Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#453896
blinkys έγραψε:Νίκο,
Δεκτά όσα λες για τη σύγκριση καρτ με Κάτερχαμ αλλά πρώτον μπορείς να παίξεις με πιο "σοβαρές" πίστες και ενώ έχει δίκιο ο Ντιμ περί αποτελεσματικότητας και δύναμης απαιτούν μεγαλύτερη συμμετοχή του οδηγού, και από πλευρά ρυθμίσεων και οδήγησης για να έρθει το αποτέλεσμα. Αυτό είναι ένα κομμάτι που λόγω καρτ είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις καλά. Το να κατεβάσεις χρόνο με ένα Έβο, γίνεται σε 1 λεπτό με λίγα psi παραπάνω πίεση στο τούρμπο. Να το κάνεις με ένα από αυτά που πρότεινα εγώ θέλει κόπο και ιδρώτα. Προσωπικά όμως εγώ θα ένιωθα ικανοποίηση με τον δεύτερο τρόπο.


Παρουσιάστηκαν διάφορες ευκαιρίες να πάμε για προπόνηση στο Sarno στην Ιταλία ή στη La Conca με την ομάδα, αλλά τα λεφτά πολλά, πάρα πολλά. Υπάρχουν διάφορες πίστες στην Ελλάδα όπως πχ Καλαμάτα (που τα σπάει :metalo: ). Θέλω να πω ότι μπορώ και με το καρτ να δω άλλες πίστες, πέρα από τις 3 που έχουμε στην Αθήνα και τις δυο τις έχω λιώσει (στη 3η δεν έχω πάει ποτέ, Ασπρόπυργο) και τελικά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο καθώς και η προσπάθεια. Στήσιμο, τεχνική, δουλειά για να έρθει ο χρόνος. Βασικά δε βλέπω διαφορές μεταξύ καρτ και caterham. Αυτό. :oops:

blinkys έγραψε:Ναι ΟΚ το οποιοδήποτε Έβο ακόμα και στο 50 % των δυνατοτήτων του θα ρίξει στα αυτιά στο 90 % των υπόλοιπων αυτοκινήτων σε πίστα και ορεινή στροφοδιαδρομή αλλά διάολε και ένας ανάπηρος μπορεί να πάει γρήγορα με αυτό. Γι' αυτό ποτέ δε τα γούσταρα και δε με εντυπωσίαζαν οι χρόνοι τους είτε σε αγώνες είτε σε οτιδήποτε άλλο. Τώρα αν κάποιος νομίζει ότι μπορεί να το "πάει" σε δημόσιο δρόμο,ειδικά αν μιλάμε για σκαλισμένα, εγώ δε θα ήθελα να είμαι κοντά...

Αν τώρα η μετάδοσης είναι τόσο σημαντικός παράγοντας , πάσο γιατί όντως σε 4wd είναι μονόδρομος. Εγώ σαν γνήσιος Ιταλόφιλος θα σκεφτόμουν και μια Ιντεγκράλε γιατί είναι απλά :inlove: αλλά δεν νομίζω να φτάνει το budget συν ότι μέχρι να βρεις κάτι καλό θα έχει πάρει Έβο και ο γιος του Ντιμ :lol: Κάτι S3 κτλ μη τα σκέφτεσαι καν. Καλοτάξιδο και όταν ανέβεις Σέρρες με τον Ντιμ παρέα θέλω βόλτα. :rtfm:


Εντάξει μωρέ, για να πάνε πρέπει να τα πας...αυτό πάντα λέω. Τίποτα δεν είναι εύκολο και τίποτα δεν είναι δύσκολο. Το γρήγορο, ικανό και φαινομενικά "εύκολο" αυτοκίνητο θέλει πρώτα μυαλό βασικά και μετά χέρια και εκεί κάνουν λάθος οι περισσότεροι. Τους λείπει το μυαλό κι ας έχουν χέρια και το πρώτο είναι πολύ πιο δύσκολο να το βρεις από το δεύτερο. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#453932 Ντιμ,
Δεν είπα ότι είναι εύκολο στο όριο. Είπα ότι είναι τόσο καλό που και να μη το ζορισεις πάει γρήγορα. Εκεί ψηλά που είναι τα όρια του κανένα αυτοκίνητο δεν είναι εύκολο.

Μόνος σου τα λες. Δεν σε τρομάζει ακόμα και στο λάθος. Δηλαδή τι άλλο πρέπει να κάνει για να πω ότι το πάει κι ένας κουλος; Φυσικά και δεν εννοώ ότι το πάει στα όρια του. Με απλά λόγια όσο ανιωθος κι αν είσαι θα περάσεις ένα μεγάλο ποσοστό των υπόλοιπων γρήγορων σε ένα στροφιλικι ή ένα trackday. Πες μου λίγο τι αλλά αυτοκίνητα γυρνάνε στο 10 στα Μέγαρα που κάνει εύκολα ένα evo . Αν θες σου λέω και με πμ για γνωστό αγωνιζόμενο που κάνει αυτό ακριβώς που σου λέω με το τούρμπο και ...δουλεύει.

@rocsta ,
Δεν διαφωνώ σε κάτι. Αλλά δεν παύει να είναι έρωτας :inlove:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#453935 Ντιμης vs Κίκιζας
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#453936
blinkys έγραψε:Ντιμ,
Δεν είπα ότι είναι εύκολο στο όριο. Είπα ότι είναι τόσο καλό που και να μη το ζορισεις πάει γρήγορα. Εκεί ψηλά που είναι τα όρια του κανένα αυτοκίνητο δεν είναι εύκολο.

Μόνος σου τα λες. Δεν σε τρομάζει ακόμα και στο λάθος. Δηλαδή τι άλλο πρέπει να κάνει για να πω ότι το πάει κι ένας κουλος; Φυσικά και δεν εννοώ ότι το πάει στα όρια του. Με απλά λόγια όσο ανιωθος κι αν είσαι θα περάσεις ένα μεγάλο ποσοστό των υπόλοιπων γρήγορων σε ένα στροφιλικι ή ένα trackday.:

Nαι εάν δεν είναι στα ορια είναι ευκολο.Ο κουλος που λες μολις δει ποσο ευκολο είναι στο 80% και παει με την ιδια νοοτροπια στο 90% θα το κανει όπως το ασημι που εβαλα παραπανω.
Το ότι είναι στο οριο ευκολο,ειναι και με τις εντολες που θα του δωσεις.Λαθος η εντολη,λαθος και η εκτελεση από το αυτοκινητο.
Και εκει δεν υπαρχει διαθεσιμος χρονος για διορθωση.

blinkys έγραψε: Πες μου λίγο τι αλλά αυτοκίνητα γυρνάνε στο 10 στα Μέγαρα που κάνει εύκολα ένα evo . Αν θες σου λέω και με πμ για γνωστό αγωνιζόμενο που κάνει αυτό ακριβώς που σου λέω με το τούρμπο και ...δουλεύει.


δεν αμφισβητω ότι καποιοι το κανουν,απλα το θεωρω χαζο να μην εχεις όλα τα οπλα που σου δινει το κάθε αυτοκινητο για το μεγιστο αποτέλεσμα.
Δλδ εάν εγω εχω γυρισει στο ,06 δεν βρισκω το λογο να παω πιστα και να γυρναω με χαμηλη πιεση στο ,09. Τι πηγα να κανω,δεν πηγα να βελτιωθω? Τζαμπα θα φαω τα λάστιχα?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#453938
Nikos! έγραψε:
Εντάξει μωρέ, για να πάνε πρέπει να τα πας...αυτό πάντα λέω. Τίποτα δεν είναι εύκολο και τίποτα δεν είναι δύσκολο. Το γρήγορο, ικανό και φαινομενικά "εύκολο" αυτοκίνητο θέλει πρώτα μυαλό βασικά και μετά χέρια και εκεί κάνουν λάθος οι περισσότεροι. Τους λείπει το μυαλό κι ας έχουν χέρια και το πρώτο είναι πολύ πιο δύσκολο να το βρεις από το δεύτερο. :iconcool:


Πολύ σημαντικο ρολο να ξερεις να προετοιμασεις το οποιοδήποτε αυτοκινητο σωστα.Και για αυτό θελει μυαλο και γνωσεις.
Όταν πρωτοβγηκαν τα Χαρια ,γνωστος βελτιωτικος οικος στην Ελλαδα ειχε ετοιμασει Χαρι με της παναγιας τα ματια πανω.
Από αγωνιστικες αναρτησεις,φρεσκαδουρες ελαστικα φαρδύτερα,ειχε πανω ότι ειχαν οι καταλογοι των οικων που εμπορευοταν(και εμπορευοταν σοβαρους οικους)
Κατεβαινει Μεγαρα,δεν προλαβαινε να μαζευει πσολιες από φπε.Δευτερη φορα το ιδιο,τριτη το ιδιο.Αλλαζουν οδηγο,πρωταθλητη στα gtcc,παλι πσολια,οι διαφορες μεγαλες.
Η μεγαλυτερη πσολια ερχοταν από Χαρι φπε,με αναρτηση των 1200 ευρω,4 σωστα ελαστικα,και ελάφρωμα σε επιπεδο καθισματων ,μπαγκαζ αδειο,ρεζερβα (όπως και του βελτιωτή βεβαια)Μιλαμε για ρεζιλι.
Η πλακα ειναι ότι εμπαινε για 3 γυρους και εγραφε το χρονο,οταν οι αλλοι προσπαθουσαν ολη τη μερα.
Ο ενας ηρθε με το αυτοκινητο μονο,και οι αλλοι με φορτηγα,με μηχανικους,με δευτερα ζαντολαστιχα,με τον προγραμματιστη μαζι κλπ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#453939
EDDIE_147 έγραψε:Ντιμης vs Κίκιζας


στο τελος ξερεις τι εγινε φανταζομαι ε? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#453944
dimviii έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Ντιμης vs Κίκιζας


στο τελος ξερεις τι εγινε φανταζομαι ε? :shifty:


:lol: :lol: :lol:

To ειχα βαλει και εγω παλαιοτερα το video αυτο...

Τι εγινε στο τελος? Που "δεν υπαρχει ΤΙΠΟΤΑ που να περναει τα EVO"?





:iconcool:

...και ασε τον πρωην τσαγκαρη κουραδομαγκα να κουρευεται με τις 4 πουτανες... :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#453958
Κίκιζας . έγραψε:
Τι εγινε στο τελος? Που "δεν υπαρχει ΤΙΠΟΤΑ που να περναει τα EVO"?




:iconcool:


Στο τελος ηρθε το destroked evo των 1,8 λιτρων και εκανε σκουπιδι το 6κυλ 3,2 λιτρων s3.



https://www.youtube.com/watch?v=HKgUzF68hak
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#454273
dimviii έγραψε:

...Στο τελος ηρθε το destroked evo των 1,8 λιτρων και εκανε σκουπιδι το 6κυλ 3,2 λιτρων s3.



Ειναι street legal, εχει βγαλει πινακιδες κυκλοφοριας, με τον σαλιγκαρο εξω απο το καπω? :lol:

Γιατι αμα ειναι ετσι βαζω και εγω αμαλαχειναουμ, το υπερατου της GM, με 5.46sec@272mph και σβηνει απο το χαρτη, το σχιστοματικο χαρτοκουτο... :metalo: :shifty:

Άβαταρ μέλους
By Kon5
#454278 Αν και θα έσκαγε πιο μετά ήρθε η ώρα της αποκάλυψης. Ο g87888888 σας έχει όλους.

Εδώ με τις τελευταίες του καστομιές

Στο 05:13 ο g σε κρυφή αποθήκη στα Τζουμέρκα στις τελευταίες δοκιμές :s_sarcastic .




Και όποιος έχει το θράσος μετά το παραπάνω να κάνει ΚΙΧ πηγαίνει στον άλλο κόσμο με το παρακάτω...


Άβαταρ μέλους
By drdino
#454279
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:

...Στο τελος ηρθε το destroked evo των 1,8 λιτρων και εκανε σκουπιδι το 6κυλ 3,2 λιτρων s3.



Ειναι street legal, εχει βγαλει πινακιδες κυκλοφοριας, με τον σαλιγκαρο εξω απο το καπω?





Γιατί είναι street legal το S3, σωστά.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#454283
drdino έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:

...Στο τελος ηρθε το destroked evo των 1,8 λιτρων και εκανε σκουπιδι το 6κυλ 3,2 λιτρων s3.



Ειναι street legal, εχει βγαλει πινακιδες κυκλοφοριας, με τον σαλιγκαρο εξω απο το καπω?



Γιατί είναι street legal το S3, σωστά.


Φυσικα και ειναι...Κανονικο καπω εχει, χωρις τρυπες να βγαινουν απ' εξω "σαλιγκαροι" και εξατμισεις...
Εχει πινακιδες κυκλοφοριας...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#454284 Με roll cage και το intercooler έτσι μπροστά μόνο street legal δεν είναι. Street "legal" ίσως.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#454287
Κίκιζας . έγραψε:
Φυσικα και ειναι...Κανονικο καπω εχει, χωρις τρυπες να βγαινουν απ' εξω "σαλιγκαροι" και εξατμισεις...
Εχει πινακιδες κυκλοφοριας...
Εικόνα


ναι το τούρμπο που βγαινει από το καπω είναι το πρόβλημα,το ότι το αουντι 8L δεν εχει παραχτει με το μοτερ αυτό δεν είναι πρόβλημα,οποτε στριτ λιγκαλ. Γεια σου ρε Γρηγορη γνωστη. :lol:

Γρηγορη το κατουρησε και το εχεσε μαζι. Με τα μισα κυβικα και στροφαρισμα στις 13κ.


Κλαμα.