Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου

Έλα καλέ κύριε(α) φρέσκα είναι. Διαλέχτεεεεε

1
2%
1
2%
1
2%
1
2%
4
9%
4
9%
5
11%
5
11%
3
7%
3
7%
0
N/A
0
N/A
2
5%
2
5%
1
2%
1
2%
2
5%
2
5%
3
7%
3
7%
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#445242 Λοιπόν όπως ίσως θυμούνται όσοι είχαν την υπομονή να με διαβάσουν στο Μαζντο τοπικό, νόμιζω ότι μάλλον ήρθε ο καιρός να βρω ένα αυτοκίνητο για να με συνοδεύσει στις "αγωνιστικές" μου δραστηριότητες. Ψάχνω λοιπόν για ένα αυτοκίνητο με σκοπό να μετατραπεί σιγά σιγά σε αγωνιστικό. Για αρχή μιλάμε για δεξιοτεχνίες και καμμιά πίστα και αργότερα (αν φιλοτιμηθεί κανένας Χριστιανός ή άλλης θρησκείας και με πληρώσει όσα μου χρωστάει) γιατί όχι και κάτι πιο ...βουνίσιο.

Προφανώς δεν με ενδιαφέρει να είναι έτοιμο αγωνιστικό και υπάρχει όρεξη, χρόνος, (χρήμα όχι :lol: ) και άνθρωποι για να γίνουν αυτές οι δουλειές.

Προαπαιτούμενα : (μη φοβάστε δεν έχω σχέση με ΔΝΤ)
-Χαμηλό κόστος αγοράς. (Κατά προτίμηση κάτω απο 2Κ)
-Όσο το δυνατόν περισσότερα competition ανταλλακτικά. (το να ταιριάζουν από μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας επίσης μας κάνει)
-Όσο το δυνατόν λιγότερες επισκέψεις στον λαμαρινά. Το βάψιμο δεν είναι θέμα, υπάρχει φίλος καλλιτέχνης. Αλλά τρακαρισμένα, σκουριασμένα κτλ αποκλείονται. (Γι αυτό το λόγο δεν παίζει και το κλασσικό Μίνι Κούπερ στις επιλογές κι ας είναι :inlove: )
-Μηχανολογικά αδιάφορη κατάσταση.
-Όποιος προτείνει οτιδήποτε από group VAG θα τον δώσω στον Κουπέα να τον περιλάβει :rtfm:

Οι σκέψεις μου για τις επιλογές μέχρι τώρα είναι οι εξής.
Το Στάρλετ ίσως είναι η καλύτερη λύση. Υπάρχουν τα πάντα για να γίνει ότι θέλω, όποτε θέλω. Δύσκολα όμως να γίνει ένα αυτοκίνητο που θα ανυπομονώ να οδηγήσω. Δε σπάει , δε χαλάει αλλά μάλλον θα είναι κάτι σαν σύζυγος μετά από 30 χρόνια γάμου.

Το ίδιο σε ακριβότερο επίπεδο νομίζω ότι ισχύει και για τη μοναδική Γερμανική επιλογή.

Το Φιατάκι μ αρέσει. Μπορείς να το φτιάξεις ακόμα και μέσα στο σκυλόσπιτο (ο σκύλος μου δε θα το εκτιμήσει βέβαια) και υπάρχουν δοκιμασμένες λύσεις για να πάρει τα πόδια του. Το κακό ειναι η ελληνική αγορά. Όχι μόνο υπάρχουν ελάχιστα αλλά όσοι τα πουλάνε νομίζουν ότι έχουν πιάσει τον αρχιεπίσκοπο από τα @@. Δεν ξέρω οπότε κατά πόσο αξίζει η εισαγωγή του από έξω.

Πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν και για τα άλλα 2 Φίατ της παρέας. Κι εκεί το κακό είναι ότι υπάρχει ζήτηση και οι τιμές τους για μια καλή καρότσα είναι λίγο εκτός τόπου χρόνου.

Τα γαλλικά τώρα είναι γνωστές ποσότητες. Εκτός από το παλιότερο Κλειώ της παρέας που δύσκολα βρίσκεται, εκεί νομίζω ότι ίσως αξίζει να πάρεις ένα έτοιμο με την προσφορά που υπάρχει.

Ή Άλφα είναι έρωτας. Το κακό είναι όμως ότι με το συγκεκριμένο μοντέλο έχω μόνο φιλολογική σχέση. Και φοβάμαι ότι θα πρέπει να κάνω κανένα λαμαρινά φίλο ή πεθερό με όσες παίζουν στο μπάτζετ μου. Όσες δεν θέλουν λαμαρινά κοστίζουν λίγο περισσότερο από όσο θα μου βγει το γλέντι με την κόρη του λαμαρινά που θα πρέπει να παντρευτώ.

Υπάρχει και η επιλογή του να ρίξω κάποια λεφτά στο Μάζντα με σκοπό να αποκτήσει διττό χαρακτήρα. Τη μέρα νοικοκύρης το βράδυ αμαρτωλός. Με τα ελάχιστα όμως που θέλει φτάνουμε στο μπάτζετ των 2Κ και θα έχω πάλι το άγχος κάθε φορά που τρέχω, ότι Δευτέρα θα πρέπει να πάω με τα πόδια (και σιχαίνομαι το περπάτημα) αν χτύπα ξύλο πάθει καμμιά ζημιά.

Να πω την αλήθεια δεν είμαι ιδιαίτερα φανατικός όσον αφορά κάποια μάρκα (Δηλαδή είμαι αλλά εκείνα που θα αγόραζα με κλειστά μάτια κοστίζουν όσο δύο νεφρά και οι γιατροί με βεβαίωσαν ότι χωρίς νεφρά δεν θα τα πάω και πολύ καλά)

Υ.Γ 1 Κερνάω γαλακτομπούρεκο σε όποιον βγάλει άκρη .
Υ.Γ 2 Μπορείτε να σχολιάσετε/προτείνετε και σε στυλ τι θα αγοράζατε εσείς αν είχατε χρόνο, χρήμα, διάθεση κτλ.
Υ.Γ 3 Σε όποιον βοηθήσει περισσότερο , κερνάω συμμετοχική βόλτα με γνωστό μέλος του φόρουμ αν και όταν ολοκληρωθεί το πρότζεκτ. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#445245 Πλην Σταρλετ, θες να γίνεις λίγο πιο σαφής για το ποιό είναι το μόνο γερμανικό, τα φιατακια κλπ?

< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#445254 Εψηφισα Saxorallo λογω μπατζετ. Θα βρεις πολλα ψιλοετοιμα και εχει φτηνα πραγματα να συμπληρωσεις.
Αλλα για καλυτερη βαση περισσοτερων πραγματων που μπορεις να κανεις θα ελεγα την 190 :innocent:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#445261 Η 190 θα είναι όνειρο σε αγώνα δεξιοτεχνίας χαχαχα! Απορώ γιατί συμπεριέλαβες τη μαούνα με τα υπόλοιπα αγωνιστικά.
Ψηφίζω 106 και Saxo.

Αν όμως επιτρέπονται και κάμπριο, τότε μπορείς να δεις και Miata πρώτης γενιάς. Έχει πολλά επιπλέον χαρίσματα, τα οποία θα σε κάνουν να το χαίρεσαι κι εκτός αγώνων.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#445268 Μια BMW Ε30 γιατί όχι; Καλύτερη καρότσα από την 190, φθηνή σε αγορά, πολλά μοτέρ, πίσω κίνηση.
Πχ:
https://www.car.gr/9850001-bmw-318-is-m42
https://www.car.gr/11051163-bmw-316-m40-e30
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#445275 @HF,
Οι τιμές των E30 έχουν πάρει τον ανήφορο και ειδικά το 4πορτο που πόσταρες ο τύπος ζει σε άλλο πλανήτη. Φίλος πουλάει σε αυτά λεφτά 2πορτο με πολύ καλό μοτέρ. Ο λόγος που δεν την έβαλα μέσα στις επιλογές είναι ότι την έχω στο μυαλό μου μόνο σε look M3 και φυσικά με το αντίστοιχο μοτέρ. Σε αντίθεση με την 190 που δεν με καίει το λουκ. Για κάποιο λόγο μ αρέσει όπως είναι. (ανώμαλος το ξέρω :lol: :lol: ) Φυσικά τα 3Κ δεν τα θεωρώ καλή τιμή για Ε30. Όπως βλέπω τα πράγματα σε λίγο καιρό θα υπάρχουν Ε36 που τις θεωρώ καλύτερη βάση μέσα στο μπάτζετ μου.

@Dimsabas,
Δεν υπάρχει περίπτωση το αυτοκίνητο να κυκλοφορήσει. Οπότε οι έξτρα χάρες του ΜΧ μου είναι αδιάφορες. Η μαούνα μπηκε με το σκεπτικό ότι είναι το μοναδικό πισωκίνητο (εντάξει και το 126 αλλά εκείνο το θεωρώ ειδική περίπτωση), είναι αλεξίσφαιρη και πίστεψε με την εχω δει εν δράση και τα πάει μια χαρά. Συν ότι είναι πιο φθηνή (σαν αγορά) από τις BMW που πρότεινε και ο HF. Επίσης ξέρεις καλύτερα από μένα ότι τα "καλά" ΜΧ 5 δεν είναι τα πρώτα. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#445280 δεν εχω καταλαβει ακριβως τι θελεις να κανεις.
Για γινε λιγο πιο ξεκάθαρος.
από όλα οσα εχουν αναφερθεί,μαλλον ε30 είναι η φθηνοτερη λυση,με απειρες επιλογες σε μηχανικα.
Εγω στη θεση σου παντως,θα εβαζα ''σωστο'' μοτερ πανω στο Μαζντα(ισα με κανα 2λιτρο τουρμπατο στα 300 χορσα δλδ)
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#445282
dimviii έγραψε:δεν εχω καταλαβει ακριβως τι θελεις να κανεις.
Για γινε λιγο πιο ξεκάθαρος.
από όλα οσα εχουν αναφερθεί,μαλλον ε30 είναι η φθηνοτερη λυση,με απειρες επιλογες σε μηχανικα.



blinkys έγραψε:Ψάχνω λοιπόν για ένα αυτοκίνητο με σκοπό να μετατραπεί σιγά σιγά σε αγωνιστικό. Για αρχή μιλάμε για δεξιοτεχνίες και καμμιά πίστα και αργότερα (αν φιλοτιμηθεί κανένας Χριστιανός ή άλλης θρησκείας και με πληρώσει όσα μου χρωστάει) γιατί όχι και κάτι πιο ...βουνίσιο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#445283
blinkys έγραψε:
dimviii έγραψε:δεν εχω καταλαβει ακριβως τι θελεις να κανεις.
Για γινε λιγο πιο ξεκάθαρος.
από όλα οσα εχουν αναφερθεί,μαλλον ε30 είναι η φθηνοτερη λυση,με απειρες επιλογες σε μηχανικα.



blinkys έγραψε:Ψάχνω λοιπόν για ένα αυτοκίνητο με σκοπό να μετατραπεί σιγά σιγά σε αγωνιστικό. Για αρχή μιλάμε για δεξιοτεχνίες και καμμιά πίστα και αργότερα (αν φιλοτιμηθεί κανένας Χριστιανός ή άλλης θρησκείας και με πληρώσει όσα μου χρωστάει) γιατί όχι και κάτι πιο ...βουνίσιο.


δεξιοτεχνια,μετα καμια πιστα,και γιατι όχι βουνισιο,με κατι που θα γινει σιγά-σιγά σε αγωνιστικο.
δεν βοηθας.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#445285 Το Miata είναι το πιο σωστό πισωκίνητο από όλα όσα κοιτάς. Μια χαρά είναι το πρώτης γενιάς, ίσως το πιο διασκεδαστικό-ευχάριστο από όλα τις εκδόσεις. Και στο κάτω-κάτω, δε μας νοιάζει ποιο Miata είναι το πιο ευχάριστο αλλά ποιο μπορείς να αγοράσεις με δύο χιλιάρικα.
Αν όντως το θες για αγωνιστικό, δε νομίζω ότι κάνει λόγω έλλειψης οροφής.
Θα το έχεις χωρίς πινακίδες;
https://www.car.gr/11193006-peugeot-106-gti

Έχεις ελέγξει όλα τα "αγωνιστικά"στο Καρ, μέχρι δύο χιλιάρικα;
Τελευταία επεξεργασία από Dimsabas και 20 Οκτ 2017, 18:42, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#445286 Οπως ήδη είπα δεν το θέλω για κυκλοφορία. Σκοπός μου είναι να μπορεί να τρέξει σε πρώτη φάση σε δεξιοτεχνίες και πχ κάποιο track day, και αργότερα budget επιτρέποντος να μετατραπεί σε αγωνιστικό για αναβάσεις και ράλλυ (κάλα λέμε τώρα :lol: ).

Κύριος σκοπός μου βασικά είναι να μην κάνει τα απο πάνω (όχι τις αναβάσεις προφανώς ) το καθημερινό μου ΙΧ.