- 11 Νοέμ 2017, 16:37
#452872
Nikos! έγραψε:
What about...
https://www.car.gr/11197243-audi-tts-tts
Θα στο θεσω με παραδειγμα αλλων αυτοκινητων...Σαν να συγκρινεις σε οδηγικη αισθηση Scirocco 1.4 /160 (στην θεση του ΤΤ)
με Cooper S R56 με μηχανικο μπλοκε (στην θεση του EvoX). Και ξερεις πολυ καλα τι αδυναμια ειχα στο Scirocco...
Ομορφο το ΤΤ, αλλο πραγμα ομως. Ειναι κυριλλε, ειναι εντυπωσιακο μικρο γρηγορο sport GT...Μεχρι εκει.
Nikos! έγραψε: Πείτε τίποτα για διαφορές στην οδήγηση μεταξύ haldex-based quattro & AWD του EVO.
Δεν εχω φυσικα και κανα μεταπτυχιακο στην μεταδοση του EvoX
, εχω ομως καλη οδηγικη επαφη με Haldex (ΤΤ quattro 2.0 Tfsi ΜΚΙΙ S-tronic , TTS MKIII s-tronic) με EvoX manual και με το τελευταιας γενιας διλιτρο Impreza Sti.
Με τα ιαπωνικα, βρισκεις ευκολα την ποσοτητα γκαζιου και γωνια τιμονιου που θελεις για να το στραμπουληξεις και ουσιαστικα με το γκαζι ρυθμιζεις ποση ωρα θελεις να το κρατησεις ετσι.
Ο συνδυασμος των μεταδοσεων στα Ιαπωνικα μαζι με το τιμονι, σου παρεχουν απολυτη ρυθμισιμοτητα και ακριβεια ως προς την γωνια που θα διωξεις το πισω μερος.
Με λιγη εξοικειωση μπορεις να το διωχνεις με οση γωνια θελεις και σχεδον για οσο χρονικο διαστημα θελεις...
Στα haldex δεν γινεται αυτο...Ακομα και φλικαρισμα να κανεις (το λεγομενο Σκανδιναβικο...) για να ξεκολλησεις βιαια το πισω μερος, (στα Audi μπερδευονται τα ηλεκτρονικα, ακομα και εκτος να ειναι, στα Saab/volvo δεν ξερω...) στην καλυτερη περιπτωση θα γλυστρησει λιγο με τα 4 και αμεσως μετα οι εμπρος τροχοι θα τραβηξουν το αμαξωμα στο εσωτερικο της στροφης.
Μονο στο volvo πχ του Zeus μπορει να νιωσεις λιγο πιο ευκολα να φευγει το πισω μερος απο στραμπουληγμα, λογω μαλλον διαφορετικης ρυθμισης γεωμετριας αναρτησης (ισως και λογισμικου στο haldex) με τα Audi και παλι ομως συνηθως στην εξοδο της στροφης νιωθεις περισσοτερο το εμπρος μερος να μαζευει το αμαξωμα στο εσωτερικο της στροφης, παρα το πισω να ρυθμιζεται οπως ακριβως το θελεις.
Και με τις δυο σχολες προφανως και εχεις καλυτερο αποτελεσμα απο αντιστοιχα ισχυρο προσθιοκινητο της εποχης ή προσθιοκινητου που να μην εχει μηχανικο μπλοκε και ψαγμενο στησιμο, αλλα η ρυθμισιμοτητα των Ιαπωνικων ειδικα (
και των 3 διαφορικων στα Audi που εχουν μπλοκε πισω ή μεγαλυτερη δυνατοτητα κατανομης στον πισω αξονα, κατι που εγινε απο το RS4 Β8 και στα μετεπειτα Audi...εξαιρουμενου μονο του R8 που ειχε "αναποδη" λειτουργια του haldex με πισωκινητη κατανομη...)
ειναι μονοδρομος στα λεφτα αυτα, για αυτους που ξερουν ή/και θελουν το κατι παραπανω...
Τελευταία επεξεργασία από Κίκιζας Γρηγόρης και 11 Νοέμ 2017, 16:45, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά