- 10 Μαρ 2018, 21:29
#493433
Φωτό για τον άπιστο Θωμά λίαν προσεχώς. Θα τα βγάλω και τα τρία και θα τα ανεβάσω....
Μάρκο δεν με ανησυχεί ο κινητήρας του. Αυτός θα πάει..... Το κιβώτιο λίγο με προβληματίζει. Νομίζω είναι κατασκευή Aisin, αν είναι γαλλικό την βάψαμε. Απ΄ότι θυμάμαι όμως οι φρανσουάδες δεν έφτιαχναν δικά τους κιβώτια. Η διαφορά στις αλλαγές και στην αίσθηση με το (επίσης αρχαίο) 722.6 της Μερκ είναι εμφανέστατη.
Άμα θέλει 200 ευρώ η επισκευή του πίσω άξονα καλύτερα να βάλω μεταχειρισμένο. Κατά 99% ταιριάζουν από όλα τα PSA εκείνης της εποχής. Τέλος πάντων, το πρόβλημα θα το αντιμετωπίσουμε όταν εμφανιστεί. Μη ξεχνάς εξάλλου ότι έχω το κινητό σου
Κατά τα άλλα γυρίσαμε πάλι στις γνωστές γαλλικές ομορφιές: κόρνα στον μοχλοδιακόπτη, φώτα μαζί με κόρνα, καθαριστήρες δεξιά του τιμονιού, μαξιλαράκια που φουσκώνουν στο εσωτερικό των (πολύ χαμηλά τοποθετημένων) καθισμάτων (ευτυχώς του οδηγού ρυθμίζεται στο ύψος με τον γνωστό μοχλό) , παχύ βελούδο, διακόπτες παραθύρων πάνω από την σταχτοθήκη (ως και το 405 ήταν πιο εργονομικό σ΄αυτό το τελευταίο) και μια ευμεγέθης τετράγωνη τρύπα πάνω από την σταχτοθήκη (μάλλον για να βάζεις το κουτί με τα τσιγάρα ή τα κλειδιά) . Α, ξέχασα έχω και cruise control στον δεξί μοχλοδιακόπτη με κουμπί σαν αυτό της κόρνας στον αριστερό (κατανάλωση στιγμιαία και συνολική, υπολειπόμενα και διανυθέντα χιλιόμετρα. Πάντως για να λέμε και τα θετικά στο πρώτο ξεκίνημα της ημέρας όταν γυρίσει το κλειδί, στον οδομετρητή δείχνει εκτός από το πότε θέλει σέρβις και το σε ποια κατάσταση είναι η στάθμη του λαδιού της μηχανής (αν έχει κάψει λάδι δηλαδή). Αυτό οι Γερμαναράδες στις Μερκ της εποχής εκείνης δεν το είχαν.
Ξέρω και εγώ θα ήθελα ένα Jazz σε αυτήν την κατάσταση και τα λεφτά, αλλά ήταν δύσκολο. Ξέρω ότι το Xsara δεν είναι υπόδειγμα ομορφιάς αλλά ουδόλως με ενδιαφέρει. Γερό να βγει και ας είναι άσχημο, το ρόλο του γαιδάρου θα παίζει εξάλλου.
Εκείνο το μούτρο (όνομα και πράμα σύμφωνα με το άβαταρ του) ο famas γιατί ρωτάει σε άλλα φόρουμ και δεν ρωτάει απευθείας εδώ;