EDDIE_147 έγραψε:Μετά από πρόσφατη εμπειρία με αρκετά suvλάκια, καταλαβαίνω γιατί γίνεται αυτός ο κακός χαμός και έχουν εκτιναχθεί οι πωλήσεις της κατηγορίας.
Ωραία τα γκάζια, τα χαμηλά, τα γκάμπρια κλπ αλλά το suvλάκι έχει άλλη αίσθηση.
Πας αραχτός χωρίς όμως τη φορτηγίσια αίσθηση που είχαν τα τζηπ παλιάς κοπής.
Τα περισσότερα σύγχρονα suvλάκια μπορούν να καλύψουν τις οδηγικές ανησυχίες του μέσου ΕΛ οδηγού ενώ και με τους νέους κινητήρες μπορείς να κινείσαι σβέλτα στα επίπεδα ενός C-hatch.
#amaxia_gia_arxontous
Για σοβαρές εκτός δρόμου δυνατότητες πρέπει να πας σε μεγαλύτερη κατηγορία και τετρακίνηση αλλά ελάχιστοι ψάχνουν κάτι τέτοιο.
Ένα σημαντικό θεματάκι είναι η κατανάλωση.
Από εκεί που το diesel κυριαρχούσε στα SUV, οι τελευταίες εξελίξεις το γυρίζουν τούμπα.
Στον φίλο του τοπικού θα του έλεγα τα εξής πραγματάκια:
- αν ο 1,4 που λες είναι ο ατμοσφαιρικός που έχουν τα Hyundai (νομίζω ναι) --> μακριά.
Μιλάμε για μεγάλο ΜΑΤΡΑΚΑ. Σε αυτοκίνητα σεβαστού βάρους θες όπως + δήποτε κάτι που να τραβάει χαμηλά, διαφορετικά η κατανάλωση θα είναι στο Θεό.
- κάνε test drive και τσέκαρε καταναλώσεις.
Θα εκπλαγείς από την απόκλιση που υπάρχει στις τυποποιημένες καταναλώσεις (no shit), απλά θα δεις ότι κάποιοι το παρακάνουν
- για λόγους κόστους παίζει πολύ ημιάκαμπτος τον οποίο όταν συγκρίνεις άμεσα με κάποια άλλη λύση δεν θες να ξανακουμπήσεις. Τσέκαρε τύπο ανάρτησης ανά μοντέλο και ανά κινητήρα.
Δεν μιλησα για 1.4 πουθενα, το 1.2 με τα 110 αλογα αυτοματο που ναι η καταναλωση ειναι τσιμπημενη λογω του αυτοματου 6.4 πολη, 4,6 εκτος ειναι οι εργοστασιακες, δηλαδη τουλαχιστον 1 λιτρο περισσοτερο στην πραξη.
οι κινητηρες ειναι βενζινης 1,2 με 82 αλογα, με 110 και με 130(τα 2 τελευταια τουρμπατα) και πετρελαιο τον κλασσικο 1,6 Blue-hdi της PSA group με τα 100 ατια και θα βγει και με 120 αλογα ο ιδιος κινητηρας σε κανα 6-μηνο, 8-μηνο.