- 17 Οκτ 2017, 14:59
#444293
Καλό τσεκάρισμα σε αντιπροσωπεία ή συνεργείο που εμπιστεύεσαι με την εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη να σε ενημερώσουν για την κατάσταση του αμαξιού.
Αλήθεια, έχει service book? Που έκανε σέρβις; Αν ήταν στην αντιπροσωπεία είναι εύκολο να διαπιστώσεις τι γινόταν. Επίσης, με την πινακίδα του αυτοκινήτου, μπορείς να πάρεις τον ασφαλιστή σου και να τον ρωτήσεις αν το αμάξι έχει εμπλακεί σε ατύχημα (κανονικά δεν μπορεί να σου πει βέβαια, αλλά άμα τον ξέρεις...
). Από εκεί και πέρα ρίξε μια ματιά στο αμάξι γενικά στις ραφές των μεταλλικών μερών αν είναι σωστές, γενικότερη εικόνα, αν έχει εμφανή σκουριά ή χτυπήματα που να φαίνονται σοβαρά, αν φαίνεται να έχει διαρροές υγρών (από κάτω ή στον χώρο του κινητήρα), κτλ... Κάντο και μία βόλτα (να οδηγάς εσύ), να δεις αν ακούγεται τίποτα, αν αλλάζει σωστά ταχύτητες, κτλ...
Αυτά για μία πρώτη ματιά και το αν αξίζει να ασχοληθείς παραπέρα. Αν φαίνεται εντάξει, πας σε αντιπροσωπεία / συνεργείο για καλύτερο έλεγχο.
Για τα προβλήματα του μοτέρ δεν ξέρω, πάντως το 1,6 Τ ήταν της ford που το χρησιμοποιούσε η volvo, δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό (μάλλον καλό), οπότε μπορείς να δεις αν τα αντίστοιχα ford που φόρεσαν αυτό το μοτέρ (focus 3 και mondeo 3 σε διαφορετική έκδοση ιπποδύναμης το mondeo) είχαν θέματα.
Για το αν έχει κάποιες ιδιαίτερες απαιτήσεις συντήρησης το μοτέρ σχετικά κοντά (αν πχ θέλει rebuild το τούρμπο στα 100Κ χλμ - δεν νομίζω, απλά λέω παράδειγμα), μπορείς να ρωτήσεις την αντιπροσωπεία, όπως επίσης και για ενδεικτικό κόστος της συντήρησης.
Επίσης, υπάρχει ωραίο θέμα στο φόρουμ:
Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Τι να προσέξω;
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα