Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#501293 Είναι πολύ ακριβό, έστω κι αν είναι το full extra, στα 25.5Κ€. 400 ευρώ περισσότερα έχει το civic 1.5 και στα ίδια χρήματα παίζει και η generation του golf με τον 1.5 ενώ το Leon FR 1.8 είναι 6 χιλιάρικα φθηνότερο! Χωρίς να συγκρίσεις χαρακτήρα αυτοκινήτου η ποιότητα συναρμογής και υλικών εσωτερικού δεν δικαιολογεί να είναι στο ίδιο επίπεδο τιμής!
Στα 23000 είναι ΟΚ, από εκεί και πάνω τσιμπάει άσχημα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#501295 Με 23 πάντως (ίσως και λιγότερα) παίρνεις την πλούσια έκδοση του 308 με 130 άλογα και αυτόματο, που είναι 10 φορές καλύτερο αυτοκίνητο (και πιο όμορφο).
Άβαταρ μέλους
By sargus
#501379
Asimov έγραψε:Με 23 πάντως (ίσως και λιγότερα) παίρνεις την πλούσια έκδοση του 308 με 130 άλογα και αυτόματο, που είναι 10 φορές καλύτερο αυτοκίνητο (και πιο όμορφο).


Το αυτό! Δε σου αρέσει το 308;
Γενικά, τώρα που ανέβασες το μπάτζετ, οι επιλογές αυξήθηκαν κατακόρυφα.
Άβαταρ μέλους
By petrosk
#501380 ναι το οδηγησα αλλα δεν ειχε ηλιοροφη το test drive, αρα δεν μπορω να πω με σιγουρια ακομη μιας και οσο εψαξα σε ξενα φορα δεν ειχε κανενας παρπονο για τον ηλιο ΑΛΛΑ δεν μπορω να συγκρινω πχ τον ηλιο της Αγγλιας με τον δικο μας, γι αυτο κραταω μια πισινη ακομα που στη χειροτερη λυνεται με 100€

μου εκανε απιστευτη εντυπωση τα καθισματα του :s_omg καλυτερα απο καναπε... μιλαμε για ανεση, σε αγκαλιαζει τελεια και αν και του λειπει η πλευρικη στηριξη στη μεση δεν σε ωθει να το πατησεις και να νιωσεις τα G στα πλευρα σου :lol: , σε κανει να θελεις να απολαυσεις την διαδρομη σου :) επισης η αναρτηση του φανταστικη.

Απο τα αρνητικα θα ελεγα τα μη ανοιγομενα πισω παραθυρα και το multimedia που ειναι καπως αργο :rant: αλλα συνηθεια ειναι και αυτο πιστευω, αλλωστε με καποια αυτοκινητα που ερωτευεσαι πρεπει να τα ερωτευεσαι και με τα ελατωματα τους για να ειμαστε και λιγο ρομαντικοι :s_roses :inlove: :inlove:

το 308 δεν αρεσει καθολου στη συζυγο :s_blush εμφανισιακα της φαινεται σαν ολα τα αλλα της σειρας τιποτα ξεχωριστο :s_biggrin ειπαμε εμφανισιακα και σχετικα κοντα στο μπατζετ πεσαμε σε renegade η cactus και απ οτι φαινεται το cactus μαλλον μας κερδισε τελικα :s_thumbsup

οδηγησα το πετρελαιο χειροκινητο ,που δε μου φανηκε κακο ουτε πολυ ψοφιο :hmmm: αλλα το απορριπτω λογω μη αυτοματου. κατα τα αλλα σαν κινητηρα και αποκριση στο γκαζι δεν ειχα παραπονο

Οσο για τις τιμες... εξαρταται τι θελεις :hmmm: αν θελεις ενα αυτοκινητακι να σου κανει την δουλεια του ναι μπορεις να το παρεις με 15.500 περιπου χωρις προβολεις ομιχλης, κλιματισμο, τα ανετα καθισματα την αναρτηση κτλ και απο κει και περα προσθετεισ πραγματα μεχρι που φτανεις εκει που θελεις ενα αυτοκινητο, και η εκδοση που σκεφτομουν ερχεται στα 22500 και εχει καποια launch models που εχουν εξτρα το pack drive assist(συστημα αυτοματου φρεναρισματος,προειδοποιησης συγκρουσης,ακουσιας αλλαγης λωριδας,εποπτευσης προσοχης οδηγου, ξεκουρασης οδηγου,αναγνωριση σηματων κυκλοφοριας και εσωτερικο αντιθαμβωτικο καθρεφτη )κοστους 980 :s_omg , ηλιοροφη κοστους 620€ και keyless entry κοστους 415€ που μπορει και να μην τα εβαζα αλλα βγαινει στα 23000 και ετοιμοπαραδοτο αν μου κρατησουν και τον σκαραβαιο :roll: ειμαι κομπλε με τα 500 παραπανω(μπορει να μου κανουν και καμια εκπτωση :iconcool: )
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#501408 Καλοτάξιδο!!
Καλή επιλογή, ξεφεύγεις και από τα συνηθισμένα....
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#501449 Δεν νομίζω πως αμφισβητείται το γεγονός πως τα "συμβατικά" αυτοκίνητα είναι πιο φθηνά. Τα SUV όμως αρέσουν πιο πολύ απ΄ ό,τι φαίνεται (και κυρίως στις γυναίκες) και δείχνουν διαφορετικά από τα hatchback που είναι πιο κοινά στο μάτι.
Το βασικό πλεονέκτημα πάντως των SUV είναι οι χώροι, λόγω διάταξης προσφέρουν παραπάνω χώρους στο ίδιο μήκος, επομένως στην πραγματική ζωή, δείχνουν μεγαλύτερα.
Όσο για το Cactus, πέραν των πίσω παραθύρων και του γεγονότος πως βασίζεται στο C3 και όχι στο C4, δεν βλέπω κάποιο άλλο κουσούρι να του προσάψω. Η απουσία τετρακίνησης έχει πάψει να θεωρείται μειονέκτημα και ειδικά σ' αυτά τα λεφτά, δεν ξέρω αν υπάρχει και κάποιο που να την προσφέρει , πλην Vitara (μιεχ) και Duster (μόνον για όσους δεν έχουν ζητήματα με το σήμα...).
Θέλω να πω, είναι υπερπλούσια εξοπλισμένο, έχει μοναδική ανάρτηση (δεν ξέρω αν δουλεύει, αλλά δεν την έχει κάποιος άλλος), έχει χώρους και είναι όμορφο και με μεγάλη εγγύηση. Άρα, για κάποιον που ζητάει ένα καλό αυτοκινητάκι με πλούσιο εξοπλισμό για να μετακινεί την οικογένειά του με άνεση και ασφάλεια, δεν το βρίσκω καθόλου κακό.
Δεν το έχω δει από κοντά ούτε το έχω οδηγήσει για να δω τι αίσθηση δίνει στο δρόμο. Το Vitara για παράδειγμα δείχνει τέρμα φθηνό, ενώ έχει και πολύ θόρυβο από το δρόμο.
Και το Cactus είναι αντίστοιχα ελαφρύ, ελπίζω να μην έχουν κάνει οικονομία στην ηχομόνωση κι εδώ...
:help:

Όπως και να 'χει, με γεια στον ενδιαφερόμενο, φαίνεται πως (αυτή τη φορά...) το έχει αποφασίσει! :thumbsup:


Ή όχι; :s_biggrin :s_blush
Άβαταρ μέλους
By petrosk
#501458 μια χαρα απο ηχομονωση μεχρι 160 που το πατησα περιπου ητανε πολυ καλο, αν και ειμαι μαθημενος με πολυ φασαρια νομιζω οτι και να επαιρνα θα μου φαινοτανε πολυ ησυχο :s_biggrin και ναι ισχυει αυτο που λες για τις γυναικες και τα suv :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#501470 Μετά από πρόσφατη εμπειρία με αρκετά suvλάκια, καταλαβαίνω γιατί γίνεται αυτός ο κακός χαμός και έχουν εκτιναχθεί οι πωλήσεις της κατηγορίας.
Ωραία τα γκάζια, τα χαμηλά, τα γκάμπρια κλπ αλλά το suvλάκι έχει άλλη αίσθηση. :iconcool:
Πας αραχτός χωρίς όμως τη φορτηγίσια αίσθηση που είχαν τα τζηπ παλιάς κοπής.
Τα περισσότερα σύγχρονα suvλάκια μπορούν να καλύψουν τις οδηγικές ανησυχίες του μέσου ΕΛ οδηγού ενώ και με τους νέους κινητήρες μπορείς να κινείσαι σβέλτα στα επίπεδα ενός C-hatch.
#amaxia_gia_arxontous

Για σοβαρές εκτός δρόμου δυνατότητες πρέπει να πας σε μεγαλύτερη κατηγορία και τετρακίνηση αλλά ελάχιστοι ψάχνουν κάτι τέτοιο.
Ένα σημαντικό θεματάκι είναι η κατανάλωση.
Από εκεί που το diesel κυριαρχούσε στα SUV, οι τελευταίες εξελίξεις το γυρίζουν τούμπα.

Στον φίλο του τοπικού θα του έλεγα τα εξής πραγματάκια:
- αν ο 1,4 που λες είναι ο ατμοσφαιρικός που έχουν τα Hyundai (νομίζω ναι) --> μακριά.
Μιλάμε για μεγάλο ΜΑΤΡΑΚΑ. Σε αυτοκίνητα σεβαστού βάρους θες όπως + δήποτε κάτι που να τραβάει χαμηλά, διαφορετικά η κατανάλωση θα είναι στο Θεό.
- κάνε test drive και τσέκαρε καταναλώσεις.
Θα εκπλαγείς από την απόκλιση που υπάρχει στις τυποποιημένες καταναλώσεις (no shit), απλά θα δεις ότι κάποιοι το παρακάνουν
- για λόγους κόστους παίζει πολύ ημιάκαμπτος τον οποίο όταν συγκρίνεις άμεσα με κάποια άλλη λύση δεν θες να ξανακουμπήσεις. Τσέκαρε τύπο ανάρτησης ανά μοντέλο και ανά κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#501473
EDDIE_147 έγραψε:Μετά από πρόσφατη εμπειρία με αρκετά suvλάκια, καταλαβαίνω γιατί γίνεται αυτός ο κακός χαμός και έχουν εκτιναχθεί οι πωλήσεις της κατηγορίας.
Ωραία τα γκάζια, τα χαμηλά, τα γκάμπρια κλπ αλλά το suvλάκι έχει άλλη αίσθηση. :iconcool:
Πας αραχτός χωρίς όμως τη φορτηγίσια αίσθηση που είχαν τα τζηπ παλιάς κοπής.
Τα περισσότερα σύγχρονα suvλάκια μπορούν να καλύψουν τις οδηγικές ανησυχίες του μέσου ΕΛ οδηγού ενώ και με τους νέους κινητήρες μπορείς να κινείσαι σβέλτα στα επίπεδα ενός C-hatch.
#amaxia_gia_arxontous

Για σοβαρές εκτός δρόμου δυνατότητες πρέπει να πας σε μεγαλύτερη κατηγορία και τετρακίνηση αλλά ελάχιστοι ψάχνουν κάτι τέτοιο.
Ένα σημαντικό θεματάκι είναι η κατανάλωση.
Από εκεί που το diesel κυριαρχούσε στα SUV, οι τελευταίες εξελίξεις το γυρίζουν τούμπα.


Προσυπογράφω σε όλα.

Για να πω την αλήθεια, αν δεν υπήρχαν :inlove: και :inlove: :inlove: , κάποιο 2πορτο χαμηλό κουπέ ή roadster θα είχα, ναι μεν αλλά, το δίχως άλλο και δίχως μαλλιά στη γλώσσα. Βασικά, ούτε στο κεφάλι. :lol:

Αλλά για τη διαφορά ενός τυπικού C-hatch με ένα C-SUV, συμφωνώ απόλυτα.

Για την κατανάλωση, όσο οι ταχύτητες δεν ξεφεύγουν στο τετράγωνο για την αεροδυναμική και η οδήγηση δεν είναι "στραμπούλα το μάνα μου", είναι ΟΚ. Αν αρχίσουν αυτά όμως, ο βενζινάς γίνεται κουμπάρος σου. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#501489 Επίσης να πω ότι άλλαξα άποψη για τα LED... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Το μόνο μπιμπλίκι που προσφέρει ουσιαστικά στην οδηγική εμπειρία.

inb4 stefan, σας τα λεγα εγώ
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#501491 Τα LED και τα xenon είναι απίστευτα πιο καλά στην οδήγηση. Δεν είμαι βέβαιος βέβαια αν οι απέναντι συμφωνούν... Νομίζω πως ενοχλούν περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#501495 Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό, ειδικά αν μιλάμε για Ελλάδα που η συντριπτική πλειοψηφία είναι με κακορυθμισμένα αλογόνου (μπλιαξ) ή ακόμα χειρότερα με μουφοξένον.

Και ω του θαύματος έτσι προκύπτει ανάγκη για ένα ακόμα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ :shifty: εξτρα, που δεν είναι άλλο από τους ηλεκτροχρωματικούς καθρέφτες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#501497 Συμφωνώ απόλυτα στο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για τους καθρέφτες. Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ.
Το τονίζω γιατί σιχτιρίζω ΚΑΘΕ φορά που οδηγώ το Golf νύχτα: αλογόνου (μπλιαξ) και ΔΕΝ έχει φωτοχρωμικούς.
Η BMW έχει xenon και φωτοχρωμικούς μέσα έξω. :sorry:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#501512 Αν είναι εργοστασιακά δεν υπάρχει θέμα.
Αν είναι από το πανηγύρι του Άη Μάμα --> γάμησε τα (έχω αναγκαστεί να αφήσω άτομο να με προσπεράσει γιατί δεν παλευόταν η ιστορία).
Επίσης έχω μπει σε άτομο με after market και μας παίζαν φώτα 1/3 οχήματα. :vava:

Γι αυτό προσοχή ποιοι δίνουν εργοστασιακά LED... :shifty: