάς με χρόνους 'έχει γράψει'.
Ο Μπάμπης ο Σουγιάς ή ο Μήτσος ο Πεταλούδας;

Σε χρόνους από το ίδιο άτομο (drive), η ε46 είχε περίπου 1" διαφορά από το 8άρι.
Πήρε 2" το 9άρι με την ίδια δύναμη; :hmmm:


ασε τους Σουγιαδες και τους Μπαμπηδες,αυτοι γυρνανε εδω και 6-7 χρονια στο 1,22.
Το 1,34 ειναι χρονος απο Ελληνικο περιοδικο.
Ναι γιατι σου κανει εντυπωση ο χρονος του 9αριου σε σχεση με το μ3? Η καθε γενια ειναι πιο γρηγορη απο την προηγουμενη ,το εχουμε πει 1 εκατομμυριο φορες,ασχετου ιπποδυναμης.
Αυτοι για να βελτιωσουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν κατεφευγαν στην αγαπημενη τακτικη των γερμανων με + 50 αλογα απο την προηγουμενη γενια.Ακολουθουσαν αλλο δρομο,πολυ πιο δυσκολο.
Τα αποτελεσματα φαινονται 20 χρονια μετα.

EDDIE_147 έγραψε:Βασικά πριν αρχίζεις να εξιστορείς άπαντα της Βούτας πες μου με δικά σου λόγια που θες να καταλήξεις;
- Το evo είναι το καλύτερο sport αυτοκίνητο στον κόσμο;
- Η Μ3 είναι για τα πανηγύρια;
- Άλλο: ….

Προσπαθώ να καταλάβω που το πας αλλά δεν το εκφράζεις ελεύθερα.


ποιες ιστοριες βουτας ρε Εντι,εχεις σαλταρει τελειως? Χρονους σου εβαλα σε πιστα απο ισχυροτερη μ3 σε συγκριση με εβο 9 απο Ελληνικο περιοδικο.
Εγω δεν θελω να καταληξω πουθενα,εσυ το πηγαινες λαου λαου να μου πεις οτι τωρα που τα πενβε εγιναν τουρμπο και περνουν και αυτα 100 αλογα θα αλλαξουν οι ισορροπιες.
οχι δεν θα αλλαξουν,παλι θα χανεις απο το 9αρι του 2005 το 8αρι του 2003 και το 6αρι του 1999.
Απιστευτα αλλα αληθινα εβλεπες μικρος?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577467
REALZEUS έγραψε:
Νταξ, λογικός χρόνος.

οχι δεν ειναι καθολου ''λογικος'' ο χρονος.
Για βρες μου ενα πενβε/αουντι/πορσε με ιδια αναλογια κιλων /ιππο να κανει 1,34,2
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577473 Αφού πιάσαμε τη γνωστή κατάταξη του γνωστού περιοδικού τα νούμερα είναι κάπως έτσι

evo8 < M3 e46 < evo9 < evo10 < M3 e92

Αν ισχύουν αυτά που πόσταρε ο Δίας, στο ring ακόμα και η e46 είναι ταχύτερη του 10.

Για να γράφει στις Σέρρες 1'33" το 8κύλινδρο γουρούνι λέω να μην βάλουμε στην κουβέντα Μ4 :lol:

Τώρα που ξεταληριάσαμε όλη την αριθμολαγνεία μπορείς να μου πεις που καταλήγεις;

Η δεν έχεις κάποια ολοκληρωμένη εντύπωση εκτός από νούμερα;