Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#549131 μήπως είναι 4 τα δευτερόλεπτα που κερδήθηκαν; μιλάμε για διαφορετικούς οδηγούς
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#549132
mousatos έγραψε:μήπως είναι 4 τα δευτερόλεπτα που κερδήθηκαν; μιλάμε για διαφορετικούς οδηγούς

11,5 είχα γυρίσει τη προηγούμενη φορά με το προηγούμενο σεταπ και 9,9 τώρα.

Τα δευτερόλεπτα δεν είναι στραγάλια by the way...

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#549196 Το δεύτερο σκέλος από χθες. Δυστυχώς δεν τράβηξα το γρήγορο, στο 9,9.



Αυτό είναι μόνο ενάμιση ψωροδευτερόλεπτΟ :shifty:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#549245 :metalo:
Eξαιρετικά Νίκο! Ελπίζω να έχεις στο πλάνο να το βάλεις κάποια στιγμή και Σέρρες!
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#549251
panos2171 έγραψε::metalo:
Eξαιρετικά Νίκο! Ελπίζω να έχεις στο πλάνο να το βάλεις κάποια στιγμή και Σέρρες!

Είναι, απλά ζορίζομαι λίγο με το budget γιατί θέλω ενάμιση χιλιάρικο για να γίνει σωστά.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#549560
tsilis έγραψε:Νίκο μπράβο ειλικρινά!
Είναι χρονάρα και πιστεύω ότι θα το κατεβάσεις λίγο ακόμα.

Εις κατώτερα λοιπόν!! :lol:


:metalo:

Ω καλώς το παιδί. Σε ευχαριστώ αγαπητέ μου. Είμαι πολύ happy γιατί ο χρόνος ήρθε σχετικά εύκολα μέσα σε μια μέρα, μέσα σε 3 σκέλη. Απλά έκανα ό,τι και πριν με περισσότερη πίεση. Ένιωθα καλά μέσα όμως κάθε φορά ρε γμτ φοβόμουν μη πάθει τίποτα το καημένο (φρένα, σασμάν κλπ). Επίσης λόγω μτχ ελαστικών είχα mid-corner understeer που σημαίνει ότι θέλει ψάξιμο στις πιέσεις ή/και να δουλέψει λίγο περισσότερο γιατί καθόταν ένα χρόνο. Ο χρόνος βγήκε με 30 ζεστές μπροστά (κατέβαζα πιέσεις συνεχώς) και έβγαλε χρόνο το λάστιχο που σημαίνει ότι δουλεύει. Δε ξέρω αν είδες το βίντεο, αλλά μόλις πήγαινα να πιέσω τα άκουγες ενώ τα AD08R δεν είχαν τέτοια συμπεριφορά.

Έχει περιθώρια πάντως (μικρά μεν αλλά υπάρχουν πάντα), πχ στη μεγάλη ευθεία μπορώ να μπω 5-8 μέτρα πιο κάτω στα φρένα, λίγο παραπάνω ψάξιμο με τις πιέσεις και νομίζω ότι το 9,7 θα έρθει. Με καινούρια ίσως πάμε στο 9,3 αλλά δε νομίζω να σπάει το 9 έτσι. Ο χρόνος δεν είναι στραγάλια. :lol:

Από εκεί και κάτω θέλει άλλα πράγματα, μηχανικής παρέμβασης, για να δεις πιο χαμηλό χρόνο, χαμήλωμα, αντιστρεπτικές, aftermarket μπλοκέ μπροστά και τέρμα σλικ λάστιχα για να έρθει το 7.

Είναι βαρύ το έβο και κωλόπιστα τα Μέγαρα :thumbsdown: για τέτοια αυτοκίνητα καθώς στις κλειστές στροφές που τα ελαφριά/ευέλικτα πετάνε και βγάζουν χρόνο, το έβο ζορίζεται. Και τα Μέγαρα έχουν πολλές τέτοιες. :lol:

Anyway, δε κυνηγάω τον απόλυτο χρόνο στα Μέγαρα, οπότε δεν σκοπεύω να μπω σε τέτοιες περιπέτειες παρεμβάσεων. Θα είχε νόημα αν το είχα για track car. Πιο πολύ το χαίρομαι εκτός πίστας πάντως. :inlove:

Αλλά έχει τη φάση του το trackday, ειδικά με ωραία παρέα. :inlove:

Θα ήθελα να βάλω στο πλάνο Σέρρες αλλά με φοβίζει το budget :tomato:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#549573
Nikos! έγραψε:Θα ήθελα να βάλω στο πλάνο Σέρρες αλλά με φοβίζει το budget :tomato:

Καταλαβαίνω ότι αφενός έχεις μια α οικονομική άνεση και αφετέρου θες να το κάνεις σωστά (για να έχει νόημα;;;), αλλά νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός με το καινούριο σου παιχνίδι. Και στο κάτω κάτω μην τα κάνεις και όλα σωστά την πρώτη φορά (ιαπωνικό είναι αντέχει :lol: ) πάνε για την εμπειρία 1.500 € μου φαίνεται υπερβολή.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#549598
NiTse έγραψε:
Nikos! έγραψε:Θα ήθελα να βάλω στο πλάνο Σέρρες αλλά με φοβίζει το budget :tomato:

Καταλαβαίνω ότι αφενός έχεις μια α οικονομική άνεση και αφετέρου θες να το κάνεις σωστά (για να έχει νόημα;;;), αλλά νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός με το καινούριο σου παιχνίδι. Και στο κάτω κάτω μην τα κάνεις και όλα σωστά την πρώτη φορά (ιαπωνικό είναι αντέχει :lol: ) πάνε για την εμπειρία 1.500 € μου φαίνεται υπερβολή.


Έχει το BMWfans ένα trackday το Φεβρουάριο και το σκέφτομαι. :hmmm:

Θα πάω δυο μέρες να μείνω ΣΚ πάνω να το χαρώ βεβαίως ο καιρός τότε ίσως είναι ένα θέμα.