- 22 Απρ 2019, 08:31
#577527
Καλά στην Ελληνική άσφαλτο όχι μόνο εξόδους με 1-2α (1η εννοείς εκκίνηση μάλλον γιατί στροφή δεν υπάρχει
). Και παρατεταμένες και 3ες και 4ες και 5ες. Δεν υπάρχει καμία ελπίδα.
Ένα μεγαλύτερο μοτέρ εκεί που κερδίζει είναι σε χιλιόμετρα στην ευθεία οπότε προφανώς στη Μόντζα ή Spa που αναφέρεις ένας V8 θα κάνει κηδεία.
Η συζήτηση γενικά είναι αόριστη γιατί πρέπει να γίνει συγκεκριμένη (πίστα, οδηγός, συνθήκες).
Ένας οδηγός μπορεί να πάρει περισσότερο από ένα πισωκίνητο, ένας άλλο από προσθιοκίνητο και ένας άλλος από 4κίνητο γιατί
μπορεί να ταιριάζει καλύτερα στο οδηγικό του στυλ, στη χάραξη ή στις συνθήκες της πίστας.
Κάπου χάνεις και κάπου κερδίζεις (πχ ένα 10άρι έχει καλύτερα φρένα από μια Μ3 αλλά η Μ3 έχει καλύτερο στήσιμο και μοτέρ από στοκ 10άρι GSR) και εξαρτάται από τη πίστα και από τον οδηγό πως μπορεί να εκμεταλλευτεί τα πλεονεκτήματα της κάθε κατασκευής.
Πάντως αν με ρωτήσεις αν θα προτιμούσα Μ3 από το 10άρι η απάντηση είναι προφανώς και όχι γιατί νιώθω ότι μπορώ να πάω πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά παντού, με λιγότερο άγχος και με το παρόμοιο fun (2wd drift vs 4wd drift
). Σε πίστα δε ξέρω, αλλά πιθανόν να προτιμούσα μια πιο hardcore κατασκευή (πχ caterham) να μην έχω άγχος για τα φρένα, το σασμάν ή οτιδήποτε άλλο γιατί είναι το όχημα που θα με γυρίσει πίσω.
Α και Ντίμη μου, ποιός ασχολείται τώρα με μέταλλα και πατώματα ε?