Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#452579 Το λοιπόν...ένα backround και μια ειλικρινή εξομολόγηση.

Από τότε που έδωσα το si νιώθω ένα κενό. Ένα αυτοκινητιστικό ΚΕΝΟ που προσπαθώ να το καλύψω με ένα κάρο δικαιολογίες (ως προς τι είναι κάποιες φορές fun-to-drive) και ανασχόληση με το αγαπημένο μου hobby...το αγωνιστικό καρτ.

Το si έφυγε από κοντά μου ένα βροχερό πρωινό στις 2 Ιανουαρίου 2015 και από τότε κάθε μέρα μου λείπει ένα αυτοκίνητο που θα δρα ως αγχολυτικό και συγχρόνως να καλύπτει τη λόξα που έχω με την αυτοκίνηση. In other words...να είναι petrolhead approved.

Οπότε πρακτικά από εκείνο το πρωινό σκέφτομαι τι να κάνω. Κάπου ήρθε και το Cupra του αδερφού μου και λέω, ένα τέτοιο θέλω. Τόσο δύναμη μου φτάνει (αυτό εννοώ "τέτοιο θέλω").

Και έβαλα στόχο ένα Α45 ή Focus RS, μτχ. Αλλά είναι πολλά τα λεφτά. Δεν έχει νόημα, κανένα.

Έχω θέσει αυστηρά κριτήρια επιλογής ώστε να μη κάνω λάθος κίνηση:

Τα σκέφτηκα όλα. Τα σκέφτομαι καιρό.

Αποκλείστηκαν τα 3λτ by default καθώς και τα roadster. Τουλάχιστον αν είναι να πάμε βόλτα (χαλαρή) να πάμε κάπου όλοι μαζί οπότε πρέπει να έχει ένα χαρακτήρα all round.

Επίσης αποκλείστηκαν οι BMW. Είχα 2, φτάνει. Καιρός να δούμε κάτι άλλο.

Επίσης αποκλείστηκαν τα πισωκίνητα και εννοείται προσθιοκίνητα. Επίσης είχα και έχω κάτι για πίστα (το καρτ το οποίο είναι 6τάχυτο 43 άλογα και ζυγίζει 120 κιλά με υγρά και οδηγό/αγών. εξοπλισμό).

Οπότε έμειναν τα 4κίνητα και εκεί αποκλείστηκαν τα ψευδο-4κίνητα. Σκέφτηκα προς στιγμήν το S3, αλλά το ξέχασα αμέσως γιατί πρακτικά είναι προσθιοκίνητο και Audi, οπότε καθόλου ρυθμήσιμο.

Έμειναν hot hatch που είναι πανάκριβα (Α45 & Focus RS) ακόμα και μτχ, οπότε αποκλείστηκαν και αυτά.

Οπότε λίγα αυτοκίνητα ταιριάζουν και γιαυτό σκέφτηκα μήπως καταλήξω σε ένα ακόμα homologation special, μετά το si. Εκεί ήρθε η βόλτα με το 10άρι του nass. :metalo:

Και να σας πω την αλήθεια, ήθελα καιρό τώρα να μάθω και αυτή τη σχολή, τη 4κίνητη.

Το καρτ ξεχάστε το, είναι άλλη εμπειρία, άλλη χρήση, περιορισμένης λειτουργίας hobby.

Μένουν λοιπόν τα εξής 4κίνητα: WRX STI, Evo X (μόνο, όχι άλλο) και outsider το S3.

Χρήση: Sunday car, πίστα, roadtrips/all rounder, 4 πόρτες
Περιορισμοί: κάτω από 3λτ και το πολύ 70-80Κ κμ, χρονολογία μετά το 2008.

Να σημειώσω στο φιλοθεάμον κοινό ότι, ενώ μπορεί να και να έχω πάρει την απόφαση, ας το συζητήσουμε ρε παιδί μου γιατί όπως είπε και ο Busso, αμάξι χωρίς τόπικ δεν αγόρασε κανείς. :rtfm:

Fire away, petrolheads... :superman:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#452586 Αφού το έβο του ναςς θα πάρεις, τι το παιδεύουμε τώρα;;; :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Νίκος Παππάς
#452590 Ασε απ' εξω το S3. Αλλο αμαξι. Μενουν τα WRX / EVO X.
Απο αυτα βρισκεις καποιο που σου κανει, ειχε πει ο tsilis για ενα λευκο WRX στο τοπικο της Subaru.
Τσεκαρε το.
Ειπε κατι ο dimviii για ενα EVO X με 20Κ χλμ
Τσεκαρε και αυτο.

Γενικα φτερουγα. Εγω σαν κουλαδι θα αγοραζα WRX που μου αρεσει περισσοτερο ( με χρυσες ζαντες :inlove: )
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452602 Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#452610 Νίκο γουστάρω γιατί σε νιώθω τρελά.
Παρόλα αυτά θεωρώ ότι πρέπει να σκεφτείς δυο επιπλέον σενάρια:
- Porsche Cayman 2,7
- BMW M3 (E46)

Θεωρώ ότι είναι δυο οχήματα που έχεις καυλαντίσει αρκετά στη ζωή σου (ειδικά το δεύτερο και άσε τα σάπια φτάνει με τις BMW :lol: ) και μια που κάνεις την τρέλα (που δεν πρόκειται να κάνεις μετά από 5 χρόνια) θα άξιζε έστω να εξετάσεις το σενάριο αγοράς.

Το evo το έχεις οδηγήσει και ξέρεις τι εστί.
Απλά ανέκαθεν θεωρούσα ότι οι τετρακίνητες φτερούγες απευθύνονταν σε δυο κατηγορίες ατόμων:
- uberκαυλωμένοι που θέλουν να κυνηγιούνται με τη σκιά τους --> Ντίμης
- πιτσιρικόνια που θέλουν να προβάλλουν μια εσάνς "χερά" (μπορεί να πηγαίνω σα τη θείτσα αλλά οδηγώ φτερούγα οπότε ama lachi κάνω και όργια επιπέδου Ντίμης)

Από το λίγο που σε ξέρω δεν είμαι σίγουρος ότι παίζεις στην πρώτη κατηγορία.
Προφανώς το ξέρεις και το κρίνεις καλύτερα.

Τα Audi τα έβαλες απλά για να γίνει παιχνίδι στο τοπικό, οπότε δεν έχω να σχολιάσω κάτι.
Θα είχαν νόημα αν έψαχνες κάτι για καθημερινή και όχι περιστασιακή χρήση.

Για τα κυβικά βάλε κάτω λίγο κομπιουτεράκι...
Εγώ για 2,2 ξεκίνησα, 2,5 αγόρασα και το μετάνιωσα που δεν πήρα 3λιτρο...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#452623 Αααχ, Μ3 Ε46...ξύνεις πληγές.

Όμως πλέον δεν υπάρχει κανένα καθαρό μιτριο με τα χλμ που το θέλω γιατί μιτριο με 150 χιλιάδες χλμ δε παίρνω. Επίσης αν αγόραζα θα κοιτούσα μόνο CS.

Δεν υπάρχουν καθαρά μιτρια Έντι μου.

Porsche το σκέφτηκα, αλλά δεν θέλω διθέσιο γιατί δεν υπάρχει διαπραγματευτικο πλεονέκτημα, το 2,7 δε το λες γρήγορο και είμαι σίγουρος ότι η συντήρηση της porsche θα είναι απαγορευτική.

Τα έχω σκεφτεί και αυτά, συγκεκριμένα τη cayman S.

Sent from my G8141 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#452628 Μιτρία βλέπω με 100k χλμ.
Στη θέση σου θα έκανα ένα τσεκ μη τυχόν και βρεθεί καθαρό.

Επίσης το διαπραγματευτικό πλεονέκτημα ξέχνα το ΙΜΟ.
Ή πουλάς τρέλα ότι 'θα κάνω ένα έξοδο για την πάρτη μου' ή πάπαλα.
Αν αρχίσεις τα 'κοίτα τι ωραία που χωράνε τα μικρά πίσω' θα σε φάει αμάσητο για πλάκα. :lol: :lol: :lol:

Αν το excel σου σε βγάζει για πάνω από 3λιτρο, κάνε ένα ψευτοψάξιμο έστω για Μ3...
Ρίξε και ένα τηλέφωνο στο φίλο μας μη τυχόν... :ninja:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452634
EDDIE_147 έγραψε:Μιτρία βλέπω με 100k χλμ.
Στη θέση σου θα έκανα ένα τσεκ μη τυχόν και βρεθεί καθαρό.

Επίσης το διαπραγματευτικό πλεονέκτημα ξέχνα το ΙΜΟ.
Ή πουλάς τρέλα ότι 'θα κάνω ένα έξοδο για την πάρτη μου' ή πάπαλα.
Αν αρχίσεις τα 'κοίτα τι ωραία που χωράνε τα μικρά πίσω' θα σε φάει αμάσητο για πλάκα. :lol: :lol: :lol:

Αν το excel σου σε βγάζει για πάνω από 3λιτρο, κάνε ένα ψευτοψάξιμο έστω για Μ3...
Ρίξε και ένα τηλέφωνο στο φίλο μας μη τυχόν... :ninja:


Εντι στο τοπικο εδώ είμαι Αντμιν.
Εχεις ένα warn.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#452635 Σύμφωνα με τα δεδομένα το X είναι μονόδρομος. Τετρακίνητο, δίλιτρο, driver's car, 4θυρο-5θέσιο και αξιόπιστο. Το WRX είναι 2.5 και τα υπόλοιπα καλά σπορ αυτοκίνητα είναι δικίνητα ή/και δίπορτα-διθέσια.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#452652
EDDIE_147 έγραψε:Μιτρία βλέπω με 100k χλμ.
Στη θέση σου θα έκανα ένα τσεκ μη τυχόν και βρεθεί καθαρό.

Επίσης το διαπραγματευτικό πλεονέκτημα ξέχνα το ΙΜΟ.
Ή πουλάς τρέλα ότι 'θα κάνω ένα έξοδο για την πάρτη μου' ή πάπαλα.
Αν αρχίσεις τα 'κοίτα τι ωραία που χωράνε τα μικρά πίσω' θα σε φάει αμάσητο για πλάκα.

Αν το excel σου σε βγάζει για πάνω από 3λιτρο, κάνε ένα ψευτοψάξιμο έστω για Μ3...
Ρίξε και ένα τηλέφωνο στο φίλο μας μη τυχόν... :ninja:


Το 46αρι είναι πολύ παλιό σασί, με κάποια δομικά προβλήματα τα οποία όμως αντιμετωπιζονται.

Επίσης θέλει φρένα και γενικώς έχει θεματακια αξιοπιστίας.

Το θέλω και track car και εκεί θέλει πάρα πολύ δουλειά, οπότε no go.

Το έχω αποκλείσει, I'm sorry man. :)

Sent from my G8141 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#452654
Nikos! έγραψε:
Porsche το σκέφτηκα, αλλά δεν θέλω διθέσιο γιατί δεν υπάρχει διαπραγματευτικο πλεονέκτημα, το 2,7 δε το λες γρήγορο και είμαι σίγουρος ότι η συντήρηση της porsche θα είναι απαγορευτική.

Sent from my G8141 using Tapatalk


...το εχεις οδηγησει Νικο?
Για την συντηρηση εχεις καποιο παραδειγμα?

Εν πασει περιπτωση, τα δυο τελευταια που λες imo δεν ισχυουν, αλλα επειδη σιγουρα ισχυει το πρωτο, δηλαδη ειναι διθεσιο :lol: και αυτοματως χανεται η οποια δυνατοτητα μετακινησης με την οικογενεια, μενει απ' εξω...

Για αυτο ομως θεωρω οτι μενει απ' εξω, εκτος εαν εχεις καταφατικες απαντησεις στις δυο ερωτησεις που εκανα... :lol:

Aπο μια προχειρη αναζητηση στις αγγελιες, βρισκω 3 παραδειγματα:

https://www.car.gr/11200776-mitsubishi- ... auto-295hp

https://www.car.gr/11540750-mitsubishi-lancer-evo-x-10

https://www.car.gr/10983514-subaru-impreza-sti-5

...και αν τυχον υπαρχει περιπτωση για ενα προσεγμενο Impreza που ανεφερε ο dimviii οτι εχει γνωστος του...

edit: Βρηκα αλλα δυο με SST...

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/9701778/

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/10907205/

...και δυο χειροκινητα

https://www.car.gr/8540644-mitsubishi-lancer-evo-x-10

https://www.car.gr/11037850-mitsubishi-lancer-evo-x-10
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#452659
Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Porsche το σκέφτηκα, αλλά δεν θέλω διθέσιο γιατί δεν υπάρχει διαπραγματευτικο πλεονέκτημα, το 2,7 δε το λες γρήγορο και είμαι σίγουρος ότι η συντήρηση της porsche θα είναι απαγορευτική.

Sent from my G8141 using Tapatalk


...το εχεις οδηγησει Νικο?
Για την συντηρηση εχεις καποιο παραδειγμα?

Εν πασει περιπτωση, τα δυο τελευταια που λες imo δεν ισχυουν, αλλα επειδη σιγουρα ισχυει το πρωτο, δηλαδη ειναι διθεσιο και αυτοματως χανεται η οποια δυνατοτητα μετακινησης με την οικογενεια, μενει απ' εξω...

Για αυτο ομως θεωρω οτι μενει απ' εξω, εκτος εαν εχεις καταφατικες απαντησεις στις δυο ερωτησεις που εκανα...

Aπο μια προχειρη αναζητηση στις αγγελιες, βρισκω 3 παραδειγματα:

https://www.car.gr/11200776-mitsubishi- ... auto-295hp

https://www.car.gr/11540750-mitsubishi-lancer-evo-x-10

https://www.car.gr/10983514-subaru-impreza-sti-5

...και αν τυχον υπαρχει περιπτωση για ενα προσεγμενο Impreza που ανεφερε ο dimviii οτι εχει γνωστος του...

edit: Βρηκα αλλα δυο με SST...

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/9701778/

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/10907205/

...και δυο χειροκινητα

https://www.car.gr/8540644-mitsubishi-lancer-evo-x-10

https://www.car.gr/11037850-mitsubishi-lancer-evo-x-10

Ωραίο το πρώτο sst που έβαλες.

Θα σου πω το πρόβλημα των διθέσιων. Μου ζητάνε οι κόρες μου βόλτα. Τι τους λέω, να πάρω τη μία και την άλλη μετά και ποια? Δε γίνονται αυτά.

Sent from my G8141 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Govus
#452662 Έτσι από περιέργεια, πόσο μπορεί να κοστίζει η (αποκλειόμενη :shifty: ) 335 iX της αγγελίας :hmmm: ;

https://www.car.gr/8608356-bmw-335-ix-auto-4x4