Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By mirage
#449669 Για να μπορει να ακολουθεί την κίνηση.

< >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#449674
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε::lol:

Εγω ειμαι "κοτα" επειδη δεν βαζω 355ps ατμοσφαιρικο πισωκινητο με 380ps 4κινητο turbo? :s_sarcastic


ναι τα 25 αλογα είναι το πρόβλημα :s_sarcastic


Για δώσε Κανα ενδεικτικό νούμερο να πάρουμε μια ιδέα :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#449682
Κίκιζας . έγραψε:
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:
Το προβλημα ειναι


Γρηγορη μολις βρεις κανα σκαραβαιο 500 ιππων,που δεν θελει να βγαζει φωτογραφιες και να κανει παρελαση,ξερεις που θα με βρεις. :s_empathy


Σε εσενα θα ερθω, τον...γληγορο!
Ερε γελιο που εχετε μερικοι με τα 4κινητα "χαρτοκουτα" :shifty: , νομιζετε οτι γινατε και Wrc "τσαμπιονς"
αμαλαχειναουμ! :yahoo: :metalo:

Δημητρη, μην κουραζεσαι, δεν χρειαζεται να μου "δειξεις"... :lol:
Μου εχουν δειξει αλλοι, αποδεδειγμενοι χεραδες, με 4κινητα πιο ισχυρα απο το δικο σου... :iconcool:


το χαρτοκουτο σε κατουραει Γρηγορη.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#449684
red_monster έγραψε:
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε::lol:

Εγω ειμαι "κοτα" επειδη δεν βαζω 355ps ατμοσφαιρικο πισωκινητο με 380ps 4κινητο turbo? :s_sarcastic


ναι τα 25 αλογα είναι το πρόβλημα :s_sarcastic


Για δώσε Κανα ενδεικτικό νούμερο να πάρουμε μια ιδέα :hmmm:


τι ενδεικτικο νουμερο να σου δωσω? δεν καταλαβα?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#449688
Νίκος Παππάς έγραψε:Δηλαδή για να κοντράρει Porsche ένα Evo πρέπει το δεύτερο να είναι μαμά για να έχει 100-150 άλογα λιγότερα;



Από το Redmi Note 4


ωχ και εσυ βλεπω συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια.Μαθε μπαλιτσα από τον Γρηγορη που ενώ εχει πρόβλημα με 25 αλογα παραπανω,δεν εχει με 120 παραπανω και 150 κιλα κατω.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#449708 Στους ελληνικούς σαπούνι-δρόμους δε νομίζω οτι μπορεί καποιο m3 , 911, exige να ακολουθήσει evo-sti .
Δεν ειναι περίεργο.
Τα αυτοκίνητα αυτά ειναι φτιαγμένα για να έχουν πρόσφυση σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης ... κ αυτο ακριβώς είμαι πολλοί Ελληνικοί δρόμοι χαχαχα

Σε καλό οδόστρωμα , τα πράγματα δεν είναι έτσι , απλά αυτο λείπει συχνά απο την ελληνική πραγματικότητα .
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#449717
dimviii έγραψε:
red_monster έγραψε:
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε::lol:

Εγω ειμαι "κοτα" επειδη δεν βαζω 355ps ατμοσφαιρικο πισωκινητο με 380ps 4κινητο turbo? :s_sarcastic


ναι τα 25 αλογα είναι το πρόβλημα :s_sarcastic


Για δώσε Κανα ενδεικτικό νούμερο να πάρουμε μια ιδέα :hmmm:


τι ενδεικτικο νουμερο να σου δωσω? δεν καταλαβα?


Επιτάχυνσης, επιβράδυνσης κλπ κλπ.
Μια φορά μόνο έχω οδηγήσει Εργοστασιακό 9αρη αλλά δεν είχα καλή αίσθηση της δύναμης του. Μέχρι να βρω άλλο όχημα (2τροχων συμπεριλαμβανομένων) δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω ποσό άνετα και γοργά επιτάχυνε.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#449720
21 quadra έγραψε:
red_monster έγραψε:
21 quadra έγραψε:Έχει ακουστεί τίποτα για το πλαίσιο της ? Για το πλαίσιο της Evora που είναι ίδιας τεχνικής ?


21 μου, πάλι γενικολογίες ;


Γιατί γενικολογίες ? Ειπώθηκε προβληματισμός για το κολλημένο αλουμινένιο πλαίσιο της Elise και ρώτησα ο αφελής αν έχει ακουστεί κάτι ώστε να δικαιολογεί τον προβληματισμό, και ερωτώ ξανά υπάρχει λόγος ?
Έχει αναφερθεί κάτι ?
Εγώ λέω γενικολογίες, εσύ μπορείς να κάνεις μια τεκμηρίωση αντί να πετάς την μπάλα στην εξέδρα ?
Γιατί οι πωλήσεις αυτών των αυτοκινήτων χωρίς αλλαγές στην κατασκευή των πλαισίων εξ όσων γνωρίζω ( Elise, Exige, Evora ) και μάλιστα σε δύσκολα περιβάλλοντα όπως οι καιρικές συνθήκες και η χρήση σε πίστα άλλα δείχνουν.

ΟΚ όμως, αφού θέλεις να μου την πείς πάω πάσο, απλά περίμενα να μπορείς να εξηγήσεις το πρόβλημα που αναφέρεις.


Δεν έχω να σου εξηγήσω τίποτα
Στο έχω κάνει ήδη δυο φορές, στα καπάκια που περπατάνε και στη γείωση της γεννήτριας και επιμένεις να μην θες να καταλάβεις
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#449724
red_monster έγραψε:
dimviii έγραψε:
red_monster έγραψε:
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε::lol:

Εγω ειμαι "κοτα" επειδη δεν βαζω 355ps ατμοσφαιρικο πισωκινητο με 380ps 4κινητο turbo? :s_sarcastic


ναι τα 25 αλογα είναι το πρόβλημα :s_sarcastic


Για δώσε Κανα ενδεικτικό νούμερο να πάρουμε μια ιδέα :hmmm:


τι ενδεικτικο νουμερο να σου δωσω? δεν καταλαβα?


Επιτάχυνσης, επιβράδυνσης κλπ κλπ.
Μια φορά μόνο έχω οδηγήσει Εργοστασιακό 9αρη αλλά δεν είχα καλή αίσθηση της δύναμης του. Μέχρι να βρω άλλο όχημα (2τροχων συμπεριλαμβανομένων) δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω ποσό άνετα και γοργά επιτάχυνε.


να σου δωσω νουμερα επιταχυνσης και επιβραδυνσης? δεν ειχες καλη αισθηση της δυναμης του? δεν μπορουσες να συνειδητοποιησεις ποσα ανετα και γοργα επιταχυνε? :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#449725
vagmag έγραψε:Στους ελληνικούς σαπούνι-δρόμους δε νομίζω οτι μπορεί καποιο m3 , 911, exige να ακολουθήσει evo-sti .
Δεν ειναι περίεργο.
.


μην το λες,αμα εισαι παντελως ασχετος σου φαινεται πολύ περιεργο.
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#449732
vagmag έγραψε:Στους ελληνικούς σαπούνι-δρόμους δε νομίζω οτι μπορεί καποιο m3 , 911, exige να ακολουθήσει evo-sti .
Δεν ειναι περίεργο.
Τα αυτοκίνητα αυτά ειναι φτιαγμένα για να έχουν πρόσφυση σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης ... κ αυτο ακριβώς είμαι πολλοί Ελληνικοί δρόμοι χαχαχα

Σε καλό οδόστρωμα , τα πράγματα δεν είναι έτσι , απλά αυτο λείπει συχνά απο την ελληνική πραγματικότητα .


Τι σημαίνει να ακολουθήσει?
Βασικά που?
Σε στροφές στο Διόνυσο?
Προφανώς όχι.
Σε στροφές στην Κορινθου-Τριπολης?
Προφανώς και ναι.
Σε ευθεία από στάση και 400 μετρα στην Κρυφή, στα Σκοτάδια ή στο ΟΧ.?
Προφανώς και όχι.
Σε ευθεία στην Αττική από ρολ και 1000 μέτρα?
Προφανώς και ναι.
Γι'αυτό λέω οποιος δεν το έχει το αμάξι για φωτογραφίες και φιγούρα προτείνει εκεί που μπορεί να ειναι μπροστα.
Και θα βρεθεί η χρυσή τομή :whistlink:

Ps: πολύ κοντραδικο το φόρουμ ξαφνικά. Γουστάρω dim :yahoo:
Να θυμηθουμε τα νιάτα μας. :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#449733 Μια παρατηρηση εκανα για τις Λιζες και κοιτα που φτασαμε...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#449736
vagmag έγραψε:Στους ελληνικούς σαπούνι-δρόμους δε νομίζω οτι μπορεί καποιο m3 , 911, exige να ακολουθήσει evo-sti .
Δεν ειναι περίεργο.
Τα αυτοκίνητα αυτά ειναι φτιαγμένα για να έχουν πρόσφυση σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης ... κ αυτο ακριβώς είμαι πολλοί Ελληνικοί δρόμοι χαχαχα

Σε καλό οδόστρωμα , τα πράγματα δεν είναι έτσι , απλά αυτο λείπει συχνά απο την ελληνική πραγματικότητα .


Σε γενικες γραμμες, αυτο ισχυει...Παντα για εργοστασιακα αυτοκινητα φυσικα.
Στα βελτιωμενα, (ειτε και τα δυο, ειτε μονο στο ενα...) ειναι ακομα πιο δυσκολο να βγουν συμπερασματα, καθοτι οι μεταβλητες στην τελικη εξισωση...συγκρισης αυξανονται, μεταβαλλονται και καποιες απο αυτες ειναι πλεον δυσκολο εως αδυνατο να
συγκριθουν σε μια κοινη αποδεκτη βαση...

Ειμαστε Off topic ομως, οποτε σου απαντω εδω:

Υπαρχουν βεβαια συνδυασμοι μεταδοσεων και ιπποδυναμεων, που καποιες φορες αποτελουν εξαιρεση στον κανονα...

Σαφεστατα ομως για να ειναι ταχυτερο ενα πισωκινητο απο ενα 4κινητο, σε συνθηκες οπως τις παραπανω που λες, θα πρεπει το πισωκινητο να εχει καλυτερη αναλογια κιλων/ιππο. Ξεκαθαρα, ωστε να ισορροπηθει, οπου ειναι εφικτο, η μειωμενη προσφυση σε καποια σημεια, ειτε με λιγο χαμηλοτερο συνολικο βαρος, ειτε με λιγο υψηλοτερη δυναμη, για τα σημεια που η προσφυση θα ειναι καλη.

Το ποσο καλυτερη (αναλογια κιλων/ιππο) αυτο δεν ειναι κατι που μπορει να μετρηθει επακριβως, καθοτι υπαρχουν και αλλοι παραγοντες που μπορει να εξισορροπησουν σε ενα βαθμο τυχον μειονεκτηματα μεταδοσης (4κινηση vs πισωκινηση, σε μετριας προσφυσης στριφτερο δημοσιο δρομο...) , οπως τα συγχρονα ηλεκτρονικα συστηματα, εφοσον ειναι ενεργοποιημενα, τυχον μεγαλυτερα μετατροχια , μεγαλυτερο φαρδος ελαστικων στους κινητηριους τροχους κτλ.

Ολα αυτα εφοσον μιλαμε για οδηγο ανω του μεσου ορου, με μεγαλη εξοικειωση σε ισχυρα πισωκινητα φυσικα.

Δυστυχως βεβαια, οι περισσοτεροι ανησυχοι οδηγοι, που βελτιωνουν τα αυτοκινητα τους, συνηθως χανουν την αισθηση του μετρου (ή δεν την εχουν ποτε και δεν αλλαζουν φυσικα στο περασμα του χρονουυ...)
ακριβως στο θεμα της συγκρισης, οπως ανεφερα και πριν "μηλα με μηλα". Δηλαδη 4κινητο turbo με 4κινητο turbo, πισωκινητο ατμοσφαιρα με το ιδιο, κ.ο.κ...

Ο συγκεκριμενος ευτυχης κατοχος, ενος κατα τα αλλα πολυ αξιολογου wrc replica, βελτιωμενο σε αρκετους τομεις, κατα τα λεγομενα του τουλαχιστον, επειδη εχει καταφερει να υπαρξει ταχυτερος απο καποια/καποιες 911 , αδιευκρινιστης ιπποδυναμης, γενιας, βελτιωσεων και ικανοτητων ή οχι του οδηγου της/των, θεωρει -λανθασμενα- δεδομενο οτι οι 911 συγκεκριμενα ειναι πιθανοτατα οτι κατωτερο σε πισωκινητα αυτοκινητα (ακομα και στις 4κινητες εκδοσεις?) και γενικοτερα ακομα και ως σπορ κατασκευες.

Οποτε ειναι και ματαιο, καποιος που δεν εχει ενημερωση/γνωση πραγματικων δυνατοτητων σε μια σωστη βαση (απο την ιστορια αγωνων πχ, ή απο αναφορες ή και αποψεις ακομα και οδηγων αγωνων που να εχουν επαφη με τετοια μοντελα) αλλα και της φιλοσοφιας-εννοιας που υποστηριζει το συγκεκριμενο μοντελο, ανα την εξελιξη του, να μπει σε μια ενδιαφερουσα και ρεαλιστικη συζητηση


@Νίκος Παππάς

Σε δημοσιο δρομο με μετρια προσφυση, θα πρεπει πρωτιστως να ειναι επισης 4κινητη...Με ιδια ή πολυ κοντινη αναλογια κιλων/ιππο...

Εδω ομως ο "γληγορος", επειδη πιθανοτατα στις κοντρες του εχει καλομαθει να "κλεβει εκκλησιες" :lol: , νομιζει οτι μιλαει με υποψηφια θυματα...

Μια 997...4S με Evo8 πιο κοντα στα 350ps αντι 380ps (και στην ιδια ονομαστικη δυναμη το Turbo εχει προβαδισμα σε σχεση με ατμοσφαιρικο κινητηρα) ειναι οτι κοντινοτερο σε δικαιη συγκριση.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#449738
junior gt έγραψε:
...Γι'αυτό λέω οποιος δεν το έχει το αμάξι για φωτογραφίες και φιγούρα προτείνει εκεί που μπορεί να ειναι μπροστα.
Και θα βρεθεί η χρυσή τομή :whistlink:



Oποιος δηλαδη απο ενα forum καλοπροαιρετα προτεινει να βρεθουν δυο γρηγορα αυτοκινητα, να πανε μια βολτα σβελτη αλλα και με ασφαλεια, να συζητησουν μετα για τις οποιες εντυπωσεις, να βγαλουν και καμμια φωτο, ειναι...φιγουρα?

Δηλαδη οποιος εχει γρηγορο αυτοκινητο, πρεπει να κανει ΜΟΝΟ κοντρες? :dizzy:

Καλα ειναι προφανες οτι δεν γνωριζομαστε και απο χτες, γιατι οσοι με γνωριζουν πραγματικα ξερουν πολυ καλα την αποψη μου για τα περι φιγουρας με γρηγορα αυτοκινητα...

Αλλα θα πρεπει να ξερεις οτι καποια πραγματα στην ζωη δεν ειναι ασπρο μαυρο, δηλαδη μονο κοντρες, ή φιγουρα και αυτο δυστυχως οι περισσοτεροι που κανετε πατηματα στον δρομο (και μονο)
το εχετε παρεξηγησει παρα πολυ... :whistlink: