Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#489132 Το αρθρο ειναι σωστο. Σε Toyo και Nankang που εχω τρεξει μεχρι τωρα, αυτη ειναι η μεθοδος. Ενδιαφερει κατα τη διαρκεια του session να μην ανεβει τοσο η πιεση ωστε να αρχισει να γλυστραει. Αν λοιπον μετα τον 3ο, 4ο γυρο αρχιζει να 'σαπουνιαζει' τοτε κατεβαζουμε πιεση. Εγω αν θυμαμαι καλα καταληγω περιπου στο 26 κρυα, το οποιο σημαινει περιπου 32 ζεστα. Σχετικα υψηλη πιεση αλλα το 106 με Mcpherson μπροστα θελει λιγο στιβαρο πλαινο για να ακουσει καλα. Συνηθως η κρυα πιεση πισω ειναι μεγαλυτερη. Πχ για 32-30 ζεστα μπορει να θελεις 26-27 κρυα.
Βασικο πολυ: οταν βρεθει η σωστη πιεση τοτε θελει παρα πολυ καλο ζεσταμα για να φερεις τα λαστιχα σε υψηλη θερμοκρασια και πιεση αμεσως, πριν ξεκινησεις τον πρωτο γρηγορο γυρο, αλλιως τα καταστρεφεις πιο γρηγορα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#489177
timkoul έγραψε:Το αρθρο ειναι σωστο. Σε Toyo και Nankang που εχω τρεξει μεχρι τωρα, αυτη ειναι η μεθοδος. Ενδιαφερει κατα τη διαρκεια του session να μην ανεβει τοσο η πιεση ωστε να αρχισει να γλυστραει. Αν λοιπον μετα τον 3ο, 4ο γυρο αρχιζει να 'σαπουνιαζει' τοτε κατεβαζουμε πιεση. Εγω αν θυμαμαι καλα καταληγω περιπου στο 26 κρυα, το οποιο σημαινει περιπου 32 ζεστα. Σχετικα υψηλη πιεση αλλα το 106 με Mcpherson μπροστα θελει λιγο στιβαρο πλαινο για να ακουσει καλα. Συνηθως η κρυα πιεση πισω ειναι μεγαλυτερη. Πχ για 32-30 ζεστα μπορει να θελεις 26-27 κρυα.
Βασικο πολυ: οταν βρεθει η σωστη πιεση τοτε θελει παρα πολυ καλο ζεσταμα για να φερεις τα λαστιχα σε υψηλη θερμοκρασια και πιεση αμεσως, πριν ξεκινησεις τον πρωτο γρηγορο γυρο, αλλιως τα καταστρεφεις πιο γρηγορα.


Ακριβώς στη λογική που έγραψα πριν περί καρτ.

Θα κοιτάξω να δω τι πιέσεις δίνουν για τα AD08R να δω πόσο κοντά είναι αυτά που έχω επάνω με αυτά που αναφέρει ο κατασκευαστής για να έχω ένα starting point.

Οπότε είναι λάθος να ανεβάσουμε πιέσεις στη πίστα χωρίς να το ψάξουμε πρώτα καθώς μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα (υπερθέρμανση).
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#489277
Nikos! έγραψε:Ακριβώς στη λογική που έγραψα πριν περί καρτ.

Θα κοιτάξω να δω τι πιέσεις δίνουν για τα AD08R να δω πόσο κοντά είναι αυτά που έχω επάνω με αυτά που αναφέρει ο κατασκευαστής για να έχω ένα starting point.

Οπότε είναι λάθος να ανεβάσουμε πιέσεις στη πίστα χωρίς να το ψάξουμε πρώτα καθώς μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα (υπερθέρμανση).



οχι ακριβως.... δωσε βαση στο παρακατω,που μαλλον δεν το εγραψε κατανοητα ο τιμκουλ.

timkoul έγραψε:Βασικο πολυ: οταν βρεθει η σωστη πιεση τοτε θελει παρα πολυ καλο ζεσταμα για να φερεις τα λαστιχα σε υψηλη θερμοκρασια και πιεση αμεσως, πριν ξεκινησεις τον πρωτο γρηγορο γυρο, αλλιως τα καταστρεφεις πιο γρηγορα.


μεταφραση δικια μου(σορρυ Τιμο,αν κανω λαθος μεταφραση,διορθωσε με)

το προβλημα με το να ξεκινας με χαμηλες πιεσεις,ειναι οτι προσπαθωντας να ζεστανεις τα ελαστικα,πρεπει να πιεσεις για να ερθουν σε θερμοκρασια λειτουργιας.
Πιεζωντας με αρκετα χαμηλη πιεση,αναλογα το σκελετο και το ελαστικο,μπορει να ερθει η φθορα στα πλαινα ,ΜΕΧΡΙ να ερθει στη σωστη θερμοκρασια το ελαστικο.
Ξεκινωντας με μεγαλυτερη πιεση ΔΕΝ εχεις αυτο το προβλημα.Απλα θα χρειαστει να ξεφουσκωνεις,μεχρι να βρεις το οπτιμουμ.
Χαμηλη πιεση + λιγο καμπερ+ ελαστικο οχι για πιστα+ λιγος χρονος για ζεσταμα λογω ολιγολεπτων σεσσιον,αρα πιεση στους πρωτους γυρους = μεγαλες πιθανοτητες να φας ωμους εμπρος αριστερα.
Στην αντιθετη περιπτωση που ξεκινας με μεγαλυτερη πιεση,απλα θα γλυστρησεις παραπανω λογω μεγαλυτερης απο την οπτιμουμ πιεση που θα ερθει το ελαστικο.Ζημια δεν θα κανεις ομως.
Το εβο ειναι βαρυ αυτοκινητο,εχει καποιες ευαισθησιες το βαρος σε πιστα,θελει λιγο προσοχη.
1560 αποβαρο+ 80 οδηγος+ 40 λιτρα καυσιμο,κοντευουμε τα 1700 κιλα.

ολα αυτα θα μπορουσαν να αποφευχθουν ,εαν δεν ηταν ολιγολεπτα τα σεσσιον,να μπεις με την ησυχια σου και να εχεις καποιους γυρους να φερεις τα ελαστικα σε θερμοκρασια,χωρις να πιεσεις υπερβολικα ,πχ μεσα σε 2 γυρους.Ετσι μπορεις να ξεκινησεις με χαμηλη πιεση,ας ερθουν σε θερμοκρασια και μετα απο 5 γυρους,σιγα -σιγα.Να εχω χρονο να ξεφουσκωσω/φουσκωσω,και να ξαναμπω κλπ
Για αυτο και η ενσταση μου χθες σε προηγουμενο ποστ,οτι ''δεν μπορεις να κανεις δουλεια'' με αυτα τα ολιγολεπτα σεσσιον.
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 26 Φεβ 2018, 17:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By timkoul
#489280 Σιγουρα ξεκινας με πιο πανω πιεσεις και κατεβαζεις στην πορεια.
Επισης αυτο που θελω να πω ειναι οτι στο γυρο προθερμανσης, δεν κανεις 2-3 ζιγκ ζαγκ και λες 'ελα μωρε πολιτικα λαστιχα ειναι, κρατανε μια χαρα κι ετσι....'. Πρεπει στο γυρο προθερμανσης να τα φερεις οσο το δυνατον πιο κοντα στην θερμοκρασια λειτουργιας τους. Οπως μου ειπε φιλος, παλιος αγωνιζομενος, 'του γ@..@ς τη μανα!!!' :lol: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#489282
timkoul έγραψε:.'. Πρεπει στο γυρο προθερμανσης να τα φερεις οσο το δυνατον πιο κοντα στην θερμοκρασια λειτουργιας τους. Οπως μου ειπε φιλος, παλιος αγωνιζομενος, 'του γ@..@ς τη μανα!!!' :lol: :metalo:


αρα σωστη η ''μεταφραση μου'' στο ποστ μου.Ετσι ακριβως συμβαινει,και πανω στην πιεση για να φερεις τα ελαστικα σε θερμοκρασια σε 1 γυρο,βλεπεις τον ωμο κατεστραμμενο.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#489310 Επί της ουσίας μπορείς να ξεκινήσεις με λίγο παραπάνω πιέσεις από το κανονικό (όχι όμως να το παραξηλώσεις :lol: ) αλλά πρέπει στα μέσα του σκέλους να βγεις να δεις τι έκαναν.

Τα AD08R πρέπει να δουλεύουν στο 32-34 ζεστά, οπότε η λογική λέει να μπω στο 30 και στα μέσα του σκέλους να βγω να τσεκάρω πιέσεις/θερμοκρασίες και εκεί θα δούμε τι έγινε.

Θα τα καταγράψω όλα, οπότε όλα καλά. :metalo:

Ζέσταμα δεν εννοούμε βόλτα, εννοούμε αυτό που λέει και ο timkoul :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#491801 Επιτέλους έκανα το Mutv2 να δουλέψει!!!

Έφταιγε ότι είχα εγκαταστήσει λάθος version (full version αλλά σπασμένο). Μόλις το έβγαλα και πλήρωσα το κανονικό, έπαιξε κανονικά.

Απλά θέλει λίγο δουλίτσα ακόμα.

Κατάφερα να λογκαρω τα εξής σημαντικά
SST temp
Odd clutch temp
Even clutch temp
Odd clutch slip speed
Even clutch slip speed
Odd clutch pressure
Even clutch pressure

Ενώ το Mutv2 έχει boost, AFR και coolant temp, δε μου έβγαζε δεδομένα.

Δυστυχώς θερμοκρασία λαδιού δε λογκαρει καν, επίσης δε μπορεί να δουλέψει μαζί με τα PIDs του torque. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πρέπει να στήσεις οθόνη μόνο με pids του mutv2.

Επίσης αργεί λίγο να σηκώσει δεδομένα, αλλά είναι σωστά.

Θέλει λίγο ψάξιμο ακόμα γιατί αν δουλέψει μαζί με τα pids του torque τότε θα μπορέσω να πάρω δεδομένα και από δύο πλευρές και έτσι να έχω coolant temp, boost, AFR και δεδομένα του sst.

Θέλει λίγο ψάξιμο ακόμα.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#491825
MIXOStsi έγραψε:Πιστεύω ότι λίγο ψάξιμο ακόμα το θέλει...


:lol: :lol: :lol:

Τώρα το είδα.

Το έγραφα σε 10 φάσεις, ένα μήνυμα 5 λεπτά με 10 διακοπές από τα κορίτσια. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#491855 Έτοιμο το βίντεο του πρώτου σκέλους, πρώτη επαφή με πίστα και αυτοκίνητο στα Μέγαρα με καλύτερο χρόνο 1:13,1. "Ακούγονται" ξεκάθαρα οι λάθος πιέσεις. Αν είχα μπει με χαμηλότερες πιέσεις ίσως έβγαινε λίγο καλύτερος χρόνος και ίσως δεν έκανα ζημιά στα ελαστικά (παρατήρησαμε με @miatakias ότι το εσωτερικό και κεντρικό πέλμα στο εμπρός αριστερό έχει πέσει μισό πόντο :lipsealed: )



Το βράδυ το δεύτερο βίντεο. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#492152 Και το 2ο, "καλό" σκέλος...

Άβαταρ μέλους
By dimviii
#492156 Νικο γιατι εκει η καμερα?
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#492158
dimviii έγραψε:Νικο γιατι εκει η καμερα?

Γιατί δε κατάφερα αλλού. Εκεί που ήταν πριν δε μπαίνει τώρα λόγω άλλης βεντούζας.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#547551 Update λοιπόν...

Μάρτιος

Ψωνίσαμε 888 για Μέγαρο και θα πάρουμε ζαντουλες από φίλο Ντιμη. :)

Εικόνα

Και μετά ολοκληρώσαμε το πρώτο στάδιο.

Οπότε, αλλάξαμε τρόμπα βενζίνης με walbro:

Εικόνα

Εικόνα

...μετά βάλαμε μπουζί hks

Εικόνα

Και μετά βγήκαμε στο δρόμο με τον αγαπητό Κούτρα με ένα laptop στα πόδια για να ρυθμίσουμε. Κάτι μου έλεγε εκεί για καμπύλες κλπ αλλά εγώ πάταγα τέρμα. Δεν άκουγα και πολλά...

ΕικόναΕικόνα

Έτσι φτιάξαμε δύο προγράμματα. Ένα με πίεση 1,4 και κάπου στα 330 και ένα με 1,8 στα 380.

Το πρόγραμμα αλλάζει με σβηστό μοτέρ και διακόπτη στη τελευταία σκάλα και το γκάζι στο πάτωμα. Μετά ανάβει το intercooler spray στο ταμπλό. Ετσι ξέρω οτι μπήκε το μεγάλο πρόγραμμα.

Πάει, τελείωσε αυτό οπότε φτάσαμε στον Απρίλιο

Extreme Makeover.

Πριν...

Εικόνα

Μετά...

Εικόνα

Εικόνα

Μάιος. Άλλαξα τον λαστιχένιο σωλήνα που πάει από το turbo στο intercooler με ανοξείδωτο για να μη χάνει πίεση και για να έχει καλύτερη απόκριση.

Εικόνα

Εικόνα

Ιούνιο ήθελε κουκούλα στα μέτρα του...

Εικόνα

Και τώρα τον Οκτώβριο έβαλα το cruise control κι έτσι αλλάζω το πρόγραμμα κρατώντας πατημένο το cruise.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ε και μετά άνοιξα με ένα rs3 facelift. Ε κι ο κούτρας έχει κάνει συγκλονιστικο πρόγραμμα. Δε μπορούσε να μου φύγει.

Α ρε evo...α ρε evo. Α ρε Ντιμη...σε όλα δίκιο είχες ρε γμτ...

< >