xenos έγραψε:Σε αυτή την κατηγορία όντως τα έβο είναι πολύ καλή επιλογή και είναι αμάξι που είναι πολύ καλύτερο από τον οδηγό του σχεδόν πάντα. Αυτό που θα διαφωνήσω είναι η λογική "πάω κ μια βόλτα με την οικογένεια". Με ανάρτηση κουτσουρέ, εξατμίσεις κλπ, που να τους πας; Να τους σπάσεις τα νεύρα;
Έχεις ένα point...
Τουλάχιστον ξέρω ότι το επόμενο τόπικ που θα ανοίξεις, θα έχει δίλλημα για καλό SUV.
Giuseppe Busso έγραψε:Ό,τι και αν επιλέξεις, αυτά είναι ωραία διλλήματα φίλε μου καλέ.
Τουλάχιστον ξέρω ότι το επόμενο τόπικ που θα ανοίξεις, θα έχει δίλλημα για καλό SUV.
Καλά σίγουρα.
Σοβαρα παντως, στα λεφτα αυτα, -παροτι μονο λιγα δεν ειναι 35κ ευρω για ενα πολυ ειδικο αυτοκινητο, παροτι 4θεσιο και παροτι με πανακριβα καλουδια επανω του- νομιζω ειναι ο βασιλιας της ασφαλτου αυτο το εργαλειο!
Για τα ελληνικα δεδομενα και στα χερια καποιου με την εμπειρια αλλα και αυτοσυγκρατηση-ωριμοτητα, στην γρηγορη οδηγηση οπως ειναι ο Νικος, νομιζω ειναι το απολυτο στα λεφτα αυτα και οχι μονο...
Επισης παροτι ως γνωστων και εγω ειμαι λατρης του εργοστασιακου, ειδικα σε τετοιες κατασκευες (κυριως Ιαπωνικες με μεγαλες δυνατοτητες αναβαθμισης, ως κομματι της φιλοσοφιας τους ακομα και απο την ιδια την εκαστοτε μητρικη εταιρια, ή αλλες πολυ ψαγμενες και με ακομα πιο ποιοτικα και σωστα σχεδιασμενα υλικα, ακριβως για το εκαστοτε συγκεκριμενο μοντελο) θεωρω οτι αξιζουν τετοιου επιπεδου αναβαθμισεις, που εντεινουν τον καθαροαιμο χαρακτηρα του αυτοκινητου, με ακομα πιο ποιοτικα εξαρτηματα, χωρις ομως να τον αλλοιωνουν.
Προσωπικα, ισως μονο τις ζαντες να τις ηθελα oem, ή τις εξτρα oem BBS πχ (του GSR αν δεν κανω λαθος?) μονο και μονο για να μην υπαρχουν υποψιες αναβαθμισης, εξω στο δρομο...
P.S Η εξατμιση, πραγματικα ειναι κοσμημα, τετοια λεπτομερεια πχ στις αποληξεις δεν εχω ξαναδει...
P.S 2
Nικο επειδη σε ενα βαθμο ξερω τα γουστα σου, αισθανομαι οτι εαν τελικα καταληξεις σε EvoX, πολυ συντομα θα κοιταξεις να κανεις παρομοιες αναβαθμισεις, οποτε και καλυτερα Imo να γλυτωσεις τον χρονο (εκτος εαν αυτο αποτελει μεγαλυτερη ευχαριστηση και θελεις μονος σου να επιλεξεις τι θα αναβαθμισεις...), αλλα κυριως το παραπανω χρημα, καθοτι νομιζω ειναι προφανες οτι τα καλουδια που φοραει πανω, ξεπερνανε κατα πολυ τα 5κ ευρω του οριου του Budget...
Eκτος μονο εαν βρεις πχ καποιο που να σου αρεσει πολυ μεχρι τα 25κ ευρω, οποτε εκει η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη.
Δηλαδη για να μην το κουραζω αλλο , εφοσον καταληξεις σε EvoX, ή βαλε ταβανι 20-25κ ευρω, το πολυ, ή εαν βλεπεις οτι εχεις φτασει στα 30κ ευρω -και εφοσον μπορεις φυσικα- πηγαινε κατευθειαν σε αυτο που προτεινει ο dimviii...
Nikos! έγραψε:xenos έγραψε:Σε αυτή την κατηγορία όντως τα έβο είναι πολύ καλή επιλογή και είναι αμάξι που είναι πολύ καλύτερο από τον οδηγό του σχεδόν πάντα. Αυτό που θα διαφωνήσω είναι η λογική "πάω κ μια βόλτα με την οικογένεια". Με ανάρτηση κουτσουρέ, εξατμίσεις κλπ, που να τους πας; Να τους σπάσεις τα νεύρα;
Έχεις ένα point...
Kουτσουρε η ohlins? Δεν ξερω τι ρυθμισεις εχει κανει ο ανθρωπος, ουτε το συγκεκριμενο μοντελο, παντως προκειται για κορυφαια μαρκα αναρτησεων, που φημιζεται για ασυλληπτη αποτελεσματικοτητα , χωρις ξερα κοπανηματα...
dimviii έγραψε:Nikos! έγραψε:., τι συντήρηση έχει μια porsche? Ρωτάω γιατί δεν έχω ιδέα. ..
γιατι τον ρωτας να σου πει πραγματα που δεν εχει ιδεα?
Σωστα, θα του πεις εσυ λοιπον...
δοκίμασες προφανώς προσθιοκινητο , δοκίμασες πισωκίνητο ... μένει το τετρακίνητο !!!
Καλα κανεις κ θέλεις να δοκιμάσεις κατι διαφορετικό .
Η σειρά που εχει ο καθένας προέρχεται απο τις προηγούμενες εμπειρίες του .
Μετα το τετρακίνητο , σειρά πλέον παλι τα πισωκίνητα είτε σε μπροστομηχανα με περισσότερα άλογα , είτε ως κέντρομηχανα , είτε ως πισωμηχανα !!!! Ο δρόμος μακρύς , η διαδρομή πανέμορφη !!!
Εύχομαι να ζήσεις οποίο κομμάτι ονειρεύεσαι !
Κανένα απο την υπόλοιπη σειρά που έγραψα δε θα ειναι πιο αποτελεσματικό απο τα τετρακίνητα αλλα απο ενα σημείο κ μετα ίσως βαρεθείς τα πολλά χιλιόμετρα που προϋποθέτουν τα τετρακίνητα θηρία για την ευχαρίστηση , κ δοκιμάσεις άλλες εμπειρίες .
Η διαφορετικότητα της κάθε διάταξης κινητήρας , της κάθε μετάδοσης ειναι το νέκταρ του κάθε petrolhead ....
Η πρόταση του καθενός μας προέρχεται πολλές φορές απ τις εμπειρίες μας . Είτε του τύπου αυτο έχουμε , αυτο εμπιστευόμαστε , είτε του τύπου όπως προείπες , τάδε ειχα θέλω το επόμενο χαχαχαχα . Όλοι επηρεαζόμαστε απο τα έχω κ θέλω μας .
Στο διαταυα , απο την περιγραφή σου οι επιλογές 2 , sti κ evo .
Sti για ΗΧΟ , κ@ύλωνεις απο το ρελαντί ( στο πάρκινγκ ), άνεση , ποιότητα . Πολύ αποτελεσματικό , αρκετά παιχνιδιάρικο , αλλα θελει πολύ περισσότερη προσπάθεια ( του οδηγού ) για να βγάλει το αποτέλεσμα του Evo . Όταν τα καταφέρεις γυρνάς στον εαυτό σου κ λες .... τι έκανα ο π@υτης παλι .
Evo για το απόλυτο ίσως . Αν ψωνίσεις μια μόνο φορά τότε πάρε αυτο απευθείας . Εκπληκτικό αυτοκινητο , αποτελεσματικό , σε κάποια συγκριτικά με πιο στενούς δρόμους ή που δεν αναπτύσονται πολύ μεγάλες ταχύτητες πιο αποτελεσματικό και απο gtr . Δε σε πιάνει κανεις ! Στο τέλος της διαδρομής βέβαια κάποιες φορές ή αισθάνεσαι Loeb , Seinz κλπ ή γυρνάς κ λες ... πω τι μπορεί να κανει το άτιμο ( για το αυτοκινητο ) .
Δεν ξέρω ποσο συχνά αλλάζεις αυτοκίνητα αλλα τα mid30s ειναι μια Καλη ηλικία για να κανεις ενα πλάνο ...
πχ αγοράζεις ενα sti , σε κανένα χρόνο με κάποια επιπλέον χρήματα γίνεται evo , μετα πχ Μ3 V8 - M5 , cayman , 911 κ πάει λέγοντας , πρώτα καλα να ειμαστε στην υγεία μας , μετα να έχει αλλάξει κ το πολιτικό κ οικονομικό σκηνικό χαχαχαχα
Μικρός εισαι ! Ξεκίνα όμως κ μη καθυστερείς ... ακομα δεν ήρθε η ανάπτυξη τα αυτοκίνητα λιγοστεύουν , κ το να γεμίσεις το αυτοκινητιστικό κενό ..... μεγαλύτερης σημασίας απο την αναζήτησή
Το σκληροπυρηνικό είναι σκληροπυρηνικό, άντε χώσε γυναίκα και παιδιά σε τίποτα σκληρά Recaro να τα πας ΣΚ στα βουνά, δεν λέει....
Για toy car του μπαμπά ναι μάλιστα, να πούμε για όλες τις διαθέσιμες φτερούγες.
Sent >
Κίκιζας . έγραψε:Εδω ψηθηκα εγω με το Mitsu που λεει ο dimviii, που δεν ειμαι ενδιαφερομενος...
Σοβαρα παντως, στα λεφτα αυτα, -παροτι μονο λιγα δεν ειναι 35κ ευρω για ενα πολυ ειδικο αυτοκινητο, παροτι 4θεσιο και παροτι με πανακριβα καλουδια επανω του- νομιζω ειναι ο βασιλιας της ασφαλτου αυτο το εργαλειο!
Για τα ελληνικα δεδομενα και στα χερια καποιου με την εμπειρια αλλα και αυτοσυγκρατηση-ωριμοτητα, στην γρηγορη οδηγηση οπως ειναι ο Νικος, νομιζω ειναι το απολυτο στα λεφτα αυτα και οχι μονο...
Επισης παροτι ως γνωστων και εγω ειμαι λατρης του εργοστασιακου, ειδικα σε τετοιες κατασκευες (κυριως Ιαπωνικες με μεγαλες δυνατοτητες αναβαθμισης, ως κομματι της φιλοσοφιας τους ακομα και απο την ιδια την εκαστοτε μητρικη εταιρια, ή αλλες πολυ ψαγμενες και με ακομα πιο ποιοτικα και σωστα σχεδιασμενα υλικα, ακριβως για το εκαστοτε συγκεκριμενο μοντελο) θεωρω οτι αξιζουν τετοιου επιπεδου αναβαθμισεις, που εντεινουν τον καθαροαιμο χαρακτηρα του αυτοκινητου, με ακομα πιο ποιοτικα εξαρτηματα, χωρις ομως να τον αλλοιωνουν.
Προσωπικα, ισως μονο τις ζαντες να τις ηθελα oem, ή τις εξτρα oem BBS πχ (του GSR αν δεν κανω λαθος?) μονο και μονο για να μην υπαρχουν υποψιες αναβαθμισης, εξω στο δρομο...
P.S Η εξατμιση, πραγματικα ειναι κοσμημα, τετοια λεπτομερεια πχ στις αποληξεις δεν εχω ξαναδει...
P.S 2
Nικο επειδη σε ενα βαθμο ξερω τα γουστα σου, αισθανομαι οτι εαν τελικα καταληξεις σε EvoX, πολυ συντομα θα κοιταξεις να κανεις παρομοιες αναβαθμισεις, οποτε και καλυτερα Imo να γλυτωσεις τον χρονο (εκτος εαν αυτο αποτελει μεγαλυτερη ευχαριστηση και θελεις μονος σου να επιλεξεις τι θα αναβαθμισεις...), αλλα κυριως το παραπανω χρημα, καθοτι νομιζω ειναι προφανες οτι τα καλουδια που φοραει πανω, ξεπερνανε κατα πολυ τα 5κ ευρω του οριου του Budget...
Eκτος μονο εαν βρεις πχ καποιο που να σου αρεσει πολυ μεχρι τα 25κ ευρω, οποτε εκει η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη.
Δηλαδη για να μην το κουραζω αλλο , εφοσον καταληξεις σε EvoX, ή βαλε ταβανι 20-25κ ευρω, το πολυ, ή εαν βλεπεις οτι εχεις φτασει στα 30κ ευρω -και εφοσον μπορεις φυσικα- πηγαινε κατευθειαν σε αυτο που προτεινει ο dimviii...
Γρηγορη συμφωνω σε όλα ,πλην ζαντας,ειναι κορυφαια η ποιοτητα(made in japan),παναλαφρη,η διασταση ολοσωστη,και πανεμορφη.Η μαμα ζαντα είναι ασχημη.
Πολύ σωστη η παρατηρηση του Γρηγορη στο μπολντ.Δεν υπαρχει κατοχος που να μην μπλεξει σε αυτό το τριπακι με αυτά τα αυτοκίνητα.Και αυτά που βλέπεται στις αγγελιες σαν μαμα,κατα 99% φπε ηταν και εγιναν μαμα για να πωληθουν τα ακριβα εξτρα σε καλυτερη τιμη ,από το να ''χαριστουν'' μαζι με το αυτοκινητο.
Γρηγορη λογω του παραπανω ποστ ,γλυτωσες και το warn λογω αυθαδειας προς τον Mod του τοπικου.Τελευταια φορα που γινεται αυτό.
Κίκιζας . έγραψε:dimviii έγραψε:Nikos! έγραψε:., τι συντήρηση έχει μια porsche? Ρωτάω γιατί δεν έχω ιδέα. ..
γιατι τον ρωτας να σου πει πραγματα που δεν εχει ιδεα?
Σωστα, θα του πεις εσυ λοιπον...
rocsta έγραψε:Μια χαρα θα μπαινουν οι μικρες μεσα. Και το "βουμ βουμ" θα γουσταρουν, και δεν θα κοπανιουνται επ ουδενι με την Ολινσαρα.
Sent >
Ετσι ακριβως είναι.Δεν μπορω να καταλαβω από που προκυπτει ότι θα είναι σκληρο και θορυβωδες.
Με την Ολινς είναι πιο ανετα από στοκ αναρτηση,οσο και αν σας φαινεται περιεργο αυτό.
Η συγκεκριμενη εξατμιση δεν ακούγεται μεσα.
Επισης και κατι άλλο.
Νικο εάν δεν σου αρεσει το ΕΒΟ/στι ,το πουλας και παιρνεις τα χρηματα πισω.
Το ΕΒΟ χ κοστιζε 52κ καινουριο.Μετα από 7 χρονια πωλουνται 30-35κ .
ΛαμπορΚινι και Μερσεντεπενβε να ειχες αγορασει θα ειχες χασει το διπλασιο ποσοστο.
vagmag έγραψε: Όταν τα καταφέρεις γυρνάς στον εαυτό σου κ λες .... τι έκανα ο π@υτης παλι .
εγω αυτο που λεω συνηθως είναι... ''Παλι ψαρωσες |λογοκρισία|,και άλλο επαιρνε η συγκεκριμενη στροφη''
Δεν το βριεσαι ποτε γιατι δεν μπορεις να το ''φτασεις'' οδηγικα.Παντα επαιρνε ''και άλλο'' η οποιαδήποτε στροφη.
Κανει για πρωτο και μοναδικό αυτοκίνητο της φαμίλιας το εβο του φίλου σου?
Να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλεια και κάνα ταξιδακι στο χωριό και διακοπές το καλοκαίρι??
Να σκοτώσω τη Τζουλιέτα να το χτυπησω??.......ή θα μας χρεοκοπήσει με τις βενζίνες?
< >