Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#449745
junior gt έγραψε:
vagmag έγραψε:Στους ελληνικούς σαπούνι-δρόμους δε νομίζω οτι μπορεί καποιο m3 , 911, exige να ακολουθήσει evo-sti .
Δεν ειναι περίεργο.
Τα αυτοκίνητα αυτά ειναι φτιαγμένα για να έχουν πρόσφυση σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης ... κ αυτο ακριβώς είμαι πολλοί Ελληνικοί δρόμοι χαχαχα

Σε καλό οδόστρωμα , τα πράγματα δεν είναι έτσι , απλά αυτο λείπει συχνά απο την ελληνική πραγματικότητα .


Τι σημαίνει να ακολουθήσει?
Βασικά που?
Σε στροφές στο Διόνυσο?
Προφανώς όχι.
Σε στροφές στην Κορινθου-Τριπολης?
Προφανώς και ναι.
Σε ευθεία από στάση και 400 μετρα στην Κρυφή, στα Σκοτάδια ή στο ΟΧ.?
Προφανώς και όχι.
Σε ευθεία στην Αττική από ρολ και 1000 μέτρα?
Προφανώς και ναι.
Γι'αυτό λέω οποιος δεν το έχει το αμάξι για φωτογραφίες και φιγούρα προτείνει εκεί που μπορεί να ειναι μπροστα.
Και θα βρεθεί η χρυσή τομή :whistlink:

Ps: πολύ κοντραδικο το φόρουμ ξαφνικά. Γουστάρω dim :yahoo:
Να θυμηθουμε τα νιάτα μας. :lipsealed:


Αυτο ακριβώς έγραψα πιο επάνω .
Σε δρόμους σαπούνι ( δεν είμαστε όλοι απο Αθήνα ) πχ ανέβασμα απο πανόραμα για διασταύρωση εξοχή - χορτιατη ενα evo - sti , κανει πλάκα σε οποιοδήποτε πισωκίνητο ... ακομα κ σε ευθεία απο περιφερειακού απο πρώην φανάρι λαχαναγοράς πεις ανατολικά , ή ακομα κ μοναστηριού προς σινδο ... τα πισωκίνητα απλά δεν πατάνε ( έχουν άλλες χαρές κ για αυτο τα προτιμώ ).
Στην Εγνατία , στο δρόμο της Χαλκιδικής φυσικά κ ανοίγουν όλοι με όλους ( ακομα κ προσθιοκινητα ) .
Δεν ξέρω αν είχε καποιο συγκεκριμένο σκοπό το μήνυμα σου αλλα νομίζω λέμε το ίδιο , εκτός ίσως απο το οτι ορίζουμε τις συνθήκες κ τρέχουμε αντί να πάμε βόλτα .

Κάποιος που έχει evo - sti , παίρνει την πεποίθηση απο το αυτοκινητο οτι ειναι ο Superman κ τους τρέχει όλους ( κ απο μιας άποψης αλήθεια ειναι ... αφού απο σημείο σε σημείο όπως είπαμε κ πιο επάνω στις περισσότερες περιπτώσεις το αυτοκινητο ειναι super αποτελεσματικό ). Προσωπικά για εμένα πέρασε ο καιρός που τους «έτρεχα» όλους ... οτι κινούνταν ήταν μια κόντρα ... ευτυχώς είμαστε ακομα εδώ.
Δεν τα έχουμε για τη βιτρίνα ή τα μπουζούκια αναγκαστικά , κ κάνουμε κ καμία αταξία , αλλα βρέθηκα κ εγώ με τετρακίνητο δυνατό αυτοκινητο κ να τρολαρω όλους τους κατόχους γρήγορων πίσω κινητών / πρόσθιο κινητών που έψαχναν τις κατάλληλες συνθήκες για άνοιγμα , αλλα κατέληξα άλλου .
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#449746 Κ προς αποφυγή παρεξηγήσεων ( λόγω γραπτού λόγου ) , να εξηγήσω οτι το ασυναίσθητα αυτο του Superman , ειναι όμορφο συναίσθημα κ το τρολαρισμα- πείραγμα στον υπόλοιπο κόσμο ( που ψάχνει για πρόσφυση χαχαχα) για καζούρα έχει τη δίκη του χάρη . Χαχαχαχα

Με πολύ προσοχή στο δρόμο , να περνάμε όλοι όμορφα , όπως γουστάρει ο καθένας .
Άβαταρ μέλους
By GTS
#449747
vagmag έγραψε:Στους ελληνικούς σαπούνι-δρόμους δε νομίζω οτι μπορεί καποιο m3 , 911, exige να ακολουθήσει evo-sti .
Δεν ειναι περίεργο.
Τα αυτοκίνητα αυτά ειναι φτιαγμένα για να έχουν πρόσφυση σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης ... κ αυτο ακριβώς είμαι πολλοί Ελληνικοί δρόμοι χαχαχα

Σε καλό οδόστρωμα , τα πράγματα δεν είναι έτσι , απλά αυτο λείπει συχνά απο την ελληνική πραγματικότητα .


Τα λαστιχα στα Μ3, 911 θελουν μεγαλες ταχυτητες για να ανεβασουν σωστες θερμοκρασιες και στους μικρους δρομους στα βουνα προφανως και θα γλυστρανε.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#449768
red_monster έγραψε:
21 quadra έγραψε:
red_monster έγραψε:
21 quadra έγραψε:Έχει ακουστεί τίποτα για το πλαίσιο της ? Για το πλαίσιο της Evora που είναι ίδιας τεχνικής ?


21 μου, πάλι γενικολογίες ;


Γιατί γενικολογίες ? Ειπώθηκε προβληματισμός για το κολλημένο αλουμινένιο πλαίσιο της Elise και ρώτησα ο αφελής αν έχει ακουστεί κάτι ώστε να δικαιολογεί τον προβληματισμό, και ερωτώ ξανά υπάρχει λόγος ?
Έχει αναφερθεί κάτι ?
Εγώ λέω γενικολογίες, εσύ μπορείς να κάνεις μια τεκμηρίωση αντί να πετάς την μπάλα στην εξέδρα ?
Γιατί οι πωλήσεις αυτών των αυτοκινήτων χωρίς αλλαγές στην κατασκευή των πλαισίων εξ όσων γνωρίζω ( Elise, Exige, Evora ) και μάλιστα σε δύσκολα περιβάλλοντα όπως οι καιρικές συνθήκες και η χρήση σε πίστα άλλα δείχνουν.

ΟΚ όμως, αφού θέλεις να μου την πείς πάω πάσο, απλά περίμενα να μπορείς να εξηγήσεις το πρόβλημα που αναφέρεις.


Δεν έχω να σου εξηγήσω τίποτα
Στο έχω κάνει ήδη δυο φορές, στα καπάκια που περπατάνε και στη γείωση της γεννήτριας και επιμένεις να μην θες να καταλάβεις


Δεν θυμάμαι τα περιστατικά που λες και όπως λες άφησα αναπάντητα, αν μου τα θυμίσεις θα πάρεις απάντηση και εκεί, εδώ όμως το θέμα είναι το πλαίσιο των Lotus,
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#449771 Ρε κάνα φράγκο θα βάλετε ή θα μείνετε στα λόγια? Ένα 1000αρικό νομίζω είναι ΟΚ αλλά για είναι δίκαιο, πατήστε ΑΟ από Εθνική μέχρι Δαχτυλίδι.

Και μην πειράξει κανείς πιέσεις ε!! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#449892
vagmag έγραψε:Σε δρόμους σαπούνι ( δεν είμαστε όλοι απο Αθήνα ) πχ ανέβασμα απο πανόραμα για διασταύρωση εξοχή - χορτιατη ενα evo - sti , κανει πλάκα σε οποιοδήποτε πισωκίνητο ... ακομα κ σε ευθεία απο περιφερειακού απο πρώην φανάρι λαχαναγοράς πεις ανατολικά , ή ακομα κ μοναστηριού προς σινδο ... τα πισωκίνητα απλά δεν πατάνε ( έχουν άλλες χαρές κ για αυτο τα προτιμώ ).
Στην Εγνατία , στο δρόμο της Χαλκιδικής φυσικά κ ανοίγουν όλοι με όλους ( ακομα κ προσθιοκινητα ) .


Καλά άσε τους εδώ δρόμους, είναι για γέλια. Πριν μερικά χρόνια με F430 βλέπαμε το λαμπάκι του αντισπίν να ανάβει με 5η και 200 στη Μουδανιών... :help:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#449910
dimviii έγραψε:
να σου δωσω νουμερα επιταχυνσης και επιβραδυνσης? δεν ειχες καλη αισθηση της δυναμης του? δεν μπορουσες να συνειδητοποιησεις ποσα ανετα και γοργα επιταχυνε? :lol:


Που βλέπεις το περίεργο ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#449917
red_monster έγραψε:
dimviii έγραψε:
να σου δωσω νουμερα επιταχυνσης και επιβραδυνσης? δεν ειχες καλη αισθηση της δυναμης του? δεν μπορουσες να συνειδητοποιησεις ποσα ανετα και γοργα επιταχυνε? :lol:


Που βλέπεις το περίεργο ? :hmmm:


Δεν ξέρει από 2τροχα. Μη δίνεις σημασία.
Το μαμά Evo 9 πάντως, δεν δείχνει ότι είναι πύραυλος πρώτης τάξης.
Μαμά Evo 9 βέβαια και γενικά μαμά Evo, είναι σαν να βρείς παρθένα 15χρονη σήμερα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#449982
red_monster έγραψε:
dimviii έγραψε:
να σου δωσω νουμερα επιταχυνσης και επιβραδυνσης? δεν ειχες καλη αισθηση της δυναμης του? δεν μπορουσες να συνειδητοποιησεις ποσα ανετα και γοργα επιταχυνε? :lol:


Που βλέπεις το περίεργο ? :hmmm:


μου ζητησες να σου δωσω νουμερα.Αν στα δωσω θα σε βοηθησει να εχεις καλη αισθηση της δυναμης?
εκτος εάν δεν καταλαβα παλι καλα...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#449983
Deleted User 1 έγραψε:Ρε κάνα φράγκο θα βάλετε ή θα μείνετε στα λόγια? Ένα 1000αρικό νομίζω είναι ΟΚ αλλά για είναι δίκαιο, πατήστε ΑΟ από Εθνική μέχρι Δαχτυλίδι.

Και μην πειράξει κανείς πιέσεις ε!! :rtfm:


δεν γινεται αυτο,καθαριζουν την αττικη οδο από τα πούπουλα τωρα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#449985
Κίκιζας . έγραψε:
Σε γενικες γραμμες, αυτο ισχυει...Παντα για εργοστασιακα αυτοκινητα φυσικα.
Στα βελτιωμενα, (ειτε και τα δυο, ειτε μονο στο ενα...) ειναι ακομα πιο δυσκολο να βγουν συμπερασματα, καθοτι οι μεταβλητες στην τελικη εξισωση...συγκρισης αυξανονται, μεταβαλλονται και καποιες απο αυτες ειναι πλεον δυσκολο εως αδυνατο να
συγκριθουν σε μια κοινη αποδεκτη βαση...

Ειμαστε Off topic ομως, οποτε σου απαντω εδω:

Υπαρχουν βεβαια συνδυασμοι μεταδοσεων και ιπποδυναμεων, που καποιες φορες αποτελουν εξαιρεση στον κανονα...

Σαφεστατα ομως για να ειναι ταχυτερο ενα πισωκινητο απο ενα 4κινητο, σε συνθηκες οπως τις παραπανω που λες, θα πρεπει το πισωκινητο να εχει καλυτερη αναλογια κιλων/ιππο. Ξεκαθαρα, ωστε να ισορροπηθει, οπου ειναι εφικτο, η μειωμενη προσφυση σε καποια σημεια, ειτε με λιγο χαμηλοτερο συνολικο βαρος, ειτε με λιγο υψηλοτερη δυναμη, για τα σημεια που η προσφυση θα ειναι καλη.

Το ποσο καλυτερη (αναλογια κιλων/ιππο) αυτο δεν ειναι κατι που μπορει να μετρηθει επακριβως, καθοτι υπαρχουν και αλλοι παραγοντες που μπορει να εξισορροπησουν σε ενα βαθμο τυχον μειονεκτηματα μεταδοσης (4κινηση vs πισωκινηση, σε μετριας προσφυσης στριφτερο δημοσιο δρομο...) , οπως τα συγχρονα ηλεκτρονικα συστηματα, εφοσον ειναι ενεργοποιημενα, τυχον μεγαλυτερα μετατροχια , μεγαλυτερο φαρδος ελαστικων στους κινητηριους τροχους κτλ.

Ολα αυτα εφοσον μιλαμε για οδηγο ανω του μεσου ορου, με μεγαλη εξοικειωση σε ισχυρα πισωκινητα φυσικα.

Δυστυχως βεβαια, οι περισσοτεροι ανησυχοι οδηγοι, που βελτιωνουν τα αυτοκινητα τους, συνηθως χανουν την αισθηση του μετρου (ή δεν την εχουν ποτε και δεν αλλαζουν φυσικα στο περασμα του χρονουυ...)
ακριβως στο θεμα της συγκρισης, οπως ανεφερα και πριν "μηλα με μηλα". Δηλαδη 4κινητο turbo με 4κινητο turbo, πισωκινητο ατμοσφαιρα με το ιδιο, κ.ο.κ...

Ο συγκεκριμενος ευτυχης κατοχος, ενος κατα τα αλλα πολυ αξιολογου wrc replica, βελτιωμενο σε αρκετους τομεις, κατα τα λεγομενα του τουλαχιστον, επειδη εχει καταφερει να υπαρξει ταχυτερος απο καποια/καποιες 911 , αδιευκρινιστης ιπποδυναμης, γενιας, βελτιωσεων και ικανοτητων ή οχι του οδηγου της/των, θεωρει -λανθασμενα- δεδομενο οτι οι 911 συγκεκριμενα ειναι πιθανοτατα οτι κατωτερο σε πισωκινητα αυτοκινητα (ακομα και στις 4κινητες εκδοσεις?) και γενικοτερα ακομα και ως σπορ κατασκευες.

Οποτε ειναι και ματαιο, καποιος που δεν εχει ενημερωση/γνωση πραγματικων δυνατοτητων σε μια σωστη βαση (απο την ιστορια αγωνων πχ, ή απο αναφορες ή και αποψεις ακομα και οδηγων αγωνων που να εχουν επαφη με τετοια μοντελα) αλλα και της φιλοσοφιας-εννοιας που υποστηριζει το συγκεκριμενο μοντελο, ανα την εξελιξη του, να μπει σε μια ενδιαφερουσα και ρεαλιστικη συζητηση


@Νίκος Παππάς
Σε δημοσιο δρομο με μετρια προσφυση, θα πρεπει πρωτιστως να ειναι επισης 4κινητη...Με ιδια ή πολυ κοντινη αναλογια κιλων/ιππο...

Εδω ομως ο "γληγορος", επειδη πιθανοτατα στις κοντρες του εχει καλομαθει να "κλεβει εκκλησιες" :lol: , νομιζει οτι μιλαει με υποψηφια θυματα...

Μια 997...4S με Evo8 πιο κοντα στα 350ps αντι 380ps (και στην ιδια ονομαστικη δυναμη το Turbo εχει προβαδισμα σε σχεση με ατμοσφαιρικο κινητηρα) ειναι οτι κοντινοτερο σε δικαιη συγκριση.


Γρηγορη θελω να ξεπουπουλιασω 911.Μπορεις να με βοηθήσεις?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#449986
GTS έγραψε:
vagmag έγραψε:Στους ελληνικούς σαπούνι-δρόμους δε νομίζω οτι μπορεί καποιο m3 , 911, exige να ακολουθήσει evo-sti .
Δεν ειναι περίεργο.
Τα αυτοκίνητα αυτά ειναι φτιαγμένα για να έχουν πρόσφυση σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης ... κ αυτο ακριβώς είμαι πολλοί Ελληνικοί δρόμοι χαχαχα

Σε καλό οδόστρωμα , τα πράγματα δεν είναι έτσι , απλά αυτο λείπει συχνά απο την ελληνική πραγματικότητα .


Τα λαστιχα στα Μ3, 911 θελουν μεγαλες ταχυτητες για να ανεβασουν σωστες θερμοκρασιες και στους μικρους δρομους στα βουνα προφανως και θα γλυστρανε.


ε να παμε με μεγαλες ταχύτητες να ζεσταθουν τα λάστιχα. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#450056
dimviii έγραψε:

...Γρηγορη θελω να ξεπουπουλιασω 911.Μπορεις να με βοηθήσεις?


Δεν χρειαζεσαι καμμια βοηθεια απο εμενα, το κανεις και μονο σου, με τα "ισαξια" πατηματα που κατα καιρους λες οτι εχεις κανει με τετοιες... :yahoo:

...4κινητο Turbo ισχυροτερο απο πισωκινητο ατμοσφαιρικο και μιλαει για ξεπουπουλιασμα! :s_rofl

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#450075
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:

...Γρηγορη θελω να ξεπουπουλιασω 911.Μπορεις να με βοηθήσεις?


Δεν χρειαζεσαι καμμια βοηθεια απο εμενα, το κανεις και μονο σου, με τα "ισαξια" πατηματα που κατα καιρους λες οτι εχεις κανει με τετοιες... :yahoo:

...4κινητο Turbo ισχυροτερο απο πισωκινητο ατμοσφαιρικο και μιλαει για ξεπουπουλιασμα! :s_rofl

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Γρηγορη μπορω να ξεπουπουλιασω και 911 με 100 αλογα πανω 4κινητη τουρμπατη και ελαφρυτερη.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#450087 Παιδες φτάνει. Ήμαρτον. Έλεος. Το γαμησατε το θεμα με τις πεομετρησεις σας.

< >