Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#427551
drdino έγραψε:Τα st-line είναι για αυτούς που θέλουν οπτικά ένα st αλλά δεν θέλουν τα αυξημένα κόστη, σκληρότερη ανάρτηση κλπ του κανονικού st.

Καλοδεχούμενα και to the point αυτά.


drdino έγραψε:Ο φίκος είναι ώριμο μοντέλο που πάει για αλλαγή σε κανέναν χρόνο κι ο αντικατάστατης θα έχει αρκετές διαφορές σε τεχνολογία, nvh κλπ. Αν τον πάρει κανείς τώρα ως συνειδητή επιλογή και καταφέρει ένα καλό ντηλ, είναι πολύ καλό πακέτο.


Διάβασα για το 2019.
Υποθέτω πως θα ακολουθεί τη λογική Fiesta vs new Fiesta που είναι εξαιρετικό όπως είδα, ειδικά μέσα στο εσωτερικό.
Αλλά για κάτι αντίστοιχο, με σπορ πακέτο και δυνατό κινητήρα, μέσα 8άρα οθόνη με navi κλπ, δεν θα έχει 22 χήνες.

Ντίνο γενικά αυτό το πάτωμα τι λέει; Πως πατάει στο δρόμο;

Το κακό είναι ότι δεν απενεργοποιείται το ESP του. Υποθέτω πως αυτό γίνεται μόνο στο ST και βεβαίως στο RS.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#427569
popolaros έγραψε:να δω εσυ ποτε θα παρεις ....


Φικο; Προς το παρόν αρκούμαι στα σωστά αμάξια, την ραχοκοκκαλιά του επαγγελματία. Εικόνα

Μπουσσε, στο δρόμο είναι πολύ καλό. Οι 18αρες υπερβολή θα έλεγα, αλλά κατά τα άλλα με τον 1500αρη και τα 180 είναι λουκουμακι για αυτό που είναι. Βέβαια μην περιμένεις μοτέρ σαν της 147 στο στροφαρισμα και τον ήχο, τυπικό δυνατό boosted σύνολο είναι. Το μόνο που θα έλειπε σε εμένα είναι ένα καλό αυτόματο με μετατροπέα (πχ το 308 έχει 8αρι) αλλά αυτά θα έρθουν με τον επόμενο φικο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#427572
drdino έγραψε:Μπουσσε, στο δρόμο είναι πολύ καλό. Οι 18αρες υπερβολή θα έλεγα, αλλά κατά τα άλλα με τον 1500αρη και τα 180 είναι λουκουμακι για αυτό που είναι. Βέβαια μην περιμένεις μοτέρ σαν της 147 στο στροφαρισμα και τον ήχο, τυπικό δυνατό boosted σύνολο είναι. Το μόνο που θα έλειπε σε εμένα είναι ένα καλό αυτόματο με μετατροπέα (πχ το 308 έχει 8αρι) αλλά αυτά θα έρθουν με τον επόμενο φικο.


Ντίνο από κάτι βίντεο που είδα στον σωλήνα, ο ήχος μου φάνηκε μια χαρά. Ένα εύηχο μουγκρητό. Να υποθέσω ότι δουλεύουν φουλ τα ηχεία ή είναι καθαρός ήχος κινητήρα; :lol:
Ο 6300rpm κόφτης είναι θέμα (συνήθειας). Ο κωλοTSI γιατί πάει 7+άρες γμτ;

Να σου πω κάτι άλλο; Βέβαια τώρα θα με κράξει ο Ντίμης.
Τα πλαστικά στις πόρτες, εκεί που ακουμπάς το χέρι (τάριφ στυλ) όταν κατεβάζεις το τζάμι. Είναι σκληρά πίσω. Και στα VW έτσι είναι πχ. Ενώ στην 147 είναι μαλακά, ζουληχτά. Αλλά είναι σκληρά και τα μπροστά διάολε. Μα γιατί;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#427574 Δεν θυμάμαι το 1500αρι να έχει τεχνητό ήχο.

Οι διαφορές μεταξύ μπρος και πίσω καπλαμάδων κλπ είναι υπαρκτή ακόμα και σε μεγαλύτερες και κατηγορίες. Γιατί κόστος...
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#427586
Deleted User 1 έγραψε:Εξαιρετικότατο το 308 αλλά πλην του GT που έχει 32Κ κάνει μόνο για commuting. Έπρεπε να βγάζουν και μία μέση έκδοση με τον 1.6thp στα 150-160 άλογα και 23-24Κ.


+1

Oι Γαλλοι που ειχαν παραδοσιακα φανταστικα κρατηματα αλλα και σπορτιφ χαρακτηρα, ακομα και σε μη κορυφαιες εκδοσεις, καπου "ξεχασαν" σε αυτες τον σπορτιφ χαρακτηρα...

Καλλιστα θα μπορουσε να βγαινει απο την Peugeot αλλα και την Renault το 308 και Megane σε πιο σπορτιφ εκδοσεις με σφιχτες αναρτησεις, ακομα και με τον 3κυλινδρο 1,200αρη 130ps.

Αλλα εδω τα Review λενε οτι ακομα και το 308 GT με τα 200ps, παραειναι "μαλακο" ακομα και για "GT"...

@GB

Γιαννη το Focus ST-Line 180 ειναι -μετα το Leon 180- ενα εξαιρετικο value for money σπορτιφ και γρηγορο hatch.
Εχω οδηγησει το pre fl με 150ps και το fl (με καποιες μικροβελτιωσεις και στις αναρτησεις, απ' οτι εχει αναφερθει σε σχεση με το pre fl) με τον 125αρι 3cyl και πραγματικα ευχαριστηθηκα οδηγηση...

Ποσο μαλλον με τον 180αρι , οποιος λιγο μετα τις 4,000σαλ ουσιαστικα ξεχωριζει σε δυναμη-ροπη απο τον ηδη πολυ ελαστικο και με ισχυρο τραβηγμα απο χαμηλες σαλ, 150αρι...

Προσωπικα, εαν εμφανισιακα μου καθοταν χωρις κανενα ενδοιασμο το σχεδιαστικο του κομματι μεσα-εξω, αλλα και δεν με ενδιεφερε η επερχομενη αλλαγη μοντελου, με μια καλη εκπτωση, θα το επελεγα οπως στην φωτο, συν σπορ αναρτηση (εαν δεν ειναι στανταρ στο ST-line) συν τα xenon...

Aλλιως το Leon 180 ειναι η αμεσως επομενη σπορτιφ -αλλα και ακομα πιο γρηγορη, λογω μειωμενου συγκριτικα βαρους- επιλογη.
Απλως στο κομματι της αντοχης στο χρονο, σε κατασκευαστικο επιπεδο -ειδικα- εντος και εκτος καμπινας, το Focus μου δινει την αισθηση οτι θα κρατησει καλυτερα. :hmmm:

Ειναι παντως και η συγκεκριμενη περιοδος -για αγορα καινουργιου- στις χειροτερες της με τις κλιμακωτες γαμοαυξησεις στα τελη ταξινομησης... :s_mad
Βαζεις ενα εξτρα και ξαφνικα ο πωλητης σου λεει οτι ανεβαινεις φορολογικη κλιμακα, φτανεις να το χρεωνεσαι διπλα/τριπλα λεφτα, περα απο τις ηδη ανεβασμενες τελικες τιμες στις entry level εκδοσεις, μετα την ληξη του μετρου αποσυρσης και τις αλλαγες στον φορο ταξινομησης... :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#427594
Κίκιζας . έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Εξαιρετικότατο το 308 αλλά πλην του GT που έχει 32Κ κάνει μόνο για commuting. Έπρεπε να βγάζουν και μία μέση έκδοση με τον 1.6thp στα 150-160 άλογα και 23-24Κ.


+1

Oι Γαλλοι που ειχαν παραδοσιακα φανταστικα κρατηματα αλλα και σπορτιφ χαρακτηρα, ακομα και σε μη κορυφαιες εκδοσεις, καπου "ξεχασαν" σε αυτες τον σπορτιφ χαρακτηρα...

Καλλιστα θα μπορουσε να βγαινει απο την Peugeot αλλα και την Renault το 308 και Megane σε πιο σπορτιφ εκδοσεις με σφιχτες αναρτησεις, ακομα και με τον 3κυλινδρο 1,200αρη 130ps.

Αλλα εδω τα Review λενε οτι ακομα και το 308 GT με τα 200ps, παραειναι "μαλακο" ακομα και για "GT"...

@GB

Γιαννη το Focus ST-Line 180 ειναι -μετα το Leon 180- ενα εξαιρετικο value for money σπορτιφ και γρηγορο hatch.
Εχω οδηγησει το pre fl με 150ps και το fl (με καποιες μικροβελτιωσεις και στις αναρτησεις, απ' οτι εχει αναφερθει σε σχεση με το pre fl) με τον 125αρι 3cyl και πραγματικα ευχαριστηθηκα οδηγηση...

Ποσο μαλλον με τον 180αρι , οποιος λιγο μετα τις 4,000σαλ ουσιαστικα ξεχωριζει σε δυναμη-ροπη απο τον ηδη πολυ ελαστικο και με ισχυρο τραβηγμα απο χαμηλες σαλ, 150αρι...

Προσωπικα, εαν εμφανισιακα μου καθοταν χωρις κανενα ενδοιασμο το σχεδιαστικο του κομματι μεσα-εξω, αλλα και δεν με ενδιεφερε η επερχομενη αλλαγη μοντελου, με μια καλη εκπτωση, θα το επελεγα οπως στην φωτο, συν σπορ αναρτηση (εαν δεν ειναι στανταρ στο ST-line) συν τα xenon...

Aλλιως το Leon 180 ειναι η αμεσως επομενη σπορτιφ -αλλα και ακομα πιο γρηγορη, λογω μειωμενου συγκριτικα βαρους- επιλογη.
Απλως στο κομματι της αντοχης στο χρονο, σε κατασκευαστικο επιπεδο -ειδικα- εντος και εκτος καμπινας, το Focus μου δινει την αισθηση οτι θα κρατησει καλυτερα. :hmmm:

Ειναι παντως και η συγκεκριμενη περιοδος -για αγορα καινουργιου- στις χειροτερες της με τις κλιμακωτες γαμοαυξησεις στα τελη ταξινομησης... :s_mad
Βαζεις ενα εξτρα και ξαφνικα ο πωλητης σου λεει οτι ανεβαινεις φορολογικη κλιμακα, φτανεις να το χρεωνεσαι διπλα/τριπλα λεφτα, περα απο τις ηδη ανεβασμενες τελικες τιμες στις entry level εκδοσεις, μετα την ληξη του μετρου αποσυρσης και τις αλλαγες στον φορο ταξινομησης... :thumbsdown:



. ξεκινώ από το τέλος.

Αυτό με προβληματίζει. Αφενός θα ήθελα να πάρω το αμάξι όπως το θέλω αλλά όχι και να πληρώσω νταβατζιλίκι αέρα λεφτά σε ΤΤ.

Το Leon δεν μου αρέσει εμφανισιακά. Το εν λόγω Focus, αρκετά. Επίσης μου άρεσε η θέση οδήγησης και το ταμπλό όπως με αγκαλιάζει.

Το ST-Line έχει ήδη σπορ ανάρτηση και μάλιστα χαμηλωμένη κατά 1cm. Είναι standard λοιπόν. Όπως και οι ζάντε που βλέπεις. Το μόνο έξτρα είναι το μεταλλικό χρώμα, το γκρι που βλέπεις, που το βάζει και στο RS.
Αλλά θα ήθελα και xenon. Εκεί μπαίνει σε άλλη κλίμακα το ΤΤ και ανεβάζει την τιμή στα 27.000 ευρώ, μαζί με τις 18άρες. Δηλαδή για 2 επιπλέον έξτρα. Και μου κατέβασε την τιμή στα 25 με εκπτώσεις.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#427609 Αμα είναι να κάνεις αλλαγή, άλλαξε και καμιά κατηγορία. Έχεις ενα "παλιό" μικρομεσαίο και θα πας ξανά σε μικρομεσαίο? Δώσε λίγο πουτανjιά στις επιλογές.

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#427612
Giuseppe Busso έγραψε:

Αυτό με προβληματίζει. Αφενός θα ήθελα να πάρω το αμάξι όπως το θέλω αλλά όχι και να πληρώσω νταβατζιλίκι αέρα λεφτά σε ΤΤ.

Το Leon δεν μου αρέσει εμφανισιακά. Το εν λόγω Focus, αρκετά. Επίσης μου άρεσε η θέση οδήγησης και το ταμπλό όπως με αγκαλιάζει.

Το ST-Line έχει ήδη σπορ ανάρτηση και μάλιστα χαμηλωμένη κατά 1cm. Είναι standard λοιπόν. Όπως και οι ζάντε που βλέπεις. Το μόνο έξτρα είναι το μεταλλικό χρώμα, το γκρι που βλέπεις, που το βάζει και στο RS.
Αλλά θα ήθελα και xenon. Εκεί μπαίνει σε άλλη κλίμακα το ΤΤ και ανεβάζει την τιμή στα 27.000 ευρώ, μαζί με τις 18άρες. Δηλαδή για 2 επιπλέον έξτρα. Και μου κατέβασε την τιμή στα 25 με εκπτώσεις.


Eιναι κωλοπεριοδος για να παρεις ενα καινουργιο -μικρομεσαιο και ανω- αυτοκινητο της προκοπης...Το αρμεγμα απο τους συνολικους φορους, θυμιζει εποχες προ 25 ετων και βαλε, λιγο πριν εμφανιστει για πρωτη φορα το μετρο της αποσυρσης.
Βεβαια αν το εχεις προγραμματισει, για τους οποιους δικους σου λογους, αναγκαστικα μαλλον ειτε θα συμβιβαστεις ως προς λιγοτερο εξοπλισμο πχ, ή λιγοτερο ενδιαφερουσα επιλογη οδηγικα, ή θα πρεπει να κανεις καποια υπερβαση στο Βudget, για επιλογη καποιου οδηγοκεντρικου αλλα καινουργιου παντα.

Iσως απο την αλλη, εαν δεν προκειται για αμεση αγορα του στυλ "αυριο" , αλλα σε οριζοντα λιγων μηνων, μηπως κοντα ή στην αλλαγη του χρονου, ταξινομησουν καποιο στοκ και μεσα σε αυτα υπαρχει ενα ST-Line 180αρι με xenon? :hmmm:
'Η καποιο ηδη ταξινομημενο μοντελο πλην του Focus ισως που να εχεις στο μυαλο σου?

Mια αλλη σκεψη (το ξερω και παλι συμβιβασμος ειναι...) αν πχ σε τυχον επιλογη λευκου χρωματος, που ειτε να μην χρεωνεται ειτε λογω χαμηλοτερου κοστους απο μεταλλικο, μαζι με τα xenon, παρεμενε οριακα στην ιδια κλιμακα φορολογησης?

Καθοτι με 25κ τελικη τιμη που λες με εκπτωση μαλιστα, για ενα ολοκληρωμενο μεν, εξαιρετικο σπορτιφ hatch, που ομως αλλαζει σε κανα χρονο περιπου, εχεις αυτοματως περισσοτερες επιλογες.

Για παραδειγμα το Civic Sport 1.5 / 180 με πολυ καλο επιπεδο εξοπλισμου (νομιζω και full Led φωτισμο) με κινητηρα οτι πιο πορωτικο στην κατηγορια, καταπληκτικο στησιμο (απ' οσο γραφουν τα Reviews)
και αναρτηση αρκετα σπορ χωρις να κοπαναει.

Αν εμφανισιακα μεσα-εξω το γουσταρεις, νομιζω αυτη την στιγμη οτι ειναι η καλυτερη επιλογη στα λεφτα αυτα.

Giulietta 150αρα καινουργια (170αρα γιοκ?) δεν ειναι στα υποψιν? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#427629
JasonLouk έγραψε:Αμα είναι να κάνεις αλλαγή, άλλαξε και καμιά κατηγορία. Έχεις ενα "παλιό" μικρομεσαίο και θα πας ξανά σε μικρομεσαίο? Δώσε λίγο πουτανjιά στις επιλογές.

< >


Επιλογές όπως;

Η αλήθεια είναι ότι τα 5d hatchback είναι τα αγαπημένα μου σχήματα (ανέκαθεν).
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#427631 +1 Δες και το civic με τα 180 άλογα βγαίνει στα 25.000 και πρέπει να είναι full.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#427634 Μήπως να κοιτούσες και για κανένα καλό μετάχειρο σχετικά καινούριο (πχ 3ετίας ή κάπου εκεί);;; :hmmm:

Νομίζω θα βρεις πολλά καλά αμάξια... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#427637
NiTse έγραψε:+1 Δες και το civic με τα 180 άλογα βγαίνει στα 25.000 και πρέπει να είναι full.


Και το θέμα της εμφάνισης που είναι κάπως ----> μιεχ;


markvag έγραψε:Μήπως να κοιτούσες και για κανένα καλό μετάχειρο σχετικά καινούριο (πχ 3ετίας ή κάπου εκεί);;; :hmmm:

Νομίζω θα βρεις πολλά καλά αμάξια... :hmmm:


Υπάρχει στις αγγελίες ένα αμάξι που μου αρέσει όπως είναι
http://www.karentausedcars.gr/AUDI/A3/2779

αλλά δες την τιμή του... :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#427644 Ντροπή σε όσους προτείνουν Civic. Δε φταίμε σε τίποτα οι υπόλοιποι χρήστες των δρόμων. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#427649 Ρε γαμωτο,πώς είναι έτσι...Μόνο σε μαύρο.Πρεπει να είναι αμαξαρα όμως.
Γιάννη το focus είναι καλή φάση αλλά μόνο αν συμβιβαστείς με το εσωτερικό του και το βρεις σε χώμα τιμή,λόγω αλλαγής μοντέλου.
Το θέμα είναι ότι αν σκεφτείς το άλμα που έκανε η Ford με το νέο fiesta,το νέο focus μαλλον θα είναι αρκετά καλύτερο από το τωρινό.

< A3003 >