- 23 Αύγ 2017, 22:08
#427532
Asimov έγραψε:Να το έβλεπες σαν εναλλακτική των άλλων που κοιτάς. Το 130hp έλεγα που δεν πρέπει να κοστίζει πάνω από 23. Μετά όντως πας πολύ ψηλά.
Βέβαια βάσει specs είναι σαφώς πιο αργό από το focus, μάλλον κι από το golf.
Και το 150αρι leon θα έβλεπα που βγαίνει πολύ φτηνότερο από το golf.
Νομίζω πήρε το μάτι μου για 308 GT-Line, δηλαδή αντίστοιχο του ST-Line του Focus, με 25+ αρχική και κινητήρα 3κυλ 1.2 με 130 ίππους.
Να μη φανώ κολλημένος αλλά 52 επιπλέον ίπποι και 1 επιπλέον κύλινδρος και 300cc επιπλέον, δεν είναι σαφώς ανώτερη επιλογή;
Έχω την 147 με 120 ίππους αλλά με βάρος 1.2 τόνους και το αμάξι αν εξαιρέσεις τη ροπή περασμένης 20ετίας, είναι πραγματικά σβέλτο.
Αν δεν πάω σε κάτι που να φλερτάρει τα 200 άλογα ή έστω να είναι αρκετά πάνω από 150, όπως καλή ώρα ο συγκεκριμένος κινητήρας του Focus ή ο 1.4 ΜΑ με 170 της Giulietta, δεν θα με ενδιέφερε να κάνω κίνηση.
Και εκτός της απόδοσης ενός κινητήρα, θα ήθελα ένα σπορ σύνολο κάτω από το καπώ. Είναι το 1.2 μοτεράκι σπορ όπως ήταν ο 1.6 TwinSpark της Alfa που σε ανατρίχιαζε πχ;
Το 308 GT με τους 205 ίππους, seems legit αλλά μιλάμε για επιπλέον 10 χιλιάδες ευρώ σε σχέση με το Ford και είναι κατά 10 χιλιάδες ευρώ καλύτερο;
Σκέφτηκα και το Renault Megane, αλλά και αυτό βγαίνει σε 1.2 TCe με 130 ίππους.
@GTS
Άγη σκέφτηκα το FR, το 1.8 με τους 180 ίππους. Αυτό ίσως πάω να το δω. Αν και θα ήθελα να παραμείνω μοτερικά μέχρι 1.6lt ταβάνι.
Οπότε περιπτώσεις Cupra και σία, ξεχνιώνται με συνοπτικές διαδικασίες.
Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει κάποιο Focus ποτέ. Πριν χρόνια έφτασα κοντά να οδηγήσω ένα πράσινο RS MK2 με το RevoKnuckle ενός γνωστού, αλλά δεν έκατε.
Θα ήθελα να γίνει για να δω πως πάει.
Με ψάξιμο στο διαδίκτυο ανακαλύπτω πως το ST-Line έχει χαμηλωμένη ανάρτηση 1cm σε σχέση με την υπόλοιπη βασική γκάμα Φώκιας. Και ότι είναι ένα στάδιο κάτω από το ST των 250 ίππων, σε σκληρότητα κλπ κλπ.