Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452853
red_monster έγραψε:Ντιμάκο θα μας κατακ@υλωσες...

Θα μας βάλεις όλους να πάρουμε φτερούγες :lol:


Να τις παρετε ρε,τωρα που εισαστε ανύπαντροι για να μην τραβατε αυτά που τραβάει ο Νικος,που ενώ εχει το μπικικινι,αντε εξηγησε στην :inlove: για ενεργα διαφορικα,και βιδωμένα μουτρα. :lol:
Σας τα ελεγε ο Ντιμης,οχι γιατι είναι ξερολας,αλλα γιατι τα εχει δει αυτά τα σεναρια να παιζονται απειρες φορες από φιλους και γνωστους.
Παρτε τωρα που είναι φθηνα ακομα,μερα με τη μερα τα καθαρα αυτοκίνητα θα σπανιζουν,απουλητα και σε αγγελιες θα μπαινει ο σορος.μετρανε ηδη 7-12 χρονια τα 8-9-Χαρια.
Στην χειροτερη δοκιμάζεις και πουλας χωρις χασουρα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#452858 Η εμπειρία πάντως λέει ότι αν βρεις κάτι καλό το παίρνεις. Αν περιμένεις μάλλον χαμένος βγαίνεις.

Έτσι έχασα πριν κάποια χρόνια μια πανέμορφη Ε46 Μ3 estoril blue.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452859
Giuseppe Busso έγραψε:
Nikos! έγραψε:Ναι αν το πάρω δε θα αλλάξω ανάρτηση. Πρώτα θα το μάθω και μετά όλα τα άλλα.

Γενικώς δε θέλω να πετάξω χρήματα σε ανούσιες μετατροπές.

Γιάννη είναι καλό του ντιμι όμως είναι πολύ πάνω από το budget και είναι λίγο too much για μένα.

Είμαι λίγο του στοκ. Θέλω να το αγοράζω σε στοκ μορφή.


< >


Νίκο το μόνο θέμα είναι το budget και εκεί πάω πάσο.
Μην σε προβληματίζει κάτι άλλο όμως και τα ρίχνεις στο budget.
Αν το αμάξι είναι όπως λέει, δεν αξίζει να πάρεις άλλο Evo.
Και τα 35 σου είπε ότι είναι σχετικά.
Πάρε το βαλιτσάκι σου με 30 καφετιά μέσα και πάνε πιες κάνα καφέ με το φίλο του Ντίμη.
Αυτά έχεις, αυτά δίνεις. Ντίμη μίλα. Αν θες να πάρουμε Evo, θα βοηθήσεις. Παντελονάτα.
30 έχουμε κύριε :rtfm:


δεν θα το δωσει Μπουσε,δεν εχει αναγκη να το σκοτωσει.Μου το ξεκαθαρησε,ουτε μπαινειστη διαδικασιανα βγαλει αναρτησεις/εξατμισεις/ζαντες για να κοψει.
Και εγω στη θεση του αυτό θα εκανα,μην σου πω ότι θα ζηταγα πολλα παραπανω.
Αμα θελεις 20κ χλμ ΑΒΑΦΟ,δεν γινεται να το παρεις σε τιμη βαμμενου με 80 κ χλμ .
Τα εξτρα που εγραψα στο ποστ μου τα εχει πληρωσει 12κ .
Αυτοι που ζητανε 33 και 35,δεν εχουν ουτε 5 κ εξτρα,ασε που τα εξτρα είναι σχεδόν όλα για πεταμα.
Το αυτοκινητο είναι φθηνο για αυτό που είναι και για αυτά που εχει πανω.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#452863
dimviii έγραψε:δεν θα το δωσει Δον Μπουσε,δεν εχει αναγκη να το σκοτωσει.Μου το ξεκαθαρησε,



Εικόνα
τα έχω ξανακούσει

30 στρογγυλά :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#452872
Nikos! έγραψε:

What about...

Εικόνα

https://www.car.gr/11197243-audi-tts-tts


Θα στο θεσω με παραδειγμα αλλων αυτοκινητων...Σαν να συγκρινεις σε οδηγικη αισθηση Scirocco 1.4 /160 (στην θεση του ΤΤ)
με Cooper S R56 με μηχανικο μπλοκε (στην θεση του EvoX). Και ξερεις πολυ καλα τι αδυναμια ειχα στο Scirocco...

Ομορφο το ΤΤ, αλλο πραγμα ομως. Ειναι κυριλλε, ειναι εντυπωσιακο μικρο γρηγορο sport GT...Μεχρι εκει.



Nikos! έγραψε: Πείτε τίποτα για διαφορές στην οδήγηση μεταξύ haldex-based quattro & AWD του EVO. :hmmm:


Δεν εχω φυσικα και κανα μεταπτυχιακο στην μεταδοση του EvoX :lol: , εχω ομως καλη οδηγικη επαφη με Haldex (ΤΤ quattro 2.0 Tfsi ΜΚΙΙ S-tronic , TTS MKIII s-tronic) με EvoX manual και με το τελευταιας γενιας διλιτρο Impreza Sti.

Με τα ιαπωνικα, βρισκεις ευκολα την ποσοτητα γκαζιου και γωνια τιμονιου που θελεις για να το στραμπουληξεις και ουσιαστικα με το γκαζι ρυθμιζεις ποση ωρα θελεις να το κρατησεις ετσι.
Ο συνδυασμος των μεταδοσεων στα Ιαπωνικα μαζι με το τιμονι, σου παρεχουν απολυτη ρυθμισιμοτητα και ακριβεια ως προς την γωνια που θα διωξεις το πισω μερος.
Με λιγη εξοικειωση μπορεις να το διωχνεις με οση γωνια θελεις και σχεδον για οσο χρονικο διαστημα θελεις... :iconcool:

Στα haldex δεν γινεται αυτο...Ακομα και φλικαρισμα να κανεις (το λεγομενο Σκανδιναβικο...) για να ξεκολλησεις βιαια το πισω μερος, (στα Audi μπερδευονται τα ηλεκτρονικα, ακομα και εκτος να ειναι, στα Saab/volvo δεν ξερω...) στην καλυτερη περιπτωση θα γλυστρησει λιγο με τα 4 και αμεσως μετα οι εμπρος τροχοι θα τραβηξουν το αμαξωμα στο εσωτερικο της στροφης.
Μονο στο volvo πχ του Zeus μπορει να νιωσεις λιγο πιο ευκολα να φευγει το πισω μερος απο στραμπουληγμα, λογω μαλλον διαφορετικης ρυθμισης γεωμετριας αναρτησης (ισως και λογισμικου στο haldex) με τα Audi και παλι ομως συνηθως στην εξοδο της στροφης νιωθεις περισσοτερο το εμπρος μερος να μαζευει το αμαξωμα στο εσωτερικο της στροφης, παρα το πισω να ρυθμιζεται οπως ακριβως το θελεις.

Και με τις δυο σχολες προφανως και εχεις καλυτερο αποτελεσμα απο αντιστοιχα ισχυρο προσθιοκινητο της εποχης ή προσθιοκινητου που να μην εχει μηχανικο μπλοκε και ψαγμενο στησιμο, αλλα η ρυθμισιμοτητα των Ιαπωνικων ειδικα (και των 3 διαφορικων στα Audi που εχουν μπλοκε πισω ή μεγαλυτερη δυνατοτητα κατανομης στον πισω αξονα, κατι που εγινε απο το RS4 Β8 και στα μετεπειτα Audi...εξαιρουμενου μονο του R8 που ειχε "αναποδη" λειτουργια του haldex με πισωκινητη κατανομη...)
ειναι μονοδρομος στα λεφτα αυτα, για αυτους που ξερουν ή/και θελουν το κατι παραπανω...
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 11 Νοέμ 2017, 16:45, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452873
Nikos! έγραψε:Η εμπειρία πάντως λέει ότι αν βρεις κάτι καλό το παίρνεις. Αν περιμένεις μάλλον χαμένος βγαίνεις.

Έτσι έχασα πριν κάποια χρόνια μια πανέμορφη Ε46 Μ3 estoril blue.

< >


Νικο και εγω οταν πιτσιρικας εψαχνα για ρ5 gt πηρα το δικο μου για 2.900.000 δραχμες(μετατροπή),ενω υπηρχε στα 3.300.000 γνησια η τελευταια εκδοση raider (μπλε σκουρο χρωμα εβγαινε μονο) με 30κ χλμ.
Όχι απλα το μετανιωσα,το σκυλομετανιωσα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452875
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:δεν θα το δωσει Δον Μπουσε,δεν εχει αναγκη να το σκοτωσει.Μου το ξεκαθαρησε,



Εικόνα
τα έχω ξανακούσει

30 στρογγυλά :iconcool:


εχει ένα βυσσινι μαμα τελειως στα 29κ με τριπλασια χλμ. Ειχαν βαλει και λινκ πριν καποιες σελιδες.
Στο επομενο ποστ που θα ζητας 5κ σκοντο θα εχιε και warn Δον Μπουσσε. :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452877
Κίκιζας . έγραψε:
Δεν εχω φυσικα και κανα μεταπτυχιακο στην μεταδοση του EvoX :lol: ...


λειπει και ο Γιαννακης να μας εξηγουσε πως δουλευει. :(
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#453013
rx8_drifter έγραψε:
πούστη ντίμη, μας κατέστρεψες.


Το Χ στο σωστο χρωμα και με πολύ λιγα tweeks είναι πανεμορφο αυτοκινητο.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 11 Νοέμ 2017, 21:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#453019
Nikos! έγραψε:Ωραίο χρώμα!

< >


του φιλου μου είναι το χρωμα της πρωτης φωτο στο παραπανω ποστ .Στις άλλες 2 φωτο είναι άλλο χρωμα.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#453024 Εικόνα


https://www.car.gr/11330353-audi-rs6-performance

Νίκο, αυτό θα το εγκρίνει και η γυναίκα.

Μλκα μου τι αμάξι. Ντίμη, ρίξε μπαν αλλά αυτό σε κατουράει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#453028
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα


https://www.car.gr/11330353-audi-rs6-performance

Νίκο, αυτό θα το εγκρίνει και η γυναίκα.

Μλκα μου τι αμάξι. Ντίμη, ρίξε μπαν αλλά αυτό σε κατουράει.


πες του να παρει φορα από το Ινγκολσταντ.