Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου

Έλα καλέ κύριε(α) φρέσκα είναι. Διαλέχτεεεεε

1
2%
1
2%
1
2%
1
2%
4
9%
4
9%
5
11%
5
11%
3
7%
3
7%
0
N/A
0
N/A
2
5%
2
5%
1
2%
1
2%
2
5%
2
5%
3
7%
3
7%
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#445287
Dimsabas έγραψε:Το Miata είναι το πιο σωστό πισωκίνητο από όλα όσα κοιτάς. Μια χαρά είναι το πρώτης γενιάς, ίσως το πιο διασκεδαστικό-ευχάριστο από όλα τις εκδόσεις. Και στο κάτω-κάτω, δε μας νοιάζει ποιο Miata είναι το πιο ευχάριστο αλλά ποιο μπορείς να αγοράσεις με δύο χιλιάρικα.
Αν όντως το θες για αγωνιστικό, δε νομίζω ότι κάνει λόγω έλλειψης οροφής.
Θα το έχεις χωρίς πινακίδες;
https://www.car.gr/11193006-peugeot-106-gti


Η έλλειψη οροφής δεν είναι απαγορευτικό θέμα για τους αγώνες πλέον. Μάλιστα μέλος του προηγούμενου φόρουμ (νομίζω κι αυτού) έχει τρέξει με MR2. Για τις πινακίδες εξαρτάται. Ας πούμε τα 126 και Seicento πχ μπορώ να τα έχω με πινακίδες. Μια 2λιτρη 190 είναι άλλο θέμα. Εκεί η μόνη λύση είναι οι αγωνιστικές πινακίδες οι οποίες όμως για να εκδοθούν πρέπει να μην έχει διαγραφεί το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#445291 Νομίζω ότι αυτό που λέει ο ντιμης είναι ότι δε μπορείς με ένα όχημα να τα κάνεις όλα, δηλαδή και δεξιοτεχνίες και track day και αναβάσεις.

Πρέπει βασικά να διαλέξεις.

Νομίζω σαξοραλο μου ακούγεται η φάση και πιστεύω ότι πρέπει να ξεκινήσεις από προπόνηση σε trackday και μετά αφού μαζέψεις καλό budget κάνε καμιά ανάβαση, αλλά πρέπει να ψαχτείς με ομάδα για να βγάλεις λισανς.

< >
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#445292 Νίκο,
Είπα στην αρχή δεξιοτεχνίες και track day (εύκολα συνδυάζονται) και αργότερα αναβάσεις. Για τη λισανς, αρκεί να είσαι μέλος σε κάποια λέσχη που είμαι ήδη μιας και χρειάζεται και για τις δεξιοτεχνίες.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#445295
blinkys έγραψε:Νίκο,
Είπα στην αρχή δεξιοτεχνίες και track day (εύκολα συνδυάζονται) και αργότερα αναβάσεις. Για τη λισανς, αρκεί να είσαι μέλος σε κάποια λέσχη που είμαι ήδη μιας και χρειάζεται και για τις δεξιοτεχνίες.



Οκ τότε.

Ναι, λέσχη βασικά. Οπότε είσαι οκ.

Μεταφορά σκέφτηκες? Θα έχει πινακίδες κανονικά υποθέτω ε?

Σου μπήκε το μικρόβιο του motorsport ε?

Να ξέρεις δε φεύγει...και επίσης να ξέρεις ότι δε γλιτώνεις...και επίσης να ξέρεις ότι θα σου φύγει αρκετό χρήμα αλλά θα το ευχαριστηθείς.

< >
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#445302
Nikos! έγραψε:[

Οκ τότε.

Ναι, λέσχη βασικά. Οπότε είσαι οκ.

Μεταφορά σκέφτηκες? Θα έχει πινακίδες κανονικά υποθέτω ε?

Σου μπήκε το μικρόβιο του motorsport ε?

Να ξέρεις δε φεύγει...και επίσης να ξέρεις ότι δε γλιτώνεις...και επίσης να ξέρεις ότι θα σου φύγει αρκετό χρήμα αλλά θα το ευχαριστηθείς.

< >


Δες το Μαζντο τοπικο και θα καταλαβεις οτι το μικροβιο υπαρχει εδω και πολυ καιρο χαχα Για μεταφορά, με αγωνιστικές πινακίδες, το να παρανομησεις είναι μονόδρομος. Γιατί προφανώς και δεν υπάρχει ...νταλίκα να το φορτώσω :lol: :lol: Αν θα έχει κανονικές πινακίδες εξαρτάται από το ποιο θα είναι.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#445317
blinkys έγραψε:Φιατάκια ----> Cinquecento, Seicento
Γερμανικό ------> Mercedes 190
Φιατάκι που μ αρέσει ----->126

Ευχαριστώ για την απάντηση. Για να μην φανώ ηλίθιος, στο Tapatalk δεν φαινόταν η ψηφοφορία , οπότε είχα μόνο το κείμενο για να "μαντέψω". Τώρα που μπήκα από το pc , ψήφισα Clio, σκεφτόμενος ότι θές να φτάσεις να τρέξεις και σε αγώνες κάποια στιγμή( και επειδή έχω και μια σχετική αδυναμία στις γαλλίδες :inlove: ). Βέβαια από οικονομοτεχνική πλευρά μάλλον συμφέρει σαξοραλο, ενώ η 190 και η 75, αν και θα γούσταρα πολύ να τις δω σε αγώνα , λογικά θα ήταν αρκετά ακριβές/δύσκολες επιλογές σε βάθος χρόνου
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#445337 Blinky Blinky Blinky..... ...... .....

Το τι ψήφισα δε χρειάζεται να στο πω.

Για αρχή καθόρισε τον τελικό στόχο σου, δλδ αν θες να φτάσεις με 106 σε αναβάσεις θα πρέπει από την αρχή να στήνεις σωστά, μη βρεθείς να κανείς πισωγυρίσματα.

Έτοιμα Ν2 θα βρεις πολλά.... αρκετά όμως από αυτά βρωμανε.
Τα καλά είναι είτε ακριβά είτε κουκουλώματα στα υπόγεια.
Βρίσκεις λοιπόν καθαρή καρότσα από 1,4 είτε ΜΚ1 είτε ΜΚ2 και ξεκινάς να γδύνει. Μετά κανείς ράψιμο ´η ποντες όπως περιέγραψε ο Κος Παναγιώτης.

Κλουβιά επώνυμα είναι τζάμπα πια.

Παίρνεις αμπάριζα και τα Διαλυτήρια και στοκαρεις αλλά 2 106 σε κομμάτια.

Τα Ρενώ λέγανε ότι ήταν αρκετά δυστροπία στα ράλι. Χωρια που δεν έχει πληθώρα spare parts.
Πισωκουνες θα φας πολλά λεφτά και θα καταλήξεις στη saloon να κανείς τον ουραγό.

Γερμανικό ναι, αν πας σε dragster . Αλλιώς πάντα θα θυμάμαι έναν Δραμινό εύσωμος οδηγό Γκολφ αγωνιστικού, σε ένα χωμάτινο Θερμαϊκού, κει στα νταμάρια να λέει...
«Πήρα Σαξο και έστριψα. Κεινο το μπορδελο το γκολφ είχε τον αστριφτο»

Φιατ ;;;; spare parts;;;;;

Άλφα; Πρέπει να τερματίζει κιόλας.

My two cents.

Σε περιμένω Καστανιά την Κυριακή.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#445353 Φίλτατε blackpug,

Τα καλά Ν2 κάνουν 10 χιλιάρικα και με 2-3 Κ παραπάνω αγοράζεις έτοιμο Clio mk3 που είναι 100 κλάσεις πάνω σαν αυτοκίνητο. Τα ράλλυ στην Ελλάδα και ειδικά εδώ πανω στα βόρεια είναι ανέκδοτο. Μένουν μόνο οι αναβάσεις. Ειδικά απο του χρόνου που θα δεις πολλά 106 να γίνονται Ε ,ήδη εγιναν 1-2, (να ναι καλα τα 2λιτρα 206) η Ν2 πάει για θάνατο κι αυτή.
Θα μείνουν λίγα κι αυτά γιατί δε θέλουν να τα "σφάξουν" για να γίνουν 2λιτρα. Καλώς η κακώς το μέλλον είναι η σαλούν.

Το ουραγός δεν με απασχολεί. Και με Ν2 για ουραγός πάω, εκτός κι αν νομίζεις ότι περισσεύουν για Proflex και φρέσκα σλικ σε κάθε αγώνα. Αν εξαιρέσεις την δύναμη και το ποσοστό του μπλοκε μια χαρά είναι αυτο που ψήφισες και για τις 3 μορφές αγώνα που ανέφερα. Οπότε δεν χρειάζεται πισωγύρισμα.

Αν εννοείς βιδωτά κλουβιά ναι. Αν όμως θες καλό κλουβί από τους ντόπιους μάστορες (έναν στο Βορρά κι ένα στο Νότο ξέρω) υπολόγιζε άλλο ένα 106. :iconcool:

Οπότε αν τα βάλεις κάτω, με τα λεφτά για να στήσεις από το μηδέν ένα καλό 106, τα υπόλοιπα εδώ γίνονται τέρατα που σε αντίθεση με το οποιοδήποτε σαξοραλλο θα βάζεις και 3η στην Καστανιά. :innocent:

Την Κυριακή θα με βρεις στο βουνό εννοείται δίπλα σε ψησταριά (θα σε παρω τηλεφωνο) :rtfm: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#445374 saξόραλλο και ένα τενεκέ λάδι
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#445380 Μετά από αυτό:

blackpug106 έγραψε:...


σκεφτόμουν αν είναι καλή ιδέα μια Corolla 1.3 αρχές/μέσα 90ies του 1000€ με ανταλλακτικά μέχρι και στο περίπτερο ή είμαι εντελώς off topic....
Άβαταρ μέλους
By g8777
#445383 https://www.car.gr/classifieds/cars/view/10980294/
Νταξ, ξεχασε ενα μηδενικο στο κοντeur... :s_blush

Τα εβαλε σε αλογα ομως. :shifty:

Αν σου κανει μανουρα για 600 ευρω θα τον βρω.Θα τον βρω και τα κυτει αιμα. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By blackpug106
#445388
blinkys έγραψε:Φίλτατε blackpug,

Τα καλά Ν2 κάνουν 10 χιλιάρικα και με 2-3 Κ παραπάνω αγοράζεις έτοιμο Clio mk3 που είναι 100 κλάσεις πάνω σαν αυτοκίνητο. Τα ράλλυ στην Ελλάδα και ειδικά εδώ πανω στα βόρεια είναι ανέκδοτο. Μένουν μόνο οι αναβάσεις. Ειδικά απο του χρόνου που θα δεις πολλά 106 να γίνονται Ε ,ήδη εγιναν 1-2, (να ναι καλα τα 2λιτρα 206) η Ν2 πάει για θάνατο κι αυτή.
Θα μείνουν λίγα κι αυτά γιατί δε θέλουν να τα "σφάξουν" για να γίνουν 2λιτρα. Καλώς η κακώς το μέλλον είναι η σαλούν.

Το ουραγός δεν με απασχολεί. Και με Ν2 για ουραγός πάω, εκτός κι αν νομίζεις ότι περισσεύουν για Proflex και φρέσκα σλικ σε κάθε αγώνα. Αν εξαιρέσεις την δύναμη και το ποσοστό του μπλοκε μια χαρά είναι αυτο που ψήφισες και για τις 3 μορφές αγώνα που ανέφερα. Οπότε δεν χρειάζεται πισωγύρισμα.

Αν εννοείς βιδωτά κλουβιά ναι. Αν όμως θες καλό κλουβί από τους ντόπιους μάστορες (έναν στο Βορρά κι ένα στο Νότο ξέρω) υπολόγιζε άλλο ένα 106. :iconcool:

Οπότε αν τα βάλεις κάτω, με τα λεφτά για να στήσεις από το μηδέν ένα καλό 106, τα υπόλοιπα εδώ γίνονται τέρατα που σε αντίθεση με το οποιοδήποτε σαξοραλλο θα βάζεις και 3η στην Καστανιά. :innocent:

Την Κυριακή θα με βρεις στο βουνό εννοείται δίπλα σε ψησταριά (θα σε παρω τηλεφωνο) :rtfm: :lol: :lol:


Για φαΐ υπάρχει δοκιμασμένη ταβέρνα με τρομερό πρόβειο παιδάκι.

Αυτό το κλουβί σε χαλάει δλδ; https://www.oreca-store.eu/arceau-sassa-pour-peugeot-106-rallye-3-portes-multipoints-a-souder.html

Σε αυτους τους μάστορες, κλουβί για καναρίνι μόνο.

Clio mk3 και καλο και στα 12Κ... Μακάρι.

Θες 3ήμερο στη καστανιά, με ένα 106 θα δεις και 4 5 σασμάν στην άκρη :lol:
Κάνε ένα θέοκοντο.

Αυτή η κουβέντα θέλει ώρες,
ΕΣΥ θες να στήσεις από την αρχή; Η ένα έτοιμο, κάπου χάθηκα, είμαι και από ολοήμερο. :(

Salon την έχω συνδέσει με κάγκουρες.. με χαλναει...

Και μια ντρίπλα της Αρχής του μοτοσπορ για να μαζέψει λεφτά. Και ξέρεις σε τι εκτίμηση την έχουμε την Αρχή.