Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#488507
REALZEUS έγραψε:
dimviii έγραψε:με αυτα τα τρακντευ των σεσιονς και των 5 γυρων,αυτο μου τη δινει.


Δεν θυμάμαι τι ισχύει στα Μέγαρα, αλλά στις Σέρρες αν πας καθημερινή για ελεύθερη προπόνηση έχεις όλη την πίστα δικιά σου. Είχαμε πάει πριν χρόνια με τον drdino και τον markvag και είχαμε ολόκληρη την πίστα δικιά μας από το πρωί μέχρι το σούρουπο με 3 μόλις αυτοκίνητα. :lol:

Με την ρύθμιση των διαφορικών δεν είναι αποτελεσματικότερος ο έλεγχος του attitude?


αλλο για ελευθερη προπονηση,και αλλο τα τρακντευς που διοργανωνουν αυτοι, που θα παει ο Νικος.Δες εδω
viewtopic.php?f=2&t=2004&p=487661#p487661
στα Μεγαρα δεν χρειαζεται αλλαγη απο το προγραμμα ''tarmac'' στο κεντρικο διαφορικο.Τα αλλα προγραμματα ,ειναι για επιφανειες με πολυ χαμηλο συντελεστη τριβης.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#488509
dimviii έγραψε:αλλο για ελευθερη προπονηση,και αλλο τα τρακντευς που διοργανωνουν αυτοι, που θα παει ο Νικος.


Ναι ξέρω. Για αυτό λέω ότι καλύτερα ίσως σε μέρα ελεύθερης προπόνησης χωρίς γκρουπάκια και άγχος.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#488512
REALZEUS έγραψε:
dimviii έγραψε:αλλο για ελευθερη προπονηση,και αλλο τα τρακντευς που διοργανωνουν αυτοι, που θα παει ο Νικος.


Ναι ξέρω. Για αυτό λέω ότι καλύτερα ίσως σε μέρα ελεύθερης προπόνησης χωρίς γκρουπάκια και άγχος.


αυτο ελεγα και εγω. Ετσι δουλεια δεν μπορεις να κανεις. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#488550
REALZEUS έγραψε:Έχει δίκιο ο sknipper για τις πιέσεις. Αν δεν θέλεις να ταλαιπωρήσεις τα λάστιχά σου ανέβασε τις.


Αν από 33 κρύα ανεβάσω πριν μπω σίγουρα θα βγω κοντά στο 40. :lol:

Έχω μάθει από το καρτ όταν η πίστα είναι χωρίς γόμα, το πρωί να ξεκινάω ψηλά και σιγά-σιγά να κατεβαίνω όσο μαζεύει γόμα η πίστα και ειδικά όταν βλέπω ότι στο τέλος του σκέλους γλιστράει γιατί άρχισε το blistering. Αν μπαίνω και μέχρι τέλους κρατάει το λάστιχο χωρίς να γλιστράει και βγαίνοντας δεν έχει ανεβάσει πολύ πίεση, είμαστε οκ. Τσεκ.

Οπότε μπαίνεις, μετράς και κατεβάζεις.

Υποθέτω πάνω/κάτω το ίδιο θα συμβαίνει και με τα λάστιχα δρόμου, οπότε αν μπω με υψηλότερες πιέσεις από αυτές που έχω στο δρόμο φοβάμαι ότι θα υπερθερμανθούν πολύ.

Το πιθανότερο είναι να τσεκάρω, να κατεβάσω λίγο και να μπω και μετά να μετρήσω να δω τι έγινε και αναλόγως.

Η πίστα είναι ζωντανός οργανισμός, οι συνθήκες αλλάζουν συνεχώς.

Σχετικά με τα διαφορικά, το tarmac είναι το σωστό για πίστα με τον τρόπου που κλειδώνει/ξεκλειδώνει το κεντρικό διαφορικό πριν και μετά τη στροφή.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#488562 Βγήκα λίγο να δω πόσο bar ανεβάζει (είδα 1,4) και είπα να κάνω και ένα launch που δεν έχω κάνει ποτέ.

Κάνω το εξής:
1. Διαφορικά στο gravel (λόγω βροχής αν και από στάση δε κάνει διαφορά)
2. Ηλεκτρονικά όλα κλειστά
3. Κιβώτιο στο S-Sport
4. Πατημένο φρένο με το αριστερό
5. Τέρμα γκάζι με το δεξί

---> και με το που ανεβάσει 5.000 στροφές τις κρατάει και αμέσως πρέπει να αφήσεις το αριστερό και all hell breaks loose :metalo: :metalo: :metalo:

...ξεκολλάει με 4 wheel drift αλλά πιο πολύ πίσω με αποτέλεσμα να φεύγει με τα 4 με μια μικρή γωνία προς τα δεξιά το πίσω και να προχωράει μπροστά. :metalo: :metalo: :metalo:

Φώτα πίσω χαμός. Ελπίζω να μη με έβριζαν. :lol:

Ρε το άτιμο το SST...κόλαση. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#488568 ωραια η εκτοξευση,αλλα πολυ μεγαλο το στρες στο σσ/τ.Θα το απεφευγα. :iconcool:

εντιτ μονο 1,4 :( :thumbsdown:
εντιτ 2 με ποια ταχυτητα το ειδες? το κρατει σταθερο μεχρι ποτε? μεχρι κοφτη?
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#488571
Nikos! έγραψε:οπότε αν μπω με υψηλότερες πιέσεις από αυτές που έχω στο δρόμο φοβάμαι ότι θα υπερθερμανθούν πολύ.


Στα λάστιχα δρόμου υπερθερμαινέται κυρίως η γόμα λόγω παραμόρφωσης του πέλματος και όχι λόγω αύξησης της πίεσης του αέρα. Επίσης μιλάμε για κτήνος 1600 κιλών που τα ζορίζει στην μηχανική πρόσφυση, όχι για καρτάκι που απλά τα δουλεύει και τους ανεβάζει τις πιέσεις. Ο περισσότερος αέρας κάνει πιο άκαμπτο το λάστιχο (λιγότερη παραμόρφωση σημαίνει λιγότερη θέρμανση) και επίσης δίνει μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα.

Ένα θερμόμετρο υπερύθρων θα τα δείξει όλα αυτά καλύτερα βέβαια.

Την επόμενη φορά βάλε και μια εφαρμογή στο κινητό για να μετρήσεις το 0-100 κλπ με το Launch Ctrl. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#488572 σωστος ο Διας.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#488574
dimviii έγραψε:ωραια η εκτοξευση,αλλα πολυ μεγαλο το στρες στο σσ/τ.Θα το απεφευγα. :iconcool:

εντιτ μονο 1,4 :( :thumbsdown:
εντιτ 2 με ποια ταχυτητα το ειδες? το κρατει σταθερο μεχρι ποτε? μεχρι κοφτη?

Ναι ρε δεν είναι συνέχεια. Αν και αν το κάνεις αμέσως χωρίς να περιμένεις δεν βάζεις τόσο στρες.

Βασικά τη πίεση την είδα στιγμιαία, δε μπορώ να πατάω και να κοιτάω το όργανο οπότε θέλω κάποιον να το κάνει για μένα δίπλα μου. Την επόμενη φορά να χώσω κάποιον.



< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#488579
REALZEUS έγραψε:
Nikos! έγραψε:οπότε αν μπω με υψηλότερες πιέσεις από αυτές που έχω στο δρόμο φοβάμαι ότι θα υπερθερμανθούν πολύ.


Στα λάστιχα δρόμου υπερθερμαινέται κυρίως η γόμα λόγω παραμόρφωσης του πέλματος και όχι λόγω αύξησης της πίεσης του αέρα. Επίσης μιλάμε για κτήνος 1600 κιλών που τα ζορίζει στην μηχανική πρόσφυση, όχι για καρτάκι που απλά τα δουλεύει και τους ανεβάζει τις πιέσεις. Ο περισσότερος αέρας κάνει πιο άκαμπτο το λάστιχο (λιγότερη παραμόρφωση σημαίνει λιγότερη θέρμανση) και επίσης δίνει μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα.

Ένα θερμόμετρο υπερύθρων θα τα δείξει όλα αυτά καλύτερα βέβαια.

Την επόμενη φορά βάλε και μια εφαρμογή στο κινητό για να μετρήσεις το 0-100 κλπ με το Launch Ctrl. :iconcool:

Έχω το torque στην οθόνη οπότε θα το δω.

Ωραία η ιδέα σου!

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#488718 εαν ειναι τα μαμα ,σιγουρα πανω απο 10κ χλμ.Απο νυχι πως παει ο δισκος?δεν φαινεται η εξωτερικη διαμετρος στη φωτο.

τα μαμα τακακια εχουν λαμακι,θα αρχισεις να ακους ενα ελαφρυ συριγμο οταν φθασουν κοντα στο τελειωμα τους.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#488772
dimviii έγραψε:εαν ειναι τα μαμα ,σιγουρα πανω απο 10κ χλμ.Απο νυχι πως παει ο δισκος?δεν φαινεται η εξωτερικη διαμετρος στη φωτο.

τα μαμα τακακια εχουν λαμακι,θα αρχισεις να ακους ενα ελαφρυ συριγμο οταν φθασουν κοντα στο τελειωμα τους.



Τα ds2500 πρέπει να είναι, δε ξέρω σίγουρα να σου πω την αλήθεια αλλά νομίζω ότι ο προηγούμενος τα είχε αλλάξει.

Νύχι, θα τσεκάρω.

< >