Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#476235
Zeus έγραψε:Δεν θα πατήσω ποτέ με μαμά εβο...έχασα και την τελευταία ευκαιρία

Άντε με το καλό Νίκο :metalo:


Ευχαριστώ αγαπητέ!

Τι θέλεις τελείως μαμά, ούτε φίλτρο?

Κατά το Πάσχα θα ολοκληρωθεί η βελτίωση πάντως. Έχουμε καιρό. Να πάρω τηλ αν κατέβω στα μέρη σου?

< >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#476236 Καταλαβαίνεις ότι ειναι ακαδημαϊκού επιπέδου το πάτημα..το αποτέλεσμα ειναι γνωστό. Απλά ειναι απο τα λίγα γρήγορα που δεν εχω πατήσει ποτέ..

Αν δωσεις σημα απο νωρις κανονίζεται... :)
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#476238
Zeus έγραψε:Καταλαβαίνεις ότι ειναι ακαδημαϊκού επιπέδου το πάτημα..το αποτέλεσμα ειναι γνωστό. Απλά ειναι απο τα λίγα γρήγορα που δεν εχω πατήσει ποτέ..

Αν δωσεις σημα απο νωρις κανονίζεται... :)

Ναι ρε για πλάκα.

Θα σου πω οκ.

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#476241
red_monster έγραψε:Μόνο εγώ το βλέπω τόσο κουκλά από κάτω ή είναι γενικό?

Να το χαίρεσαι όπως ποθείς :)


+1

imo μονο το oem τελικο μεχρι και τα νικελ "δαχτυλιδια" στις αποληξεις ειναι που χαλανε λιγο την συνολικη εικονα... :lol:

Αλλα το βλεπω και αυτο συντομα να παιρνει ποδι... :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#476274
Nikos! έγραψε:
Zeus έγραψε:Καταλαβαίνεις ότι ειναι ακαδημαϊκού επιπέδου το πάτημα..το αποτέλεσμα ειναι γνωστό. Απλά ειναι απο τα λίγα γρήγορα που δεν εχω πατήσει ποτέ..

Αν δωσεις σημα απο νωρις κανονίζεται... :)

Ναι ρε για πλάκα.

Θα σου πω οκ.

< >


Να το κανονισετε να πατησετε.
μετα Νικο θα πατησουμε μαζι. :twisted:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#476278
Κίκιζας . έγραψε:
red_monster έγραψε:Μόνο εγώ το βλέπω τόσο κουκλά από κάτω ή είναι γενικό?

Να το χαίρεσαι όπως ποθείς :)


+1

imo μονο το oem τελικο μεχρι και τα νικελ "δαχτυλιδια" στις αποληξεις ειναι που χαλανε λιγο την συνολικη εικονα... :lol:

Αλλα το βλεπω και αυτο συντομα να παιρνει ποδι... :s_biggrin


η εξατμιση θα γινει κωλοτρυπιδα απο φτερωτη τουρμπινας μεχρι μπουκες.
3'' χωρις στενωσεις,και συρματινος καταλυτης wrc 100 cpi για να λαμπαδιαζει απο πισω στα ασε.
Πουστη Συριζα αρχοντες τους εκανες ολους. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#476284
Nikos! έγραψε:Update.

Έχω πάθει σοκ με την ανάρτηση! Δε περίμενα τέτοιο πράγμα. Την είχα οδηγήσει στου nass το εβο αλλά δε τη θυμόμουν.

Έχει φανταστική κύλιση, λες και είσαι σε Mercedes Ε class. Χαλί! Περνάς από κάτι μικρό-ανωμαλίες και τις κάνει φλατ.

Σε λακκούβα είναι σκληρή, αλλά δε θα κοπανήσει.

Ακόμα δε την έχω πιέσει αλλά σε 1-2 στροφές που έστριψα σα να μπήκε το αυτοκίνητο χωρίς καμία κλίση. Φακ!

Δηλώνω απίστευτα ευχαριστημένος με τη συμπεριφορά της. ΑΝΑΡΤΗΣΑΡΑ!

Την έχω στο στάνταρ ύψος και την έχω ρυθμίσει σε σκληρότητα εμπρός 12/30 (0 σκληρό, 30 μαλακό) και πίσω το ίδιο όμως δε μου άρεσε στις εγκάρσιες και τη μαλάκωσα 3 κλικ.

Καμπερ δώσαμε 1,5 εμπρός και 1,3 πίσω, λίγο σύγκλιση πίσω και 0 εμπρός αλλά μόλις κάτσει θα το ξαναδούμε.

Άξιζαν τα χρήματα αν και ήμουν τυχερός που τη βρήκα σε τέτοια κατάσταση (με μόλις 9000κμ) σε αυτή τη τιμή.

Τώρα πλάνο για ECU reflash και εξατμιση* (φίλτρο έρχεται, hks) για να τελειώσουμε και να το χαρούμε στη νέα του μορφή.

*ψώνισα μεταχειρισμένα μια κούκλα χούφτα hks, downpipe και decat pipe, οπότε μένει 100αρης καταλύτης και μετά το catback. Εξατμιση catback είμαι στο ψάξιμο (αν και μάλλον για ns racing) γιατί δε θέλω να κάνει θόρυβο. Η c-tec που βρήκα από Αγγλία μάλλον θα κάνει θόρυβο.

Συμπληρώνεται το παζλ, να'ναι καλά ο Ντιμης. :inlove:

< >


ντρεπεσαι να πεις τιμες ρε κωλοφαρδε? :lol:
του εχει ανοιξει ο κωλος,δεν υπαρχουν οι τιμες που εχει βρει σε αριστα ανταλλακτικα.
Μολις απεριψε κατμπακ c-tec στις 550 λιρες γιατι δεν συμφερει. :lol: .(καινουρια 1200+ λιρια)
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#476327
dimviii έγραψε:
Nikos! έγραψε:Update.

Έχω πάθει σοκ με την ανάρτηση! Δε περίμενα τέτοιο πράγμα. Την είχα οδηγήσει στου nass το εβο αλλά δε τη θυμόμουν.

Έχει φανταστική κύλιση, λες και είσαι σε Mercedes Ε class. Χαλί! Περνάς από κάτι μικρό-ανωμαλίες και τις κάνει φλατ.

Σε λακκούβα είναι σκληρή, αλλά δε θα κοπανήσει.

Ακόμα δε την έχω πιέσει αλλά σε 1-2 στροφές που έστριψα σα να μπήκε το αυτοκίνητο χωρίς καμία κλίση. Φακ!

Δηλώνω απίστευτα ευχαριστημένος με τη συμπεριφορά της. ΑΝΑΡΤΗΣΑΡΑ!

Την έχω στο στάνταρ ύψος και την έχω ρυθμίσει σε σκληρότητα εμπρός 12/30 (0 σκληρό, 30 μαλακό) και πίσω το ίδιο όμως δε μου άρεσε στις εγκάρσιες και τη μαλάκωσα 3 κλικ.

Καμπερ δώσαμε 1,5 εμπρός και 1,3 πίσω, λίγο σύγκλιση πίσω και 0 εμπρός αλλά μόλις κάτσει θα το ξαναδούμε.

Άξιζαν τα χρήματα αν και ήμουν τυχερός που τη βρήκα σε τέτοια κατάσταση (με μόλις 9000κμ) σε αυτή τη τιμή.

Τώρα πλάνο για ECU reflash και εξατμιση* (φίλτρο έρχεται, hks) για να τελειώσουμε και να το χαρούμε στη νέα του μορφή.

*ψώνισα μεταχειρισμένα μια κούκλα χούφτα hks, downpipe και decat pipe, οπότε μένει 100αρης καταλύτης και μετά το catback. Εξατμιση catback είμαι στο ψάξιμο (αν και μάλλον για ns racing) γιατί δε θέλω να κάνει θόρυβο. Η c-tec που βρήκα από Αγγλία μάλλον θα κάνει θόρυβο.

Συμπληρώνεται το παζλ, να'ναι καλά ο Ντιμης. :inlove:

< >


ντρεπεσαι να πεις τιμες ρε κωλοφαρδε?
του εχει ανοιξει ο κωλος,δεν υπαρχουν οι τιμες που εχει βρει σε αριστα ανταλλακτικα.
Μολις απεριψε κατμπακ c-tec στις 550 λιρες γιατι δεν συμφερει. .(καινουρια 1200+ λιρια)



Πραγματικά! Αλλά είπαμε, όποιος ψάχνει και έχει υπομονή βρίσκει!

Πάμε...

Ολινς: 1100 με μεταφορικά από Αγγλία + 100 τοποθέτηση με ευθυγράμμιση!
Χούφτα, downpipe, decat: 250 (αυτά καινούρια κάνουν ένα 1500 μόνα τους Δημήτρη?)
Καταλύτης 100αρης καινούριος: 150

Μέχρι τώρα έχουν φύγει 1.600.

Εξατμιση θα παίξει ποπαυ στα 850 καινούρια εκτός αν φανούμε κωλοφαρδοι πάλι.

Μόλις έριξα πόρτα στην εξής... ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#476328
dimviii έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Zeus έγραψε:Καταλαβαίνεις ότι ειναι ακαδημαϊκού επιπέδου το πάτημα..το αποτέλεσμα ειναι γνωστό. Απλά ειναι απο τα λίγα γρήγορα που δεν εχω πατήσει ποτέ..

Αν δωσεις σημα απο νωρις κανονίζεται... :)

Ναι ρε για πλάκα.

Θα σου πω οκ.

< >


Να το κανονισετε να πατησετε.
μετα Νικο θα πατησουμε μαζι. :twisted:

Ναι στο χρωστάω.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#476338
Nikos! έγραψε:Χούφτα, downpipe, decat: 250 (αυτά καινούρια κάνουν ένα 1500 μόνα τους Δημήτρη?)


800 δολαρια κανει το hks downpipe με την χυτη χουφτα κοσμημα :inlove: και αγνωστο ποσο στο τελωνειο +μεταφορικα.
http://www.importtuned.com/14845-hks-downpipe.html
100 το decat οπου θα μπει ο συρματινος καταλυτης.
καταλυτη συρματινο ζητανε απο 500-800 ευρω αναλογα ποσα τους λειπουν.Εδω στις αγγελιες για μεταχειρω και ζητανε 300-400 για κεραμικους 200 cpi.
οποτε ναι αν δεν ψαχτεις, θελεις ισως και πανω απο 1500 για ολα αυτα.
Αν κανεις τις σωστες κινησεις,ξερεις που να ρωτησεις,που να ψαχτεις τα παιρνεις ολα με 400 ευρω με καινουριο καταλυτη 100 cpi συρματινο μεσα στα 400 ευρω. :iconcool:
Σημειωση οτι το downpipe της HKS ειναι στενο μετα την χουφτα στον σωληνα (φ65) ενω εμεις θελαμε ιδανικα φ76
Ε βρεθηκε η χουφτα της HKS μαζι με χειροποιητο το υπολοιπο σε φ76 στα 250 ευρω,απο φιλο που εχει κανει το Χαρι σσ/τ του,γυρω στα 550 και του πεφτουν λιγο στενα ολα αυτα.. :dizzy:

υποψιν οτι εχουν βρεθει και εξατμισεις απο καταλυτη και πισω στα 400 ευρω επωνυμες(AMS Made in USA),αλλα αποριφθηκαν απο θεμα θορυβου.
επισης ολα αυτα βρεθηκαν χωρις κοπο,σχετικα γρηγορα μεσα σε 2 εβδομαδες.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#476342 Αυτά είναι.

Πως ξανανιώνει ο άνθρωπος αμαλαχειναουμε.

Όταν είχα βάλει τέτοιου είδους ανάρτηση στη Romeo, ήθελα στο αμάξι 500 άλογα.
Τα έβαζε κάτω όλα.
Άβαταρ μέλους
By morpheus
#476530 Και εγώ θέλω καιρό τώρα να ανοίξω με stock Evo άλλα άντε να βρείς τέτοιο... :ninja:

Ωραίος ο Νίκος.
Όπως και να το κάνεις, ναι θα μπορούσε να το πάρει έτοιμο, άλλα είναι άλλη η απόλαυση να το φτιάχνεις μόνος σου και προσθέτει πολύ στην εμπειρία κτήσης τέτοιων αυτοκινήτων. :metalo: