Dimsabas έγραψε:Μπράβο ρε Νίκο, πολύ ευχάριστα όλα αυτά. Πυροβόλο! Τα 888 τα έχεις πάνω μόνιμα;
Όχι. Μόνο για Μέγαρο. Τα AD08R έχω μόνιμα.
Τα 888 θα ζανταριστουν στις spare ζάντες για trackday μόνο.
< >
When the going gets tough, the tough get going
Τι να λέμε τώρα να είσαι καλά να το χαίρεσαι κ να βελτιώνεσαι κ εσύ μαζί του...
< Note >
dekouk έγραψε:Ωραίες και οι αισθητικές αναβαθμίσεις, αλλά μου αρέσουν περισσότερο οι άλλες οι οποίες αποτελούν απόσταγμα ψαγμενων χρηστών κ το βελτιώνουν σε ειδικά σημεία που ίσως υστερεί ή πονάει.
Τι να λέμε τώρα να είσαι καλά να το χαίρεσαι κ να βελτιώνεσαι κ εσύ μαζί του...
< Note >
Έτσι ακριβώς. Και η βοήθεια αυτών των χρηστών είναι ανεκτίμητη.
Θα μιλήσει ο . που ήταν μαζί μου χθες το βράδυ για το συνολικό αποτέλεσμα τόσο στα δύο προγράμματα όσο και στην ανάρτηση την οποία by the way μετά από αρκετό ψάξιμο τη ρύθμισα τέλεια.
< >
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Νίκο δεν κατάλαβα πώς γινόταν η αλλαγή προγράμματος πριν βάλεις cruise. Όταν λες τελευταία σκάλα του διακόπτη εννοείς στο μιζάρισμα;
ναι Ντινο,εκει που αναβουν τα λαμπακια στο ταμπλω.
Nikos! έγραψε:
Ε και μετά άνοιξα με ένα rs3 facelift. Ε κι ο κούτρας έχει κάνει συγκλονιστικο πρόγραμμα. Δε μπορούσε να μου φύγει.
Α ρε evo...α ρε evo. Α ρε Ντιμη...σε όλα δίκιο είχες ρε γμτ...
Nikos! έγραψε:dekouk έγραψε:Ωραίες και οι αισθητικές αναβαθμίσεις, αλλά μου αρέσουν περισσότερο οι άλλες οι οποίες αποτελούν απόσταγμα ψαγμενων χρηστών κ το βελτιώνουν σε ειδικά σημεία που ίσως υστερεί ή πονάει.
Τι να λέμε τώρα να είσαι καλά να το χαίρεσαι κ να βελτιώνεσαι κ εσύ μαζί του...
< Note >
Έτσι ακριβώς. Και η βοήθεια αυτών των χρηστών είναι ανεκτίμητη.
Θα μιλήσει ο . που ήταν μαζί μου χθες το βράδυ για το συνολικό αποτέλεσμα τόσο στα δύο προγράμματα όσο και στην ανάρτηση την οποία by the way μετά από αρκετό ψάξιμο τη ρύθμισα τέλεια.
< >
Δεν θελω να πω πολλα, αλλα και να προσπαθησω, δυσκολα αποτυπωνονται σε κειμενο...
Το αυτοκινητο του Νικου, μετα και τις εργοστασιακου επιπεδου αναβαθμισεις του, (σε επιπεδο συνολικης ποιοτητας, ομοιογενειας χωρις να αλλοιωνεται ο αρχικος χαρακτηρας...) ειναι ενα μικρο GT-R χωρις το παραπανισιο βαρος του...
Για να εχεις αντιστοιχη αισθηση και αποτελεσμα στο δρομο, ειτε απαιτειται πολυ υψηλοτερο Budget για παρομοιας χρονολογιας αυτοκινητο, ειτε σχεδον δεκαετιας παλαιοτερο, σε παρομοιο budget.
P.S
Ohlins και ξερο ψωμι...
drdino έγραψε:Νίκο δεν κατάλαβα πώς γινόταν η αλλαγή προγράμματος πριν βάλεις cruise. Όταν λες τελευταία σκάλα του διακόπτη εννοείς στο μιζάρισμα;
Βάζεις κλειδί και γυρίζεις μέχρι να πάρει ρεύμα και μια σκάλα πριν γυρίσει η μίζα.
Μετά το γκάζι στο πάτωμα για 2-3 δευτερόλεπτα και το σηκώνεις μόλις ανάψει η ένδειξη του water spray στο ταμπλό.
Τώρα το cruise το έχουμε προγραμματίσει στα δύο δευτερόλεπτα παρατεταμένο πάτημα, γίνεται και λιγότερο ή περισσότερο και πάλι ανάβει το water spray στο ταμπλό.
Makes sense?
< >
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Κίκιζας . έγραψε:
Δεν θελω να πω πολλα,.
να πεις!
Κίκιζας . έγραψε:Για να εχεις αντιστοιχη αισθηση και αποτελεσμα στο δρομο, ειτε απαιτειται πολυ υψηλοτερο Budget για παρομοιας χρονολογιας αυτοκινητο, ειτε σχεδον δεκαετιας παλαιοτερο, σε παρομοιο budget.
ποιο ειναι αυτο να παω να το παρω αυριο?
Σημαντική πληροφορία.
Στο sst ΜΌΝΟ εργοστασιακά υγρά, δηλαδή diaqueen τα οποία κάνουν 150 ευρώ περίπου τα 4λτ. Παίρνει 8 συν 1 για πλύση. Συν φίλτρο 35 ευρώ συν εργασία.
Όμως είναι το pain area του αυτοκινήτου και θέλει κατάλληλη φροντίδα δηλαδή τουλάχιστον κάθε 30Κ αλλαγή ή 20 αν κάνει χρήση πίστας πολύ συχνά.
Όμως.
Το diaqueen το κατασκευάζει η castrol για τη MMC.
Με αρκετό ψάξιμο έμαθα ότι το υγρό είναι το castrol transmax dual που κοστίζει 12,50 ευρώ το λίτρο.
Job done.
Μετά το trackday αλλάζω πάλι τα λάδια στο μοτέρ. Ούτε 3000κμ δεν έχουν κάνει αλλά είναι μέσα 6 μήνες περίπου.
Είπαμε. TLC.
< >
Κίκιζας . έγραψε:Nikos! έγραψε:dekouk έγραψε:Ωραίες και οι αισθητικές αναβαθμίσεις, αλλά μου αρέσουν περισσότερο οι άλλες οι οποίες αποτελούν απόσταγμα ψαγμενων χρηστών κ το βελτιώνουν σε ειδικά σημεία που ίσως υστερεί ή πονάει.
Τι να λέμε τώρα να είσαι καλά να το χαίρεσαι κ να βελτιώνεσαι κ εσύ μαζί του...
< Note >
Έτσι ακριβώς. Και η βοήθεια αυτών των χρηστών είναι ανεκτίμητη.
Θα μιλήσει ο . που ήταν μαζί μου χθες το βράδυ για το συνολικό αποτέλεσμα τόσο στα δύο προγράμματα όσο και στην ανάρτηση την οποία by the way μετά από αρκετό ψάξιμο τη ρύθμισα τέλεια.
< >
Δεν θελω να πω πολλα, αλλα και να προσπαθησω, δυσκολα αποτυπωνονται σε κειμενο...
Το αυτοκινητο του Νικου, μετα και τις εργοστασιακου επιπεδου αναβαθμισεις του, (σε επιπεδο συνολικης ποιοτητας, ομοιογενειας χωρις να αλλοιωνεται ο αρχικος χαρακτηρας...) ειναι ενα μικρο GT-R χωρις το παραπανισιο βαρος του...
Για να εχεις αντιστοιχη αισθηση και αποτελεσμα στο δρομο, ειτε απαιτειται πολυ υψηλοτερο Budget για παρομοιας χρονολογιας αυτοκινητο, ειτε σχεδον δεκαετιας παλαιοτερο, σε παρομοιο budget.
P.S
Ohlins και ξερο ψωμι...
Να τα πεις όλα.
< >