Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577376 https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=465919

Ντισcash
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577385
EDDIE_147 έγραψε:https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=465919

Ντισcash

Θα αμολησω το Ντιμη σε αυτό το τοπικουλι και δε θα ξέρουν που να κρυφτούν τα Αμερικανάκια. Χαχα

Νομίζω εκεί ειδικά που λένε ότι τα εβο σπάνε θα γίνει 3ος παγκοΖμιος.

Σοβαρά τώρα, στοκ εβο με στοκ Μ3 δεν είναι συγκρίσιμα νομίζω, ίσως με 335i είναι.

Πάντως αυτό που έχω να πω έχοντας οδηγήσει την Μ3 Ε46 του καβαλινου είναι ότι το εβο σου βγάζει μια εμπιστοσύνη στο δρόμο που δε μπορεί να το κάνει το μιτριο.

Στη πίστα το 10αρι είναι βαρύ και η Μ3 46 πιο ελαφριά και ευέλικτη αλλά δε θυμάμαι που γυρίζει στις Σέρρες.



< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577387 Το τελείως άδικο και άκυρο για τα evo είναι ότι παρουσιάζονται σαν ντραγκστεραμαξα επειδή μπορούν να ανεβάσουν εύκολα δύναμη.
Χάνεται τελείως το ποσο απίστευτα στρίβει σε οποιεσδήποτε συνθήκες.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577391 Εντάξει λογικό γιατί στην Αμερική αρκετοί τα φτιάχνουν για τέτοια κατάσταση, κάποιοι για autocross και λίγοι για everyday. Επίσης ειναι τοπικό σε bmw φόρουμ οπότε θα δεις διάφορα ενδιαφέρον ποστακια.

Υπάρχει μια λεπτή γραμμή στο tuning κι αν τη ξεπεράσεις γίνεται χειρότερο από στοκ golf gti

Τον τρόπο με τον οποίο στρίβει το εβο κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες δε μπορεί να τον αγγίξει η Μ3.

< >
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#577392
EDDIE_147 έγραψε:Χάνεται τελείως το ποσο απίστευτα στρίβει σε οποιεσδήποτε συνθήκες.


+1.

Σε real world καταστάσεις, με στροφιλίκια σε κακό οδόστρωμα κ.ο.κ., ακόμα και ένα bone στοκ (sic) έβο θα κήδευε αβέρτα τα μιτρία τους.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577395 https://www.evolutionm.net/forums/evo-x ... mpare.html

Εγώ θα συμφωνήσω με τους εβακηδες εδώ ότι είναι αρκετά διαφορετικά οχήματα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577404
EDDIE_147 έγραψε:https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=465919

Ντισcash


Τι αλλο να συζητησουν Εντι,αν τα μ3 στριβουν καλυτερα? Μοιραια θα παει στο φαναρι η συζητηση. :shifty:

Εντιε θες να φωναξω Κικιζα να το συζητησουμε λιγο πιο διεξοδικα? :shifty:

Για την ιστορια σε ευθεια γραμμη το εβο θα χασει στοκ vs στοκ παροτι θα ξεκινησει πολυ καλυτερα.
Τωρα με φπε το εβο θα ειναι γρηγοροτερο μεχρι τα 240-250 χλμ,απο εκει και πανω το μ3 θα μαζευει δυνατα και ειναι θεμα χρονου να σε περασει. Επισης φπε με φπε εχει διαφορα.Υπαρχουν φπε με 350 αλογα,και υπαρχουν φπε με 420.Υπαρχουν φπε με 46 κιλα ροπη,υπαρχουν και με 55.Αλλα τελειως διαφορετικα αυτοκινητα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#577406 Ποιο είναι όμως πιο συμμετοχικό ;
Ποια η επιλογή του ρομαντικού αισθαΝτη; :shifty:
Τελευταία επεξεργασία από red_monster και 21 Απρ 2019, 19:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577407
red_monster έγραψε:Πιο είναι όμως πιο συμμετοχικό ;
Ποια η επιλογή του ρομαντικού αισθαΝτη; :shifty:


κανενα απο τα δυο,Αουντι μονο για αισθαντικο τιμονι.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577411
Εντιε θες να φωναξω Κικιζα


Φώναξε :twisted:

Νίκο το drive στις Σέρρες έχει μετρήσει Μ3 Ε46 στο 1'35"15 και το evo8 (μαμά προφανώς) στο 1'36"00.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577416 Το 10αρι θα πρέπει να συγκριθεί με Ε92. Σωστά;