red_monster έγραψε:kyr80 έγραψε:Το έγραψα εξαρχής. Έψαχνα να αγοράσω αυτοκίνητο, κατά προτίμηση SUV. Πληρώνω ήδη τα κερατιάτικα για ένα τρίλιτρο, οπότε η λύση ενός "πολυτελούς" pick up, μου φαίνεται η καλύτερη λύση.
ΑΝ είχαμε άλλη φορολογία εισοδήματος και άλλο ασφαλιστικό, και ΑΝ είχαμε άλλη φορολογία στα ΕΙΧ, θα έπαιρνα κάτι άλλο.
Για να λες για ΕΦΚΑ, έχεις το μεγαλύτερο μέρος της δραστηριότητας σε ατομική, οε η ΕΕ. Τρέλα
Τεσπα, εσυ ξέρεις καλύτερα
Λες να μην τα έχουμε σκεφτεί; Δεν γίνεται. Θα πρέπει να πουληθούν στην ΙΚΕ εικονικά όλα τα πάγια της εταιρίας. Μιλάμε για ακίνητα και εξοπλισμό πολλών €. Άρα να πληρώσω εξωφρενικά ποσά, για να γίνει η αλλαγή σε ΙΚΕ, με εμένα διαχειριστή. Επιπλέον ΕΦΚΑ η σύζυγος κλπ. Ένα μπουρδέλο είμαστε.
rocsta έγραψε:Kυριάκο ό,τι και να πάρεις, ταξίδι suv ΔΕΝ θα βρεις.- Όποιος συγκρίνει συμπεριφορά επιβατικού (έστω suv) με pick up απλά δεν ξέρει τί του γίνεται. Εσύ απλά θα πρέπει να συμβιβαστείς με το λιγότερο κακό που όπως γράφεις και εσύ είναι το amarok.
Πριν καμιά ώρα υπήρξα συνεπιβάτης σε ολοκαίνουριο navara. Ο ιδιοκτήτης δεν το έδινε να το οδηγήσω(και καλά έκανε). Σαν συνεπιβάτης έχω να πω ότι είναι μαγικό χαλί σε σχέση με ότι άλλο υπάρχει σε pick up. Καμία σχέση, όπως λες, με επιβατικό σημερινής εποχής αυτών των χρημάτων. Αλλά σίγουρα καλύτερο σε άνεση από πολλά επιβατικά των 15-20κ€. Έτσι μου φάνηκε. Μπορεί ο ενθουσιασμός της πρώτης φοράς. Ή και της τελευταίας ελπίδας
mousatos έγραψε:Μπορεί να πάρει το φτηνότεο και για ανάρτηση να φτιάξει μία με Ακροπολικές προδιαγραφές στον Κυρλαγκίτση ( κάτι σε ohlins π.χ )
rocsta έγραψε:Για να στο κάνει να δουλέψει, πρέπει να του εγγυηθείς ότι δεν θα βάλεις ΠΟΤΕ φορτίο στην καρότσα, επάνω στο πίσω άξονα. Not gonna happen...
Πάμε πάλι. Αν θα το πάρω, θα το φορτώνω κιόλας. Για να μου το δικαιολογούν στην εφορία, δεν είναι εντελώς μαλάκες. Είπα ότι δεν είναι απαραίτητο, όχι ότι δεν χρειάζεται. Αυτή τη στιγμή πολλά πράγματα μεταφέρω με το jeep, και ακόμα περισσότερα με μεταφορικές. Δε θα το πάρω, και μετά θα αχρηστεύσω την καρότσα.
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
Πελάτης μου, πολύ δυνατός που είχε μέχρι 997 4s Porsche, την πούλησε 60Κ πριν κάποια χρόνια και εδώ και μια διετία έχει το Ranger γιατί σκέφτηκε ό,τι σκέφτηκε και ο Κυριάκος.
Ανήκει στα επαγγελματικά οχήματα και μάλιστα μου πρότεινε να κάνω και εγώ το ίδιο.
Κύριε Κράτος, αυτά σκεφτόμαστε όλοι οι ελ. επαγγελματίες. Εκεί μας καταντάς.
Περαστικούλια σου και τράβα και γαμήσου κύριε Κράτος.
mousatos έγραψε:Μπορεί να πάρει το φτηνότεο και για ανάρτηση να φτιάξει μία με Ακροπολικές προδιαγραφές στον Κυρλαγκίτση ( κάτι σε ohlins π.χ )
Πιο επιβατικό θέλει να το κάνει, όχι πιο ακροπολικό.
rocsta έγραψε:Εσύ απλά θα πρέπει να συμβιβαστείς με το λιγότερο κακό που όπως γράφεις και εσύ είναι το amarok.
Μάλλον αυτόν τον τίτλο θα τον πάρει το Mercedes. Ειδικά με τον τρίλιτρο θα πρέπει να είναι πολύ ωραίο!
καλύτερα τώρα;
Giuseppe Busso έγραψε:Χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα πως είναι μέσα, πως είναι στο δρόμο και πολλά άλλα, θα ήμουν μεταξύ Ford Ranger & Nissan Navara πάντως.
Πελάτης μου, πολύ δυνατός που είχε μέχρι 997 4s Porsche, την πούλησε 60Κ πριν κάποια χρόνια και εδώ και μια διετία έχει το Ranger γιατί σκέφτηκε ό,τι σκέφτηκε και ο Κυριάκος.
Ανήκει στα επαγγελματικά οχήματα και μάλιστα μου πρότεινε να κάνω και εγώ το ίδιο.
Κύριε Κράτος, αυτά σκεφτόμαστε όλοι οι ελ. επαγγελματίες. Εκεί μας καταντάς.
Περαστικούλια σου και τράβα και γαμήσου κύριε Κράτος.
Στην Καλαμαριά πριν καμιά 20αριά χρόνια είχα έναν συμμαθητή, του οποίου ο πατέρας είχε ένα αμερικάνικο pick-up... Είχε έναν τεράστιο ν8 και μπορούσε να σπινάρει και τους τέσσερις τροχούς με λίγη καλή θέληση... Αμερικανιά τελείως και από κατανάλωση ας μην το συζητήσουμε, αλλά πλήρωνε 100 ευρώ τέλη (ή κάπου εκεί σε δραχμές) και μηδέν τεκμήριο...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Ειδικά εδώ καβαλάς πεζοδρόμια για πλάκα, πας σε κάθε κακοτραχαλη παραλία και κορφοβουνι άνετα και για εμάς τους μηχανόβιους φορτώνουμε και μοτοσυκλέτες για πίστα ή εντουρο.
< >
markvag έγραψε:Στην Καλαμαριά πριν καμιά 20αριά χρόνια είχα έναν συμμαθητή, του οποίου ο πατέρας είχε ένα αμερικάνικο pick-up... Είχε έναν τεράστιο ν8 και μπορούσε να σπινάρει και τους τέσσερις τροχούς με λίγη καλή θέληση...
Μιλάς για το γνωστό φτιαγμένο RAM που είχε κάπου 400 άλογα;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
dimik έγραψε:Το συζητούσαμε με φίλο πρόσφατα το κατά πόσο είναι ιδανικό αυτοκίνητο για την επαρχία - νησί ένα κυριλατο διπλοκαμπινο και μπορώ να πω ότι δεν με χαλάει καθόλου η ιδέα.
Ειδικά εδώ καβαλάς πεζοδρόμια για πλάκα, πας σε κάθε κακοτραχαλη παραλία και κορφοβουνι άνετα και για εμάς τους μηχανόβιους φορτώνουμε και μοτοσυκλέτες για πίστα ή εντουρο.
< >
Προφανώς και είναι ιδανικό. Από όταν ήρθαν τα διπλοκάμπινα, υπάρχουν οικογένειες στο χωριό με ένα αυτοκίνητο.
REALZEUS έγραψε:markvag έγραψε:Στην Καλαμαριά πριν καμιά 20αριά χρόνια είχα έναν συμμαθητή, του οποίου ο πατέρας είχε ένα αμερικάνικο pick-up... Είχε έναν τεράστιο ν8 και μπορούσε να σπινάρει και τους τέσσερις τροχούς με λίγη καλή θέληση...
Μιλάς για το γνωστό φτιαγμένο RAM που είχε κάπου 400 άλογα;
Νομίζω μιλάτε για το μαύρο GMC του Τάσου στη Σουμελά. Στην οικοδομή του αδερφού μου έμενε. Τέρας. Έβγαζε λεφτά με αυτό
Επειδή κολλητός μου έχει και το ram και το escalade ( ναι, ο ίδιος άνθρωπος), να πω μόνο ότι στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορεί μόνο σε κεντρικούς δρόμους. Και οι 30-40 πόντοι έχουν τεράστια διαφορά από το jeep μου, που μπαίνω και σε στενά με προσοχή.
Κανένα πρόβατο δε σώθηκε βελάζοντας
markvag έγραψε:Στην Καλαμαριά πριν καμιά 20αριά χρόνια είχα έναν συμμαθητή, του οποίου ο πατέρας είχε ένα αμερικάνικο pick-up... Είχε έναν τεράστιο ν8 και μπορούσε να σπινάρει και τους τέσσερις τροχούς με λίγη καλή θέληση... Αμερικανιά τελείως και από κατανάλωση ας μην το συζητήσουμε, αλλά πλήρωνε 100 ευρώ τέλη (ή κάπου εκεί σε δραχμές) και μηδέν τεκμήριο...
Ήταν από τους λίγους που τα βγάζανε πέρα τότε με τους βάλτους.