- 09 Δεκ 2017, 09:29
#462568
sknipper έγραψε:Νομίζω ότι στο 95+% των περιπτώσεων τα καλύτερα πεντάλια είναι τα μαμά... Όλα αυτά τα διακοσμήτικά πεντάλια με τα μέταλλα δεν προσφέρουν κάτι. Ο χώρος που πάνε τα πόδια δεν έχει λόγο να έχει γυαλιστερά πράματα.
Φοβάμαι ότι η τουρμποδύναμη άρχισε να σε αλλοτριώνει. Λές να γίνεις ταρίφας στο όνομα της ευκολίας και την οικονομίας; Και θα τολμάς μετά να λες ότι είσαι και πρώην Αλφίστας....
Θα περιμένω λίγο να αρχίσεις να ανεβάζεις στροφές να δούμε τι θα πείς. Και αν χρειαστεί να κάνεις τίποτα με την αναπνοή (εισαγωγή, εξαγωγή) να φτιάξεις ήχο ώστε να θέλεις να ανεβάζεις. Άκου 3000 στροφές! ...και πενταλάκια...
Βρε ηρεμήστε. Άκου ταρίφας, άκους 3 χήνες σαλ.
Στρώνω είπαμε.
Ξέχασα να σας πω ότι προχθές πήγα από τον λαστιχά μου να δούμε πιέσεις στα ελαστικά.
Ένα τσεκάραμε μόνο, το πίσω δεξιά και αυτό είχε 2.4bar.
Άδειασε και τα 4 ελαστικά και μου έβαλε άζωτο.
Βάσει ταμπελακίου αυτοκινήτου, για χειμερινές θερμοκρασίες λέει για 2.4bar εμπρός και 2.2bar πίσω, όπως και έγινε.
Το καλοκαίρι λέει για 2.7 και 2.4 αντίστοιχα. Σαν πολύ μεγάλη διαφορά δεν είναι;
Έκανα σετάρισμα και στο TPMS, μαλάκωσε ελαφρώς και το αυτοκίνητο.
Όλα κομπλέ.
Στα 1000χλμ θα το πάω για δωρεάν τεχνικό έλεγχο.
Από εκείνα τα χιλιόμετρα και μετά θα ανεβάζω 500rpm ανά 500άρα διανυθέντων χιλιομέτρων και τα ξεσπάσματα θα γίνουν πιο συχνά.
Αναμένω να ακούσω και τον ήχο στα ψηλά και θα δω αν θα του βάλω πιο ελεύθερο φίλτρο K&N στην εισαγωγή.
Όσο για τα πεντάλ, θα ήθελα να δω πως είναι στο Cupra και θα αποφασίσω.