Dimsabas έγραψε:Το Miata είναι το πιο σωστό πισωκίνητο από όλα όσα κοιτάς. Μια χαρά είναι το πρώτης γενιάς, ίσως το πιο διασκεδαστικό-ευχάριστο από όλα τις εκδόσεις. Και στο κάτω-κάτω, δε μας νοιάζει ποιο Miata είναι το πιο ευχάριστο αλλά ποιο μπορείς να αγοράσεις με δύο χιλιάρικα.
Αν όντως το θες για αγωνιστικό, δε νομίζω ότι κάνει λόγω έλλειψης οροφής.
Θα το έχεις χωρίς πινακίδες;
https://www.car.gr/11193006-peugeot-106-gti
Η έλλειψη οροφής δεν είναι απαγορευτικό θέμα για τους αγώνες πλέον. Μάλιστα μέλος του προηγούμενου φόρουμ (νομίζω κι αυτού) έχει τρέξει με MR2. Για τις πινακίδες εξαρτάται. Ας πούμε τα 126 και Seicento πχ μπορώ να τα έχω με πινακίδες. Μια 2λιτρη 190 είναι άλλο θέμα. Εκεί η μόνη λύση είναι οι αγωνιστικές πινακίδες οι οποίες όμως για να εκδοθούν πρέπει να μην έχει διαγραφεί το αυτοκίνητο.