Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452755 για μενα δεν είναι ουτε σκληρο,ουτε θορυβωδες.Εχω παει θεσσαλονικη με το συγκεκριμενο,ατσαλακωτοι κατεβήκαμε.Ανετα αντεχα στο κάθε μερα μαζι του.Καταναλωση υπολογιζε μεσα στην πολη στα 14-15 λιτρα.Τωρα παιζει ρολο και οι διαδρομες που κανεις.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#452757
rocsta έγραψε:Μια χαρα θα μπαινουν οι μικρες μεσα. Και το "βουμ βουμ" θα γουσταρουν, και δεν θα κοπανιουνται επ ουδενι με την Ολινσαρα.

Sent >

Λουνα παρκ ειναι! :yahoo:
Θα μπαινουν οι μικρες, μερικες γκαζιες, κανα-δυο σβουρες και δεν θα θελουν να κατεβουν!
Ποιο Allou fan park :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#452788
dimviii έγραψε:Επισης και κατι άλλο.
Νικο εάν δεν σου αρεσει το ΕΒΟ/στι ,το πουλας και παιρνεις τα χρηματα πισω.
Το ΕΒΟ χ κοστιζε 52κ καινουριο.Μετα από 7 χρονια πωλουνται 30-35κ .
ΛαμπορΚινι και Μερσεντεπενβε να ειχες αγορασει θα ειχες χασει το διπλασιο ποσοστο.


Η αλήθεια είναι ότι έχω προσέξει πως S3 για παράδειγμα που είναι επίσης ειδικό αυτοκίνητο ίδιας χρονολογίας πωλείται κάτω από 25Κ ενώ έκανε ίδια ή και περισσότερα καινούριο.

Επίσης τσέκαρα και mobile.de κρατάνε ψηλά τις τιμές.

Ίσως με λίγο τύχη η χασούρα να είναι μικρότερη από κάτι άλλο. :hmmm:

What about...

Εικόνα

https://www.car.gr/11197243-audi-tts-tts

Έχει και πίσω θέσεις αυτό ε? :hmmm:

Ντίμι? Βοήθεια...

Πείτε τίποτα για διαφορές στην οδήγηση μεταξύ haldex-based quattro & AWD του EVO. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#452793 Α και κάτι ακόμα.

Πείτε λίγο διαφορές μεταξύ της εργοστασιακής ανάρτησης του evo και της όλιjνς. :lol:

Μου άρεσε του ναςς, αλλά δεν έχω εικόνα από τη εργοστασιακή του evo.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#452795
Nikos! έγραψε:
What about...

Εικόνα



Mιλάμε για ΕΒΟ και μου πετάς την γκόλφω;;; :protest: Ντιμβή... μπάναρέ τον σε παρακαλώ! :rtfm: :rant:

Καλό αμάξι πρέπει να είναι, αλλά απλά καμία σχέση με το έβο...

Προσωπικά θα προτιμούσα ένα sti, όχι επειδή είναι καλύτερο από έβο (δεν πρέπει να είναι), απλά μ' αρέσει περισσότερο σαν πιο left field (boxer κινητήρας κι έτσ')... Ούτως ή άλλως προσωπικά, δεν νομίζω να μπορέσω ποτέ να φέρω στα όριά του ούτε ένα sti ούτε ένα εβο για να καταλάβω τις διαφορές τους... :oops:

Ωραίοι προβληματισμοί, Νίκο, σου εύχομαι να το ευχαριστηθείς ότι κι αν πάρεις! :s_thumbsup

Όποιο έβο κι αν πάρεις δηλαδή :shifty: :svivhaha:

Κάτσε να τελειώσει με τα test drive ο nass και το ξανασυζητάτε... :innocent: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#452799
Nikos! έγραψε:Έχει και πίσω θέσεις αυτό ε? :hmmm:

Έχει, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν μπαίνει κανονικό παιδικό κάθισμα - όχι booster. Στο δικό μου - προηγούμενο μοντέλο - δεν έμπαινε σωστά. Σ' αυτό ίσως είναι καλύτερα τα πράγματα (αν και δε νομίζω να ενθουσιαστούν τα παιδιά από τη βόλτα).
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#452837
Nikos! έγραψε: What about...

Εικόνα

https://www.car.gr/11197243-audi-tts-tts

Έχει και πίσω θέσεις αυτό ε? :hmmm:

Ντίμι? Βοήθεια...

Πείτε τίποτα για διαφορές στην οδήγηση μεταξύ haldex-based quattro & AWD του EVO. :hmmm:


Αχχχ :inlove:

ΤΤ Mk2 :inlove:
αυτός ο 2λιτρος :inlove:
τεχνολογία πλαισίου-αναρτήσεων :inlove:
σχέδιο :inlove:
ποιότητα υλικών :inlove:
μοναδικό μείον το χειροκίνητο κιβώτιο, θα ήθελα dsg αλλά δεν είναι και deal breaker


Πάντως Νίκο ΑΑΑΑΑΑΝΝΝΝ πας σε Evo, σοβαρά τώρα, αλλά τσέκαρε αυτό του φίλου του Ντίμη. Σοβαρότατα έχει δίκιο ο Ντίμης. Αν μιλάμε για αμάξι κουφέτο με αυτά τα έξτρα, θα είναι κρίμα να μην το πάρεις εσύ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452839
Nikos! έγραψε:Α και κάτι ακόμα.

Πείτε λίγο διαφορές μεταξύ της εργοστασιακής ανάρτησης του evo και της όλιjνς. :lol:

Μου άρεσε του ναςς, αλλά δεν έχω εικόνα από τη εργοστασιακή του evo.


είναι πιο ανετη από τη μαμα,και όταν πας γρηγορα μπορει και ελεγχει πολύ καλυτερα το αμαξωμα ακομα και σε πολύ ψηλες ταχύτητες.Δεν πλεει ποτε,πολυ μειωμένες κλισεις σε στροφες.
Για πιστα είναι σχεδόν καλη,θα ηθελα ακομα πιο σκληρα ελατήρια,ή μπορει πιο σκληρες αντιστρεπτικες να βοηθουσαν.Ολα αυτά με σλικ.Με σεμισλικ θα είναι ταμαμ για το 98% των περιπτώσεων.
Είναι αναρτηση oriented για δρομο με λιγα λογια,και εκει κενταει,δεν θα βρεις καλυτερη.
Επισης δεν θα την πεταξεις ποτε,ουτε εχει χρηση για 30-40 κ χλμ όπως οι μαμα.
Η ποιοτητα της είναι αλλου σε σχεση με οτιδήποτε άλλο.Βλεπεις Ολινς 10ετιας από Αγγλια με αλατια κλπ,και με ένα καθαρισμα είναι οκ.Οι άλλες εχουν διαβρωθει επικινδυνα.
Επισης και αυτή κραταει τα χρηματα της.Την πληρωνεις 2500 πχ,της κανεις 100κ χλμ και την πουλας 1600 .Τις άλλες που πληρωσες 1000 ευρω 800 ή 1200 τις πετας,γιατι δεν τις ψαχνει κανεις,ασε που θα εχουν διαλυσει.
Όταν βαζεις κατι σε τετοια αυτοκίνητα πρεπει να είναι κορυφαιο και μελετημενο.
Είναι αυτοκινητο που θα ζητησει πολλα από οτιδήποτε αλλαξεις,και εάν βαλεις κατι όχι καλο,φαινεται αμεσως.
Εάν δεν εχεις χρηματα,αφηνεις τη μαμα αναρτηση μεχρι να βρεις ακρη/λυση.
Αυτό βαλτο πολύ καλα μεσα στο μυαλο σου,δεν μπορεις να διανοηθεις τι χρηματα εχουν πεταχθει από πολλους ιδιοκτητες,σε αχρηστες αναρτησεις/φρενα/εξατμισεις/οτιδήποτε.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452843
Giuseppe Busso έγραψε:
Αχχχ :inlove:

ΤΤ Mk2 :inlove:
αυτός ο 2λιτρος :inlove:
τεχνολογία πλαισίου-αναρτήσεων :inlove:
σχέδιο :inlove:
ποιότητα υλικών :inlove:
μοναδικό μείον το χειροκίνητο κιβώτιο, θα ήθελα dsg αλλά δεν είναι και deal breaker


το flame απαγορευεται από το κανονισμο.
Στην επομενη θα εχει warn. :adminpower:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#452845 Ναι αν το πάρω δε θα αλλάξω ανάρτηση. Πρώτα θα το μάθω και μετά όλα τα άλλα.

Γενικώς δε θέλω να πετάξω χρήματα σε ανούσιες μετατροπές.

Γιάννη είναι καλό του ντιμι όμως είναι πολύ πάνω από το budget και είναι λίγο too much για μένα.

Είμαι λίγο του στοκ. Θέλω να το αγοράζω σε στοκ μορφή.


< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#452848
red_monster έγραψε:Θα μας βάλεις όλους να πάρουμε φτερούγες :lol:


Εικόνα

Η επόμενη συνάντηση εδώ για να πάρουμε φτερούγες.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#452849
red_monster έγραψε:Ντιμάκο θα μας κατακ@υλωσες...

Θα μας βάλεις όλους να πάρουμε φτερούγες

Τώρα το φόρουμ αγοράζει BMW.

Αργότερα.

Χαχα

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#452850
Nikos! έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι έχω προσέξει πως S3 για παράδειγμα που είναι επίσης ειδικό αυτοκίνητο ίδιας χρονολογίας πωλείται κάτω από 25Κ ενώ έκανε ίδια ή και περισσότερα καινούριο.

Επίσης τσέκαρα και mobile.de κρατάνε ψηλά τις τιμές.

Ίσως με λίγο τύχη η χασούρα να είναι μικρότερη από κάτι άλλο. :hmmm: :

δεν θα εχεις χασουρα Νικο,οι τιμες εχουν αρχισει και ανεβαινουν στα ΕΒΟ παγκοσμίως.Στην χειροτερη θα πουληθεί στα ιδια χρηματα,ενω θα του εχεις προσθεσει χλμ.



Nikos! έγραψε:Πείτε τίποτα για διαφορές στην οδήγηση μεταξύ haldex-based quattro & AWD του EVO. :hmmm:

από τα τελευταια μοδελα δεν εχω εμπειρια,εχω από παλια σ3 οπου δεν υπαρχει συγκριση ουτε σε αισθηση,ουτε σε αποτελεσματικοτητα.Δεν ξερω από πρωτο χερι ποσο εχουν βελτιωθεί,αλλα λιγακι δυσκολο να φθασουν σε αποτελεσματικοτητα κανονικη 4κινηση με ενεργα διαφορικα στο κεντρο και πισω.Εστω και μετα από 10 χρονια.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#452851
Nikos! έγραψε:Ναι αν το πάρω δε θα αλλάξω ανάρτηση. Πρώτα θα το μάθω και μετά όλα τα άλλα.

Γενικώς δε θέλω να πετάξω χρήματα σε ανούσιες μετατροπές.

Γιάννη είναι καλό του ντιμι όμως είναι πολύ πάνω από το budget και είναι λίγο too much για μένα.

Είμαι λίγο του στοκ. Θέλω να το αγοράζω σε στοκ μορφή.


< >


Νίκο το μόνο θέμα είναι το budget και εκεί πάω πάσο.
Μην σε προβληματίζει κάτι άλλο όμως και τα ρίχνεις στο budget.
Αν το αμάξι είναι όπως λέει, δεν αξίζει να πάρεις άλλο Evo.
Και τα 35 σου είπε ότι είναι σχετικά.
Πάρε το βαλιτσάκι σου με 30 καφετιά μέσα και πάνε πιες κάνα καφέ με το φίλο του Ντίμη.
Αυτά έχεις, αυτά δίνεις. Ντίμη μίλα. Αν θες να πάρουμε Evo, θα βοηθήσεις. Παντελονάτα.
30 έχουμε κύριε :rtfm: