Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#428940
224v έγραψε:Υπάρχει με λιγότερα, η Lybra, αλλα διαφέρει με πολλές άλλες απαιτήσεις,
Λογικά υπάρχουν αμάξια με esp στα 3000€, αλλά πόλης, αυτόματο και κάτω από 1600 δύσκολο. Και γιατί κρατάνε καλύτερη αξία από ότι ένα μεγαλύτερο και γιατί σε μικρά αμάξια δύσκολα πλήρωνε κάποιος για esp πριν 10+ χρόνια που είναι τα αμάξια πόλης που βρίσκεις στα 3000€

< >
Άβαταρ μέλους
By efthymis
#429113 Με esp σε χαμηλα χρηματα μονο smart forfour. https://www.car.gr/9228840-smart-forfou ... n-aytomato (ημιαυτοματο αλλα το καλυτερο πακετο θαρρω οπως και το "αδερφακι" του το κολτ https://www.car.gr/9293023-mitsubishi-colt

Αν κανεις εκπτωσεις στο esp και στην παθ. ασφαλεια ριξε μια ματια κι εδω https://www.car.gr/7731171-hyundai-accent
https://www.car.gr/10687394-nissan-micra

οπως και να εχει παντως, τετοια αυτοκινητα θα χρειαστουν αργα η γρηγορα αναλογα με το ποσο ψειρας εισαι αρκετα χρηματα σε συντηρηση οπως εγραψαν οι παραπανω..
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#429160
belgarion έγραψε:Εμένα πάλι αυτό που μου φαίνεται δύσκολο είναι ο συνδυασμός 3000€ +ESP

< >

¨Οχι ότι δεν μπορεί να βρεθεί το κελεπούρι αλλά ή θα πρέπει να εγκαταλείψεις το αυτόματο ή να ανέβεις κανά χιλιάρικο για να πληθύνουν οι επιλογές. Ή τουλάχιστον στην αναζήτηση στο car βάζε τιμή μέχρι 4.000 € μήπως με κανά παζάρι το ρίξεις κανά 500αρικο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#429161 Εγώ νομίζω πως με λίγη υπομονή, θα βρεθεί κάτι όπως το θέλει, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγει σε τραγικές λύσεις τύπου Accent (σε κάθε περίπτωση μένεις μακριά! :rtfm: ).
https://www.car.gr/10723080-renault-clio
https://www.car.gr/8272511-renault-clio-automatic
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#429169 Καλα ειναι ξεκαθαρο οτι η λυση ειναι clio σαν αυτο. Κανεις συμβιβασμους σε μερικα θελω αλλα εχεις σχεδον τα παντα.

4 αεροσακους, abs, a/c
Άβαταρ μέλους
By xenos
#429177 Ψάχνει και ένας φίλος για την γυναίκα του παρόμοιο (a/c, abs, auto). Το αυτόματο του colt /micra(~05-08) τι λέει από αξιοπιστία/χρήση; :hmmm:
Τελευταία επεξεργασία από xenos και 30 Αύγ 2017, 12:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#429179 Καλύτερα να μείνει μακριά. Κυρίως γιατί αν χαλάσει, έχει ακριβή επισκευή. Ρομποτικό είναι κι αυτό (όπως τα περισσότερα σε αυτή την κατηγορία).
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#429268
Anonymous Founder έγραψε:Καλύτερα να μείνει μακριά. Κυρίως γιατί αν χαλάσει, έχει ακριβή επισκευή. Ρομποτικό είναι κι αυτό (όπως τα περισσότερα σε αυτή την κατηγορία).
Υπάρχει κανένα που να μην έχει ακριβή επισκευή αν χαλάσει; Το θέμα νομίζω είναι πιο είναι λιγότερο πιθανό να χαλάσει. Και εκεί εκτός κιβωτίου με γνωστό πρόβλημα (όπως πχ το i-shift του civic) κάποιοι πλεονεκτούν.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#429273
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ νομίζω πως με λίγη υπομονή, θα βρεθεί κάτι όπως το θέλει, χωρίς να χρειαστεί να καταφύγει σε τραγικές λύσεις τύπου Accent (σε κάθε περίπτωση μένεις μακριά! :rtfm: ).
https://www.car.gr/10723080-renault-clio
https://www.car.gr/8272511-renault-clio-automatic
Δεν ξέρω πόσο καλό είναι το αυτόματο του αλλά το πρώτο ειδικά με τον 1400 το ξαναγοραζα χθες

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#429281
sknipper έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Καλύτερα να μείνει μακριά. Κυρίως γιατί αν χαλάσει, έχει ακριβή επισκευή. Ρομποτικό είναι κι αυτό (όπως τα περισσότερα σε αυτή την κατηγορία).
Υπάρχει κανένα που να μην έχει ακριβή επισκευή αν χαλάσει; Το θέμα νομίζω είναι πιο είναι λιγότερο πιθανό να χαλάσει. Και εκεί εκτός κιβωτίου με γνωστό πρόβλημα (όπως πχ το i-shift του civic) κάποιοι πλεονεκτούν.

Τα συμβατικά με μετατροπέα ροπής και χωρίς περίεργους εγκεφάλους και ρομποτικούς βραχίονες, είναι πολύ πιο εύκολα στην επισκευή. Επιπλέον, απλώς λάδια τους αλλάζεις, όχι συμπλέκτη.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#429308 Και συνήθως πιο αξιόπιστα, ως μία τεχνολογία πιο απλή και πιο παλιά (δοκιμασμένη).
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#429413 Αυτό το κυπαρισσί κλιο αν έχει αληθινά χιλιόμετρα θα το έπαιρνα. Πως θα γίνει να το φέρει Θεσσαλονίκη να το δούμε; :lol:

Από τα 15 που έβαλα ελέγxθηκαν το Μικρα Κ11 και το C3. Mε θετικά και αρνητικά και τα δύο, συνολικά το Μικρα σε καλύτερη κατάσταση αλλά πολύ παρωχημένο ρε παιδί μου μέσα-έξω (θα μου πεις εσύ θα το οδηγάς.....)

Αρχίζω και διαολίζομαι και κοιτάω κάτι W202 1.8 λίγο παλιότερα από 2000 στα ίδια λεφτά :s_devil Άμα το μάθει η κυρά ότι με έβαλε να ψάξω για μικρό κι εγώ κοιτάω αστέρια, έχει να πέσει παντόφλα :lol:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#429487
Anonymous Founder έγραψε:
sknipper έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Καλύτερα να μείνει μακριά. Κυρίως γιατί αν χαλάσει, έχει ακριβή επισκευή. Ρομποτικό είναι κι αυτό (όπως τα περισσότερα σε αυτή την κατηγορία).
Υπάρχει κανένα που να μην έχει ακριβή επισκευή αν χαλάσει; Το θέμα νομίζω είναι πιο είναι λιγότερο πιθανό να χαλάσει. Και εκεί εκτός κιβωτίου με γνωστό πρόβλημα (όπως πχ το i-shift του civic) κάποιοι πλεονεκτούν.

Τα συμβατικά με μετατροπέα ροπής και χωρίς περίεργους εγκεφάλους και ρομποτικούς βραχίονες, είναι πολύ πιο εύκολα στην επισκευή. Επιπλέον, απλώς λάδια τους αλλάζεις, όχι συμπλέκτη.
Το συμβατικό αυτόματο έχει οικονομική συντήρηση, λαδάκι, τσιμούχα, τελεία. Αν όμως χαλάσει ακόμα και αυτό (που δεν είναι και τόσο απλά πιά, και εγκεφάλους έχουν και διάφορα) πρέπει να βρεθεί εξειδικευμένος μάστορας και φτηνά δεν θα είναι. Το θέμα είναι ότι δεν χαλάνε και τόσο, είναι τα πιο αξιόπιστα. Για μένα μπορεί να χάνουν λίγο σε επιδόσεις και σε κατανάλωση αλλά τα πλεονέκτηματά τους σε ομαλότητα, αξιοπιστία, ευκολία-οικονομία συντήρησης και διάρκεια ζωής με κερδίζουν, μακράν.

Νομίζω είπα μια κουβέντα πιο πριν για μεγαλύτερο/παλιότερο, αν δεν την είπα κρατιόμουνα. Αν (και αυτό το αν είναι σημαντικό) βρεθεί κάτι σε καλή κατάσταση θα έχεις αυτοκίνητο σαφώς ανώτερο, ποιοτικότερο, πιο χλιδάτο, πιο ασφαλές (κι ας έχει ίσως λιγότερους αερόσακους), πιο καλό στο δρόμο (ποιότητα κύλισης, καλοτάξιδο, σαφώς καλύτερο κιβώτιο), με χώρους, πιο μούρη και συνολικά θα το χαρείς περισσότερο. Στα μείον η κατανάλωση και το ετήσιο σήμα. Επειδή όμως μιλάμε για πόλης οι διαστάσεις ίσως να είναι αποτρεπτικός παράγοντας, τόσο για την πόλη όσο και για την οδηγό αν προτιμά μικρό.
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#493262 Για να κλείσει ο κύκλος του νήματος που άνοιξα να ενημερώσω ότι τοα αυτοκίνητο βρέθηκε, αγοράστηκε και το χρησιμοποιούμε πλέον οικογενειακώς. Ακολουθεί ένα μακρύ σεντόνι με όλα τα επεισόδια……
Όπως ανέφερα σε προηγούμενο ποστ εξετάστηκαν αρχικά ένα Citroen C3 και ένα Nissan Micra K11. Το γαλλικό ήταν σε κακή κατάσταση και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του ιδιοκτήτη να κάνει το άσπρο-μαύρο, δεν συγκινήθηκα. Ο Ιάπωνας είχε ελάχιστα χιλιόμετρα (αποδεδειγμένα 75.000 !!!), αλλά ζήταγε πολλά και στα παζάρια με πρόλαβε άλλος.
Μετά πήγαμε στον αστερισμό των Μερκ. Ένα 190Ε ΜΥ 1991 που δεν ταίριαζε σε τίποτα από αυτά που έγραψα στο πρώτο πόστ, αλλά μου έφερε στη μνήμη εφηβικές αναμνήσεις, με βασάνισε μέχρι από τα τέλη Οκτωβρίου μέχρι τα Χριστούγεννα. Καλοδιατηρημένο, σε πάρκινγκ με 190.000 χιλ. και πλήρες βιβλίο σέρβις. Χρώμα πετρολ με αυτά τα -άλλου χρώματος- πλαστικά στο κάτω μέρος των πορτών, που του έδιναν μια όμορφη διχρωμία. Σε εμένα τουλάχιστον αυτή διχρωμία δείχνει όμορφη και με ρετρό τόνο και δεν ξέρω γιατί η Μερσεντές δεν την εφάρμοσε αλλού πέρα από τις 190 και 124. Ξύλα μέσα (πραγματικά, όχι απομιμήσεις, από αυτά που φοβάσαι αν τρακάρεις ότι θα σε ξεκοιλιάσουν). Ξέχασα γυναίκα και παιδιά, θα το πάρω για μένα είπα, να κάνω χαλαρές κυριακάτικες βόλτες. Στέλνω κάτι σήματα καπνού μέσω του φόρουμ, εμφανίζεται ο Διγέτιος σαν το τζίνι.
- Το και το, λέω να το πάρω.
- Καθαρό φαίνεται στις φωτο, αλλά θέλει επισταμένο έλεγχο. Και αρχίζει ένα κατεβατό λες και το περνούσε μαγνητική. Λέει κάτι και για ένα χιλιάρικο για fuel distributor, χλώμιασα…
- Ρε συ για χαλαρές βόλτες το θέλω….
- Κοντεύει τα τριάντα και τα ιστορικά κόπηκαν (και μου σκάει το παραμύθι για τον νόμο Σπίρτζη για τα ιστορικά, Οκτώβρης ήταν ακόμα). Αν δεν το πάρεις πες μου ν΄ανέβω να το δω εγώ!!

Τον ευχαριστώ, δεν πειράζει λέω πάμε παρακάτω. Έλα όμως που έμπαινα καθημερινά και το έβλεπα και η τιμή έπεφτε συνέχεια. Έφτασε 1,5 χιλ. τελείωσε λέω, το πήρα. Πάω στον Νίκο, που από την αρχή κοιτάζει και το 210 και το 204.
- Νικόλα, λέω να πάρω αυτό.
- Μ@λ@κ@ς είσαι;
- Βαρούμ;
- Γιατί εκτός από εσένα, έχει γεράσει και το αυτοκίνητο. Δεν θα βρίσκουμε ανταλλακτικά σε λίγο. Εκτός αν θές να μου φέρνεις γνήσια να βάζω.
- Νικόλα τα έβλεπα παλικαράκι στη Σταυρούπολη και τα χαλβάδιαζα. Κάτι λαζογερμανοί μας παίρναν τις καλύτερες γκόμενες με αυτά, η κορρόλα του πατέρα, δεν έπιανε μία μπροστά τους.
- Τότε πάω πάσο, σε θέματα καρδιάς……

Πάνω που ήμουνα έτοιμος να το κλείσω σκάει μύτη ένα πρόβλημα υγείας του πατρός και πέφτω με τα μούτρα. Για να μην τα πολυλογώ φτάνουμε παραμονές Χριστουγέννων, όταν έχουν στρώσει τα πράγματα. Ξανά τηλέφωνο στον ιδιοκτήτη, «πουλήθηκε» μου λέει, «καλή χρονιά».
Χρόνια είχε να με πειράξει αγορά που δεν έκανα. Δεν βαριέσαι λέω, κάθε εμπόδιο για καλό. Με την νέα χρονιά σκάει μύτη μια A-class W168. Το πόσο άσχημη με φάνηκε μπροστά στην 190, δεν λέγεται. Ξανά στον Νίκο:
- Πάρτο και φύγε, όλα τα 168 έχουν πρόβλημα στο αυτόματο σασμάν….
- Βάλτο τουλάχιστον στο star… Το βάζει και όντως βγάζει θέμα στο σασμάν.
Ακολουθούν ένα 206 και ένα Γιάρις αλλά κόβονται από εμένα, πριν τον έλεγχο. Στο Γιάρις ο τύπος με νευρίασε γιατί δεν είχε φωτογραφίες και τον ρώτησα αν το αυτοκίνητο είναι αυτόματο όπως έλεγε, μου απάντησε ναι. Όταν τραβήχτηκα μέχρι την Νεάπολη να το δω βλέπω χειροκίνητο. «Καλά τι είπαμε;» «Α, εγώ αυτόματο κατάλαβα τα παράθυρα!!»

Φτάνουμε το Σάββατο πριν την Καθαρά Δευτέρα. Μπαίνω το μεσημέρι στο car βλέπω ένα Citroen Xsara facelift MY 2002 1.600 16v 110 hp στα 1.900 ευρώ, 2 ωρών αγγελία. Χρέπι θα είναι σκέφτομαι, αλλά δεν χάνουμε τίποτα να ρωτήσουμε. Πρώτος ιδιοκτήτης, σε πάρκινγκ φυλάσσεται, δεν έχει πινακίδες από τον Δεκέμβριο και δεν κυκλοφορεί από τον Σεπτέμβρη. Είχα ένα δρομολόγιο με την μικρή. Σε «βολεύει να το δω σε δυό ώρες;» «με βολεύει». Τραβιόμαστε εγώ από την Καλαμαριά και αυτός από το κέντρο σε ένα πάρκινγκ στην Τούμπα.
- Χαίρετε, Μήτσος
- Κώτσος
Κατεβαίνουμε τρία (!!!) υπόγεια στο πάρκινγκ, ανάβουν κάτι φώτα νυσταγμένα, βλέπω ένα πράμα χωρίς υπερβολή με τρία δάχτυλα σκόνη επάνω.
- Τι χρώμα είναι;
- Γκρί
- Α, μάλιστα, γι αυτό δεν δείχνει την σκόνη…….
Έρχεται η βοήθεια της τεχνολογίας με την μορφή starter το βγάζουμε στο φως του ήλιου. Αρχίζει η εξιστόρηση: είναι του πατρός, που το πήρε όταν βγήκε στην σύνταξη και τώρα στα 80+ αρχίζει να έχει συμπτώματα Αλτσχάιμερ.
Ανοίγω μέσα, βλέπω ένα σαλόνι πεντακάθαρο, πίσω δεν πρέπει να είχαν καθίσει. ‘Εκδοση Exclusive, 4 δισκόφρενα (όχι δεν ήταν δεδομένο για εκείνη την εποχή) με ABS, 4 αερόσακοι (οι 2 κουρτίνες) με κλιματισμό και ηλεκτρικούς καθρέφτες (τι καλά να κατέβαινε και του συνοδηγού στο παρκάρισμα), αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω (τις έβαλε στην αντιπροσωπεία κατά την αγορά αλλά ξεκάθαρα δεν είναι εργοστασιακοί), χειριστήρια στο τιμόνι, ράδιο cd, και ο «θρύλος» των αυτόματων κιβωτίων AL4 που βασάνισε γενιές και γενιές ταξιτζήδων στην Θεσσαλονίκη.

Μέχρις εκεί είμαι επιφυλακτικός. Καλά τα φρου-φρου, αλλά εγώ ψάχνω αυτοκίνητο με πραγματικά χιλιόμετρα και καλοσυντηρημένο. Ανοίγει το ντουλαπάκι και βγάζει δυο διαφάνειες με αποδείξεις. Στην πρώτη είχε το τιμολόγιο αγοράς από την Στάτους και τις αποδείξεις από όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία μέχρι να κλείσει, μετά σε εξειδικευμένο. Όλες ήταν με τριψήφιο νούμερο κάποιες και με το 4 μπροστά. Αμορτισέρ, δίσκοι, αλλαγμένα. Στην δεύτερη διαφάνεια όλα τα ΚΤΕΟ από την αγορά του με τα χιλιόμετρα, τα οποία συμφωνούσαν με τις αποδείξεις της αντιπροσωπείας στα αντίστοιχα χρονικά σημεία. Χιλιόμετρα 155.000. Κλείσαμε του λέω, θα το πάρω, απλά μένει ένας έλεγχος σε μηχανικό δικό μου. Δίνουμε τα χέρια και χωριζόμαστε.

Πάω σπίτι το βράδυ, μπαίνω να δω την αγγελία, τίποτα. Παίρνω τηλέφωνο, «μα αφού συμφωνήσαμε» μου λέει «και δώσαμε τα χέρια, την κατέβασα». Από εκείνη την στιγμή ήξερα ότι το αυτοκίνητο ήταν δικό μου. Σήμερα ελάχιστοι δίνουν τα χέρια και τον λόγο τους και το εννοούν, αν βρίσκεις τέτοιους ανθρώπους είναι σοβαροί σε ότι σου λένε.
Μπαίνω στο greekcitroen club, ενεργοποιώ μια παλιά εγγραφή και αρχίζω το ξεψάχνισμα, τι να ψάξω, τι να αφήσω. Πέφτουν από πάνω, νονοί, πράκτορες και μου λένε τι είναι προς έλεγχο.
Πράγματι ο έλεγχος το βρήκε σε καλή κατάσταση. Φυσικά αλλάχθηκαν μαζί με όλα τα υγρά (λάδια μηχανής, υγρά φρένων, υγρά τιμονιού, παραφλού 5 λίτρα) όλοι οι ιμάντες ( ο χρονισμού λίγο τσούζει, πάει σετ με αντλία νερού) τα λάστιχα, η μπαταρία, το μοτέρ και η πλακέτα του συστήματος εξαερισμού, διορθώθηκε ο μηχανισμός της πόρτας συνοδηγού, μπήκε φρέον κ.λ.π. Δεν μπήκαν βαλβολίνες στο σασμάν γιατί είχε βάλει πριν από 30.000 χιλ. και θέλουν άλλα τόσα για αλλαγή. Ο πίσω άξονας για τον οποίο όλοι οι σιτροενίστες ανάβανε sos, είναι εντάξει.

Τώρα το κιβώτιο είναι μια άλλη ιστορία. Το φορούσε η PSA σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της (εκτός από τα πολύ μεγάλα, π.χ. C6). Είναι 4τάχυτο, λίγο αρχαίο και στο ξεκίνημα «βάστα να γεμίσω», για να μην αλλάξω το πρώτο φωνήεν του δεύτερου ρήματος. Δεν υπάρχει επιλογή χειροκίνητης λειτουργίας, αλλά δεν με πειράζει αυτό και στις Μερκ που την έχω, ποτέ δεν την χρησιμοποιώ τα δε θηλυκά περισσότερο θα τα μπέρδευε παρά θα τα βοηθούσε σε τίποτα. Πραγματικός έλεγχος της κατάστασής του μπορεί να γίνει μόνο αν ανοιχτεί. Αλλάζει όμως ομαλά αυτή την στιγμή τις ταχύτητες, κρατάει στην ανηφόρα (αυτό νομίζω είναι ένδειξη ότι τα γραναζάκια του είναι καλά) και τέλος πάντων αν πάθει κάτι, νομίζω επισκευάζεται. Ξέρω ότι πολλοί ταξιτζήδες σε 406 το βρίζουν, ας ελπίσουμε να αντέξει.

Τα έκανα όλα και τα πλήρωσα πριν την μεταβίβαση, είχα κλειδιά ήδη από την πρώτη μέρα. Όπως με εμπιστεύτηκε ο άνθρωπος, έτσι τον εμπιστεύτηκα και εγώ. Χωρίς να του το ζητήσω κατέβηκε έναν «παππού» στην τιμή. Όταν πήγαμε για μεταβίβαση, γνώρισα τον πατέρα και διαπίστωσα «ιδίοις όμμασιν» το πρόβλημα υγείας. Τελειώνοντας δώσαμε τα χέρια και ραντεβού για «τσίπουρο».

Όταν ξεκίνησα το νήμα είχα ποστάρει το εξής:

«Συμφορουμίτες την βοήθειά σας....

Ψάχνω αυτοκίνητο πόλης με τα εξής χαρακτηριστικά : (όλα υποχρεωτικά)
Μεταχειρισμένο, μετά το 2000, ιδιώτης, βενζίνη, όχι αέριο, όχι εισαγωγής, μέχρι 1600 κ.εκατ. (εξαιρούνται τα Smart).

Χιλιόμετρα μέχρι 200 χιλ., αρκεί ο κινητήρας να είναι κάτι αξιόπιστο (π.χ. ο ΤU της Peugeot-Citroen) και να μην τον έχει σκίσει ο προηγούμενος.

Αυτόματο κλασσικό με μετατροπέα ροπής ή CVT (με αυτή την σειρά). Αποκλείονται διπλοσύμπλεκτα, ημιαυτόματα.

Μακεδονία, βαριά βαριά Θεσσαλία-Θράκη.

Από εξοπλισμό ΑΒS, ESP, κλιματισμό και τουλάχιστον 2 αερόσακους μπροστά. Ο κλιματισμός ας είναι και απλό A/C.

Μπάτζετ μέχρι 3.000 ευρώ, με μια μικρή υπέρβαση αν χρειαστεί (δυστυχώς το κονδύλι είναι αυτό)….»

Κάποιοι τότε είπαν πως αυτά που ζητώ δεν μπορώ να τα βρώ σε αυτήν την τιμή και να κάνω συμβιβασμούς. Τα βρήκα όλα πλην esp και μάλιστα σε κάποια σημεία βρήκα και κάτι παραπάνω (π.χ. κλιματισμός, αισθητήρες πάρκινγκ και ηλεκτρικοί καθρέπτες). Είχα πει τότε, ότι όλα βρίσκονται αν έχεις χρόνο και υπομονή και νομίζω δικαιώθηκα.
Σας ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις, τις υποδείξεις και τις πληροφορίες που μου δώσατε από την αρχή του νήματος. Εύχομαι σε όλους καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.