Govus έγραψε:Έτσι από περιέργεια, πόσο μπορεί να κοστίζει η (αποκλειόμενη ) 335 iX της αγγελίας ;
https://www.car.gr/8608356-bmw-335-ix-auto-4x4
Ε 24-25 κάπου εκεί λογικά.
< >
τα έχει ολα κι αφου θες να μαθεις την 4κινηση τοτε δεν υπάρχουν άλλες επιλογες!
πρωτα από όλα εχει 20 κ χλμ
εχει ολοκαινουργια ελαστικα τα γαμιστερα πρωτης τοποθέτησης sp 600 που είναι ειδικα φτιαγμένα για το Χ
Εχει αλλαξει πριν 500? χλμ όλα τα ζουμια σε μεταδοση διαφορικα με τα γνησια υγρα της Μιτσουμπισι,εδωσε παραγγελια να ερθουν από Ιαπωνια.Πληρωσε γυρω στα 500 ευρω στον Σαρακακη αν θυμαμαι καλα.Αρα για τα επομενα 50-60κ χλμ δεν θελει.
φοραει το camp2 HΚS,με τις ενδείξεις ολες στην κεντρικη οθονη(πυρομετρο,θερμοκρασιες,πιεσεις λαδιου,πιεση τούρμπο,σε διαφορετικα γραφικα που τα οριζεις εσυ,οπως σαν πολυοργανο της Μοτεκ,οπως στο gtr με νταμακια κλπ) όπως αυτό της αγγελιας που εβαλε ο Γρηγορης.
Αυτο κοστισε πανω από 1200 ευρω με τους αισθητήρες.Πλεονεκτημα ότι εχεις ολες τις απαραίτητες ενδείξεις,χωρις να γινεται καρναβαλι το εσωτερικο με πολλα οργανα.Σε όλα ρυθμίζεις αλαρμ,οποτε δεν χρειαζεται καν να τα παρακολουθείς,μπορεις να ακους μουσικη, gps κλπ και αν κατι ανεβει πανω από το οριο που εχεις βαλει θα βαρεσει αλαρμ.
Εχει ζαντες αξιας 2500 ευρω advan RS 9x18 σε gunmetal grey αβαφες, με καμια 10αρια χιλιοστα μικροτερο οφσετ από μαμα(αυτή την διασταση με αυτο το οφσετ την πρωτοεβγαλαν για το ΕΒΟ Χ),φαινεται τουμπανο ,καμια σχεση με τις μαμα ζαντες.Ειναι πολύ πιο ελαφριες,και πολύ δυνατες ζαντες.Αγρατζουνιστες.
εδώ σε ασημι για να δεις πως φαινεται πανω σε Χαρι
Aναρτηση φοραει την Οhlins DFV,εχει κανει 15κ χλμ με αυτή.
από εξατμιση φοραει μεταλλικο καταλυτη αγωνιστικο HJS τον ιδιο που φορανε στο grN τα αγωνιστικα ΕΒΟ.
downpipe φοραει το μεγαλο της ams bellmouth
από καταλυτη και πισω φοραει μια πολύ σπανια εξατμιση τιτανιου της Ιαπωνεζικης AMUSE την TITAN R1
πανακριβη(3000-3500 ευρω) και παναλαφρη.Η ωραιοτερη για μενα.Υπαρχουν μονο 2 κομματια στην Ελλαδα.
εδώ τοποθετημενη σε Χαρι.Μιλαμε για κόσμημα,τηνβγαζεις και την κρεμας στο σαλονι απέναντι από την μπερζερα που καθεσαι.
η ποιοτητα και η ομορφια του catback αυτου δεν εχει αντιπαλο.
το αυτοκινητο εχει προγραμματισθεί στον Κουτρα στο Γαλατσι(κορυφη στα ΕΒΟ,εκει προγραμματιζω και εγω) το πρόγραμμα το εχουμε φτιαξει μαζι στο δρομο,ειναι ψειρισμενο μεχρι αηδιας,και είναι από τα δυνατοτερα Χ σσ/τ σε πρωτο σταδιο.
Ο προγραμματιστης εχει επεμβει και στο σσ/τ και είναι πλεον ακαριαιο,χωρις να εχει δισταγμούς ποτε και πουθενα.Δεν εχει σχεση με μαμα/στοκ σσ/τ οδηγικα η λειτουργια του.
το αυτοκινητο είναι 5-6 χρονια προγραμματισμενο,δεν εχει κανει τσικ,ουτε λαμπάκια ουτε τιποτα.
εχει 2 προγράμματα,στο δευτερο σκαει και η εξατμιση σε αλλαγες,βγαζωντας μολις ζεσταθεί καλα, και φλογες στις αλλαγες.
η εξατμιση είναι ησυχη παροτι τιτανιου,κανει ένα μπασο θορυβο,δεν βουιζει δεν συντονιζει ποτε και πουθενα.
Τα σερβις όλα στον σαρακακη,υπαρχουν ολες οι αποδειξεις για τα σερβις,λαδια,υγρα,τα παντα όλα.
Ο κολλητος ειαι αρρωστος ψειρας,δεν υπαρχει δευτερος στην Ελλαδα σε αρρωστια.
Το αυτοκινητο δεν βγαινει ΠΟΤΕ σε βροχη,ή με υποψια βροχης.Μπανια στη θαλασσα κλπ δεν υπαρχουν με αυτό το αυτοκινητο.
Το εσωτερικο είναι όπως αυτοκινητο με 0 χλμ.
Το αυτοκινητο αυτο αγοραστηκε από πιλοτο αεροποριας με 3500 χλμ .Φοραγε ακομα τα πρωτης τοποθέτησης ελαστικα αφαγωτα.
Δεν εχει μπει ποτε σε πιστα,ουτε κανιβαλιζεται στο δρομο.Το αυτοκινητο το ξερω από την πρωτη μερα που το πηρε,και για όλα αυτά που σου γραφω ,μπορω να σου εγγυηθω εγω προσωπικα
δεν εχει βαφτει τιποτα πανω στο αυτοκινητο,και είναι παντα σε κλειστο γκαραζ.
τα κοστη των αξεσουάρ που φοραει είναι
πρόγραμμα 600
camp 2 +αισθητήρες 1200
αναρτηση 2700
κατμπακ 3200
καταλυτης συρμάτινος 100cpi 700
downpipe ams 600
ζαντες 2500
οθονη αν θυμαμαι καλα φοραει καποια kenwood ,ειχε κοστισει μαζι με το οεμ πλαισιο γυρω στα 1000 ευρω.
αυτά είναι χοντρα-χοντρα τα εξτρα που εχει πανω.Ολα αγορασμένα καινουρια και όλα τα ηλεκτρονικα τοποθετημένα στον Κουτρα.
τετοια αυτοκίνητα δεν βρίσκεις εξω,ουτε με αυτά τα χλμ,ουτε σε αυτή τη κατασταση,ουτε με σοβαρα κορυφαια και πανάκριβα εξτρα,ουτε ατρακαριστα και αβαφα.
Πιστευω ότι τα 35 που ζηταει τα αξιζει μεχρι τελευταιας δεκαρας.
εδιτ ξεχασα να γραψω ότι είναι ανθρακι/ποντικι μεταλικο,ειναι σχεδόν ολοιδιο οπτικα με αυτό που ποσταρα πριν.
Επίσης, μου αρέσουν τα αυτοκίνητα στην εργοστασιακή μορφή.
Σε ευχαριστώ πάντως για το αναλυτικό ποστ. Ελπίζω να βρει αγοραστή.
Πόσα άλογα είναι?
., τι συντήρηση έχει μια porsche? Ρωτάω γιατί δεν έχω ιδέα.
Για πείτε και κανένα σχόλιο για το wrx sti, οδηγικα σε σχέση με το 10αρι.
< >
rocsta έγραψε:Πω, ψηθηκα μλκ
Sent >
εγω θα ελεγα να το σκεφθεί και για καμια μ3 με κολλημενο πατωμα,και αλλαγμενο μοτερ.
@ΕDDIE εχεις warn.Θα σε παρακαλουσα να εισαι πιο κοσμιος σε τοπικο με σοβαρα αυτοκίνητα.
Πωωω ρε συ το αγοραζα χθες αμα είχα τη δυνατότητα.
< >
Νίκο έφυγες για το εβο που λεει ο ντιμ. Αν όντως είναι τα πράγματα ετσι (πας και το βλέπεις κ εσυ), μιλάμε για περίπτωση.
< >
Nikos! έγραψε:Δημήτρη κοίτα είναι όντως τούμπανο και είμαι σίγουρος ότι αξίζει τα λεφτά του αλλά το 30 είναι το απόλυτο ταβάνι που ξεκίνησε από τα 20 και έφτασε στα 25.
δεκτον
Nikos! έγραψε:Επίσης, μου αρέσουν τα αυτοκίνητα στην εργοστασιακή μορφή..
καλα εάν οδηγήσεις Χ εργοστασιακο και μετα αυτό δεν εχουν σχεση,οχι μονο από δυναμη,αλλα και από αναρτηση,λειτουργια κιβωτιου.
Nikos! έγραψε:Σε ευχαριστώ πάντως για το αναλυτικό ποστ. Ελπίζω να βρει αγοραστή. ..
δεν ψαχνει για αγοραστη,ουτεαγγελια το εχει βαλει ποτε.Τον πηρα τηλεφωνο και του ειπα για σενα,και μου ειπε μια τιμη που πιστευει ότι θα μπορουσε να το δωσει.Δεν εχει πρόβλημα να το κρατησει,απλα καθεται όπως βλέπεις.Εχει κανει 16κ χλμ σε 6 χρονια.
Nikos! έγραψε:Πόσα άλογα είναι? ..
ακριβως δεν θυμαμαι,αλλα ειχε δυναμομετρηθει σε ένα dynoday που είχαμε κανει με το εβονετ κλαμπ γυρω στα 350-360 αλογα.
Nikos! έγραψε:., τι συντήρηση έχει μια porsche? Ρωτάω γιατί δεν έχω ιδέα. ..
γιατι τον ρωτας να σου πει πραγματα που δεν εχει ιδεα?
Nikos! έγραψε:Για πείτε και κανένα σχόλιο για το wrx sti, οδηγικα σε σχέση με το 10αρι...
είναι γενικα πιο ηπιο από το Χ.Δεν εχει αυτή την αισθηση του ''αγωνιστικου'' που σου εδωσε του Ναςς.
dimviii έγραψε:Nikos! έγραψε:Δημήτρη κοίτα είναι όντως τούμπανο και είμαι σίγουρος ότι αξίζει τα λεφτά του αλλά το 30 είναι το απόλυτο ταβάνι που ξεκίνησε από τα 20 και έφτασε στα 25.
δεκτονNikos! έγραψε:Επίσης, μου αρέσουν τα αυτοκίνητα στην εργοστασιακή μορφή..
καλα εάν οδηγήσεις Χ εργοστασιακο και μετα αυτό δεν εχουν σχεση,οχι μονο από δυναμη,αλλα και από αναρτηση,λειτουργια κιβωτιου.Nikos! έγραψε:Σε ευχαριστώ πάντως για το αναλυτικό ποστ. Ελπίζω να βρει αγοραστή. ..
δεν ψαχνει για αγοραστη,ουτεαγγελια το εχει βαλει ποτε.Τον πηρα τηλεφωνο και του ειπα για σενα,και μου ειπε μια τιμη που πιστευει ότι θα μπορουσε να το δωσει.Δεν εχει πρόβλημα να το κρατησει,απλα καθεται όπως βλέπεις.Εχει κανει 16κ χλμ σε 6 χρονια.Nikos! έγραψε:Πόσα άλογα είναι? ..
ακριβως δεν θυμαμαι,αλλα ειχε δυναμομετρηθει σε ένα dynoday που είχαμε κανει με το εβονετ κλαμπ γυρω στα 350-360 αλογα.Nikos! έγραψε:., τι συντήρηση έχει μια porsche? Ρωτάω γιατί δεν έχω ιδέα. ..
γιατι τον ρωτας να σου πει πραγματα που δεν εχει ιδεα?Nikos! έγραψε:Για πείτε και κανένα σχόλιο για το wrx sti, οδηγικα σε σχέση με το 10αρι...
είναι γενικα πιο ηπιο από το Χ.Δεν εχει αυτή την αισθηση του ''αγωνιστικου'' που σου εδωσε του Ναςς.
Το τελευταίο Δημήτρη τα λέει όλα.
Αυτή η αίσθηση του αγωνιστικού που λες είναι αυτή που λάτρεψα.
Feels like home.
< >
NiTse έγραψε:Φαντάζομαι για rx8 δεν υπάρχει περίπτωση;
Εννοείς να πάρω 2-3 για backup?
< >
#dimis_alert