Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By theris1
#444268 Καλησπέρα σας, είμαι καινούριος στο Furom.

Θα ήθελα να αγοράσω ένα μεταχειρισμένοVolvo V40, βενζίνη 1600cc, έκδοση Τ4, μοντέλο 2013.
Το αυτοκίνητο έχει περίπου 73.000 χλμ και έχει κάνει service στα 70.000 χλμ.

Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει για τα παρακάτω:
- Τι πρέπει να προσέξω στο αμάξι όταν πάω να το δω.
- Αν έχει βγάλει προβλήματα ο κινητήρας-turbo γιατί είναι Τ4 (180HP) ύστερα από τόσα χιλιόμετρα.

Γενικά αν κάποιος έχει το συγκεκριμένο αμάξι και μπορεί να μου πει οτιδήποτε.

Ευχαριστώ,
Χρήστος
Άβαταρ μέλους
By markvag
#444293 Καλό τσεκάρισμα σε αντιπροσωπεία ή συνεργείο που εμπιστεύεσαι με την εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη να σε ενημερώσουν για την κατάσταση του αμαξιού.

Αλήθεια, έχει service book? Που έκανε σέρβις; Αν ήταν στην αντιπροσωπεία είναι εύκολο να διαπιστώσεις τι γινόταν. Επίσης, με την πινακίδα του αυτοκινήτου, μπορείς να πάρεις τον ασφαλιστή σου και να τον ρωτήσεις αν το αμάξι έχει εμπλακεί σε ατύχημα (κανονικά δεν μπορεί να σου πει βέβαια, αλλά άμα τον ξέρεις... :whistlink: ). Από εκεί και πέρα ρίξε μια ματιά στο αμάξι γενικά στις ραφές των μεταλλικών μερών αν είναι σωστές, γενικότερη εικόνα, αν έχει εμφανή σκουριά ή χτυπήματα που να φαίνονται σοβαρά, αν φαίνεται να έχει διαρροές υγρών (από κάτω ή στον χώρο του κινητήρα), κτλ... Κάντο και μία βόλτα (να οδηγάς εσύ), να δεις αν ακούγεται τίποτα, αν αλλάζει σωστά ταχύτητες, κτλ...

Αυτά για μία πρώτη ματιά και το αν αξίζει να ασχοληθείς παραπέρα. Αν φαίνεται εντάξει, πας σε αντιπροσωπεία / συνεργείο για καλύτερο έλεγχο.

Για τα προβλήματα του μοτέρ δεν ξέρω, πάντως το 1,6 Τ ήταν της ford που το χρησιμοποιούσε η volvo, δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό (μάλλον καλό), οπότε μπορείς να δεις αν τα αντίστοιχα ford που φόρεσαν αυτό το μοτέρ (focus 3 και mondeo 3 σε διαφορετική έκδοση ιπποδύναμης το mondeo) είχαν θέματα.

Για το αν έχει κάποιες ιδιαίτερες απαιτήσεις συντήρησης το μοτέρ σχετικά κοντά (αν πχ θέλει rebuild το τούρμπο στα 100Κ χλμ - δεν νομίζω, απλά λέω παράδειγμα), μπορείς να ρωτήσεις την αντιπροσωπεία, όπως επίσης και για ενδεικτικό κόστος της συντήρησης.

Επίσης, υπάρχει ωραίο θέμα στο φόρουμ: Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Τι να προσέξω; :)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#444412 Θέλει προσοχή το γεγονός πως το συγκεκριμένο δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ τα προηγούμενα χρόνια, οπότε θέλει προσοχή αν τα χιλιόμετρα είναι αυθεντικά. Μόνον από σωστό service book μπορεί να γίνει αυτό. Οφείλει να έχει τα πάντα πεντακάθαρα, αφού είναι τόσο καινούριο αυτοκίνητο...

Καλώς ήλθες στο φόρουμ. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By theris1
#444592 Ευχαριστώ πολύ,

Το βιβλίο service που έχει στην αγγελία είδα ότι έχει κάνει τα παρακάτω service:
1ο service στα 20.014 χλμ (ΒΕΛΜΑΡ), 7/2014
2ο service στα 39.988 χλμ (ΒΕΛΜΑΡ), 4/2015
3ο service στα 53.729 χλμ (AUTOTECHNICA HELLAS), 4/2016
4ο service στα 70.369 χλμ (ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ, ΜΑΡΟΥΣΙ), 2/2017
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#444601 https://www.car.gr/10861562-volvo-v40-t4-180-hp

γιατι ντρεπεσαι να το δειξεις;


προσωπικα αν μπορουσα να διαθεσω 2.000 ευρω παραπανω θα πηγαινα εδω

https://www.car.gr/11023932-volvo-v40
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#444603 Είναι όμως πιο παλιό και πιο αδύναμο. Το καλό του είναι πως έχει λιγότερα χιλιόμετρα και πως είναι ιδιώτη. Δεν νομίζω πως δικαιολογούνται τα 2Κ παραπάνω όμως...
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#444607 Όταν με 22 παίρνεις καινούργιο V40 CC με τον 1.5 - 156 και στάνταρ αυτόματο και καλό εξοπλισμό, τα 16,5 για αυτοκίνητο 5ετιας και χειρότερο εξοπλισμό και τον παλιό κινητήρα είναι εξωφρενικά πολλά.
ΕΕΠ και τα 14,5 που ζητάει ο άλλος αρκετούτσικα είναι (και μάλλον το αμάξι ήταν leasing).
Άβαταρ μέλους
By theris1
#444663 Δεν ήξερα αν επιτρεπόταν να ανεβάσω το link της αγγελίας και γι αυτό δεν το έβαλα.

Τώρα αν το αμάξι ήταν leasing και έχει κάνει τα χλμ και τα service όπως βλέπω από το book service, θα υπάρξει πρόβλημα?
Ρωτάω γιατί από αυτά δεν γνωρίζω και πολλά πράγματα.

Ευχαριστώ για την κατανόηση.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#444845 Προσωπικά θα απέφευγα τα leasing... Συχνά, οι οδηγοί, μιας και δεν είναι δικά τους, ούτε ενδιαφέρονται για συντήρηση και λοιπές πεζότητες, τα σκίζουν καθημερινά. Προφανώς δεν είναι νόμος και υπάρχουν πολλά φροντισμένα πρώην leasing, αλλά προσωπικά δεν θα το κοιτούσα.

Το service book είναι αντιπροσωπείας απ' ότι καταλαβαίνω, άρα δεν νομίζω να υπάρχει θέμα...

Η αλήθεια είναι βέβαια με τα καινούρια (με 150 άλογα, αλλά ΟΚ, σιγά τη διαφορά) να πάνε μέχρι και 20Κ (καμιά πινακιδωμένη προσφορά), άντε 22Κ, με καλό εξοπλισμό (πχ αυτόματο), οτιδήποτε 3-5ετίας πάνω από τα 12Κ φαντάζει ελαφρώς overpriced... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#446701 Εγώ κάνω τα εξής.
Πριν ξεκινήσω να πάω να το δω, τηλ στον ασφαλιστή μου για ιστορικό ζημιών. Αν άκουγα για κάποια μεγάλη ζημιά (>3 χιλ) δεν θα πήγαινα κάν. Μέχρι τα 3 χιλ μπορεί να κάνει ένας προφυλακτήρας και τα 2 φανάρια με βαφή και τοποθέτηση, άρα δεν είναι αποτρεπτικό, ίσα ίσα, μπορεί να είναι argument για να ρίξεις τιμή. Πρόσεχε όμως γιατί μπορεί να μην έχει ιστορικό ζημιών καθότι μπορεί να το κοπάνησε σε κολώνα/μάντρα/δέντρο και να το επισκεύασε μόνος του. Βέβαια, αν είναι από Leasing η λογική λέει ότι θα έχει μικτή ασφάλεια, άρα μάλλον θα φανεί. Απλά σε κάθε περίπτωση 0 ζημιές δεν σημαίνει πάντα ατρακάριστο.

Αν πας, παίρνεις φακό και μαγνήτη. Με το φακό κοιτάζεις λεπτομέρειες τόσο στο χρώμα (που μαρτυρούν επισκευή) όσο και μηχανικά για διαρροές, τσιμούχες κτλ. Με το μαγνήτη ακουμπάς σε μέρη που μπορεί να έχει πέσει στόκος. Στο στοκο ο μαγνήτης δεν μαγνητίζει. Ξεκινάς από κολώνες και ράμφη. Αν αυτά είναι καθαρά, τότε κοιτάς και φτερά, πόρτες χαμηλά, κτλ. Καθαρό σασί με επισκευασμένο φτερό/πόρτα καπώ=ρίχνω τιμή γιατί δεν είναι ατρακάριστο. Βέβαια υπάρχει περίπτωση να έχει αλλάξει όλο το φτερό ή όλη την πόρτα με καινούρια και να μην έχει χρειαστεί στόκος, χωρίς να έχει πάρει κολώνα/σασί.

Αφού περάσεις τα παραπάνω, μπες μέσα και βάλε όλα τα ηλεκτρικά να παίζουν. Τσέκαρε κλιματισμό, ηχοσύστημα. Βάλε μπροστά γύρνα τιμόνι από αριστερά δεξιά και δες αν ακούς περίεργους θορύβους. Κατέβασε παράθυρα για να ακούς, γιατί το βόλβο έχει πολύ καλή ηχομόνωση. Ξεκίνα βόλτα, δες αν ο συμπλέκτης απομονώνει σωστά/πατινάρει. Πέσε σε καμιά μικρή λακούβα να δεις αν ακούς κανενα περίεργο θόρυβο που μπορεί να οφείλεται είτε σε ζαμφοράκι ή σε κάτι πιο μεγάλο.

Αν είσαι οκ με τα παραπάνω, τότε το στέλνεις για έλεγχο.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#446903
citastak έγραψε:Εγώ κάνω τα εξής.
.
.
.
Αν είσαι οκ με τα παραπάνω, τότε το στέλνεις για έλεγχο.

Aν κάνει κάποιος όλα τα παραπάνω και νιώθει από αυτοκίνητα, ποιος ο λόγος να πάει συνεργείο για έλεγχο το αυτοκίνητο; :lol:
Άβαταρ μέλους
By citastak
#446915 Εγώ το κάνω γιατί δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων και θεωρώ ότι αν πέσεις στην περίπτωση μπορεί να σε ξεγελάσει κάτι, ειδικά για μοντέλο που δεν ξέρεις.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#446928 Ναι βρε οκ, μεταξύ σοβαρού και αστείου ήταν το παραπάνω γιατί τα περισσότερα μαστόρια ΔΕΝ θα κάνουν τέτοιον λεπτομερή έλεγχο.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#447113
citastak έγραψε:πάντως τσέκαρε λίγο την πινακίδα. Μια φίλη ψώνισε καινούριο ΙΡΕ τον Ιανουάριο του 2015. Έβγαινε από το 2013 το ΙΡΕ****?
Όλο το 2013 σχεδόν, δινόταν το ΙΡΕ.

< Note >