Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577477
EDDIE_147 έγραψε:
Τώρα που ξεταληριάσαμε όλη την αριθμολαγνεία μπορείς να μου πεις που καταλήγεις;

καταληγω στο οτι μερικοι ειναι ανεπιδεκτοι μαθησεως.


EDDIE_147 έγραψε:Η δεν έχεις κάποια ολοκληρωμένη εντύπωση εκτός από νούμερα;


η αυθαδεια δεν ειναι καλο να ξες.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577479 Τι αυθάδεια ρε Ντίμη; :s_sorry
Κουβέντα κάνουμε.

Εγώ την άποψη μου για το evo την έγραψα από το πρώτο ποστ.
Σόρι από το δεύτερο. :lol:

Το ότι συγκρίνεται στα δέκατα με ένα αμάξι που κόστιζε τουλάχιστον +50% είναι τεράστια υπόθεση.
Και το ότι βελτιωμένο κοιτάζει 911 κλπ επίσης.

Τη δική σου γνώμη δεν κατάλαβα πάνω στο θέμα evo vs M3/4.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577480
Nikos! έγραψε:2-3 δευτερόλεπτα σε χρόνο 1:35 Άλεξ για ατμοσφαιρικές συνθήκες είναι τεράστια διαφορά


Αν δοκιμάσες με 10 βαθμούς στην μία περίπτωση και με 35 στην άλλη, λογικότατη είναι η διαφορά, τόσο λόγω απώλειας δύναμης (ειδικά στα τούρμπο), όσο και στα λάστιχα-φρένα.


Nikos! έγραψε:για οδηγό μόνο αν πριν πήγαινε από άλλη πίστα


Καρτίστας είσαι, πίστα μπαίνεις, ε ξέρεις τι διαφορά κάνει ένας εξπέρ οδηγός σε σχέση με έναν ερασιτέχνη.


EDDIE_147 έγραψε:Από που παίρνουν δεδομένα αυτά τα sites;


Είναι ο μέσος χρόνος από διάφορα περιοδικά. Στο κάτω μέρος της σελίδας γράφει από ποια περιοδικά είναι σε κάθε περίπτωση (δεν είναι πάντα από τα ίδια, καθώς δεν δοκιμάζουν πάντα τα ίδια περιοδικά, αλλά συνήθως είναι 4-5-6 περιοδικά).


dimviii έγραψε:οχι δεν ειναι καθολου ''λογικος'' ο χρονος.
Για βρες μου ενα πενβε/αουντι/πορσε με ιδια αναλογια κιλων /ιππο να κανει 1,34,2


Μιλάμε για μια αργή πίστα με ευθεία 700 μέτρων όλο κι όλο. Το περισσότερο που είδαμε ήταν 235 με την 599. Δεν είναι σοβαρές ταχύτητες αυτές για να κάνουν τόση διαφορά τα άλογα. Σίγουρα από στροφή σε στροφή κάνουν κάποια διαφορά, αλλά εκείνη η Κ1-Κ2 και η Κ12 είναι ατελείωτες.


EDDIE_147 έγραψε:Για να γράφει στις Σέρρες 1'33" το 8κύλινδρο γουρούνι


Η καλύτερη Μ3!!! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#577481 Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί συγκρίνετε ένα ομολογκέ αυτοκίνητο ράλλυ για ασφάλτινες και χωμάτινες στροφοδιαδρομές με ένα αυτοκίνητο δρόμου το οποίο έχει την δύναμη και στήσιμο να μπαίνει πίστα....
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577482
REALZEUS έγραψε:
Nikos! έγραψε:2-3 δευτερόλεπτα σε χρόνο 1:35 Άλεξ για ατμοσφαιρικές συνθήκες είναι τεράστια διαφορά


Αν δοκιμάσες με 10 βαθμούς στην μία περίπτωση και με 35 στην άλλη, λογικότατη είναι η διαφορά, τόσο λόγω απώλειας δύναμης (ειδικά στα τούρμπο), όσο και στα λάστιχα-φρένα.


Nikos! έγραψε:για οδηγό μόνο αν πριν πήγαινε από άλλη πίστα


Καρτίστας είσαι, πίστα μπαίνεις, ε ξέρεις τι διαφορά κάνει ένας εξπέρ οδηγός σε σχέση με έναν ερασιτέχνη.



Ναι οκ, αλλά οι προφανώς οι χρόνοι δεν αναφέρονται σε άσχετους vs experts.

Οι διαφορές που αναφέρεις είναι πάρα μα πάρα πολύ ακραίες.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577485
EDDIE_147 έγραψε:
Τη δική σου γνώμη δεν κατάλαβα πάνω στο θέμα evo vs M3/4.


ειναι πολυ καλα αυτοκινητα για αυτο που εχουν φτιαχθει.
Και δεν εχουν φτιαχθει για να πηγαινουν οσο γινεται γρηγοροτερα απο το σημειο Α στο σημειο Β ανεξαρτητως καιρου/οδοστρωματος κλπ.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577486
REALZEUS έγραψε:
Μιλάμε για μια αργή πίστα με ευθεία 700 μέτρων όλο κι όλο. Το περισσότερο που είδαμε ήταν 235 με την 599. Δεν είναι σοβαρές ταχύτητες αυτές για να κάνουν τόση διαφορά τα άλογα. Σίγουρα από στροφή σε στροφή κάνουν κάποια διαφορά, αλλά εκείνη η Κ1-Κ2 και η Κ12 είναι ατελείωτες.


σοβαρες-ξεσοβαρες υπαρχουν πολλες ενδιαμεσες επιταχυνσεις απο τα 80 εως και πανω απο 200 χλμ/ωρα οπου ευνοουνται τα δυνατοτερα αυτοκινητα.
Και παρολο που ειναι δυνατοτερη η μ3 εχασε.
Και εχασε στο δικο της τεραιν.Εκει που το εβο δεν ειχε να παραταξει κανενα πλεονεκτημα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#577490 Το θέμα έχει καταντήσει το θέατρο του παραλόγου, τελείως σουρεαλιστικό. Πραγματικά αναρωτιέμαι αν μερικοί διαβάζουν τις προηγούμενες δημοσιεύσεις...
Αποφασίστε πρώτα για το ποιοι είναι οι χρόνοι για κάποια μαμά μοντέλα στην ίδια πίστα. Όταν όλες οι πλευρές αποδεχτούν τους χρόνους τότε βασικά η συζήτηση έχει λήξει και είναι σαφές ποιο είναι πιο γρήγορο (στη συγκεκριμένη πίστα κλπ). Μετά τα λέμε για οδηγούς, λάστιχα, οδόστρωμα και διαφορές.
Αλλά νομίζω ότι ηθελημένα μερικοί αρνούνται να συμφωνήσουν και έτσι ο καθένας συγκρίνει ό,τι θέλει με ό,τι άλλο θέλει και βγάζει συμπεράσματα που ουδεμία σχέση έχουν με τα όσα έχει πει ο προηγούμενος....
Καταντάει κουραστικό, συνεννοηθείτε.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577494
dimviii έγραψε:Και παρολο που ειναι δυνατοτερη η μ3 εχασε.
Και εχασε στο δικο της τεραιν.Εκει που το εβο δεν ειχε να παραταξει κανενα πλεονεκτημα.


Ναι, αλλά όταν κέρδισε σε άλλη πίστα δεν είπες τίποτα. :lol: Που η 46 δεν ήταν και σωστή σύγκριση, καθώς είχε βγει ήδη η 92. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#577496
dimviii έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:
Τη δική σου γνώμη δεν κατάλαβα πάνω στο θέμα evo vs M3/4.


ειναι πολυ καλα αυτοκινητα για αυτο που εχουν φτιαχθει.
Και δεν εχουν φτιαχθει για να πηγαινουν οσο γινεται γρηγοροτερα απο το σημειο Α στο σημειο Β ανεξαρτητως καιρου/οδοστρωματος κλπ.


:s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577500
REALZEUS έγραψε:
dimviii έγραψε:Και παρολο που ειναι δυνατοτερη η μ3 εχασε.
Και εχασε στο δικο της τεραιν.Εκει που το εβο δεν ειχε να παραταξει κανενα πλεονεκτημα.


Ναι, αλλά όταν κέρδισε σε άλλη πίστα δεν είπες τίποτα. :lol: Που η 46 δεν ήταν και σωστή σύγκριση, καθώς είχε βγει ήδη η 92. :iconcool:


εννοειτε οτι σε πιο ανοιχτη πιστα θα εκμεταλευθει τη δυναμη της και θα παρει διαφορα.
οτι θα επερνε και ενα ουνο με μοτερ απο ιντεγκραλε.
Φοβερο,αν μη τι αλλο,δειχνει τις τρομακτικες ικανοτητες του στησιματος.
Ναι η 92 με 120 αλογα παραπανω θα ηταν ακομα γρηγοροτερη απο την ε 36 δεν το συζηταμε.
Γρηγοροτερη λογω δυναμης βεβαια,και οχι γιατι ειναι ικανοτερη.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577514
dimviii έγραψε:Γρηγοροτερη λογω δυναμης βεβαια,και οχι γιατι ειναι ικανοτερη.


Τι πάει να πει "ικανότερη" ρε συ Δημήτρη; Το κάθε αυτοκίνητο έχει τα δικά του συν και πλην. Τα Evo έχουν φανταστικό exit από τις στροφές, λόγω της εκπληκτικής τους τετρακίνησης. Είναι ραλλιτζίδικα αυτοκίνητα, φτιαγμένα για διαδρομές 50-150 χ.α.ω. Σε καμπές 200 χ.α.ω και σε ευθείες δεν μπορούν να είναι τόσο καλά όσο μια πισωκίνητη, 50-50 σε ζύγισμα, μπερλίνα 350 ίππων.

Άσε την αγαπημένη μου Ε92 με τον V8. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#577515
REALZEUS έγραψε:
Τι πάει να πει "ικανότερη" ρε συ Δημήτρη; :


ικανοτερη θα ηταν οταν ηταν γρηγοροτερη απο το στησιμο της,και οχι γιατι εχει πολυ ισχυροτερο μοτερ.
Το να βελτιωνει χρονους γιατι εβαλε το v8 με 70 αλογα πανω εμενα δεν μου λεει τιποτα.
Ολοι μπορουν να το κανουν.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#577516
dimviii έγραψε:ικανοτερη θα ηταν οταν ηταν γρηγοροτερη απο το στησιμο της,και οχι γιατι εχει πολυ ισχυροτερο μοτερ.


Κάπου χάνεις και κάπου κερδίζεις. Λογικό είναι με την τετρακούνα να κερδίζεις στις εξόδους των στροφών 1ης-2ας και ειδικά στην ελληνικά άσφαλτο. Δεν το λες αυτό όμως στήσιμο, το λες χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου. Γιατί το ίδιο αυτοκίνητο σε μια Monza ή Spa... καληνύχτα!!! :s_bye
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#577527 Καλά στην Ελληνική άσφαλτο όχι μόνο εξόδους με 1-2α (1η εννοείς εκκίνηση μάλλον γιατί στροφή δεν υπάρχει :lol: ). Και παρατεταμένες και 3ες και 4ες και 5ες. Δεν υπάρχει καμία ελπίδα.

Ένα μεγαλύτερο μοτέρ εκεί που κερδίζει είναι σε χιλιόμετρα στην ευθεία οπότε προφανώς στη Μόντζα ή Spa που αναφέρεις ένας V8 θα κάνει κηδεία.

Η συζήτηση γενικά είναι αόριστη γιατί πρέπει να γίνει συγκεκριμένη (πίστα, οδηγός, συνθήκες).

Ένας οδηγός μπορεί να πάρει περισσότερο από ένα πισωκίνητο, ένας άλλο από προσθιοκίνητο και ένας άλλος από 4κίνητο γιατί μπορεί να ταιριάζει καλύτερα στο οδηγικό του στυλ, στη χάραξη ή στις συνθήκες της πίστας.

Κάπου χάνεις και κάπου κερδίζεις (πχ ένα 10άρι έχει καλύτερα φρένα από μια Μ3 αλλά η Μ3 έχει καλύτερο στήσιμο και μοτέρ από στοκ 10άρι GSR) και εξαρτάται από τη πίστα και από τον οδηγό πως μπορεί να εκμεταλλευτεί τα πλεονεκτήματα της κάθε κατασκευής.

Πάντως αν με ρωτήσεις αν θα προτιμούσα Μ3 από το 10άρι η απάντηση είναι προφανώς και όχι γιατί νιώθω ότι μπορώ να πάω πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά παντού, με λιγότερο άγχος και με το παρόμοιο fun (2wd drift vs 4wd drift :thumbsup: ). Σε πίστα δε ξέρω, αλλά πιθανόν να προτιμούσα μια πιο hardcore κατασκευή (πχ caterham) να μην έχω άγχος για τα φρένα, το σασμάν ή οτιδήποτε άλλο γιατί είναι το όχημα που θα με γυρίσει πίσω.

Α και Ντίμη μου, ποιός ασχολείται τώρα με μέταλλα και πατώματα ε? :lol: :lol: :lol: :lol: