Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#446034
dimviii έγραψε:
elvet έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Α να γεια σου, το μαύρο GMC. :s_howdy

To Μαύρο GMC, λογικά το ίδιο λέμε, είχε γίνει μύθος στα χρόνια μας :iconcool: , ήταν το Syclone, και δεν ήταν πειραγμένο. Μαύρο με κόκκινες λεπτομέρειες (ζάντες, σήματα, εσωτερικό), μόνιμα κλειστή καρότσα με κουκούλα, κλπ
Το είχα πετύχει με τον κινητήρα ανοιχτό σε συνεργείο κάπου στην Ολγας, και μου έλεγε ψαρωτικά ο "μάστορας" πόσο λες να τρέχει αυτό το αυτόματο φορτηγάκι; Εγώ απογοητεύτηκα γιατί το νόμιζα 8 κύλινδρο (hemy και καλά), αλλά ήταν μόνο..V6


cyclone ,υπηρχε και στην Αθηνα παλια ένα τετοιο και κατεβαινε και για κοντρες.Οπως το ειπες με μουσαμα στην καροτσα,χαμηλωμενο,μαυρο με κοκκινες λεπτομέρειες.


Είχε ένα τέτοιο ίδιο cyclone ο φίλος ο Βασίλης, υδραυλικός στο Παγκράτι, είχαμε κάνει πολλές βόλτες και το έσκιζε αφού παλαιότερα είχε 1000αρι Kawa εποχής και ήταν εθισμένος στα γκάζια, δεν ξέρω αν το έχει ακόμα γιατί έχουμε χαθεί κάπου 15 χρόνια.

Oι Hemi κινητήρες είναι της Chrysler και όχι της GM, ήταν η high performance έκδοση του GMC Sonoma pickup truck V6 turbo, φτιάχτηκαν μόνο 2995.

Μιας και αναφέρθηκε το RAM, η μεγάλη του έκδοση φοράει τον κινητήρα Magnum V10 8.0L που φόρεσε το Viper, μόνο που του Viper ήταν αλουμινένιος και εξελιγμένος από την Lamborghini την εποχή που την είχε αγοράσει ο Lee Iakoka για λογαριασμό της Chyrsler, η Lambo πήρε τον μαντεμένιο μεγάλο φορτηγίσιο Magnum και τον έκανε από αλουμίνιο, μετά από διακοπή 3 χρόνων απ;o την Chrysler το αναβίωσε ο Μαρκιόνε το 2012 σαν SRT, Viper η τελευταία έκδοση του βγήκε το 2017 με τον κινητήρα να έχει μεγαλώσει στα 8.4 L
Άβαταρ μέλους
By elvet
#449025
fot έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα
http://www.sportfair.it/2017/10/alfa-ro ... ne/625912/


:lol:

Ένα τέτοιο να δεις μπουσσε, θα σε δούμε με μπλούζα φορδ.


< >

Ο bussos θα έπαιρνε κάτι πιο συμμετοχικό και μήκους < 4,5 μέτρων
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#451234 Δεν είναι ελληνική μετατροπή. Την είχε αγοράσει έτσι από κάποιον στην Πορρόια Σερρών. Το αμάξι εισήχθη, όπως το βλέπεις, από τη Γερμανία πριν το 1990.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#451239 Υπάρχουν (υπήρχαν τουλάχιστον) 3-4 BMW E30 pick up στην Ελλάδα
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#550733 Μάλλον έφτασε η ώρα.... Αλλάξαν και οι κανόνες λίγο... Έφυγε "ξαφνικά" το jeep, οπότε και το εκτός δρόμου είναι σημαντικός παράγοντας.
Μοναδικοί μονομάχοι το amarok και το x350. Το amarok ΠΟΛΥ δύναμη το καινούριο.
Αμφότερα είναι στο 50ρικο περίπου(η merc κάνει καλές εκπτώσεις αυτή τη στιγμή).
Εκτός αν ακούσω κάποιον εδώ μεσα :whistlink: και αντί του Aventura με τα 258ps, πάρω το highline με τα 220ps και βάλω ένα revο.
Εκεί είμαστε στα 40κάτι αλλά με λιγότερο εξοπλισμό. Τιμές με ΦΠΑ
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#550739
kyr80 έγραψε:Μάλλον έφτασε η ώρα.... Αλλάξαν και οι κανόνες λίγο... Έφυγε "ξαφνικά" το jeep, οπότε και το εκτός δρόμου είναι σημαντικός παράγοντας.
Μοναδικοί μονομάχοι το amarok και το x350. Το amarok ΠΟΛΥ δύναμη το καινούριο.
Αμφότερα είναι στο 50ρικο περίπου(η merc κάνει καλές εκπτώσεις αυτή τη στιγμή).
Εκτός αν ακούσω κάποιον εδώ μεσα :whistlink: και αντί του Aventura με τα 258ps, πάρω το highline με τα 220ps και βάλω ένα revο.
Εκεί είμαστε στα 40κάτι αλλά με λιγότερο εξοπλισμό. Τιμές με ΦΠΑ

X350d γτ ειναι καλυτερο απο το Αμαροκ ποιοτικα και σε αξιοπιστία. Καλοτάξιδο. Εχω οδηγησει την X250d και δηλωνω οτι το επομενο μου θα ειναι Pick up X klasse στα ισιάδια του Rhein-Main Gebiet :iconcool:
Κυριάκο σου στέλνω πμ στο φβ φωτος :iconcool:
Εντιτ: Στον δρόμο πάντως μεγαλύτερη τελική έχει το μικρό 2,3 Χ κλας σε σχέση με το Ford Ranger και το VW Amarok με τους 3λτ κινητηρες :twisted: , οποτε ο 3λτ V6 της Μερκ πρεπει να τους σκοτωνει :iconcool:
Το Φορδ έχει ποιο πολλες τασεις πλευσεις στην αουτομπαν πανω απο τα 140χλμ/ω, το Αμαροκ ειναι καλυτερο, το Χ κλας μαγικο χαλι. Ειχα πάει στο εργοτάξιο της δουλειάς πριν βαλουν σημεια εισοδου και ελεγχου και οδηγησα και τα 3 με πανω απο 60χλμ/ω σε χωματοδρομο :inlove: :inlove: τι ωραία άνεση και τα 3 :inlove: .
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#550742
Anonymous Founder έγραψε:Τα έχεις οδηγήσει;

Συνοδηγός στο καινούριο amarok με τα 58 κιλά ροπή και 272 άλογα(με over στιγμιαία, αλλιώς 258). To X class μόνο μπήκα μέσα.

Περιμένω test drive και από τα 2.

Για το X οδήγησα το καινούριο Navara που είναι ίδιο. Υστερεί σημαντικά σε δύναμη. Βασικά έχουν διαφορά το χάος... Για αυτό και περιμένω να οδηγήσω το Χ350.

Thomas_C200K έγραψε:X350d γτ ειναι καλυτερο απο το Αμαροκ ποιοτικα και σε αξιοπιστία. Καλοτάξιδο. Εχω οδηγησει την X250d και δηλωνω οτι το επομενο μου θα ειναι Pick up X klasse στα ισιάδια του Rhein-Main Gebiet :iconcool:
Κυριάκο σου στέλνω πμ στο φβ φωτος :iconcool:
Εντιτ: Στον δρόμο πάντως μεγαλύτερη τελική έχει το μικρό 2,3 Χ κλας σε σχέση με το Ford Ranger και το VW Amarok με τους 3λτ κινητηρες :twisted: , οποτε ο 3λτ V6 της Μερκ πρεπει να τους σκοτωνει :iconcool:
Το Φορδ έχει ποιο πολλες τασεις πλευσεις στην αουτομπαν πανω απο τα 140χλμ/ω, το Αμαροκ ειναι καλυτερο, το Χ κλας μαγικο χαλι. Ειχα πάει στο εργοτάξιο της δουλειάς πριν βαλουν σημεια εισοδου και ελεγχου και οδηγησα και τα 3 με πανω απο 60χλμ/ω σε χωματοδρομο :inlove: :inlove: τι ωραία άνεση και τα 3 :inlove: .


Θωμά @@@ είναι ποιοτικότερο το X.... Και για το ranger δεν ξέρω, αλλά σε σχέση με το Navara που είναι ίδια τα μικρά X, το amarok είναι πιο γρήγορο. Το 3λιτρο δεν λέει κάτι. Βγαζει από 163 άλογα, οπότε σε σχέση με αυτό, το Χ είναι πιο γρήγορο. Αλλά πιο αργό και από αυτό με τα 204 και με τα 224 άλογα. Καλά από το καινούριο με τα 258 τρώει τον αμάζευτο. Το εσωτερικό της Χ είναι μέτριο για Mercedes και τα λεφτά που ζητάνε.
Σίγουρα έχει την καλύτερη ανάρτηση στα χαρτιά. Μένει να το διαπιστώσω. Και αρκεί να κρατήσουν τις εκπτώσεις. Αλλιώς δεν δίνω 60+
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#550743 Φούλ έξτρα με όλο τον κατάλογο το X350d μου βγαίνει στα 56700€ περίπου. Βεβαια άλλη η φορλογία εδώ πάνω σε σχέση με το νταβατζιλίκι κάτω :help:
Πήγαινε πάντως και οδήγησε τα και τα δύο. Αν ήσουν Αθήνα θα σε καβάντζωνα για καλό test drive. Θα ρωτήσω για Θεσ/νικη μηπως μπορει να γινει τιποτα, δεν υπόσχομαι όμως.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#550750 Από αυτά που διαβάζω, βλέπω πως είναι πάνω κάτω στα ίδια το Amarok V6 με το X-class X350. Άρα, μόνον το test drive θα σε πείσει και να επιμείνεις να το κάνεις σε κάθε περίπτωση.
Διαβάζω πως το Amarok φοράει το 8άρι της ZF, αυτό από μόνο του μπορεί να είναι selling point... :oops:

Δες επίσης τι εγγυήσεις παίρνεις, γιατί με τους Γερμανούς σε τέτοια θέματα δεν παίζουμε, δεν έχουν και το καλύτερο όνομα! :protest:

Η Highline με την Full τι διαφορές έχουν στο Amarok; Γιατί 10Κ είναι ΠΟΛΛΑ λεφτά. Δεν εννοώ την ιπποδύναμη, τα υπόλοιπα.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#550757 To highline με το Aventura έχουν αισθητικές κυρίως διαφορές. Σχεδόν όλες αδιάφορες, εκτός αυτήν του σαλονιού. Στο highline είναι λίγο 80s η φάση.
Έχει σκαλοπάτια, επένδηση καρότσας, αντί για μπάρα πίσω έχει ένα βαμένο θόλο. Ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες και ηλεκτροχρωμικούς + navi.

Αλλά έχει και τις "άχρηστες" 20ρες ζάντες σε σχέση με τις 18ρες που θέλω και έχει το highline.... Μπέρδεμα η φάση, αλλά και τα 10 είναι πολλά...