- 26 Φεβ 2018, 17:35
#489277
Nikos! έγραψε:Ακριβώς στη λογική που έγραψα πριν περί καρτ.
Θα κοιτάξω να δω τι πιέσεις δίνουν για τα AD08R να δω πόσο κοντά είναι αυτά που έχω επάνω με αυτά που αναφέρει ο κατασκευαστής για να έχω ένα starting point.
Οπότε είναι λάθος να ανεβάσουμε πιέσεις στη πίστα χωρίς να το ψάξουμε πρώτα καθώς μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα (υπερθέρμανση).
οχι ακριβως.... δωσε βαση στο παρακατω,που μαλλον δεν το εγραψε κατανοητα ο τιμκουλ.
timkoul έγραψε:Βασικο πολυ: οταν βρεθει η σωστη πιεση τοτε θελει παρα πολυ καλο ζεσταμα για να φερεις τα λαστιχα σε υψηλη θερμοκρασια και πιεση αμεσως, πριν ξεκινησεις τον πρωτο γρηγορο γυρο, αλλιως τα καταστρεφεις πιο γρηγορα.
μεταφραση δικια μου(σορρυ Τιμο,αν κανω λαθος μεταφραση,διορθωσε με)
το προβλημα με το να ξεκινας με χαμηλες πιεσεις,ειναι οτι προσπαθωντας να ζεστανεις τα ελαστικα,πρεπει να πιεσεις για να ερθουν σε θερμοκρασια λειτουργιας.
Πιεζωντας με αρκετα χαμηλη πιεση,αναλογα το σκελετο και το ελαστικο,μπορει να ερθει η φθορα στα πλαινα ,ΜΕΧΡΙ να ερθει στη σωστη θερμοκρασια το ελαστικο.
Ξεκινωντας με μεγαλυτερη πιεση ΔΕΝ εχεις αυτο το προβλημα.Απλα θα χρειαστει να ξεφουσκωνεις,μεχρι να βρεις το οπτιμουμ.
Χαμηλη πιεση + λιγο καμπερ+ ελαστικο οχι για πιστα+ λιγος χρονος για ζεσταμα λογω ολιγολεπτων σεσσιον,αρα πιεση στους πρωτους γυρους = μεγαλες πιθανοτητες να φας ωμους εμπρος αριστερα.
Στην αντιθετη περιπτωση που ξεκινας με μεγαλυτερη πιεση,απλα θα γλυστρησεις παραπανω λογω μεγαλυτερης απο την οπτιμουμ πιεση που θα ερθει το ελαστικο.Ζημια δεν θα κανεις ομως.
Το εβο ειναι βαρυ αυτοκινητο,εχει καποιες ευαισθησιες το βαρος σε πιστα,θελει λιγο προσοχη.
1560 αποβαρο+ 80 οδηγος+ 40 λιτρα καυσιμο,κοντευουμε τα 1700 κιλα.
ολα αυτα θα μπορουσαν να αποφευχθουν ,εαν δεν ηταν ολιγολεπτα τα σεσσιον,να μπεις με την ησυχια σου και να εχεις καποιους γυρους να φερεις τα ελαστικα σε θερμοκρασια,χωρις να πιεσεις υπερβολικα ,πχ μεσα σε 2 γυρους.Ετσι μπορεις να ξεκινησεις με χαμηλη πιεση,ας ερθουν σε θερμοκρασια και μετα απο 5 γυρους,σιγα -σιγα.Να εχω χρονο να ξεφουσκωσω/φουσκωσω,και να ξαναμπω κλπ
Για αυτο και η ενσταση μου χθες σε προηγουμενο ποστ,οτι ''δεν μπορεις να κανεις δουλεια'' με αυτα τα ολιγολεπτα σεσσιον.
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 26 Φεβ 2018, 17:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'