Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577417
dimviii έγραψε:
Εντιε θες να φωναξω Κικιζα να το συζητησουμε λιγο πιο διεξοδικα? :shifty:
.



Εννοείται αλλά για να έχει νόημα θα βάλεις στη συζήτηση και 911.

Πως αλλιώς θα αποκτήσει ουσία ο πετροχεντς τίτλος που έχει τούτο εδώ το φόρουμ?

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577422 εχετε ορεξη ρε μπαγασες :lol:

Εντι μονο με στοκ αυτοκινητα που ειναι πολυ αργοτερα απο μ3 εχει ενδιαφερον να δεις τι κανουν σε πιστα
Μολις επαναπρογραμματισεις το εβο θα κατεβασει 3-4 δευτερα κατω.
Φπε εβο 8-9 εχουν γυρισει κατω απο 1,29 στις Σερρες απο το 2010.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577424 Ντίμη κοίτα δω τι ωραία που στο κάνει ταληρακια ο Σμης

Άβαταρ μέλους
By sknipper
#577425
EDDIE_147 έγραψε:Το 10αρι θα πρέπει να συγκριθεί με Ε92. Σωστά;
Όλα σχετικά είναι με τις συγκρίσεις. Ποια είναι τα κοινά σημεία για να θεωρηθούν 2 αυτοκίνητα συγκρίσιμα; Διαστάσεις, βάρος, ίπποι, κυβικά, ροπές, 0-100, ρεπρίζ, χλίδα, άνεση, ασγάλεια, τιμόνι, φρένα, ποιότητα κύλισης, τιμή αγορά, μέγεθος ελαστικών, άξονα κίνησης, τελική ταχύτητα, g σε skidpad, χώρους επιβατών, χώρους αποσκευών;;; Πχ σε χώρους αποσκευών οποιοδήποτε ταπεινό μινι σκοτώνει τα περισσότερα σοπυπερκαρς....
Για μένα συγκρίσιμα είναι όποια δύο σε κάποιον τομέα είναι αρκετά κοντά ώστε να τίθεται απορία. Αν δεν υπάρχει απορία τότε δεν είναι συγκρίσιμα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577426
diplomat έγραψε:Σε real world καταστάσεις, με στροφιλίκια σε κακό οδόστρωμα κ.ο.κ., ακόμα και ένα bone στοκ (sic) έβο θα κήδευε αβέρτα τα μιτρία τους.


Προφανώς ισχύει αυτό, αλλά ένα καλοζυγισμένο, πισωκίνητο, με πολυκύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, σου δίνει κάτι πολύ διαφορετικό. Και φυσικά είναι ανώτερο σε πίστα ή καλή άσφαλτο ακόμα και σε χρόνους.


Nikos! έγραψε:35 γύρισε ένας φίλος με φπε χειροκίνητο 10αρι αν θυμάμαι καλά.


Με semis μήπως; :roll: Επίσης σε πιο configuration? Η σημερινή άσφαλτος είναι περίπου 5'' ταχύτερη από την παλιά. :iconcool:


EDDIE_147 έγραψε:Το 10αρι θα πρέπει να συγκριθεί με Ε92. Σωστά;


Εκεί παίρνεις τον V8, απλά και μόνο για τις 8500!!! :inlove:


Nikos! έγραψε:Ναι. Τι κάνει η χοντρουλα στας Σερρας?


Πιο γρήγορη από 997 Carrera 4. :s_bye


Nikos! έγραψε:Φπε μιτριο τι να κάνει άραγε?


Έλεος πια με τις καγκουριές. :tomato:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577429
EDDIE_147 έγραψε:Ντίμη κοίτα δω τι ωραία που στο κάνει ταληρακια ο Σμης



δεν βλεπω πουθενα ταληρακια.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577431 Από τη στιγμή που η m3/4 γύρισε σε τουρμπο, η βελτίωση έγινε πολύ πιο εύκολη σε σχέση με προηγούμενες γενιές.

Το λέω επειδή vs στοκ evo δεν υπάρχει κάποια σύγκριση.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577432
REALZEUS έγραψε:
Με semis μήπως; :roll: Επίσης σε πιο configuration? Η σημερινή άσφαλτος είναι περίπου 5'' ταχύτερη από την παλιά. :iconcool:

για να γυρισει 35 δεν θελει σεμι,ουτε φπε.Στοκ γυρναει τοσο.
Με φπε και σεμι ειναι κατω απο 1,29.Ολα αυτα με τον παλιο αργο ταπητα




REALZEUS έγραψε:Έλεος πια με τις καγκουριές. :tomato:


καγκουρια ειναι επαναπρογραμματισεις εγκεφαλο,να βαλεις μια καλοσχεδιασμενη εξατμιση,ή να βαλεις μια Ολινς?
συγκεντρωθειτε.
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 21 Απρ 2019, 19:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577433
EDDIE_147 έγραψε:Από τη στιγμή που η m3/4 γύρισε σε τουρμπο, η βελτίωση έγινε πολύ πιο εύκολη σε σχέση με προηγούμενες γενιές.

Το λέω επειδή vs στοκ evo δεν υπάρχει κάποια σύγκριση.

δεν καταλαβαινω τι θες να πεις.Για κανε ταληρακια. Τι σχεση εχει με το που εγιναν τουρμπο?
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577435 Οποία σύγκριση γίνεται ξεκινάει με μια από τις παρακάτω φράσεις:
- με πρόγραμμα
- με φπε
- με παράλληλο
- με επαλληλο
- με τον Κούτρα κρυμμένο μέσα στο καπό
κλπ

Οπότε με τη στροφή της bmw στο τούρμπο ισχύουν όλα τα παραπάνω και για τις m3/4.

Οκ εκτός από τον Κουτρα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577436
dimviii έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
Με semis μήπως; :roll: Επίσης σε πιο configuration? Η σημερινή άσφαλτος είναι περίπου 5'' ταχύτερη από την παλιά. :iconcool:

για να γυρισει 35 δεν θελει σεμι,ουτε φπε.Στοκ γυρναει τοσο.
Με φπε και σεμι ειναι κατω απο 1,29.Ολα αυτα με τον παλιο αργο ταπητα




REALZEUS έγραψε:Έλεος πια με τις καγκουριές. :tomato:


καγκουρια ειναι επαναπρογραμματισεις εγκεφαλο,να βαλεις μια καλοσχεδιασμενη εξατμιση,ή να βαλεις μια Ολινς?
συγκεντρωθειτε.

Πες τα ρε Μητσαρα.

Δία 35 γύρισε ο φίλος μου με πολιτικά όχι σεμι.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577437
EDDIE_147 έγραψε:Οποία σύγκριση γίνεται ξεκινάει με μια από τις παρακάτω φράσεις:
- με πρόγραμμα
- με φπε
- με παράλληλο
- με επαλληλο
- με τον Κούτρα κρυμμένο μέσα στο καπό
κλπ

Οπότε με τη στροφή της bmw στο τούρμπο ισχύουν όλα τα παραπάνω και για τις m3/4.

Οκ εκτός από τον Κουτρα. :lol:


παλι δεν καταλαβαινω τι λες.
Ναι περνει δυναμη και η μ3/4 ελεω τουρμπο,Και?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577440
dimviii έγραψε:Με φπε και σεμι ειναι κατω απο 1,29.Ολα αυτα με τον παλιο αργο ταπητα


Μαμά ένα 9 ή 10 πόσο γύριζε με λάστιχα δρόμου; Supercars 500 ίππων ήταν γύρω στο 1.30 πριν 10 χρόνια. Να κατεβαίνουν τα Evo και σε πρωταθλήματα πίστας τότες... :lol:


dimviii έγραψε:καγκουρια ειναι επαναπρογραμματισεις εγκεφαλο,να βαλεις μια καλοσχεδιασμενη εξατμιση,ή να βαλεις μια Ολινς?
συγκεντρωθειτε.


Βρε Μητσάρα εγώ συγκεντρωμένος είμαι, εσύ έχεις πάθει "βελτίωση" σε όποιο αυτοκίνητο βλέπεις μπροστά σου - και πατίνι να έπαιρνες θα το πείραζες... :lol: Τα αυτοκίνητα πρέπει να συγκρίνονται έτσι όπως βγήκαν από το εργοστάσιο. :rtfm: Έχω κι εγώ βελτιωμένο αυτοκίνητο, αλλά είναι απλά ένα πρόγραμμα του ΕΠΙΣΗΜΟΥ βελτιωτή, που απελευθερώνει λίγο το μοτέρ (από τα 150 εντελώς φιμωμένα άλογα ενός δίλιτρου τούρμπο), εγκεκριμένο από το εργοστάσιο, με την εγγύησή του μοτέρ να παραμένει κλπ. Να αρχίσω να βάζω after market κλπ δεν θα το έκανα ποτέ!


Nikos! έγραψε:Δία 35 γύρισε ο φίλος μου με πολιτικά όχι σεμι.


Μαμά;
Την ίδια μέρα πόσο γύρισαν άλλα μαμά αυτοκίνητα;