Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#493361 Καλορίζικο!

Να ξέρεις, όταν (πρόσεξες πως δεν έγραψα ΑΝ :innocent: :lol: ) σου βγάλει θέμα στον πίσω άξονα, δεν χρειάζεται αντικατάσταση ο άξονας, επισκευάζεται με κόστος μεταξύ 100-200 ευρώ! Κλασσικό πρόβλημα σε όλα τα PSA με υστερούντες. Κάποια στιγμή κατά την οδήγηση θα αρχίσεις να αισθάνεσαι την πίσω ανάρτηση σαν να έχει χαλάσει κάποιο αμορτισέρ και όταν σπάσει το ρουλεμάν, θα ακουστεί ένας δυνατός ήχος σαν να σπάει μέταλλο, ένα ΓΚΛΑΝ εντελώς ανατριχιαστικό και πολύ δυνατό. Και τότε θέλει επισκευή. Κινείται κανονικά, δεν θέλει ρυμούλκιση, προφανώς ίσα για να το πας συνεργείο, μιας και είναι σαν να μην έχεις πίσω ανάρτηση πλέον.

Βέβαια, μπορεί να σου βγάλει πάρα πολλά χλμ, εξαρτάται... και να μην χρειαστείς τα παραπάνω.

Ο κινητήρας όντως αξιόπιστος πάντως.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#493363 Μαρκο δεν χρειάζονται ολα αυτα. Οταν δει τους πισω τροχους να εχουν περιεργη γωνια ηρθε η ωρα για επισκευη. Επισης δεν ειναι απαραιτητο να συμβει. Εξαρταται απο το αν το αμαξι ειναι φορτωμενο συνεχεια, αν δεν πας σαν κανιβαλλος κλπ.

< >
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#493433 Φωτό για τον άπιστο Θωμά λίαν προσεχώς. Θα τα βγάλω και τα τρία και θα τα ανεβάσω....

Μάρκο δεν με ανησυχεί ο κινητήρας του. Αυτός θα πάει..... Το κιβώτιο λίγο με προβληματίζει. Νομίζω είναι κατασκευή Aisin, αν είναι γαλλικό την βάψαμε. Απ΄ότι θυμάμαι όμως οι φρανσουάδες δεν έφτιαχναν δικά τους κιβώτια. Η διαφορά στις αλλαγές και στην αίσθηση με το (επίσης αρχαίο) 722.6 της Μερκ είναι εμφανέστατη.

Άμα θέλει 200 ευρώ η επισκευή του πίσω άξονα καλύτερα να βάλω μεταχειρισμένο. Κατά 99% ταιριάζουν από όλα τα PSA εκείνης της εποχής. Τέλος πάντων, το πρόβλημα θα το αντιμετωπίσουμε όταν εμφανιστεί. Μη ξεχνάς εξάλλου ότι έχω το κινητό σου :x

Κατά τα άλλα γυρίσαμε πάλι στις γνωστές γαλλικές ομορφιές: κόρνα στον μοχλοδιακόπτη, φώτα μαζί με κόρνα, καθαριστήρες δεξιά του τιμονιού, μαξιλαράκια που φουσκώνουν στο εσωτερικό των (πολύ χαμηλά τοποθετημένων) καθισμάτων (ευτυχώς του οδηγού ρυθμίζεται στο ύψος με τον γνωστό μοχλό) , παχύ βελούδο, διακόπτες παραθύρων πάνω από την σταχτοθήκη (ως και το 405 ήταν πιο εργονομικό σ΄αυτό το τελευταίο) και μια ευμεγέθης τετράγωνη τρύπα πάνω από την σταχτοθήκη (μάλλον για να βάζεις το κουτί με τα τσιγάρα ή τα κλειδιά) . Α, ξέχασα έχω και cruise control στον δεξί μοχλοδιακόπτη με κουμπί σαν αυτό της κόρνας στον αριστερό (κατανάλωση στιγμιαία και συνολική, υπολειπόμενα και διανυθέντα χιλιόμετρα. Πάντως για να λέμε και τα θετικά στο πρώτο ξεκίνημα της ημέρας όταν γυρίσει το κλειδί, στον οδομετρητή δείχνει εκτός από το πότε θέλει σέρβις και το σε ποια κατάσταση είναι η στάθμη του λαδιού της μηχανής (αν έχει κάψει λάδι δηλαδή). Αυτό οι Γερμαναράδες στις Μερκ της εποχής εκείνης δεν το είχαν.

Ξέρω και εγώ θα ήθελα ένα Jazz σε αυτήν την κατάσταση και τα λεφτά, αλλά ήταν δύσκολο. Ξέρω ότι το Xsara δεν είναι υπόδειγμα ομορφιάς αλλά ουδόλως με ενδιαφέρει. Γερό να βγει και ας είναι άσχημο, το ρόλο του γαιδάρου θα παίζει εξάλλου.

Εκείνο το μούτρο (όνομα και πράμα σύμφωνα με το άβαταρ του) ο famas γιατί ρωτάει σε άλλα φόρουμ και δεν ρωτάει απευθείας εδώ;
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#493436 Αν το κιβώτιο είναι αυτό που είχαν και τα ταξι 406 μην πολυανησυχείς εκτός αν και το Xsara κινείται 20 ώρες το 24ωρο και κάνει τον χρόνο 80000, 100000 χλμ.
Στα ταξί ήταν θέμα ίσα να βγάζει την χρονιά αλλά σε ΙΧ η χρήση του είναι κατά πολύ μικρότερη και λιγότερη.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#493443 Καλορίζικο,
πάντως οι υαλοκαθαριστηρες δεξιά δεν είναι ιδιοτροπία των Γάλλων αλλά όλου του πλανήτη πλην Μερσεντες

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#493448
belgarion έγραψε:Καλορίζικο,
πάντως οι υαλοκαθαριστηρες δεξιά δεν είναι ιδιοτροπία των Γάλλων αλλά όλου του πλανήτη πλην Μερσεντες

< >


Έλα ντε. Μόνο Μερσεντάκιας μπορεί να το βρει αυτό περίεργο. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#493454 Δεν ηξερα για τι μιλουσε μεχρι που το διευκρινησατε (δεν εχω οδηγησει ποτε mercedes σε βροχη, μονο μια s class του 2006 ενα βραδι ιουλιου που δεν ειχε χρειαστει να ψαξω να βρω κατι τετοιο)...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#493557
mirage έγραψε:Μαρκο δεν χρειάζονται ολα αυτα. Οταν δει τους πισω τροχους να εχουν περιεργη γωνια ηρθε η ωρα για επισκευη. Επισης δεν ειναι απαραιτητο να συμβει. Εξαρταται απο το αν το αμαξι ειναι φορτωμενο συνεχεια, αν δεν πας σαν κανιβαλλος κλπ.

< >



:s_blush :s_blush :s_blush :s_blush


deep purple έγραψε:
Άμα θέλει 200 ευρώ η επισκευή του πίσω άξονα καλύτερα να βάλω μεταχειρισμένο. Κατά 99% ταιριάζουν από όλα τα PSA εκείνης της εποχής. Τέλος πάντων, το πρόβλημα θα το αντιμετωπίσουμε όταν εμφανιστεί. Μη ξεχνάς εξάλλου ότι έχω το κινητό σου :x


:s_biggrin :s_biggrin :s_wink

Δεν ξέρω αν συμφέρει η λύση του μεταχειρισμένου, καθώς μπορεί να είναι στο ένα βήμα πριν σπάσει... :hmmm:

Για το κιβώτιο εγώ δεν είχα θέμα, μέχρι τα 237,5Κ χλμ... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#493577 Με γεια, καλοτάξιδο!
Τα Xsara είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, νομίζω είναι πολύ καλή αγορά, ειδικά σε αυτή την τιμή, αυτήν την κατάσταση και με αυτόματο κιβώτιο.
Το cd λειτουργεί άραγε; Στου πατέρα μου εδώ και χρόνια δεν παίζει δισκάκια.
Είσαι σίγουρος για αερόσακους κουρτίνα; Νομίζω πως έχει πλαϊνούς στα καθίσματα και όχι κουρτίνας.