Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#433853 Τα Σιτροέν έχουν ακόμα πιο φθηνιαρικη αισθηση απο τα πεζο (τουλάχιστον μεχρι πρόσφατα γιατί τα πεζο αναβαθμίστηκαν αρκετά) αλλά σε καμία περίπτωση το κάκτους δεν νομιζω να σκορπίσει απλα ίσως γίνει πιο τριζατο με το πέρασμα του χρόνου.
Το κακτους νομιζω κιολας απο πολλους θεωρείται το νεο ντεσεβο δηλαδη ελαφρυ φθηνό που πηγαινει και στα χωράφια ιδανικό για Γάλλους αγρότες :lol: με ότι αυτο συνεπάγεται. :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#433854
NiTse έγραψε:Το κακτους νομιζω κιολας απο πολλους θεωρείται το νεο ντεσεβο δηλαδη ελαφρυ φθηνό που πηγαινει και στα χωράφια ιδανικό για Γάλλους αγρότες με ότι αυτο συνεπάγεται. :whistlink:


Αποκλείεται αυτοί οι πολλοί να ξέρουν ποιο είναι το cactus.. Το μπέρδεψαν με κάτι άλλο, συμβαίνει αυτό όταν θες να αποβαλλεις την εικόνα από το μυαλό.



< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#433872
sknipper έγραψε:Τα Citroen δεν τα συγκρίνω γιατί δεν έχουν καταφέρει να με πείσουν.


To Picasso πάντως, με 62Κ χλμ σε 5 χρόνια δεν έκανε τσικ και η εικόνα του εσωτερικού ήταν ακριβώς όπως όταν το αγόρασα (όταν το καθάριζα από τα ψίχουλα, παιχνίδια, κτλ... :oops: :lol: ). Η αντιπροσωπεία είναι άλλο θέμα βέβαια... :vava:

Ίδια μηχανικά μέρη με τα Πεζώ, διαφορετική εικόνα... Δεν βλέπω το λόγο να είναι διαφορετικά... :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#433984
Asimov έγραψε:Το ερώτημα με cactus και κυρίως Ignis είναι αν μετά από χρόνια θα έχεις αυτοκίνητο ή θα έχει σκορπισει


Το Ignis σαν κλασικό ιαπωνικό (που είσαι dimvii???) θα αντέξει και μετά από πυρηνικό πόλεμο! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#433993
REALZEUS έγραψε:
Asimov έγραψε:Το ερώτημα με cactus και κυρίως Ignis είναι αν μετά από χρόνια θα έχεις αυτοκίνητο ή θα έχει σκορπισει


Το Ignis σαν κλασικό ιαπωνικό (που είσαι dimvii???) θα αντέξει και μετά από πυρηνικό πόλεμο! :rtfm:



Αυτό ξαναπέστο, ακόμα θυμάμαι ένα κίτρινο Ignis Sport που είχε φίλος και κάναμε "ειδικές" κάθε φορά που ταξιδεύαμε, βγαίναμε σκεβρωμένοι βέβαια στο τέλος αλλά το άτιμο σαν τις κατσαρίδες ήταν, ούτε με πυρηνικά δεν χαλούσε :lol:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#434098
REALZEUS έγραψε:
Asimov έγραψε:Το ερώτημα με cactus και κυρίως Ignis είναι αν μετά από χρόνια θα έχεις αυτοκίνητο ή θα έχει σκορπισει


Το Ignis σαν κλασικό ιαπωνικό (που είσαι dimvii???) θα αντέξει και μετά από πυρηνικό πόλεμο! :rtfm:


Ισως οχι στον βαθμο που θα μπορουσε (...αν πχ ηταν Made in Japan) αλλα σιγουρα πολυ περισσοτερο απο το citroen...
Άβαταρ μέλους
By petrosk
#434106 Πάντως στην αντιπροσωπεία και σε κάτι αγγελίες στο καρ λένε ότι είναι made in japan, όχι ότι δεν θα μπορούσε βέβαια να είναι Ινδία και να λένε japan
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#434117 Πάντως το Ignis όταν παρουσιάστηκε αρχικά, η Marutti στην Ινδία το πήγε στο Τόκιο στην έκθεση...
Νομίζω πως μόνον για Ιαπωνία, Ωκεανία είναι made in Japan, όλα τα ευρωπαϊκά είναι ινδικά.
Από εκεί και μετά, αυτό είναι και το μικρότερο πρόβλημά του...
Άβαταρ μέλους
By mak
#434121 https://www.autoblog.gr/2016/12/06/oi-times-tou-neou-suzuki-ignis-sthn-ellada/

Έχω την εντύπωση ότι είναι made in japan όπως λέει και το παραπάνω λινκ :hmmm:


Προσωπικά το βρίσκω εξαιρετικό με πολλά + που δείχνουν πολύ δουλειά από τη suzuki:

+ μεγάλοι χώροι αναλογικά με το μέγεθος (mini μέγεθος/supermini χώροι)

+ μικρό βάρος (επιδόσεις/κατανάλωση)

+ νέοι οικονομικοί κινητήρες (χωρίς turbo, άρα με καλύτερη real world fuel economy, λιγότερη πολυπλοκότητα και καλές επίδόσεις(βλ. βάρος))

+ value for money(εξοπλισμός/τιμή)

+ εμφάνιση.. :whistlink: και εξηγούμε, έχει ενδιαφέρον σχέδιο, σε κάποιους αρέσει, σε άλλους όχι. Πάντως σίγουρα δεν είναι αδιάφορο σχεδιαστικά.


Με λίγα λόγια το βρίσκω έως και καινοτόμο για την κατηγορία.

Και πέρα από το ignis αυτή καινούργια πανάλαφρη πλατφόρμα της suzuki είναι .. :inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#434123 προσωπικα θα επαιρνα το Panda Cross εστω και μετχρ. με τον 95αρη diesel.... μπροστα την επιλογη του Ignis, τραγικο πισω μερος...οντως
Άβαταρ μέλους
By markvag
#434129
224v έγραψε:προσωπικα θα επαιρνα το Panda Cross εστω και μετχρ. με τον 95αρη diesel.... μπροστα την επιλογη του Ignis, τραγικο πισω μερος...οντως


Αυτό ξεκινάει από 17-18 χιλιάρικα όμως αν δεν κάνω λάθος... Μπορεί και 20... :dizzy:

Πάααρα πολλά λεφτά για Panda...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#434183
markvag έγραψε:
224v έγραψε:προσωπικα θα επαιρνα το Panda Cross εστω και μετχρ. με τον 95αρη diesel.... μπροστα την επιλογη του Ignis, τραγικο πισω μερος...οντως


Αυτό ξεκινάει από 17-18 χιλιάρικα όμως αν δεν κάνω λάθος... Μπορεί και 20... :dizzy:

Πάααρα πολλά λεφτά για Panda...


Επίσης είναι ντίζελ ( :thumbsdown: ) και τάφος σε σχέση με το Ignis!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#434186 Εγώ θα επιμείνω πως το Ignis φτιάχνεται στην Ινδία απλώς οι εδώ το διαφημίζουν σαν Japan. Με το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής του παγκοσμίως να γίνεται στην Ινδία, και με αυτή την τιμή, το βρίσκω απίθανο να το φέρνουν από την Ιαπωνία. Προφανώς και το Made in Japan είναι selling point και γι' αυτό το τονίζουν. Μια ματιά στην άδεια κυκλοφορίας ή στο tag στο χώρο του κινητήρα θα μας πει την αλήθεια. Αν γράφει Marutti, είναι Ινδία.

Όσο για τους ανταγωνιστές, σε αυτή την τιμή, ο μόνος ανταγωνιστής νομίζω πως είναι το Duster. Το οποίο ξαναλέω, θα το αγόραζα σε κάθε περίπτωση σε σχέση με το Ignis. Και είναι και θηριάκι λόγω ύψους εκτός δρόμου. Το Panda είναι πολύ ακριβό. To Duster στα ίδια ή λίγο περισσότερα από το Ignis παίζει. Βέβαια, δεν ξέρω αν έχει έρθει το καινούριο και δεν ξέρω τι λέει από Infotainment (που είναι η βασική διαφορά όλων των καινούριων μοντέλων).
Το βασικό μειονέκτημα του Duster σε σχέση με το Ignis, είναι πως είναι μεγαλύτερο και βαρύτερο, άρα σίγουρα δεν θα έχει αυτή την κατανάλωση.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#434189 Από drive.gr:

Argyris Tountas Mod Μάνος Κάββαλος • 9 μήνες πριν
Η επίσημη πληροφόρηση από τη Suzuki είναι ότι φτιαχνεται στην Ιαπωνια.
1
•Reply•Share ›


Η χώρα κατασκευής δεν κρύβεται. Υπόθεση μιας ματιάς στην άδεια κυκλοφορίας είναι!!!
Άβαταρ μέλους
By g8777
#434196 Το βασικότερο μειονέκτημα του Duster είναι ότι το failure rate είναι ολογράφως 1.
Κανονικα θα έπρεπε να απαγορεύεται η πώληση άλλων οχημάτων κάτω από 15 κ όταν υπάρχει ένα Ignis. Αλλά που.