blinkys έγραψε:Νίκο,
Δεκτά όσα λες για τη σύγκριση καρτ με Κάτερχαμ αλλά πρώτον μπορείς να παίξεις με πιο "σοβαρές" πίστες και ενώ έχει δίκιο ο Ντιμ περί αποτελεσματικότητας και δύναμης απαιτούν μεγαλύτερη συμμετοχή του οδηγού, και από πλευρά ρυθμίσεων και οδήγησης για να έρθει το αποτέλεσμα. Αυτό είναι ένα κομμάτι που λόγω καρτ είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις καλά. Το να κατεβάσεις χρόνο με ένα Έβο, γίνεται σε 1 λεπτό με λίγα psi παραπάνω πίεση στο τούρμπο. Να το κάνεις με ένα από αυτά που πρότεινα εγώ θέλει κόπο και ιδρώτα. Προσωπικά όμως εγώ θα ένιωθα ικανοποίηση με τον δεύτερο τρόπο.
Παρουσιάστηκαν διάφορες ευκαιρίες να πάμε για προπόνηση στο Sarno στην Ιταλία ή στη La Conca με την ομάδα, αλλά τα λεφτά πολλά, πάρα πολλά. Υπάρχουν διάφορες πίστες στην Ελλάδα όπως πχ Καλαμάτα (που τα σπάει ). Θέλω να πω ότι μπορώ και με το καρτ να δω άλλες πίστες, πέρα από τις 3 που έχουμε στην Αθήνα και τις δυο τις έχω λιώσει (στη 3η δεν έχω πάει ποτέ, Ασπρόπυργο) και τελικά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο καθώς και η προσπάθεια. Στήσιμο, τεχνική, δουλειά για να έρθει ο χρόνος. Βασικά δε βλέπω διαφορές μεταξύ καρτ και caterham. Αυτό.
blinkys έγραψε:Ναι ΟΚ το οποιοδήποτε Έβο ακόμα και στο 50 % των δυνατοτήτων του θα ρίξει στα αυτιά στο 90 % των υπόλοιπων αυτοκινήτων σε πίστα και ορεινή στροφοδιαδρομή αλλά διάολε και ένας ανάπηρος μπορεί να πάει γρήγορα με αυτό. Γι' αυτό ποτέ δε τα γούσταρα και δε με εντυπωσίαζαν οι χρόνοι τους είτε σε αγώνες είτε σε οτιδήποτε άλλο. Τώρα αν κάποιος νομίζει ότι μπορεί να το "πάει" σε δημόσιο δρόμο,ειδικά αν μιλάμε για σκαλισμένα, εγώ δε θα ήθελα να είμαι κοντά...
Αν τώρα η μετάδοσης είναι τόσο σημαντικός παράγοντας , πάσο γιατί όντως σε 4wd είναι μονόδρομος. Εγώ σαν γνήσιος Ιταλόφιλος θα σκεφτόμουν και μια Ιντεγκράλε γιατί είναι απλά αλλά δεν νομίζω να φτάνει το budget συν ότι μέχρι να βρεις κάτι καλό θα έχει πάρει Έβο και ο γιος του Ντιμ Κάτι S3 κτλ μη τα σκέφτεσαι καν. Καλοτάξιδο και όταν ανέβεις Σέρρες με τον Ντιμ παρέα θέλω βόλτα.
Εντάξει μωρέ, για να πάνε πρέπει να τα πας...αυτό πάντα λέω. Τίποτα δεν είναι εύκολο και τίποτα δεν είναι δύσκολο. Το γρήγορο, ικανό και φαινομενικά "εύκολο" αυτοκίνητο θέλει πρώτα μυαλό βασικά και μετά χέρια και εκεί κάνουν λάθος οι περισσότεροι. Τους λείπει το μυαλό κι ας έχουν χέρια και το πρώτο είναι πολύ πιο δύσκολο να το βρεις από το δεύτερο.